met matras van de trap af.. Op een klepkast , zo"n half schuine tuinkussen erop gebonden en paardrijden.. In de plassen stampen. S winters in de sneeuw rollen, met slee van de dijk af.. grote tent bouwen.. Alle bank kussens/matrassen op de grond in de kamer en filmpje aan.. bij prut weer gaan aalebei de fietsjes hier soms naar binnen, tafels aan de kant en fietsen maar.. salontafel aan de kant duplo helemaal omgooien en met z"n alle bouwen.. Alles wat cursief staat doen we hier in huis ook.. hihi dat matras van trap af heeft alleen mijn zusje een geschikte trap voor nu.. dus dat komt daar wel als ze oud genoeg zijn.
'Er reed een cowboy over de prairie' met zowel mijn vriendin als ik onze handen vol gespoten met mijn vader's (dure) scheerschuim... En dan later smoesjes verzinnen waarom er vlokken schuim op het badkamerplafond zaten, en waarom mijn vader's scheerschuim maar krap een week meeging... Maar wát een lol hadden we altijd...
Toevallig hebben wij dit afgelopen zaterdag gedaan. Wij hebben ons uitgeleefd op een 90tees party, waar we veel mensen zijn tegen gekomen uit onze jeugd. Dezelfde streken werden weer uitgehaald en wij hebben als een malle staan te hakkuuuhhhh
Ik heb afgelopen zomer blikspuit gespeeld zo leuk met allemaal volwassenen. Heerlijk.. Nu met ons mannetje ook lekker gek doen. Ik hou er van. Plassen stampen. Lekker mee spelen in de speeltuin/ballorig. Kan me niet gek genoeg.
Met poppen/barbies spelen, zandtaartjes maken en lekker gek doen op een sping- baankussen, in de bossen spelen en lekker vies worden. Nog paar jaartjes wachten en dan ga ik het samen met mijn dochtertje doen
Bordje tik ( eitje leggen) hahaha ik was heel goed daar in hahaha En dan precies het straatnaam bordje per letter raken .. Ken de spelregels verder niet meer maar lijkt me zo grappig weer Es' te doen hahaha Of aan t klimrek de 'wasmachine' doen soort vsm keihard koppeltje duiken, durf t alleen niet meer paar jaar geleden nog wel Es' geprobeerd hahaha Verder doe ik wel alles met zoon en denk dat ik nog genoeg zal doen
Stoeprandje, hutten bouwen, bmx'en op de crossbaan die we vroeger in Arnhem-zuid hadden. Vuurtje stoken en aardappels potten en natuurlijk met Lego spelen. Hoop dat mijn dochter Lego ook leuk gaat vinden