Ehm nee, je bent geen zuurpruim hoor. Ik dacht ik ga ook eens kijken, maar ik vond het echt helemaal niks. Ben voortijdig afgehaakt. Echt niet mijn humor blijkbaar
Haha geweldig Zag hem dus net toevallig op facebook voorbij komen en dacht toen, dat zal het plaatje wel zijn dat tuc bedoelde
Net de laatste aflevering gekeken. Wat minder makkelijke grappen deze keer. Wel weer makkelijk drama daarvoor in de plaats, maar goed. Was leuk.
Hier idem, ik herken er niets in en kan het ook echt niet leuk vinden. Ik loop blijkbaar op de verkeerde school rond ofzo
Ik herken het ook niet, gelukkig, maar vind het leuk gebracht en kan er wel iets bij voorstellen...tig keer uitvergroot weliswaar Van de week alle afleveringen nog eens met man gekeken en die komt nooit op school maar vindt het ook hilarisch
Ik heb weer genoten en enorm gelachen Zwarte pieten die met Minions vechten, hoe kom je er op Kijk uit naar volgende week, vind Juf Helma ook zo grappig iedere keer.
Ik vond hem behoorlijk ver gaan dit keer. Af en toe viel mn mond echt open. Maar wel weer goede aflevering. En gewaagd dat ze dit aansnijden vind ik