Raap me op Hoe kom je op DINGDONG? Ik heb nu associaties met 'geef maar een slinger aan de kerkklok' bij een volwassen vent
Ken je de serie Scrubs? Er is zo'n scene waarin dr. Elliot Reed geconfronteerd wordt met dat ze genitaliën niet bij hun correcte naam noemt en dan soms ze een hele reeks alternatieven op, waaronder 'dingdong'. En ik geloof dat er ook een scene in Friends is, waarin Joey in een musical over Freud zingt: "All you have is a DING DONG! But you envy the SCHWANG!" en daarin is een dingdong weer een vrouwelijk geslacht... hoe dan ook. Dingdong is een ding hier in huis
Eens. Toen mijn oudste door kreeg dat jongens en meisjes anders zijn, bedacht hij dat meisjes niet kunnen plassen als ze geen piemel hebben. Na de uitleg dat meisjes een vagina met een plasgaatje hebben, vond hij het allemaal weer prima. Toen was hij net 3.
Haha, Joey zingt: ‘All you want is a dinkle, what you envy's a schwang,’ (Friends-fan hier) dus dat klopt niet helemaal! Maar dingdong vind ik wel hilarisch .
Hier een ding dong liedje...er hoort een net zo mooie videoclip bij , maar die moet je zelf maar even opzoeken, moet je voor ingesteld hebben dat je 18 plus bent.
Hier noemen we het piemel en vagina alleen noemt dochter haar vagina "patina". Wij werken wel eens voor het bedrijf Patina dus daar heeft ze het van. Het geeft nogal eens rare gesprekken als ik het met mijn vriend heb over het bedrijf Patina waar zij bij is.
"Als je wilt dat je kind omhoog klimt, moet je er niet bovenop gaan zitten" (of iets in deze strekking) Uitspraak van de week
Oh vergeten te kijken gisteravond !Maar was dus weer een leuke aflevering aan de reacties te lezen , straks ff terugkijken .
Nee, helemaal niet raar. Maar het klinkt zo volwassen voor een kind. Bij een jongetje noemt ook bijna niemand het penis. Maar als ik sommige alternatieven hoor zou ik zelf ook voor vagina kiezen. Daar krijg ik in ieder geval geen lachstuip van. Ik heb een keer echt mijn lachen in moeten houden toen een peuter haar geslachtsdeel een schelpje noemde. Al vond ik dat achteraf ook wel weer heel schattig.
Ik vond hem fantastisch. Ik zei meteen tegen mijn man dat ik die op een tegeltje ging zetten voor op mijn werk.