Volgens mij is het officieel ook een dramaserie en daar paste hij dan wel goed bij. Ank heel sterk. En de verhaallijn dat dat Nancy ineens met die Pjotr is vind ik erg vaag. Waar is haar man gebleven? Of was dat haar man?
Ik moest wel lachen om dat 35% korting stickertje van Albert Heijn op dat taartje voor die juf (nav functioneringsgesprek). En dat stop hou op. De frustratie van mijn oudste: ‘mama, ik zei stop hou op en toen ging hij gewoon door!!!’ Verder idd matig
Ik vind die droge Helma met haar zware shag geweldig! En idd dat kortingsstickertje op haar taartjes van Anton En ook hoe Folkert Anton op z’n neus liet kijken door aan het einde van dat gesprekje dat z’n ontslag ingetrokken werd te zeggen: ‘Ik wist het al van Pjotr’ Hannah vind ik soms wat irritant naïef ofzo maar dat zal wel de bedoeling zijn. En die Nancy snap ik ook niet echt.
En het stukje Helma en Volkert op de bank toen ze Anton een beetje belachelijk zaten te maken over het zenuwachtig zijn voor het functioneringsgesprek.
Ik moet stiekem altijd het meest om anton lachen. Wat een gast met die handgebaartjes de hele tijd. De combi Nancy en pjotr snap ik niet helemaal, vind ze totaal niet bij elkaar passen
Nancy was toch van de rangen op school, hulpmoeder, leesmoeder, or moeder. Beetje uitvergroot beeld van omhoog wippen denk ik
Ik snap niet zo goed dat die Nancy overal bij zit en vanaf weet... Hoe duur alles begroot is, toen dat kleine mannetje kwam, alle belangrijke dingen zit zij bij! Totaal niet realistisch toch voor een hulpmoeder? Ik moet ook zo lachen om Helma!
Haha, ja, goeie stunt! https://www.rtlnieuws.nl/editienl/albert-heijn-komt-met-slimme-inhaker-op-grap-uit-de-luizenmoeder
Zij is de parodie op de 'voorzitter van de OR-moeder' die geen andere hobbies heeft dan zich belangrijk voelen op de school van haar kinderen. Hier tot in de extreme natuurlijk
ik ben ff aan t inhalen en nu pas de aflevering van vorige week aan t kijken... Echt waar, ik pis in mn broek hahaha die hoofden van hun allemaal met die slechte 1 april grappen En dan anton met die fransman
En dan te denken dat haar eigen kinderen al van de basisschool af zijn Dus ze hoeft het niet eens te doen.