Gevoelige bovenbuik/ krampjes bij schaambot

Discussion in 'Zwangerschap' started by bopach, Apr 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Sinds gisteravond heb ik erge pijn met steken in mijn bovenbuik, het leek op een ontzettende opgeblazen buik, dat uitte zich in harde buiken maar dat voelde ik niet aan de buitenkant. Bij mijn schaambot kreeg ik regelmatig lichte krampjes. Ik dacht misschien m'n toiletgang, maar daar heb ik geen problemen mee. Vanaf vanochtend voelt mijn bovenbuik gevoelig aan en nog lichtelijk opgeblazen, en al een paar ochtenden een menstruatiegevoel. Bij mijn. Schaambot en iets meer naar beneden blijft het ook gevoelig/ zeurderig aanvoelen. Ik vind het moeilijk te omschrijven maar heeft iemand dezelfde ervaringen of weet wat dit inhoudt??

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    indaling en als t al ingedaald is evt verweking van j botjes en beweging van t kind
    die "harde buik " die geen harde buik is kan bv ook t kontje van t kindje zijn haha

hoop voor je dat t bij de kleine steekjes en krampjes bllijft heb t zelf ook en zo erg dat ik er soms scheel van kijk echt niet leuk

3. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Het is geen beweging van het kindje, want dat verschil voel ik overduidelijk. Het was echt een harde buik, hij trok ook samen. En m'n hele buik bleef hard aanvoelen. Dit bleef een tijdje zo doorgaan. Nu voelt het dus alleen gevoelig(bovenbuik)

4. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    'k wilde een topic openen om te vragen of die menstruatieachtige krampen ook bij het indalen horen. Ik heb er s nachts last van samen met last van mijn onderrug. Hoop niet dat het een voorteken is dat straks de echte weeën ook ringwegen worden. Hoop dat daar geen relatie tussen zit...:)

Maar nu zie ik dat jij hetzelfdhebt. Qua krampen dan.
    Succes!

Share This Page