Ik heb morgen mijn eisprong!Bijna tegelijkertijd als mijn kosmobiologische cyclus, dubbel vruchtbaar dus...het is een voorteken
Fr, 27.Oktober 12:47 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Mo, 30.Oktober 00:47 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Mo, 30.Oktober 01:32 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Sa, 25.November 20:53 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 28.November 09:53 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 28.November 10:38 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Mn mannetje ziet me aankomen. Naast je kosmo-ei vind ik het ook zoiets vreemds, dat als je met meerdere vrouwen samenwoont en of -werkt, de cycli zich ook op elkaar gaan afstemmen. Vreemd toch!Da's de natuur. Zal net zoiets zijn als met de maancyclus.. Zal ns kijken wanneer t volle maan is en dan manlief bij zn kladden grijpen hihi
Ahum, dat dacht je dus. Mijn schoonzusje heeft haar tweede ook tijdens haar verwekt. Het bewijs is nu een dikke lieve vent van 5 maanden oud. Over wondertjes gespoken. Maar dr.bibber zegt ook (onder de tabelletjes): Zusätzlich zum Mondphasen Zyklus müßen natürlich auch die empfängnisfähigen Tage des normalen Menstruationszyklus beachtet werden. Besonders hoch wird die Warscheinlichkeit einer Schwangerschaft, wenn beide Zyklen gleichzeitig Empfängnis-Tage anzeigen. Succes allemaal. Ik weet wat ik op 30 oktober om middernacht doe hihi
Hallo allemaal! Ik ben nieuw en heb al direct een vraagje. Heeft iemand al een Nederlandstalige site gevonden waarop je je kosmobiologische zwangerschap kunt berekenen?
nee. Maar als je mij je volledige naam en geboortedatum+geb.tijd wil geven, wil ik wel voor je rekenen hoor!
dus tijdens je ongi kun je ook je eisprong hebben ik heb nog steeds zware menstruatie kan me niet voorstellen dat de zaadjes er door heen zwemmen hoor. ze was zeker heel licht ongesteld toen. je schoonzusje. groetjes jorinda.
hier meer info: http://nieuwemaan.toplog.nl/18351/Maan+ ... rheid.html http://www.femistyle.be/nl/kids/astroconceptie.shtml
Nou wij hebben in ieder geval in deze "2e vruchtbare periode" geklust! Hahaha, niet geschoten is altijd mis!
he hoe weten we dan in welk teken we dan zijn stier of wat dan ook want dat staat ook op die site dat je dan ongeveer het geslacht kan bepalen ik heb drie zoons misschien zit er dan een dochter in als ik daar na kijk. wie weet dat http://www.femistyle.be/nl/kid.....ptie.shtml op deze site dus. allemaal veel succes ben nog steeds ongi al vanaf 4 okt. maar heb advies van verloskundige gekregen hoop dat ze gelijkl heeft.
hey Fientje! Ik heb je een berichtje gestuurd, vrijdag ofzo.. Ik heb je voor en achternaam nodig op die duitse site!Stuur me maar een pbtje als je wilt! gr Carmen
Hey fiente, ben ik weer1 Heb je achternaam helemaal niet nodig. Het lukt me niet om een pbtje naar je te sturen, snap niet waarom.dus hier jouw eitje! Mi, 1.November 17:53 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Sa, 4.November 06:53 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Sa, 4.November 07:38 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode 1e datum+begin 2e hoogtepunt, 3e einde Suc6 meis!
o, ik zie dat je al bijna mag gaan testen, ik hoop dat het raak is! Maar hier heb je voor de zekerheid je kosmo ei voor december! Fr, 1.Dezember 04:01 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode So, 3.Dezember 17:01 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt So, 3.Dezember 17:46 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Sa, 30.Dezember 15:34 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Ik duim voor je dat het niet nodig is!
Carmen31, Vraagje. Is het het beste om op alle 3 de data's te klussen of juist van begindata tot eindedata?