De maan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Belle, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb morgen mijn eisprong!Bijna tegelijkertijd als mijn kosmobiologische cyclus, dubbel vruchtbaar dus...het is een voorteken ;)

2. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Fr, 27.Oktober 12:47 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    Mo, 30.Oktober 00:47 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    Mo, 30.Oktober 01:32 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode

Sa, 25.November 20:53 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    Di, 28.November 09:53 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    Di, 28.November 10:38 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode

Mn mannetje ziet me aankomen.

Naast je kosmo-ei vind ik het ook zoiets vreemds, dat als je met meerdere vrouwen samenwoont en of -werkt, de cycli zich ook op elkaar gaan afstemmen. Vreemd toch!Da's de natuur. Zal net zoiets zijn als met de maancyclus..

Zal ns kijken wanneer t volle maan is en dan manlief bij zn kladden grijpen hihi

3. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0

Ahum, dat dacht je dus.
    Mijn schoonzusje heeft haar tweede ook tijdens haar :evil: verwekt. Het bewijs is nu een dikke lieve vent van 5 maanden oud.
    Over wondertjes gespoken.

Maar dr.bibber zegt ook (onder de tabelletjes):
    Zusätzlich zum Mondphasen Zyklus müßen natürlich auch die empfängnisfähigen Tage des normalen Menstruationszyklus beachtet werden. Besonders hoch wird die Warscheinlichkeit einer Schwangerschaft, wenn beide Zyklen gleichzeitig Empfängnis-Tage anzeigen.

Succes allemaal. Ik weet wat ik op 30 oktober om middernacht doe hihi

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Spannend!

5. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw en heb al direct een vraagje.
    Heeft iemand al een Nederlandstalige site gevonden waarop je je kosmobiologische zwangerschap kunt berekenen?

6. Niet meer actief

nee. Maar als je mij je volledige naam en geboortedatum+geb.tijd wil geven, wil ik wel voor je rekenen hoor!

7. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    dus tijdens je ongi kun je ook je eisprong hebben ik heb nog steeds zware menstruatie kan me niet voorstellen dat de zaadjes er door heen zwemmen hoor. ze was zeker heel licht ongesteld toen. je schoonzusje.
    groetjes jorinda.

8. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
  9. Debby78

Debby78 Lid

12 sep 2006
    40
    0
    0
    Ik ben ook even op de duites website gaan kijken,wel interesant.

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Nou wij hebben in ieder geval in deze "2e vruchtbare periode" geklust!
    Hahaha, niet geschoten is altijd mis! ;)

11. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    he hoe weten we dan in welk teken we dan zijn stier of wat dan ook want dat staat ook op die site dat je dan ongeveer het geslacht kan bepalen ik heb drie zoons misschien zit er dan een dochter in als ik daar na kijk. wie weet dat http://www.femistyle.be/nl/kid.....ptie.shtml op deze site dus.
    allemaal veel succes ben nog steeds ongi al vanaf 4 okt. maar heb advies van verloskundige gekregen hoop dat ze gelijkl heeft.

12. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Hey Carmen; heb jij mijn mailtje ontvangen?

Fientje29

13. Niet meer actief

hey Fientje!
    Ik heb je een berichtje gestuurd, vrijdag ofzo..
    Ik heb je voor en achternaam nodig op die duitse site!Stuur me maar een pbtje als je wilt!
    gr Carmen

14. Niet meer actief

Hey fiente, ben ik weer1 Heb je achternaam helemaal niet nodig.
    Het lukt me niet om een pbtje naar je te sturen, snap niet waarom.dus hier jouw eitje!

Mi, 1.November 17:53 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    Sa, 4.November 06:53 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    Sa, 4.November 07:38 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode

1e datum+begin
    2e hoogtepunt, 3e einde
    Suc6 meis!

15. Niet meer actief

o, ik zie dat je al bijna mag gaan testen, ik hoop dat het raak is!
    Maar hier heb je voor de zekerheid je kosmo ei voor december!

Fr, 1.Dezember 04:01 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    So, 3.Dezember 17:01 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    So, 3.Dezember 17:46 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    Sa, 30.Dezember 15:34 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode

Ik duim voor je dat het niet nodig is!

16. Debby78

Debby78 Lid

12 sep 2006
    40
    0
    0
    Carmen31,

Vraagje.

Is het het beste om op alle 3 de data's te klussen of juist van begindata tot eindedata?

Deel Deze Pagina