Hier is hij dan. Kunnen we hier verder kletsen. Al bevallen: Tazzie van Lucas Dreamer van Aimée Zoe van Jessie Nog zwanger: Mama patricia 6-4 Boney 7-4 Sjtal Miss Geul Janneke Willen jullie even de datum doorgeven? Wel zo leuk als dat er achter staat.
Ik vond dit lijstje nog Miss Geul mis ik nog. Wanneer ben jij uitgerekend? 6 april Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - meisje 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - meisje 25 april Janneke1982 29 jaar 2e kindje - jongen 27 april Sjtal - ?????
mijn datum is 20-4 24 jr. 1 ste kind ziekenhuis bevalling handig zo een clubje, ook al ben ik nog niet bevallen
meiden ik "hoor"bij de april 2011 mama's. Ik zag deze topic en toen dacht ik terug aan een jaar geleden toen mijn meisje op 2 april geboren is. En op dit punt zijn jullie nu.... Geweldig hoor! Ik wens jullie heel veel plezier en sterkte met de bevalling.
Dan gaan we maar gewoon hier verder. Sjtal, wat fijn dat je toch nog een uitkering krijgt van het uwv. Scheelt een hoop stress en geld.
Kevercabrio, nog gefeliciteerd met je meisjes verjaardag. En ja, we zitten hier vol spanning te wachten op de volgende bevalling.
Kevercabrio, ja spannend voor ons. Gefeliciteerd met je dochter. Volgend jaar denken wij ook terug aan de laatste loodjes van onze zwangerschappen! Wie zal er eerder bevallen Patricia of bonen? Ik denk dat bonen vanacht gaat bevallen, met volle maan! Hhihi
ook een avbbo vandaag weer leuke kleertjes voor mijn mannetje gekregen nu net zn flesje op en even knuffeltijd met mama (nou ja mama knuffelt lucas slaapt alweer half haha
@Dreamer stoere dame hoor!! Lijkt me zo zielig die prikjes! @Tazzie leuk dat je leuke kleertjes hebt gekregen @Boney dat wordt vannacht bevallen met volle maan!! Zullen we dat gewoon allemaal doen!! Hier heel de middag op bed gelegen en nu nog niet veel soeps. Vanmorgen met vriendinnen gegeten.. iedereen nam wat lekkers mee, was gezellig, maar veel te druk! Gaat niet meer zo lekker hoor. Nu op de bank met dekentje. Wat gaan jullie met de pasen doen?
Wat ik met de pasen ga doen? Genieten van m'n dochters! Als dat zou kunnen... Nee, nog niks op de planning. We plannen niks ook.
Hahaha boney, ik zal wel ook al ontsluiting bedoelen. Ik zag net ook bonen staat ipv boney hahaha ik kan niet tikken met mijn tel. Wel wordfeud Wij hebben heel program voor pasen. Als hij nou vanacht komt kan ik alles lekker afzeggen!
Hier ook niet! En die lekkere ananas van gisteren ook niet! Haha Ik weet nou niet of ik t al gevraagd heb, maar heeft 1 van jullie al de slijmprop verloren? En hoe ging dat bij de eerste? Zit elke keer met hoop op de wc dat ik een vies snotterig/bloederig ding tegen kom, maar nog geen enkel spoor! Wat ik wel heb... beetje vies praatje, maar is heel witte afscheiding en dat heb ik vooral als ik teveel heb gedaan! Herkennen jullie dit?