Patat van mac is wel lekkerder, alleen bij BK moet je de twister fries nemen! Neem bij BK altijd long chicken met twister fries. Maar ik kom bij beide eigenlijk nooit! Te slecht... Haha
Absoluut de mac...hou niet van hamburgers en hoewel je bij burger king ook wel wat anders kan krijgen toch de mac. BK ook erg zout trouwens.
Zeker weten de Mac Donalds. Ik kom er niet vaak meer met drie kids, maar heb er in het verleden heel wat hamburgers gegeten Burger king, tja op zich best te eten maar het trekt me niet om daar naar binnen te gaan ofzo. Ben er ook echt in geen jaren meer geweest.
Burger King 1x in mijn leven gehad, hoe ranzig was dat (die op Schiphol!). Koud, droog broodje en heel smerig vlees en dito toppings. Hun cola is ook niet te naggelen. Het is al lang geleden, maar dus nooit meer. Een Macchicken is gewoon hartstikke lekker!
Mac! Echt niks of niemand maakt lekkerdere kipnuggets en chocolade milkshakes. Dat is dus ook altijd het enige wat ik er eet; een kipnugget menu met chocolade milkshake
Oh vreemd. Afgelopen maandag hebben wij onderweg van schiphol naar huis nog die kingdeals van 2 gehaald. OT: ik ga voor de Macdonalds.
Voor mij absoluut de mac. Heeeeeerlijk vind ik dat. Burger king vind ik echt niets, vind de hamburgers verbrand smaken (flamed grill oid noemen hun het, ik noem het verbrand) en de friet vind ik bij de mac ook lekkerder.