Ik beken: ik heb nog nooit bij de burgerking gegeten 😊 Dus Mac donalds dan maar. Maar ik weet nooit zo goed wat ik moet nemen. Ik mis de menukaart haha. En ik vind het ook niet bijzonder lekker. Dus we gaan maar heel af en toe Ik vind het best prijzig ook. We zijn met zijn 3-en vaak bijna 20 euro kwijt.
Ik kom er misschien 1 keer per jaar, maar doe mij maar de Mac. Bij Burger King 1 maal geweest, maar dat was niet echt voor herhaling ...
Mc Donalds. Ik vind dat de Burger king maar weinig lekkers maakt. we eten af en toe eens van de Mc Donalds.
Burger king!! Lekker doorgebakken friet in plaats van die slapperds bij de mac. En ik vind de burgers warmer en minder klef. Daarnaast is burgerking ook nog eens veel goedkoper door de euro menu's. Burgerking <3
Nog nooit gegeten bij de Burger King. Net even gekeken en de dichtstbijzijnde Burger King zit op 45km (en dan woon ik in en stad met >100.000 inwoners...). Voor mij de Mac dus.
Ik ga liever naar KFC . Vooral de twister wrap met kaas... Mjammie! Maar om je vraag te beantwoorden: mac. Vooral omdat die dichterbij zit (bij mijn werk aan het eind van de straat)en ik voor de BK een eind moet rijden.
Volgens mij vind ik de frieten van de burgerking lekkerder dan de mc donalds maar ik weet het niet zeker. wij hebben alleen de mc donalds in de buurt. Vind het niet te vreten. Frieten zijn bwoah, hamburgers zijn gewoon karton volgens mij. Vind alleen die frietsaus lekker.
Burgerking! Daar smaakt een burger tenminste lekker naar gegrilld vlees in plaats van naar een stuk leer.
Wij hebben op een rij Mac, KFC en de BK! Ik ben voor de mac, man voor de bk... maar kfc is ook wel errug lekker!! Maar door deze opstelling kunnen we ook gemakkelijk bij ze door de drive en bij de een frietjes en nuggets, milkshake halen en de ander een whopper. Ook leuk! Met een kroontje van burger king op bij de Mac gaan zitten
Ik vind de sauzen van BG ongelooflijk smerig, dus daar eet ik per definitie niks, behalve de frietjes. Bij de Mac vind ik de kip producten en MC kroket lekker, maar daar eet ik dan weer geen friet, ook smerig.. Samenvattend ben ik nogal een zeikerd haha
Burger King. Ben fan van de krulfrietjes en chili cheesenuggets, al is het al een hele poos geleden dat we iets bij de BK hebben gehad. Man is echt anti-BK.