Ik moet kiezen voor Mac Donalds.... Burger King heeft maar 1 lekkere burger: de chicken nog wattes. Maar heel eerlijk moet ik er één toevoegen: Bill's in Hamont (België, net over de grens). Die heeft echt heule... heule... HEULE lekkere hamburgers!!!
De burger king! Behalve in Australië, daar gebruikt de Mac producten van eigen land en dat is lekkerrrrr!
Ik heb nog nooit een hamburger op van de Mac. Als ik bij de Mac kom, neem ik een Macchicken, lekker hoor!
Mijn idee Ik heb dus ook voor de BK gekozen. Vind de Whopper echt lekker en de twister friet ook. Plus dat ik tenminste wel echt vol zit na een menuutje en vol blijf zitten. En niet bij de mac een menu + iets extra's neem en na een uur weer honger heb.
Ik ga voor de BK, maar ik woon in Duitsland en deze is hier echt beter. Al zeg ik er eerlijk bij in NL liever de Mac, of eigenlijk heeel eerlijk wint KFC het van beiden, maar daar mag ik niet op stemmen 😁
Die hebben ze toch meestal rond kerst? Heb ze eens 1x gehad en daarna nooit meer.. Vond ze niet erg lekker en ze waren ook niet echt supervers..