De maltesercake

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Oct 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Wow :$ lijkt me wel errug zoet hoor!! Ik had zo een m&m/kitkat taart gemaakt nou je tanden vielen er bijna uit zo zoet. Niemand at het op :):p

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Echt, oh dat lijkt me zo geweldig om te maken haha ziet er altijd zo mooi uit....

Die Malteser no-bake heb ik ook een keer gemaakt, het was erg lekker maar wel best wel 'hard' en niet zo comfortabel om te eten doordat die maltesers al hard zijn en dan nog chocola enzo ook allemaal hard

3. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Oeeeeeh die taart ziet er echt lekker uit :p

4. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Wat zou er gebeuren als je een zakje maltesers door gewone cakemix gooit en dan bakt?:)

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Dan smelten je malthesers... ;)
    Door het vocht en de warmte tijdens het afbakken blijft er niks van over, dus je zal wel de smaak hebben, maar geen hele malthesers in je cake.

6. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hmm, ja dat zal ook wel idd.
    Wat zou er dan in een cake kunnen wat wel een succes zal zijn?
    Misschien een laagje mix, dan in de lengte er mars opleggen en dan weer cakemix en dan bakken?:p Of gewoon een paar marsen bovenop de cakemix erin laten zakken? Hihi, wordt vast heul zompig..

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

je kan wel malteser vulling maken in een taart/cake . dus taart maken doormidden snijden.

maltesers kleiner snijden/even in keukenmachine. slagroom opkloppen zonder suiker (evt ook beetje magere kwark erdoor na het opkloppen) en dan maltersers erdoor.

tussen de taartdelen , taartdelen op elkaar en dan of met slagrom opspuiten of met chocolade overgieten (callebaut is het lekkerst) of fondant/marspein erop.

Als je 2 lagen vulling wil de je ook nog een laag tikje gezoete slagroom of slagroom/kwark of slagroom/banketbakkersroom .

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

in cake , stukken chocolade .

caramel etc. word niet lekker in de oven.

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Ja he, dat dacht ik toen ook! Nou ik vond het heerlijk maarja ik hou dan ook wel erg van zoet! :D Ze vonden het wel lekker hoor maar net wat te zoet :D

Wat jammer dat die maltesers hard bleven :( inderdad niet prettig voor je tanden ;)

10. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ohhhw... Lijkt me ook errug lekker inderdaad! Ik heb vorige week de roadrunners ontdekt.. Ook zoiets! Roadrunners - Rudolph's Bakery | 24Kitchen (recept) Maar als deze nu op zijn, ga ik zeker de maltesercake proberen!

Share This Page