de mama,s die vaak alleen zijn ( man weg)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Eefke84, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Isamedi, hopelijk heb je inmiddels de poepjesgeur uit je neus kunnen verdrijven. haha.

@Gandor, wel fijn dat je het als iets positiefs ervaart dat de dochter van je vriend er is. Vaak hoor je dat het niet klikt met stiefkinderen maar dat is gelukkig bij jou niet zo. Ook wel eens leuk om te horen.

Nou mijn man is weer weg voor de nachdienst maar vandaag wel weer gemerkt dat hij er toch echt voor me is als ik hem nodig heb! Moest naar de huisartsenpost omdat ik een angstaanval kreeg (moet woensdag naar het z.h. voor mammografie i.v.m. verdachte knobbel in linkerborst) maar hij heeft daar alles op zijn kop gezet om ervoor te zorgen dat het wordt vervroegd en ik iets kreeg om wat rustiger te worden. Dokter wilde het eerst afschepen en ik ben momenteel niet echt in staat om voor mezelf op te komen dus dat was wel weer fijn!!

Zo ga even een sigaretje roken buiten en dan slapen.

2. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @Luna
    Nogmaals sterkte en slaap lekker zal wel lukken met je medicatie.

@Stiefdochter
    Voor dat woord moeten ze eens wat anders verzinnen vind het erg negatief klinken.
    Gelukkig gaat het tussen ons heel goed. Ze woont ook merendeel van de tijd bij ons.
    Mijn ouders ziet ze ook echt als opa en oma.
    Demyan ziet ze ook helemaal als der broertje :) en ze is echt een trotse grote zus.

Spam

3. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Kom men liefface weer even showen!

Dag begon al goed, net meisje afgezet bij m`n moeder, rijd de straat uit, parkeert een oudere man z`n autootje tegen een boom! Ik was de 2e auto achter hem en voor hem stopte een auto en een vrouw rende naar hem toe. Ik twijfelde of ik zou blijven of wel uitstappen. Ben uitgestapt en bij de meneer wezen kijken, meneer was helemaal versuft en had een hoofdwond. Politie was er al vrij snel en ben daarna naar m`n werk gegaan. Las net op internet dat meneer uit z`n auto is geknipt en met spoed naar het ziekenhuis is gebracht. Later vandaag nog maar even kijken of er meer bekend is!
    Had in de auto toch wel even de bibbers in m`n benen!

Maandag geweest voor de mexicaanse griepprik met de kleine en is allemaal goed gegaan, geen rare bijwerkingen en ze doet het nog steeds. Eerst zou man alleen gaan om prik te halen, ik moest werken maar eenmaal op m`n werk zat `t me toch niet lekker dat ik niet meeging. Tis geen standaardprik dus wilde daar toch wel bij zijn! Middagje vrij genomen en lekker mee wezen prikken!

Verder loopt het lekker thuis, man is al een aantal avonden vroeg thuis, tussen 20.00 en 20.30 uur. Ga ut nu wel een beetje raar vinden, ben m`n eigen alleenavondjes opeens kwijt! Maar ook wel heel lekker hoor!
    Gister nog even gebabbeld over onze financiën, trouwplannen en traject voor een 2e beebie. Lucht wel even op, zo`n gesprekje!!

Jullie al plannen voor kerst en oud&nieuw??
    Hier staan ze al eventjes vast, dit omdat man maar 1 dag vrij is met kerst, die dag wil ik het dan wel gezellig hebben! Kerstavond is hij ook vrij, dan zijn we bij m`n schoonmoeder met zijn familie (dat avondje red ik nog wel en ons meisje kan toch niet zo laat naar bed, dus zijn we ook een redelijke tijd weer thuis). 1e kerstdag zijn we bij mijn ouders met mijn familie (broertje, schoonzusje en opa en oma). Oud&Nieuw doen we dit jaar bij ons, met mijn ouders. Lekker relaxed dus!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    alleen 1 dag naar mijn schoonmoeder de rest moeten we hard gaan werken in ons nieuwe huis (verbouwen) mijn familie gaat eerste kerstdag op vakantie..

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Gandor, wat een lieve foto van je stiefdochter.Het is inderdaad een rotwoord ik weet er alles van. Bij mij STIEFvader is het wel weer heel toepasselijk. haha. Sorry voor de late reactie maar had dit topic een tijdje niet meer geopend,

Nou ik zit weer alleen en ook wel op een moment dat ik mijn man juist graag even bij me zou hebben. Maar goed dat hoort erbij.

@Lief,jij zult de schrik idd in de benen hebben gehad. Nog gehoord hoe het is afgelopen met de man? voor kerst hebben we 1 dag bij de ene ouders de andere dag bij de andere ouders. oud op nieuwweet ik nog niet.

6. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @Luna
    Kan heel goed begrijpen dat je op dit soort momenten graag je mannetje bij je hebt zou ik ook willen.
    Geluukig blijkt het allemaal mee te vallen. Hoop dat je vanmiddag ook weer positief nieuws hebt.

Zit vanaf vanmiddag tot maandag ook weer alleen.:(

@Zwangerschapsdementie
    Ik kan stellen dat ik er dus nog last van heb.
    Moest gisteren naar de gynocoloog voor nacontrole en had in mijn agend netjes oogescreven 24 november om 14:45 uur.

Demyan om 14:15 aangekleed en in maxi cosi gehesen.
    Onderstel in auto gezet.
    Pak ik mijn zh kaart om te kijken welke route ik moet hebben bleek ik al om 13:40 gemoeten te hebben;).

Zh maar even gebeld en nu moet ik 2 december op controle

Deel Deze Pagina