ik heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan Kirasese: Paula Spaarnedam 0,39. 11 uur ok ML mee Smurfin29: Diane Leiden 0,41. 11 uur ok Mishur: Mischa Leiden 0,41. 11 uur ok Versluis: Saskia Middelburg 1,44. 11 uur ok Jkuil01: Jolanda Leidschendam 0,39. 11 uur ok Marijke88: Marijke Den-Helder 1.34. 11 uur ok Whoppie: beuningen 0,57. VL mee Flashyfly: Angela Sittard 1,37. 11 uur ok ML mee Jessyd: Jessica Haarlem 0,34. Liefdeis: Lianne Hilversum 0,28 . MammavanBas: Winterwijk 1,34 Nathalievs: Nathalie Heesch 0,46. IngridE: Ingrid Eindhoven 1.03. Aapie20: Leiden 0,41. Azucena:Veldhoven 1.00. Katalaya Mya Vogeltje85 blauw: gaat mee rood : gaat niet mee paars : in afwachting van.... dames die er nog niet tussen staan: GAAN jullie ook gezellige mee??? zoals sweetdreams - dreames - bby3 - marijke1985 - mikatjuh ????? enz enz laat nog even weten wat op dit moment je status is en de tijd die je het handigst vind. bijvoorbeeld 11 uur. en als je 11 uur niet handig vind wat je dan wel handig vind qua tijd sorry dames dit is echt de laatste keer dat ik jullie weer van alles laat opschrijven schaam schaam @link Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora
Wauw Sam wat doe je??? Eerst al weken vanaf06.15 wakker wel geluid maken maar niet schreeuwen om de fles en vandaag gewoon 07.15 wakker half 8 fles Toch wel jammer dat hij niet meer van 9-9 slaapt maar ach! Vandaag lekker zwemmen heerlijk
jeeej!!! byebye avondfles! gisteravond 20:00 laatste fles op vanmorgen pas 08:30 wakker en pas om 09:00 honger! @meeting, hier komen ml en zl ook mee gaan lekker de speeltuin in ed. hier is de fles om 12:00 uiterlijk 14:00 ga ik weg, wil nog even naar me oma en aangezien die maar een half uurtje vanaf t maximapark woont is dat gelijk het perfecte moment even daarlangs te gaan. @azu, meid komop hoor niemand zal anders naar je kijken omdat je jonger bent hoor! De een krijgt ze eerste kindje jong en de ander pas laat, ieder zijn ding. Leeftijd maakt je geen goede of slechte moeder ik was ook net 21 toen ik Mees kreeg en tuurlijk kreeg ik wel s van die domme vragen van was t gepland? maar vind dat we het behoorlijk goed doen tot nu toe! @kira, owwww helemaal dubbel om jou verhaal!
@Meeting, ik kom niet dames. Ik ben (in jullie ogen waarschijnlijk) zwaar gelovig en we proberen de zondagsrust in ere te houden. Betekent niet dat we elke zondag aan de bank vastgeplakt zitten. We gaan vaak lekker lopen, fietsen, familie/vriendenbezoek en we gaan sowieso een keer naar de kerk maar gaan niet shoppen of naar de dierentuin oid. Nooit verteld hier, vond ik ook niet nodig. Maar wil wel graag een goed reden geven waarom ik er niet bij ben. Ik snap dat de zondag voor jullie allemaal het beste uitkomt maar voor mij dus niet. Daarbij is ook het punt wat azu zegt, dat ML weet dat ik hier meelees en soms advies vraag, maar niet in welke mate ik hier actief ben. Hij vind FB en fora en al zulk soort dingen maar dom gedoe, dus ik laat hem lekker in die waan. Haha.
Goed zo Sam! Goed zo Wout! Kleine kindjes worden groot! Sophie de giraffe is eindelijk gearriveerd, bn benieuwd wat Kyan ervan vindt. ML vind het net een hondenspeeltje.
ik heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan Kirasese: Paula - k.iann Spaarnedam 0,39. 11 uur ok ML mee Smurfin29: Diane - Dani Leiden 0,41. 11 uur ok Mishur: Mischa - Elijah Leiden 0,41. 11 uur ok Versluis: Saskia - Daniyar Middelburg 1,44. 11 uur ok Jkuil01: Jolanda - Lana Leidschendam 0,39. 11 uur ok Marijke88: Marijke - Wout Den-Helder 1.34. 11 uur ok ML & ZL Mee Whoppie: Robina - Lennox beuningen 0,57. VL mee Flashyfly: Angela - Kyan Sittard 1,37. 11 uur ok ML mee Jessyd: Jessica - Lucas Haarlem 0,34. Liefdeis: Lianne - Jesse Hilversum 0,28 . MammavanBas: - Esmee Winterwijk 1,34 Nathalievs: Nathalie - Luc Heesch 0,46. IngridE: Ingrid - Stijn Eindhoven 1.03. Aapie20: - Sam Leiden 0,41. Azucena: - Quinten Veldhoven 1.00. Katalaya: - Xavi Mya: - Savannah Vogeltje85: - Saar Sweetdreams - Ruben blauw: gaat mee rood : gaat niet mee paars : in afwachting van.... dames die er nog niet tussen staan: GAAN jullie ook gezellige mee??? zoals dreames - bby3 - marijke1985 - mikatjuh ????? enz enz laat nog even weten wat op dit moment je status is en de tijd die je het handigst vind. bijvoorbeeld 11 uur. en als je 11 uur niet handig vind wat je dan wel handig vind qua tijd sorry dames dit is echt de laatste keer dat ik jullie weer van alles laat opschrijven schaam schaam @link Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora
Het wordt inderdaad vechten om de dames! In mijn omgeving zijn in 2012 ook veel jongens geboren. Nu in 2013 ook gelukkig weer een aantal meiden! Sophie is een succes! (En even zijn nieuwe kleren showen, maatje 74 alweer)
Hebben jullie dat ook? Dat de ontwikkeling echt in sprongen lijkt te gaan? Xavi is sinds een paar dagen heel snel een echt 'jongetje' geworden. Geen baby meer die alleen natje, droogje en liefde nodig heeft. Maar een echt mini-jochie dat daarnaast ook vermaakt wil worden, wil klimmen, echt reageert in communicatie, gevoel voor humor en een eigen willetje heeft. Schitterend om dat zo te mogen meemaken! En vandaag is hij echt gaan schaterlachen! Nadeeltje is wel dat hij er verschrikkelijk de hik van krijgt elke keer... <3
Ja heerlijk toch! Het gaat wel erg snel. Alles wat je schrijft herken ik en - weinig slapen - zijn armpjes naar me uitstrekken als ik zeg kom maar bij mama - liefdevol mijn gezicht aanraken (en per ongeluk mijn ogen uitsteken of in mijn lip knijpen of aan mijn haren trekken ) - vorige week constant omrollen, deze week de hele tijd op zijn dikke teen sabbelen - beetje eenkennig aan het worden, lacht niet meer automatisch naar visitie maar kijkt mij eerst aan voor goedkeuring - andere stem geluidjes maken - zeer geconcentreerd iets vastpakken en naar zijn mond brengen (met uitstekende tong voor de opperste concentratie ) - en driftig en boos worden als hem iets niet lukt, speeltje wat te ver weg ligt ofzo. haha echt een mannetje al! <3
Heb het idee eindelijk uit de 4.5 maanden sprong te zijn. Al twee dagen een superlief en vrolijk meisje! Ze kan zich nu ook beter zelf vermaken. Wel de nodige frustraties als iets niet lukt. Net een paar hapjes wortel gegeten zonder kokhalzen. Ze was nog niet erg enthousiast maar gaat beter. Ook gaan we naar twee slaapjes overdag. Met drie slaapjes slaapt ze 's avonds niet...
Hier ook een jochie, dat meer contact maakt.Echt meer reactie als je tegen m praat. Hij is nog prima tevreden op zn rug, dus draaien doet ie helemaal niet. Alleen als ik m op zn buik leg, wil ie wel proberen te draaien. Dat vindt ie dus niet leuk. Eten gaat hier ook prima! Na drie dagen bloemkoolprak/soep nu wortelprak op. Hij vindt t heerlijk... Nu nog wel een flesje erbij. Vanaf dinsdag een fruithapje erbij. Ns kijken wat ie daarvan vindt.
Ja, weinig slapen ook hier. Ik heb niet alle sprongen zo bewust meegemaakt, maar de vier-en-een-halve-maand-sprong toch wel. Echt weinig willen slapen overdag (meestal nog maar één middagdut), en ook het actie-reactie verhaal herken ik: in mijn lip of wang knijpen, en dan vol afwachting naar mijn reactie. En inderdaad, frustratie als iets niet lukt of hij zich verveelt of in de weg zit. Draaien: bíjna. Wel op zijn zij, maar nét dat laatste stukje nog niet. Maar hij begint wel te verplaatsen: met zijn voetjes tegen de spijlen van de box / kussen van de bank / enz. zichzelf afzetten om ergens te komen.
Ow, en sinds we serieus met hapjes bezig zijn ('s ochtends fruit en 's middags groente) hebben we ons toch een schijtbaby! Vandaag 4 poepluiers met een heel nieuw kleurenpalet!
Hier ook herkenbaar! Omrollen gaat best goed Gister voor eerst "poging" kruipen (lees: met zijn snoet vol voorover kukkelen) Enkel 1 ding nog niet... zijn voeten in zijn mond of iets wat er op lijkt. Zijn voeten zijn leuk maar niet om ergens in te stoppen (snap ik! Mama doet dat wel regelmatig... *fluit fluit*) Hij GIERT het uit regelmatig en hoef enkel al aanstalten te maken om hem op te eten en hij gaat al uit zijn kanarie... Wat hij wel echt doet... als een echt meisje... GILLEN!!!! DE HEEEEEEEEEEEELE DAG DOOR!!!!
@meeting: Zou best mee willlen maar ik heb de 19e al wat. :S Volgende keer dan maar. We gaan naar vrienden die we ook al in tijden niet gezien hebben. @ontwikkeling: Mooi om te zien hè? Het lijkt wel of ze in 1 dag een heleboel bij hebben geleerd. @nachten: Al 3 nachten in een rij doorgeslapen!! Helaas snapt mijn lichaam het nog niet helemaal. Elke ochtend wakker met Lolo Ferrari borsten. Haha! Pfff..
Oef, volgens mij hier naweeën van de 4,5 maanden sprong. 's morgen en tot 14:00 gaat het hier super. 2 slaapjes (a 45 mins each) en gezellig mee met papa en mama tuinset uitzoeken (gisteren) en tuintegels (vandaag)... maar dan. Geen 3e slaapje willen doen en stront en stront vervelend worden. Keer op keer consequent in bed leggen maar na 10 mins jengelen plukken we 'm er weer uit en mag er weer verder gespeeld worden. In de box is 10 mins leuk maar dan graag weer opgetild worden. ZITTEN (niet liggen!) bij papa/mama en vermaakt worden aub. Nu sinds 14:00 wakker en al 2 uur bezig 'm in bed te krijgen. ML is net met het zwaarste geschut wat we hier hebben (papfles) naar boven gegaan. Vandaag dus geen fles om 23:00. Ik tegen ML:'ben benieuwd hoeveel je erin krijgt'. ML: 'ALLES'. Ben benieuwd. Vanmorgen 6:20. Ik ZL gehaald, nieuwe luier, slaapzak uit en onder de deken bij mama drinken en spelen. ML aan de ontbijttafel om 8:30, 'hoelaat was ie nou wakker? 7.30 toch?'. Kom 'm wel schieten! Ik een uur lang ZL gevoed en geentertained terwijl jij deed alsof je sliep. Maargoed, tis al véul beter dan 3:30. Fruit en groentehaap gaan er ook goed in. 3 grote ijsblokjes per keer. 's morgen fruit, 's avonds groente. ML geeft het, want als ie mama ziet, wil ie liever mama dan groente/fruit eten.