De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    De oplossing voor mijn bad-dilemma:

De tummytub beneden in de wasbak van het aanrecht! Op de juiste hoogte, spetterproof en genoeg werkruimte.

Bijkomend voordeel: na het badje niet meer naar beneden sjouwen voor de papfles.

:)

2. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Wij zijn. Ook bij dokter Z geweest ivm vergrote nierbekken op de echo. Super aardige vent. Bij S na geboorte niets meer aan de hand, maar als Sje ooit nog naar de dokter moet, dan ga ik terug naar hem.

3. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele fijne arts ja, beetje druk;), maar wel heel aardig

4. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Mijn man heeft ook ADHD dus ik vond dat juist wel leuk. Leuke dokter :):):)

5. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Wow, trip down memory lane. Bijna alle kinderartsen in het lijstje hebben we gezien. Ofwel toen ik nog opgenomen was tijdens de gesprekken over wat ons te wachten stond, ofwel op de afdelingen zelf.. Alle gesprekken kwamen weer even boven, dokter dijkman toen we moesten kiezen wat het plan de campagne werd met 24 weken, dr Bambang met het nieuws van Q's PVL.. Bleh, emotionele muts alert.

Hanneke ik ben wel benieuwd welke kinderarts je niet tevreden bent! Wij lopen bij dokter Bok.

7. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik had dokter Banga, like for real, ben je gyn, heet je dokter banga(lijst). De dokter die uiteindelijk mijn bevalling deed was een mega stuk, ben alleen vergeten hoe ie heette. Mij vergeet ie iig nooit meer hahahahahaha.

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik kreeg ooit eens iemand van de thuiszorg na een operatie aan de telefoon: 'Niet schrikken hoor, maar ik heet 'De Dood' van achternaam...'

En inderdaad, niet veel later stond dus de dood voor de deur. (Gelukkig zonder zeis.)

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Vandaag bij cb geweest. Lennox is 69,5 cm en 7410 gram. Ik dacht echt dat ie langer zou zijn. Maar oke. Blijkbaar niet :).
    Een mindere dag vandaag helaas. Niet zo gezellig. Heeft veel geslapen, daarnaast veel gemopperd en al om half zeven naar bed. Ik hoop dat ie t tot morgenvroeg red!

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dokter Banga heeft mijn keizersnee gedaan :D. Wel een érg kundige vrouw. Heeft later nog met mij m'n hele dossier door zitten nemen en alles.
    Dat stuk herinner ik me misschien ook nog wel. Toen grapte ik tegen mijn collega's dat er net een McDreamy tussen m'n benen had gezeten ;). Jeutje, dat was een knappe dokter. Kreeg er spontaan een harde buik van.

11. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik zou er bijna een 2e voor nemen. Oef, mcdreamy en dat allemaal in veldhoven. Ook een goede dokter, hij deed een tussentijdse check op mijn Skuh en kwam er toen achter dat t niet goed ging. Mocht 3 keer persen terwijl hij tekeer ging met de vacuümpomp (het zal nooit meer wat worden tussen mij en mcdreamy...) en toen mocht ik van hem naar de OK en een volledige narcose wat het beste deel was van mijn 3 daagde bevalling. En een puntgaaf kind opleveren hè. Man, wat een vent.

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Whahaha, Azu kreeg een harde van een sexy dokter, hahahaha: emancipatie ten top! :D

13. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    :D:D Haha lig hier helemaal dubbel! !

14. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    haha :D

@Aapie, gestemd!

@Kirasese, wauw wat goed van Kiann!!! Trots zeg.
    Nu onze Kyan nog... komt standaard voor 2 voedingen per nacht. rond 2 en rond 5 uur.

15. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Zo dames hier ben ik weer hoor.
    Man wat een drukte afgelopen weekend.
    Man bijna ontslagen omdat hij zich ziekmelde met een ontstoken oog bij oogarts geweest nee meneer u mag absoluut niet in het zwembad komen... Beetje lastig als zweminstructeur... Gelukkig met een sisser afgelopen.

Tandjes Sam krijgt tandjes man man man koorts huilen Pfff en dan nog het 6 maanden sprongetje niet leuk!

Appel kun je invriezen op zondag is altijd mijn happen dag sochtends t fruit pureren voor de hele week en smiddags de groenten koken en tot moes maken.

Hier tijdens de bevalling allemaal vrouwelijke gyn's waren geloof ik niet heel bijzonder qua achternaam iets met een Hazel en nog iets...
    Toen ik voor de eventuele chrretage moest had ik wel mc dreamy lig je daar al vloeiend kijkt die tussen je benen pffff.

Ook zijn wij weer bij het cb geweest Sam weegt 8495 en is 69 cm dikke beer!

E nu....? Ben ik aan vakantie toe ...... Nog 3 weken en alles voor Sam staat klaar behalve kleding. Voeding potjes luiers zonnebrand neusspray zetpillen NOS laat ik aan het toeval over! Iemand nog meer vakantie tips

16. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Thnx flash

17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Haha, waar kan ik stemmen op de grap van de maand?? Te komisch.

Bij de nacontrole had ik ook zo'n onwaarschijnlijk lekkere gyneacoloog. Heb nog eens dubbel gevraagd of hij echt niet even mn litteken hoefde te zien, maar helaas...Zo'n heerlijk koppie met zo'n wit jasje die nonchalant open hangt en daaronder een mooi overhemd en spijkerbroek en van de (normaliter) vreselijke on-sexy ziekenhuis-klompen, maar die kunnen gelukkig uit.

Bij mn 1e had ik een spoedkeizersnee en de gyneacoloog was net opgepiept terwijl hij in de naast gelegen bioscoop zat. Hij zat vrolijk het verloop van de film aan de lieftallige assistent te vertellen, terwijl hij in mn buik aan het wroeten was. De popcorn was zelfs door de steriele lucht heen te ruiken. Topherinneringen;)

@Aapie, heb ook gestemd. Woehahaha, ga je over 3 weken op vakantie en je heb nu alles klaar staan?? Is dat de overtreffende trap van "control-freak"?

@Kat, pff je zou maar zo heten?? Wat was de voornaam?? "Hein" toevallig?

18. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    hier geen sexy gyn helaas. de sexy dokter loopt op de kinderafdeling rond nouja liep hij zit in de ziektewet al is hij wel iets minder sexy nu hij kaal is maarja nogsteeds lief:)

19. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Ik control freak welnee Pff krijg nou al stress als k d'r aan denk... Maar opzich valt t mee ik heb toevallig gister ongeveer alles in de aanbieding gehaald hihi

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Geef 'm dan maar een lief kusje op z'n koppie...

Deel Deze Pagina