De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ja, helaas heb je geen leuke voorgeschiedenis vanuit het ziekenhuis met gemiste eerste stapjes. Ik kan me voorstellen dat je hem dan heel moeilijk kan missen en dat je alles van hem mee wilt krijgen.

Als je dit gevoel blijft houden, gewoon gelijk bellen als die beste man weer terug is.

Quinten kwam op de meeting iig over als een heerlijk vrolijk en tevreden mannetje, dat is al heel prettig denk ik. Maar al die pijn die hij heeft met de ontlasting, of iig last, dat is verschrikkelijk. Dus gewoon bellen zodra het kan en verder laten zoeken.

En ja, jongens lijken wel luier, tenminste, hier lijkt dat wel het geval. B kon ook al langer goed staan en wat lopen, maar pas met 20 maanden besloot hij het zelf te gaan doen. Praten idem, fietsen idem, stukje luiheid en vooral ook dwars zijn. Komt niet van een vreemde hier ;)

Ik hoop voor je dat er ook een periode van rust bij jullie komt, in de voeding in alle onderzoeken die hij krijgt en in het slapen.

2. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hey azu,

Ik had gehoopt dat geen nieuws goed nieuws was, maar het blijft dus rommelen met q. Als ik vragen heb over wel/niet vergoed dan mail ik altijd mijn zorgverzekeraars, dan heb ook op schrift staan dat zij zeggen dat iets vergoed wordt.

Papa dagen... Hier dus de vrijdag papadag en ik werk dan thuis ivm live kunnen voeden. Vaak zorg ik dan ook wel een uurtje voor S of pas ik op een slapende S zodat mijn man ff naar de bouwmarkt of de kapper kan. Hij is dus niet altijd met S bezig, maar wel voor het gezin. Zo heeft ie afgelopen vrijdag het gras in de tuin gelegd. Ik let dan vanachter mijn laptop op of S niet van de bank valt. De box is namelijk stom, maar zelf op de bank spelen is leuk... Ivm de tuinverbouwing even geen kleed op de grond want er ligt zoveel zand waar niet tegenop te stofzuigen valt.

Vannacht 2300-510-700. Maar echt goed heb ik toch niet geslapen. Ben altijd bang dat er iemand inbreekt als ik alleen slaap.

Om 10 uur komt een vriendin langs en gaan we met z'n 3en wandelen.

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kira wat fijn eindelijk wat nachtrust!!
    Azu je doet het super met q maar idd heel sneu dat hij z'n pijn heeft met poepen.. En lactulose ik weet niet of het helpt.. Heeft q ooit harde ontlasting gehad? Want dan zou er misschien nog vanalles vast kunnen zitten in de darmen waar nu alleen dunne ontlasting langs kan.. En zo niet dan denk ik niet dat het nut heeft lactulose maakt het juist soepel en Luc kreeg er in begin hele erge krampen van omdat toen bij hem wel alles in werking ging wat vast zat... Sterkte meis snap dat je q niet kan missen..

@ingrid nachten gaan goede kant op!! Lekker!!

@rollen hier wel moet ook echt grotere mat kopen want op de koude harde tegels is hij meteen boos.. Hier nu ook dehele dag meneer terug op z'n mat aan het leggen

@ mannen nou ik had dit ook echt niet verwacht van vriendlief die doet normaal alles voor mij maar ook alles met Luc.. Dus ene kant denk ik misschien moet ik hem dat dagje weg wel gunnen maar zeg dan gewoon van te vore dat Luc zowat hele dag bij oppas is..

Genieten vandaag van het lekkere weer!!!

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    01:30-05:45-07:45 wakker en nu weer net fles op. Ik sliep pas om 02:00 :), ook niet heel slim maar ja. Home alone, dan slaap ik net als Ingrid minder goed. Bang voor een inbraak hoef ik 3 hoog niet te zijn, maar toch. Misschien breekt WW3 wel uit ofzo :p.

Ingrid, ze vergoeden hier pas als bewezen is dat het KMA is. Dan krijg je ook het geld van alle eerder gekochte voeding terug.
    Dus ook op nr 2 voeding slaapt S niet door? Dan gewoon lekker doorgaan met bv. Het ligt in ieder geval niet aan de voeding.
    Veel plezier met wandelen. Jullie tuin is mooi geworden!

Versluis, ja, ergens anders met genoeg afleiding heeft hij nergens last van :). Thuis met mij alleen is het vaak pas goed te merken dat hij ontevreden/onrustig is. Het enige wat hij dus niet doet met veel mensen is goed drinken :p.

Oh, en ik zei gister dat hij al 2 weken deze voeding krijgt. Klopt niet. Nu anderhalve week. Dus wie weet, misschien went het nog.

Nathalie, misschien eerst gewoon rustig vragen waarom hij dat gedaan heeft. Kom je denk ik ook verder mee. Misschien heeft hij wel een plausibele uitleg.

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @azu, balen meid! hoop dat het snel beter gaat

Wout rolt nu sinds een paar dagen van rug naar buik maar terug niet.

maar no -worries, Mees was pas 10 mnd dat hij ermee begon

6. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    sorry dat ik zo weinig schrijf ik lees wel alles maar weinig tijd om te reageren
    ml heeft weer een dosis chemo gehad dus was druk met hem heen en weer rijden en volgende week zijn we een jaar getrouwd we geven een feest en ik heb nogsteeds niet het juiste jurkje gevonden.
    Ben ook hard aan het denken wat ik me lieve meisje cadeau moet geven ze wordt donderdag 3 dus als iemand nog ideeen heeft laat maar horen.
    na volgende week is het weer een heel stuk rustiger hier in huis en dan zal ik gewoon weer overal op reageren
    sorry dames

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Hier het mooiste verjaardagscadeau gekregen van Sam! Een tand!!! Whoehoee

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @azu: je doet t super. Q is een hartstikke leuk mannetje en hij is ook heel erg tevreden volgens mij. Helaas loopt t nog niet helemaal lekker. Maar dat ligt natuurlijk niet aan hoe jij/jullie t doen..
    Hopelijk gaat ook Q met grote stappen vooruit!

@omdraaien: hier alleen van buik naar rug, als ie zin heeft en verder nog helemaal niet. Ligt wel eens half op zn zij, maar hij vindt t prima op zn rug. Lekker spelen.Ik vindt het wel fijn! :)

9. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Gefeliciteerd Aappie, ook even langs hier :) Ik zag ook al een leuke doos van Ugg??????

10. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Het werken zit er weer op! Ben blij dat ik er enigzins tegenop zag, want het is alles meegevallen, hihi...

Aappie: Van harte! Leuke dag gehad? En verwend?

Omrollen: Hier van rug naar buik, en terug! Maar terug alleen als die er zin in heeft! Hij kan het best, maar vind het vaak makkelijk als mama het doet!

Jessy: Rustig aan, je gezin is vele malen belangrijker dan ZP! Tips voor jurkjes; Steps, zalando, of allemaal al gehad?

Azu: Arm ventje! Maar je doet het inderdaad hartstikke goed, zo jong, en in korte tijd veel meegmaakt! Petje af!
    En een nachtje logeren in het Z'huis? Heb je daar nog overna gedacht? Natuurlijk zit je daar niet op te wachten, maar wie weet brengt het voor de artsen wel heel veel informatie met zich mee, wat jullie mannetje weer kan helpen!

Ml is onderweg naar huis, heeft met Jesse een heerlijk dagje camping achter de rug, en ik moet nog bedenken wat we gaan eten... Maar ik weet het gewoon niet, heb nergens en overal zin in! Tips?

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @ Azu: ik voel de onmacht... wat kan het nou zijn...
    Uren op internet en boeken uitpluizen... doodmoe word je ervan...
    Weinige slaap en momenten dat het rustig is 24/7 denken denken denken...
    Sterkte meid...
    Dik jij voeding in met jbpm?

Afgelopen nacht minder nachtje (dat klinkt verwend...) maar zal wel door warmte komen.
    Elke 2-3u wakker, maar speentje was genoeg tot 06:30u.
    En dat is teken dat meneer echt voldaan buikje heeft... want normaal was het honger honger honger... dus alsnog mega blij en vanacht iets koeler gekleed :)

Wij hebben deze week een hele week mijn bonuszoon!!
    HEERLIJK!!!! genieten dus! Hopen op veel mooi weer!

Omrollen: nou hier doet hij het als hij dwars wil doen met aankleden/verschonen en voor de rest nooit, wil enkel zitten en staan :)

12. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Azu, even een knuf voor jouw!! Als ik zag hoe liefdevol je met je mannetje omging op de meeting, kan ik alleen maar zeggen ga zo door! Hoop zo dat q snel geen pijn meer heeft.

@aappie, gefeliciteerd!!

@omrollen. Van rug naar buik terug niet.

Verder hier nog weinig verbetering in de flessen. Vanmorgen en vanmiddag allebij de keren 90cc laten staan, vanavond papfles 130 laten staan:(

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    aapie: gefeliciteerd!

@liefdeis: fijn dat het werken meeviel.

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Dames we zijn gruwelijk verwent (manlief vierde zijn verjaardag ook nog een beetje door t geen contact met zijn Fam.)
    Idd Uggs slipper (die lopen echt goddelijk) geld cadeau bonnen door een vriendin van mij een dinerbon met als hint dat zij mag oppassen
    Heerlijk i love verjaardagen
    Nu me bed in want heb iets te veel rosé op dus sorry als er niet helemaal kloppende zinnen instaan!!

15. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Uggs slippers.... die wil ik ook!!!! Ben bijna jarig, ik zal ml eens lief aankijken :D

Welterusten Aappie, niet kloppende zinnen zijn je helemaal vergeven haha

16. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ben ik ook weer eens. :) We hebben het heerlijk gehad in Italië. Het is echt afkicken, maar dinsdag moeten we dan toch echt weer aan de slag.

azu: Wat zielig, dat hij nog steeds zo'n last heeft met ontlasting. :( Zo zielig als ze pijn hebben.

@dragen: Ik heb een draagdoek en een Bondolino. Die laatste vind ik echt ideaal. In Italië ook veel gebruikt. Mick vind het super, hij kan lekker veel zien en van het heen en weer wiegen viel hij uiteindelijk lekker in slaap.

@omrollen: Het begin is er. Heel af en toe rolt hij van rug naar buik en zet het dan op een krijsen omdat hij niet meer terug kan. Of hij komt maar halverwege tot zijn arm dwars zit.

Zijn jullie kindjes ook zo aan het kletsen? Zo gezellig! Mick kletst de oren van je hoofd.

17. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijke dag vandaag!!
    Hopelijk heeft iedereen een fijne nacht vanacht
    Truste

18. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Aapie, nog gefeliciteerd!

Kira, geniet van deze week met je bonuszoon (en de rest natuurlijk)

Rollen, hier steeds meer. Van buik naar rug al een hele tijd, maar nu ook van rug naar buik steeds meer.

Slapen gaat hier tegenwoordig weer bagger. En dan vooral het in slaap vallen. Meneer huilt al zodra hij het matras raakt en blijft dit ook doen. Zo frustrerend, want hij is dan wel moe.
    Meer die dit herkennen? En wat doen jullie eraan?

Vandaag nog een dagje van het mooie weer genieten en dan morgen weer aan het werk. Pff, nog 3 weken totdat mijn vakantie begint. Ik vind het nog lang duren...

Fijne dag!

19. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @edoli wij hebben dat hier ook hele tijd met Luc gehad maar altijd als ik dan weer op ze kamer kwam lachte hij is dit bij jou ook? Want toen d8 ik nou hij houd me gewoon voor de gek en heb ik tijdje gedaan als hij na 5 min nog huilt (zonder stiltes ertussen) ga ik er pas weer heen.. Nou na een week was het gehuil over.. Meneer zal wel gemerkt hebben dat we er niet meer op reageren haha maar mopperen beetje de gekreun doet hij standaard voordat hij in slaapt valt..

20. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier is direct bij begin huilen eruit halen en later opnieuw proberen.
    Altijd een rede van huilen (dorst, honger, luier, etc etc)

Vandaag strekte Kiann voor eerst handjes uit en "gooide" zich naar mij toe, toen hij bij papa aan huilen was... en toen ik hem overpakte direct knuffelen en helemaal in mij kruipen... aaaaaaaaaah :D zooooo lieffffff

Deel Deze Pagina