De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    thnx all!

Is heftig maar we komen er wel.

@foto;s super foto's weer!

@zitten, hier ook nog niet.

hier vandaag het ledikant opgezet maar meneer gaat nu niet meer slapen...
    alleen maar naar ze buikje rollen en tsja terugrollen doen we niet dus dan gaan we gillen...

hoop dat dit met een paar dagen toch beter word....

2. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    tsja en dan ligt je kleine mannetje na ruim 7.5 maand ineens in het ledikant..... :(

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    De foto... Goedemorgen zei Luc 😉

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat worden ze steeds leuker, heh?

Ik hoor mezelf regelmatig tegen KatMan zeggen: 'Ik heb zin om Xavi wakker te maken, uit bed te trekken, gewoon om hem even te knuffelen. En dan weer terug in bed, verder slapen.'

Het arme jong. Elke avond weer die dreiging...

Sinds een paar dagen merk ik weer een nieuwe fase in de interactie: Xavi vind het fantastisch om mij een broodje 'hap' te voeren, om met zijn spuugdoekje eerst zijn mond, en dan mijn mond 'depdep' te doen.
    En bij een bepaald (zelfverzonnen) liedje waarin ik 'm bij het refrein altijd heen-en-weer schudde, gaat hij nu uit zichzelf heel hard met zijn hoofd schudden als het refrein weer komt.

5. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoofdschudden check.....

Haha dat doet Luc ook en met de armpjes zwaaien.. Zo grappig

6. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    zo weer tijd om even bij te lezen wat voelde ik me slecht zeg afgelopen dagen gelukkig nu wel iets beter

@marijke sterkte
    wat een leuke foto's allemaal leuke kindjes hoor die december kindjes

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Jessy, begrijpelijk dat je je slecht voelt. Sterkte
    Marijke, heel veel sterkte met je nicht, bah wat een rot situatie voor je broer en de kindjes. Hopelijk is de gifemmer nu leeg.

Wauw wat worden ze groot allemaal! Leuke foto's! Lekkere mannetjes en mooi meisje!

Kyan kan nog niet zelf zitten, wel in de stoel en tegen mij aan maar nog niet 'los'.
    Ik merk wel dat hij toe is aan een nieuwe fase, kruipen en zitten lukken nog niet goed en hij wordt daar snel boos om. Hij wil zo graag!
    En nu wil hij de hele tijd staan.

Het was de 6e ziekte die kyan heeft gehad. Eerst 3dagen koorts en toen 2 dagen onder de vlekjes. Maar nu is hij gelukkig weer beter.
    Vakantie is top! Veel in de draagdoek wandelen en elke dag zwemmen. Lekker genieten!

8. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flash, geen mazelen toch? Hebben ze wel gecheckt?
    Fijne vakantie nog!

9. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Nee niet gecheckt. De dokter had het zo voorspeld en zei dat we dan niet terug hoeven te komen.
    De uitslag is nu al weer weg, bij mazelen duurt dat langer toch?

10. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Pff meiden, ik ben zooo moe! De afgelopen weken slaapt Jesse zo onrustig, 's nachts drie keer wakker, het is wel speen erin en klaar, maar merk nu dat ook dat best vermoeiend is! Ml word er ook niet wakker van, dus kan er steeds zelf heen! Hij zegt wel, maak me dan wakker, ik wil ook wel naar hem toe, maar ik word toch wakker, heb ik het zelf net zo snel gedaan!
    De afgelopen dagen is hij ook rond 5.45 uur al wakker en gaat dan niet meer slapen...
    We hebben geen idee hoe dat komt, we doen niks anders...

*Klaagmodus uit!*

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hetiseenfase,hetiseenfase,hetis...

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Liefde lees mijn topic bij baby en dreumes wat is er mis....

13. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Liefdeis, wat vervelend!
    Is hij verder als hij wakker is wel tevreden en kan hij spelen enzo?
    Ik zou niet weten wat er is, hopelijk is het inderdaad een 'fase'.

dames, alweer een vraagje:
    ik geef bv en ik zit nog steeds op 7 of 8 voedingen per dag/nacht. ik voed op verzoek, meestal om de 3 uur, maar soms zit er 2 of 4 tussen. Kyan eet wel al super goed met de pot mee. Maar hij heeft ook nog behoefte aan mm. Ik zou graag wat meer regelmaat en een ritme willen aanbrengen maar ik weet niet hoe.
    Iemand tips? Ik denk dat jullie me betere tips kunnen geven dan het CB hier.

Ook zal hij binnenkort s nachts op zijn eigen kamer gaan slapen.... iemand tips hoe IK daarmee moet omgaan? Ik zal hem zo missen....

14. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook een fase... Luc heeft er ook last van en mopperig de hele dag... Hopelijk is het snel voorbij

En flash ik heb niet echt tips alleen om misschien een makkelijk schema voor jullie te proberen met voedtijden dat je zkr weet dat het geen honger kan zijn en zo proberen om hem af te leiden met iets anders ipv de borst een Flesje met beetje water ofzo...

15. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik geef het toe, als Kyan huilt troost ik hem al snel met de borst. Zeker snachts. Overdag wat minder maar soms is dat de enige manier om hem stil te krijgen.
    Dus Kyan is het wel gewend om vaak mm te krijgen, maar na 8 maanden zou iets van regelmaat wel fijn zijn.

16. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Flash, ik vond dit super moeilijk! Wat mij hielp is de tijden van het KDV hanteren qua voedingen. Stijn kreeg 2 BV voedingen mee, die zij om 11:00 en 15:00 gaven. Op die manier gaf ik al minder voedingen thuis dan ik voorheen deed.

CB gaf bij mij aan dat met 7 maanden, 3 'flessen' voldoende is.
    Hier gaf ik 's ochtends Bv, smiddags 150/5 en 's avonds BV en 's nachts. Aanvankelijk ging dit goed, maar nu wordt Stijn 2x per nacht wakker. Dan geef ik nog BV bij.

Ik trek de nachten nu helemaal niet meer, dus ik ga beginnen met volledig afbouwen. Vanavond 180/6, al ben ik benieuwd of hij die opdrinkt om 19:00 als ie om 18:15 avondeten heeft gehad (wat hier er ook goed ingaat).

Stijn eet overigens met de lunch 2 boterhammen en 1 stuks fruit 's ochtends dus ook hier een goede eter.

Hang in there Flash!

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ingrid meid het is al meer gezegt, dat maakt het niet minder geweest.
    Je bent een topper, een kanjer, een bikkel en een doorzetter

Het is geen schande om nu wat meer te kiezen om gewoon lekker te gaan genieten
    Je hebt het zo ontzettend verdiend

Heb zo ontzettend veel respect voor je meid!
    Je bent alleen zo streng voor jezelf.
    Niet doen meid!

Je lijkt me een super goede lieve mama
    En een super schat van een vrouw
    Maar bovenal vind ik je gewoon een top wijffie!
    Ingrid is er ook, en ook Ingrid mag genieten

8 maanden borstvoeding is een hele kunst
    Al helemaal hoe toegewijd je het gedaan hebt

Je mag super trots zijn op jezelf, je man en je heerlijk
    mooie knappe lieve kereltje!

Je bent een topper!

18. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Azu meid, heel bergrijpelijk dat het een Mega impact heeft gehad op je!

Heb toen de tijd ontzettend met je meegeleefd

En zoveel respect hoe je om bent gegaan met alles wat je voor de kiezen hebt gehad..

Hoop dat je het een plekkie kunt geven en met iemand erover kunt praten

Heb ook voor jou ontzettend veel respect! Je bent een kanjer!!! En Q lijkt me een heerlijk ventje! En mag trots zijn op zo'n kanjer van een mama!

Knuff!

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Jessy sterkte!

Verder zijn we hier nu net terug van vakantie, heb veel terug gelezen maar reageren doe ik later even, moet weer even verder met de after vakantie bezigheden :D

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    * knuf voor de dames die het nodig hebben! *

hier een mannetje die moet wennen aan ze kamertje, gister gillend wakker en helemaal overstuur duurde een kwartier voor ik m stil had!
    vanmorgen weer... hoop dat hij snel went!

Gister dagje naar schiphol geweest en daarna op kraamvisite bij de buffel van me nichtje.. damn zo groot!! bijna 60 cm en meer als 9 pond! en dat bij 3weken

vandaag dagje Goudvis (attractiepark hier om de hoek met indoor ballenbak ed en grote speeltuin) gehad met me broer en kids. konden ze even hun gedachten ergens anders op zetten

wel 3x me neefje kwijt geweest dat was wat minder, kleine banjer dat het is! echt 2x knipperen met je ogen en hij is weer weg...

Wout vond de ballenbak ook echt leuk! het liefst wou hij erin ;)

Deel Deze Pagina