Vandaag wel een minder dagje voor D. Ik had hem in bed gelegd om 7 uur en om half 10 ging ml even kijken, heel zijn bed ondergekotst... Dus hij nam hem mee naar beneden en nog meer spugen. Daarna nog een aantal keer, maar toen was het niet meer dan slijm, hij was leeg. Hij wilde ook niets eten of drinken later, dus uiteindelijk weer terug in bed gelegd, met een zetpil want hij voelde zich echt niet lekker en hij slaapt nu heerlijk. Morgen maar even afwachten. Eten maakt me niets uit, als hij maar drinkt, dan vind ik het allang prima. Al is het een hele dag diksap, als er maar vocht ingaat. Ik denk dat ie gewoon iets te pakken heeft. B had al flinke diarree vandaag en at ook al bijna niets, dus wie weet wat er hier allemaal rondvliegt. Ik hoop dat het morgen iig beter gaat! Leuke foto's weer die voorbij komen! En Flash, ik denk dat je al een stap dichterbij een "schema" komt wanneer je de troostborst eruit haalt. Dan maar op een andere manier getroost worden, daar went hij ook wel aan. En succes met het slapen op eigen kamertje!
Meiden bedankt voor jullie reacties... We hadden het er nog eens over, en denken ook dat hij zichzelf 'in de weg' zit! Overdag is hij ook minder te genieten, snel boos en verdrietig! In eerste instantie waren het zijn tanden, maar liefst 6 inmiddels... Maar binnen een tijd van twee weken kruipt, zit (zelf, vanuit kruipstand) en staat meneer! Gaat toch ook veels te snel? Zo'n kind moet dat toch ook verwerken? Nou ja goed, we wachten het af! Wat het tijdstip betreft.... Heb na ongeveer anderhalf jaar weer mijn eerste nachtdienst! Ook nog! Hihi,
Liefdeis die kleine mup van je gaat idd als een speer in zijn ontwikkeling! Kanmmaarzo dat hij dat moet verwerkenLi
Ik zie allemaal leuke foto's voorbij komen, dus doe ik ook even mee! Robine's smeekgezichtje....ah toe.....& even uitrusten pffff
Knappe kindjes hier ! Mamavanbas, hoe gaat het nu met Esmee en het aankomen? Is daar nou eigenlijk nog een reden voor gegeven? De forlax lijkt nog niet echt te helpen.. Morgen bel ik de kinderarts om te vragen of ik 1,5 of 2 zakjes mag geven. Meen ergens gelezen te hebben dat dit pas vanaf 8 kilo mag.. Poepen is dus nog steeds geen feest. Ook niet meer hartverscheurend krijsen, maar het kan nog heel veel beter. Slapen is hier ook drama. Overdag wil hij niet zelf slapen. Dan moet ik hem in slaap wiegen bij mij en op hoop van zegen overtillen. Errug vermoeiend. Gister en eergister heeft hij maar 30-60 minuten geslapen de hele dag . Al van alles geprobeerd, maar niets werkt. 's Nachts is wisselend. Vannacht is hij een uur wakker geweest om 2:45. Meestal 's nachts paar keer fiep, in een ruk doorhalen doet hij niet vaak. Gister zijn we naar de kermis geweest, maar hij vond het een beetje eng . Na een kwartiertje (en wat gewonnen knuffels ) draaide hij bij, maar echt vrolijk werd hij er niet van. Vorig jaar liepen we op dezelfde kermis en toen zei ik 'volgend jaar lopen we hier met een kinderwagen'. Dit jaar zeiden we 'volgend jaar lopen we hier en dan kunnen we geen attractie meer voorbij lopen zonder dat meneer er in wil' (bij wijze van). Lekker in de draaimolen en touwtje trekken! Hopelijk kijkt hij dan niet meer zo .
Haha die Q... erg eng allemaal. Wat een lekker koppie die Robine... Idd errug rustig hier. Weekend ben ik sowieso minder aanwezig.. nog geen vakantie helaas. Tweede week september pas. Maar wel al lekker aan t rondkijken voor een last minute... Ik zat vandaag in bad. Lenn ook ff. Gaat ie gewoon boven op mij zitten schijten. Hij was echt aan t drukken. Ik kijken, nee zullen wel scheetjes zijn geweest. Maar toen ik opstond toch twee keutels. Bah vies kind! Toen maar even samen gedouched.
Hehheh, groot gelijk dat hij die kans pakt. Op z'n 16e had hij beslist een ouderwetse oorvijg gekregen!
Haha. Wat een grapjas die Lennox! Mooie foto's zag ik. Kan ik alvast één van die schattige meisjes reserveren voor O? Balen dat het nog niet super gaat met Q. Wel een leuke foto! Hier is meneer ook erg onrustig. Slapen doet hij niet meer uit zichzelf. Meestal valt hij tijdens de fles in slaap, maar ook dat gaat steeds minder. Ik hoop dat het snel beter gaat. Hier nog 1 weekje vakantie. Is erg snel gegaan! Maar ritme en regelmaat is ook wel weer goed denk ik.
Ja, ook hier de knoop doorgehakt......we bouwen af met de bv! Ik ga kijken of ik het red met alleen 's ochtends en 's avonds bv geven en dan tussendoor kv. Loopt mijn productie dan zo af, dan is het helemaal klaar. Ik ga het niet verder stimuleren oid. En in ieder geval 8 mnd bv kunnen geven! Best trots op mezelf! En vanmorgen is daar eindelijk de langverwachte eerste tand van Robine!! Joepie! Oh deze wilde ik jullie trouwens niet onthouden....hahaha
Alweer zo'n bv-topprestatie! *applaus* Hier in nog geen velden of wegen een tandje te bekennen. Wel is er hier echt een andere fase aangebroken: die van dagelijks stofzuigen en de hele kamer vol met geïmproviseerd babyspeelgoed. Wat kan een verplaatsende baby in no-time een zwijnenstal maken! Heerlijk! (Inhoud luiertas ligt overal, statiegeldflessen, vaat- en handdoekjes en andere onschadelijke inhoud van de keukenkastjes, schoenen overal, enz... )
Alweer van die leuke foto's!! Hier ook nog geen tandje te bekennen al denk ik dat dat niet lang meer duurt... En leuk zeg die kruipende baby's