Leuk, ja ik hou wel van zulke veranderingen. Vaak komt het je ook ten goede, dan doet het wat meer dan alleen hangen. Ben benieuwd, en ik beloof dat ik dan naar je haar kijk en niet naar je wangen, daarvoor kijk ik wel naar Mr X
Hier ook mega haar uitval kat. Echt overal in huis ligt het, in de douche, wastafel, in Stijns bed, op de eetkamer tafel, op de vensterbank echt overal. Wij hebben 2 katten, een baby en een man maar wat het meeste opvalt is die haren van mij. Ik heb het schouderlang. Vroeger had ik een mooie dikke bos, nu is het normaal denk ik.
Yep hier ook! Heb lang (tot onderaan rug zoiets) en dik haar. Kam het nu 2 x per dag goed uit en dan zit er echt super veel in de borstel. Ik verlies minder haren door de dag heen omdat ik een staart of vlecht heb, Kyan vindt het nl nu al een leuk spelletje om aan mijn haren te trekken...
@berg Bergpads van etos eigen merk hoor ik goede verhalen over. Zarqa haarlotion. Kun je het mee behandelen en voorkomt het ook. Slaap lekker allemaal.
Och ja, trekken aan de haren is hier ook zo'n nieuw spelletje geworden . Zelfs de krullen van vl zijn het slachtoffer van quintens grijpacties. En ook ik kan de haren overal vinden! Pff, maar het lijkt niet dunner te worden. Ik laat m'n jaar zelfs elke paar weken uitdunnen, ik heb heel dik haar, maar zelfs dat helpt niet. De flessen conditioner zijn niet aan te slepen. Meiden nog bedankt voor jullie lieve woorden ! Ik twijfel nog steeds door de praktische kant en vl's reactie. En voor wie het vroeg, Quinten loopt nu nog niet super achter (25 lijn ipv 50), maar gaat waarschijnlijk steeds meer afbuigen. Hij is gewoon best heel erg stijf en lomp, veel meer dan normaal . En z'n gedrag is ook typisch, maar dat kan ik niet goed omschrijven, volgens de ka hoort het er allemaal bij.
Fijne Moederdag! Perfecte dag om vriend hier het bed uit te schoppen om Quinten de fles de geven . Die slapen allebei nog .
Hier hele dag alleen met zoon Kiann. ML 12u dienst en ik vanavond ook werken... Dus morgen vieren we moederdag hihi Kiann heeft mij leuk cadeau gegeven... Tot 07:25u in bed gelegen... Wel is waar na een korte nacht maar ok... 19:30-22:30-01:30(tot 03:15)-06:15(wakker maar gedommeld tot 07:25) En zojuist "zelf" in slaap gevallen voor dutje... Wel 20x die tut erin doen... wurmkontje... Dus naast zijn bed ontbeten hahaha 35min om in slaap te vallen en op de minuut af max 20min slapen... Ahjaaaa ik ff op bank met koekie en glas drinken...
Zarqa, die hebben we nog niet gehad heb even gegoogeld en ik ga het proberen. Weet jij welke drogist het verkoopt?
Net die ene keer dat ik géén luier alvast onder de bips leg, schijt Xavi zijn hele slaapzak onder. Hij dacht zeker 'even wat leuks voor mama kleien voor moederdag'...
Hahahahaha hier precies zelfde enkel dan over de bank, broek, shirt en romper... En uiteraard sokjes en met poephanden door ut haar. Spreken ze zoiets af?
de enige drogist waarvan ik het weet is de dio (niet echt bekend) verder kan je de babylijn van zarqa bij prenatal kopen