En óf het een top dag was! De dierentuin was geweldig . Kereltjes hebben zich gedragen als voorbeeldige kindjes. Zo mogen ze vaker mee.. De dieren waren vooral leuk voor de mama's (die wasberen zijn zó lief! Die wil ik wel in huis , mits ze ook wassen dan.) Maar het springkussen en het zand waren een absolute hit. Het zonnetje maakte het nog net allemaal een stukje beter. Het was een goede dag! Ik vind dit toch een leuke foto .
Flasyfly, geen tips waarbij het AMK niet ingeschakeld hoeft te worden.. Maar pff, ik snap niet dat je het volhoud.. Ik wil je alleen maar een hele, hele dikke knuffel geven. Hopelijk verbeterd het snel want hier ga je aan onderdoor . Hoe sta je tegenover kv ? Niet dat dat dé oplossing hoeft te zijn natuurlijk, gewoon interesse. Zit er verschil tussen live voeden of een fles afgekolfde melk qua slapen?
Verder hier donderdag wel een gigantische klap in m'n gezicht gehad.. Een reality check zeg maar. Mijn nieuwe fiets kan ik (hopelijk) volgende week ophalen bij de fietsenwinkel, dus ik wilde meteen een stoeltje kopen. Ik had de yepp in m'n hoofd, maar wilde even met fysio overleggen wat het slimste is voor Quinten. Nu blijkt dus dat Quinten helemaal niet in een voorop stoeltje kan . Hij kan alleen maar in een achterstoeltje wat in slaapstand kan en genoeg ondersteuning heeft bij het hoofde en de zijkanten (Startpagina / Fietsstoeltje / Romer Fietsstoeltje / Romer Achter Fietsstoeltje / Romer Fietsstoeltje Jockey Comfort Nick Grijs). Pff, ik kon (en kan ) wel janken.. Ik had het me zo mooi voor gesteld. Lekker kletsend op de fiets, zonnetje erbij, Quinten een kus kunnen geven terwijl hij lief achterom kijkt naar z'n mama.. Maar ik kan hem straks dus gewoon helemaal niet zien zonder gevaarlijke taferelen uit te halen. Bah. Het lijkt zo gewoon en normaal, lekker fietsen met je kleine ventje voorop. Ik baal er gigantisch van en het komt nu binnen dat Quinten toch echt wel 'anders' is. Hier is het slapen overdag ook ruk. Hij valt gewoon niet in slaap.. Wakker bij de eerste moeheids signalen in bed leggen werkt niet, moe in bed leggen werkt niet, oververmoeid in bed leggen werkt niet, fles geven werkt niet, samen in bed liggen/in de houtgreep werkt pas na een uur, als het al werkt.. Hij slaapt overdag nu een uurtje verspreid over meerdere slaapjes, dat is écht niet genoeg. Ik weet echt niet wat het is, verlatingsangst is het niet, want hij doet het ook als ik erbij ben. Zodra z'n ogen dicht gaan begint hij te huilen. Als hij merkt dat hij in slaap valt is het dus feest. Erg vermoeiend om de helft van de week tot 22/23 uur met een over de zeik kind te zitten. En als hij dan eindelijk bij mij of in ons bed slaapt is het nog een ramp om hem over te tillen, vaak schieten z'n ogen dan weer open en kunnen we opnieuw beginnen.. Laten huilen werkt ook niet. Zelfs dat heb ik inmiddels geprobeerd. Huilen resulteert in krijspartijen waar hij paars van aanloopt. Geen strak plan dus.
Ff tussendoor geklaag over heel iets anders staan nog steeds vast op de parkeerplaats van decibel wat al om 23 uur was afgelopen tijd nu 1.30 Pfff Maar feestje zelf was mooi!!! Sterkte voor de nachtvoeders
En ben thuis.... Heel raar met een leeg bedje op de kinderkamer... Snel slapen kan ik morgen ons kleine mannetje weer ophalen bij opa en oma!!! Wat heb ik hem gemist
Nathalie fijn dat je het leuk hebt gehad. Jammer dat je zo lang moest wachten voordat je naar huis kon. Azu, dat is inderdaad een behoorlijke tegenvaller. Zeker als je er enorm op verheugd hebt. Balen!!! Wij hebben weer eens een goede nacht gehad. 21.00 - 23.00 - 3.45 - 7.30 Super blij en uitgerust mannetje. En ml en ik hebben ook kunnen bijslapen. Heerlijk! Zijn eigen kamer werkt positief.
Houd het dan nooit op?!?! me mannetje vandaag voor t eerst naar de basisschool, wou dat oma meeging, prima zo gezegd zo gedaan. komen thuis zegt me moeder ga maar even zitten moet je wat vertellen en ze begint al te huilen..... heeft me broer eergister op t punt gestaan om zelfmoord te plegen! hij stond al boven op een kraan! (werkt bij tata akna corus) hij durft nu niet eens alleen te zijn... nu blijkt dus dat het al 3 jaar heel heel slecht met hem gaat maar dat hij niet aan de bel durfde te trekken, maar wat ik gewoonweg niet snap is dat me (ex)schoonzus ook niet aan de bel heeft getrokken want zij wist hiervan! *sorry voor het ego bericht*
Sterkte Marijke... Hebben jullie al nagedacht over een groep 1 autostoeltje? En dan voorwaarts of achterwaarts?
Jeetje, Marijke... Er blijft jullie ook niets bespaard... Gelukkig dat de situatie nu boven tafel is gekomen, zodat je broer hulp kan krijgen.
Nathalie, wij hebben nog een autostoeltje. Deze is naar voren gericht. Ik ga er geen nieuwe om kopen...
Jeetje Marijke, wat heftig allemaal! Sterkte hoor... Kat: Hahaha, dat muziekje eronder doet het hem! Wij gebruiken al een autostoel groep 1, tot 9 kg achterwaarts, en daarna mag die voorwaarts! Jesse word al voorwaarts vervoerd, hij zat echt niet meer fijn in de maxi cosi, helemaal klem met zijn schoudertjes! Heb een foto bijgevoegd, was van de week!
@stoeltje: we hebben pas een Romer King Plus stoeltje besteld. Gewoon voorwaarts. Tegen de tijd dat het echt ingevoerd en verplicht gaat worden, zijn onze kids al oud genoeg om zoner stoeltjes te mogen zitten. De stoel is binnen en zal waarschijnlijk in september of oktober in gebruik worden genomen. Lennox zit al erg hoog in de mc.
Zo, ik ben ook weer terug. ML is weer aan het werk. 2 weken alleen maar leuke dingen gedaan, niet op vakantie geweest. Alleen een nachtje samen met ML naar Limburg. Ga niet helemaal terug lezen en reageren, want ik weet het allemaal niet meer. Wel geprobeerd mee te lezen, maar daar is ook alles mee gezegd. Zag dat er hier soms ook 3/4 dagen over 1 pagina werd gedaan, dus zoveel zal ik niet gemist hebben. @Marijke, sterkte!! Mn oma heeft het 2 weken geleden ook geprobeerd. Ze zit nu in inrichting voor ouderenpsychiatrie. Zo naar als je bij iemand op bezoek ga die liever dood wil. @autostoeltje, hier zit DL nog in het 1e autostoeltje, een MC Tobi. Moet voor haar op zoek naar 15-36 kg autostoel omdat ze de grens van de tobi van 18 kg denk wel bij in de buurt komt. Wil Ruben wel graag zsm over doen. Hij mag het voor zn gewicht, kan prima zelfstandig zitten en we rijden niet zo vaak erg ver. Buiten dat alles vind het ik gewoon veel gezelliger en ga mn kind dus ook echt niet achterwaarts vervoeren. Ze verzinnen telkens weer wat anders. Over een poosje moeten ze in de kofferbak. @Kat, superfilmpje!! Wel bewerkingsprogramma gebruik je?? @mama's, met (nog/weer) gebroken nachten; sterkte! Hier kruipt Ruben ondertussen als een sneltrein het hele huis door. Favoriete kauwvoorwerpen zijn, de kabels/opladers van telefoons en laptop en veters van papa's schoenen. Vind het weer zo heerlijk om zo'n klein hummeltje over de vloer te hebben.
@marijke, jeetje wat heftig!! Zit jullie echt niet mee. Heel veel sterkte. @autostoel, hier past ze nog wel even in de mc. Daarna hebben we er geloof ik ook een van maxi cosi weet even niet welke hebben we nog van mijn zoon staan. Hier morgen weer naar het cb ben benieuwd hoe veel lana weegt en hoe lang ze is.