De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geprikt!

2. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geprikt wel onder voorbehoud heb agenda niet bij de hand vakantie he... en deze datums dacht ik uit mijn hoofd wel te kunnen haha

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Ga je mee kat???? Leuk!!!!

4. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Leuk Nathalie! Hier ook een beetje freestylen, ik zet alles in de outlook agenda van mijn werk en ik heb nu vakantie.

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Geprikt! Er zijn er meer die mee willen dit keer! Leuk!

6. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
  7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, euh... Op zich... :)

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Gisteren de eerste heuse 'ouderavond' van Xavi's gastouder gehad: lekker informeel koffieleuten met de andere ouders. (Alle 5)

Was gezellig, maar we hebben niet kunnen inschatten in welk belastingtarief de ouders van Xavi's vriendinnetje vallen.. ;)

9. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ook geprikt!

Wij hebben vandaag kunnen fietsen! Gingen nog wat strubbelingen en letterlijk bloed zweet en tranen wan vooraf, maar dankzij een super fietsenmaker is het gelukt! Die heeft een gebakje van mij gehad :D.

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    En die! We fietsen!

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wauw! Da's geen fietsstoeltje, maar een heuse fauteul! :)

Hier vandaag een nieuw autostoeltje gekocht: de MaxiCosi Tobi. Xavi was helemaal het mannetje. Zo leuk dat hij nu vooruit kan kijken, en wij nu kunnen zien als hij achterin zit.

12. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Haha! Nou, zo gaan we het gewoon noemen. Quinten's troon.

Voorop stoeltjes zijn voor het plebs :).

Wow, nu al een vervolgstoel! Paste hij niet meer in de maxi cosi? Grote vent.

13. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk azu!! En idd een echte troon!

En idd past xavi nu al niet meer in maxi cosi? Zkr grote vent haha
    Ik heb opvolgstoel al wel besteld (komt over 4 weken binnen) maar ga toch Luc zolang mogelijk als het kan in maxi cosi te laten..

Til hem wel vort gewoon zo en zet hem in de auto in maxi cosi dat onding is zo irri te tillen met z'n zwaar gewicht!

Hier is de maxi cosi axxis besteld had nagezocht en gevraagd van die test maar die test was uit 2008 ofzo en das allemaal aangepast ( behalve het zware van de stoel komt door draai mechanisme naja stoel gaat 1 zin de auto en ooit weer x eruit dus hoef het toch niet te tillen haha)
    Vind ideaal 1 die je naar je toe kunt draaien..

Hier zit verjaardag erop nu lekker slapen!!
    Bedankt voor de felicitaties!!

14. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik wil ook de axxis! Mocht destijds niet zon inklik family fix van ML, want dat was maar geldklopperij en niet nodig. Nu ga ik mijn zin doordrijven denk, lijkt me heerlijk dat opzij draaien. Hier til ik m vort ook op dun errum auto in/uit kdv in/uit want ZL is zwaar!

Morgen cb, dus dan weten we het, maar de weegschaal bij Smoeder gaf 9,5 kilo aan.

Ik dacht hier te ontkomen aan de 8,5e maanden sprong, maar hier volop in jengelmodus omdat we niks anders willen dan staan, optrekken en staan. Frustratie is groot omdat we niet altijd weten hoe, van mama er niet op de tafel geklommen mag worden en als we dan staan het toch vrij vermoeiend is en we niet weten hoe we weer terug moeten.

Vanmiddag gaan we dan ook naar een binnenspeeltuin waar ie waarschijnlijk niets aan heeft, maar mama is het gejengel in de huiskamer beu. In de namiddag nog ff naar ikea voor een traphekje om de keuken mee af te sluiten.

Nathalie, heb jij het 2012 model of een 2013 en zit daar nog verschil in, of alleen de kleuren van t seizoen.

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier de Maxi Cosi Tobi 2013.

Xavi was voor mij in de babystoel niet meer te tillen. En hij zat echt met zijn schoudertjes ingeklemd, en kwam elke keer nat van het zweet eruit.

16. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier de Cybex Pallas 2. Komt ergens deze week binnen.
    Wil zo lang mogelijk wachten, maar Kiann groeit zo hard :D
    We zullen zien wanneer die overgaat :D

17. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Jesse zit al een paar weken in zijn auto stoel, precies om de reden waarom Kat zegt!
    Hij zit in de ligstand en is sinds die tijd ook veel zoeter in de auto, hij kan wat zien!

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingrid ik heb 2013 model denk ik haha verschil heb ik eigenlijk niet naar gevraagd en wist ook niet dat er 2012 en 2013 modellen waren.. Maar wou de spijkerkleur die moest dan besteld worden dus zal wel 2013 zijn!
    Maar idd ideaal z'n draai stoel!!

En ik heb wel easy fix gedaan met maxi cosi echt ideaal hoor!! Als we ooit met andere auto zijn altijd z'n gekloot met die gordels als je makkelijk gewend bent haha en kunt hem ook weer goed verkopen dus vond geld zkr waard!

Succes met de sprong van Stijn!

19. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Super fiets foto!
    Ik wil ook maar heb nog geen mama fiets.
    Ml kan pas in 2014 met fietsplan meedoen. Dus dan gaan we in de winter maar fietsen. Kyan kan toch pas net zitten.

Autostoel nog niet naar gekeken. Maar wordt wel eens tijd geloof ik.

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Wow nu al over??

Hier nog lang niet denk ik, wil waarschijnlijk een romer nu.
    Die van Mees is stuk en ik vind die van maxicosi snel lelijk worden

Gister super dag gehad, Mees is evht belachelijk verwend en is nu al hele ochtend lekker aan t spelen met alles.

De bestuurbare auto moet ie alleen mee wachten tot Wout op bed ligt want die vind hij doodeng!

Deel Deze Pagina