Azu: wat eng! Kan me voorstellen dat je moest huilen. Brrr! Wat een boefje dat hij zo vanaf de bank is gegaan. Ik laat Mick ook wel zo zitten, ook maar niet met doen dus. Ze zijn zo snel.
Sjonge jonge.. Ti's wat om de datum van je huwelijk te plannen... In onze gemeente (en dacht overal) bel je gewoon op en plan je de datum voor de ondertrouw en het huwelijk... Nee... ik wil op een bepaalde locatie trouwen wat niet in onze gemeente ligt niet erg dacht er net aan van oh laat ik die gemeente eens bellen om alles vast te leggen! Moet je daar eerst in ondertrouw voordat je die datum kunt plannen.. Hmmm nog nooit gehoord dat iemand al jaar van te voren in ondertrouw gaat maar goed.. Ik vraag van goh zitten de datums dan al snel vol en gaan de meeste dan al zo snel in ondertrouw.. Krijg ik als antwoord daar kan ik je niks over vertellen als je zekerheid wilt hebben ga je maar in ondertrouw.... Nou dacht echt bij mezelf OK.... Dus als straks vriendlief thuis is toch maar ff afspreken om snel in ondertrouw te gaan want ik vind het wel zo fijn om je locatie met zekerheid te kunnen plannen... Niet dat die gemeente zegt ja sorry dan hebben we geen plek en nog snel van te voren vanalles moeten veranderen.. Of ben ik nu een zeikerd?
Nou zeg, wat een rare antwoorden! Je bent zeker geen zeikerd! Je wil toch weten waar je aan toe bent, zeker voor zo'n grote dag als deze!
Vandaag zo trots op mijn jongetje: er was een bijeenkomst van mijn werk. Alhoewel ik vandaag niet werk, had ik er wel belang bij om die info mee te pikken. Dus ik heb Xavi meegenomen, en ben bij de deur gaan zitten. Ik dacht 'als hij gaat muiten, ben ik meteen weg'. Hij heeft zich keurig gedragen. Gelukkig. Sterker nog: hij heeft iedereen ingepakt!
Wat goed Kat! Ik hoop dat ik morgen hetzelfde over Mick kan zeggen. Wij hebben open dag in de apotheek na een gigantische verbouwing. Ik neem allebei de kids mee, in de hoop dat ze de boel heel laten. En anders kalmeringspilletjes genoeg. Haha!
Wat goed van Xavi en in die doos! Geweldig! @nathalievs: wat vreemd. Heb ik nog nooit van gehoord. Snel maar regelen dan... Nog twee nachtjes en dan gaan we op vakantie. Heerlijk! Lekker naar Portugal. Heb er zin in.
Nathalie, wat een gekkigheid! Btw, het gemeentehuis van Oss is ook heel mooi om in te trouwen, is een collega van me getrouwd . Als je verder nog tips nodig hebt, er zijn hier een aantal dames die de laatste paar jaren getrouwd heb. Ik zat destijds ook op een trouwforum. Hier begint het slapen te verbeteren!! Qua doorslapen is het nu ongeveer 2 nachten wel, 1 nacht niet. Vanaf 6:30 ga ik er met S mee uit, daarvoor (5:45-6:15) geeft ML de ochtendfles van 120/4 en hopen we dat ie verder slaapt. Als ie nog eerder in de nacht komt, krijgt ie 100/2. Ook de overdag slaapjes zijn nu heerlijk lang (vaak 1,5 uur ieder). Geeft deze mama weer wat lucht. Verder heb ik heel veel zin in de meet! Omdat ik me nu wat zekerder voel als mama, dun S beter ken, hij groter is en minder slaap móet hebben, geniet ik nu meer van uitjes. Gisteren zijn Azu en ik naar Beekse Bergen geweest en het was super! Dieren kijken voor de mama's, wandelen met de boys die beiden lekker sliepen in de wagen (zodat wij lekker een frietje konden eten). Topdag met blauwe wolken!
Leuk die foto's!! Dinsdag gaan we dan toch maar al in ondertrouw! En hopelijk kan ik dan eindelijk alles vast leggen.. En op ons gemak alles regelen..
Nathalie, veel plezier dinsdag! En ook veel plezier met de voorbereidingen. Leuk hoor! Hoe gaat het met de rest? Het is rustig hier! Knijpt iedereen hem voor de meet? Ik wel! Ik hoop dat ik erbij kan zijn, mijn moeder is namelijk de 2e jarig en de kans is aanwezig dat ze haar verjaardag viert op de 3e.
Eldoli, jij was toch ook hypermobiel? Heb je je knulletje al laten beoordelen? Ik heb het laatst ter sprake gebracht op het cb, en daar constateerden ze al wel dat Xavi bovengemiddeld soepel was. We houden er alvast rekening mee dat Xavi wat later gaat zijn in zijn motorische ontwikkeling (zitten, staan, lopen), omdat hij zijn hersencapaciteit nodig heeft om zijn spieren te laten compenseren voor zijn wiebelige banden, mocht hij ook hypermobiel blijken.
Hallo iedereen, Ik ben vanmiddag weer thuis gekomen, na een ruime week vakantie in gran canaria, playa del ingles. Heb wel alles bijgelezen, maar vast niet alles onthouden. Meeting, ik denk dat, dat niet iets voor mij is. Wel bedankt voor de uitnodiging. Katalaya, wat is Xavi ontzettend snel in zijn ontwikkeling. Maar baby's snappen veel meer dan gedacht wordt hoor, dus hij weet gewoon nu al wat Nee betekend, en hij kiest er voor te luisteren naar je, das echt leuk. Idd box nooit als strafplek gebruiken, anders vind hij de box zeker niet leuk meer, of hij denkt dat hij straf heeft steeds als je hem er in zet. Autostoel, heb nog 2 weken vrij, en dus mooi de tijd om alles uit te zoeken, wat de vervolgstoel wordt. We gaan maar weer eens de babywinkels af, en autostoel, en traphekjes nodig, en dringend nieuwe warmere kleertjes, jeetje wat is het koud hier, brr. Azucena, ik snap dat je geschrokken bent, ik heb het op me werk ook weleens gehad met een baby die zijn zin niet kreeg, het is heel eng, maar negeren werkt het beste, zorg dat hij zichzelf niet kan verwonden. Ik weet dat dat makkelijker gezegt is dan gedaan. Sterkte. Nathalie, wat een gedoe zeg, veel plezier dinsdag. Voeding, Savannah is al naar 2 voedingen, nu week of 2. Ze wil zelf de laatste fles niet meer. Het is zelfs zo dat ze na 17.00 geen fles meer accepteerd, ook al is het dan de tweede fles. Wat een versvhil, dat sommige nog op 4 flessen zitten zeg. Dit krijgt Savannah op een dag, ik twijfel of het te weinig is. Smorgens rond 9.30 papfles van 200 cc. Ergens tussendoor, brood poging, vind ze echt niet lekker, kokhalst al als ze ziet dat ik met brood aankom.... Eet dus meestal niet eens een stukje... Dan tussen 13.30 en 14.30 fruithap 200 gr met water. Dan voor 17.00 een fles van 200 cc, drinkt meestal 160cc. Dan ong 2 uur na de fles, avond eten, 200 gr met diksap of roosvicee, en dan nog een yogolino toetje. Is dit te weinig? Ze groeit goed en is altijd blij en vrolijk, dus ze doet het er goed op, maar toch. Als ik lees wat sommige al wegeten op een dag... Dinsdag weer eens CB dus ben benieuwd.
Veel plezier met ondertrouw Nathalievs. Dames. Wij zijn onderweg naar Schiphol. Vakantie naar Portugal. Lekker de zon op zoeken een weekje. Niet teveel kletsen hoor!
@ingrid gemeentehuis in oss klopt maar ik heb niks met oss haha.. En ik wil graag op een buiten locatie trouwen! Nu hele leuke plek gevonden dus nu datum nog en komt het goed Hihi!