Kat, ik ben inderdaad hypermobiel. Heb het nog niet gezegd op CB, dus O is ook niet nagekeken. Mijn andere zoon is wel ook hypermobiel. Wel goed dat je het aangegeven hebt. En inderdaad, lopen e.d. kan dan wat vertraging oplopen. Whoppie, fijne vakantie! Op naar het mooie weer! Lekker hoor. Nathalie, fijn dat je nu alles kunt gaan regelen. Best wel spannend he? Mya, als ze goed groeit lijkt het mij ook prima. Maar als je erover twijfelt zou ik gewoon even naar het inloopspreekuur van het CB gaan.
hoi dames.. hier op cb geweest afegelopen vrijdag dani weegt 9950 g en is 72,5 cm hypermobiel. ik ben dat volgens mij ook maar nooit bewezen.... ik kan alles wat bij hyper mobiel hoort behalve mijn ellebogen overstrekken... dani is heel snel met kletsen, fluiten, tong klakken rollen kan hij ook erg goed. zitten nog niet dani is te slap in zijn spieren en heeft nog steeds voorkeurshouding. zullen slappe spieren dan ook te maken hebben met hypermobiel??? hij heeft wel hele lenige vingers kan ze net als mij helemaal krom trekken de andere richting op..
Kirasese: Paula - k.iann Spaarnedam 0,39. Smurfin29: Diane - Dani Leiden 0,41 Mishur: Mischa - Elijah Leiden 0,41. Jkuil01: Jolanda - Lana Leidschendam 0,39. Whoppie: Robina - Lennox beuningen 0,57. IngridE: Ingrid - Stijn Eindhoven 1.03. Versluis: Saskia - Daniyar Middelburg 1,44. Azucena:Daphne-Quinten Veldhoven 1.00. Jessyd: Jessica - Lucas Haarlem 0,34. Katalaya: Heidi - Xavi - Zwolle MammavanBas: Sil - Esmee Winterwijk 1,34 Nathalievs: Nathalie - Luc Heesch 0,46. Aapie20: - Sam Leiden 0,41. Flashyfly: Angela - Kyan Sittard 1,37. Marijke88: Marijke - Wout Den-Helder 1.34. Eldolie: - Olivier - Meppel Lieverd86: Hester - Robine wapenveld Liefdeis: Lianne - Jesse Hilversum 0,28 . (ligt aan werk) Mikatjuh: - mick Dronten Sweetdreams: - Ruben Vogeltje85: - Saar Mya: -Savannah Datumprikker.nl - Snel en eenvoudig een datum prikken! De Groene dames hebben hun data's geprikt, de zwarte dames moeten dit nog doen of geef even aan dat je geen behoefte hebt om mee te gaan. zoals het er nu uitziet gaat het zondag 3 November worden
Kirasese: Paula - k.iann Spaarnedam 0,39. Smurfin29: Diane - Dani Leiden 0,41 Mishur: Mischa - Elijah Leiden 0,41. Jkuil01: Jolanda - Lana Leidschendam 0,39. Whoppie: Robina - Lennox beuningen 0,57. IngridE: Ingrid - Stijn Eindhoven 1.03. Versluis: Saskia - Daniyar Middelburg 1,44. Azucena:Daphne-Quinten Veldhoven 1.00. Jessyd: Jessica - Lucas Haarlem 0,34. Katalaya: Heidi - Xavi - Zwolle MammavanBas: Sil - Esmee Winterwijk 1,34 Nathalievs: Nathalie - Luc Heesch 0,46. Aapie20: - Sam Leiden 0,41. Flashyfly: Angela - Kyan Sittard 1,37. Marijke88: Marijke - Wout Den-Helder 1.34. Eldolie: - Olivier - Meppel Lieverd86: Hester - Robine wapenveld Liefdeis: Lianne - Jesse Hilversum 0,28 . (ligt aan werk) Mikatjuh: - mick Dronten Sweetdreams: - Ruben Vogeltje85: - Saar Mya: -Savannah Datumprikker.nl - Snel en eenvoudig een datum prikken! De Groene dames hebben hun data's geprikt, de zwarte dames moeten dit nog doen of geef even aan dat je geen behoefte hebt om mee te gaan. zoals het er nu uitziet gaat het zondag 3 November worden __________________
nou dames iedereen heeft ingevuld. het word zoals de meeste al dachten ZONDAG 3 NOVEMBER2013] locatie nog onbekend maar aamgezien alle dames uit de echte uithoeken ook mee gaan word het wel ongeving utrecht. dus als jullie ideeen hebben (misschien iets binnen) in utrecht of omstreken denk aan amersfoort, nieuwegein etc etc zullen we weer 11 doen?
Pff ff klagen... ik begin me gewoon te irriteren aan me eigen kind das toch vort erg.... Kan echt vort boos om zijn gezeur worden.... Wanneer is zijn gezeur toch eens over.... 9maanden is nu echt te lang.. Eerste maanden huilen huilen en nu zodra de oogjes open gaan is er een dwingerig gezeur... Mijn dag gaat zo Wakker Ontbijt met gemopper 30 min spelen is leuk daarna mopperen en weer snel moe Dus naar bed slaapt dan 1,5 uur Word wakker krijgt fruit Spelen na ff begint die te mopperen dus gaan we maar boodschap doen tot het lunchtijd is... Lunchen met fles yes ff rust voor mama tijdens fles Spelen weer hooguit 30 min en dan is het weer mopperen Dus maar weer naar bed slaapt soms 1,5 soms zelfs 2,5 uur Wakker en tussendoortje en vanaf dan is het gewoon mopperen tot hij weer naar bed gaat voor de nacht.. Enige wanneer hij niet moppert en flinkt lacht is als ik echt gek doe of gek met hem doe rond zwier ofiets dergelijks maar ook dat is maar ff leuk.. En naar mijn idee is hij gewoon dehele dag moe terwijl hij best veel slaapt.... Maar is niks met hem aan hand volgens dokter... Hoelang houden we het nog vol wanneer word het nu leuk????? Heb die blauwe momenten snel nodig als is het er maar weer ff 1... Niet alleen leuk voor ons maar ik faal gewoon voor mijn gevoel omdat ons mannetje het niet naar zijn zin heeft ofzo dat gevoel krijg je vort..
Nathalie, hoe ontwikkeld hij? Ik herken het heel erg van Quinten, alleen slaapt hij dan ook nog eens niet overdag (en 's nachts 1 of 2 keer fles). Hij slaapt inderdaad wel veel. Dat lijkt me dan nog wel fijn, heb je niet constant het gejengel om je heen, maar ook even rust tussendoor. Alleen denk ik dat het niet gek is dat hij na een half uur spelen er genoeg van heeft en vermaakt wil worden. Alleen als dat ook maar even leuk is, vermaakt worden, is het wel erg zwaar! Onze kinderarts gaf als tip voor de tablet zetten met een babyfilmpje (teletubbies oid) . Meestal zijn baby's daar dan wel even zoet mee. Wij hebben volgende week dinsdag een afspraak bij een kinderpsycholoog die naar het gedrag van Quinten gaat kijken, omdat ik het ook nog maar slecht trek, dat contante gemopper om me heen. En dan ook nog niet willen slapen in z'n bed en nu de 'angst' voor breath holding spells erbij. Ik ben benieuwd of we daar iets mee op gaan schieten, want bij Quinten is het waarschijnlijk een manier van overleven. Hij kán zichzelf niet vermaken. Sinds hij goed van z'n rug naar buik rolt, kan hij zichzelf al weer iets langer vermaken. (15 minuten ipv 5)
Dat spelen zit ik dan ook echt bij en gaat ook niet helemaal zonder gemopper maar 30 min houden we dan nog wel vol met telkens iets anders om hem te vermaken... En dat slapen zo is ook pas echt sinds laatste tijd zal het wel nodig hebben doordat hij zich zo moe maakt denk ik.. En hoe ontwikkeld hij volgens boekje van cb prima volgens lijntje ze tellen hem dan maandje terug omdat hij ook te vroeg geboren was.. Maar hij rolt alle kanten op kruipt/schuift in z'n achteruit alleen.. Pakt alle speeltjes vast met beide handen kan met duim en wijsvinger dingen oppakken kan al goed zelf zitten maar nog niet uit zichZelf.. . Dus volgens mij wel hoe het hoort? En is nu steeds bezig met op z'n knieën te zitten en proberen zelf te zitten
En filmpje ook al geprobeerd kan hij echt niet stil naar kijken hoor.. Moppert dan nog erger omdat hij de tablet niet mag pakken.. Tv met wipstoeltje is hetzelfde gaat echt niet ff rustig tv kijken hooguit paar minuten
Wat heerlijk om weer wakker te worden van je wekker ipv van Luc Hihi! Hij word weer later wakker als 7 uur fijn hoor!!
Hier standaard gemopper van 17:00-etenstijd en dan daarna weer. Bij een sprongetje ook veel gemopper om het niet kunnen wat ie graag zou willen, alhoewel niet zo extreem als bij jou Nathalie. Kan me heel goed voorstellen dat je t vort beu bent. Wat ik doe: boodschappen, wandelen, fietsen, als het beweegt is het goed en zit ik niet steeds met een Skuh van 10+ kilo op mn arm. Tv kijken werkt helaas ook niet, vindt ie niks aan. Sterkte :*
Kan het niet bij de leeftijd horen?? Hier namelijk ook een mannetje wat normaal de vrolijkheid zelfve is maar nu continue aan het mopperen is En zodra hij iets wilt en het gaat niet of mag niet zet hij het op een schreeuwen met de tranen over ze wangen... En steigeren dat hij erbij doet......
Marijke tis ook de leeftijd ja... Tis voor mij alleen ff de druppel omdat het hier al vanaf de geboorte is.. Ben er ff klaar mee.. Maar voor de fb mensen onder ons hebben kunnen zien gistere echt ff een lekker blauwe wolken momentje gehad ons mannetje gig vanuit zitstand zich optrekken tot staand en z'n trots blij gezichtje leuk om te zien hoor!!
Hoi dames. Sorry ben er een tijdje niet geweest. Moet ook nog prikken voor de meet. Ik ga dit weekend ff alles terug lezen!
Hier is de eenkennigheidsfase ook ingegaan. Het is net een aan en uit knop. Pak ik hem vast dan is alles prima, geef ik hem uit handen, dan gaan de alarmbellen af. Hopelijk duurt dit niet te lang, want ik vind dit echt iet grappig.
Lana heeft de 1kennigheidsfase al gehad, blij toe. Mijn moeder kon niet eens achter de kinderwagen lopen ze huilde alles bij elkaar. Erg lastig voor de oppas
Hier zitten we in de verlatingsangst fase. Als hij wakker wordt meteen brullen. En dat is vaak per nacht... *Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase. *