De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Wasverzachter heb ik altijd gebruikt, ook toen ik de kleertjes waste voor de geboorte. Nooit geen problemen mee gehad gelukkig.

Moederdag; een ontbijtje op bed gehad, 5 rode rozen (ik heb nu mijn 5e moederdag) en een kunstwerkje van de oudste. Daarna 5-6 km hardgelopen en bij mijn ouders langsgeweest en bij mijn oma. Ml moest werken, dus ik ben verder niet verwend. Vind ik ook niet erg, ik ben al blij met het ontbijtje.

2. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gebruik ik ook wasverzachter is geen probleem

3. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik aan werk na drama jengel dag en bij oma krijste hij alles bij elkaar en heeft mana 1.5u over gedaan hem plat te krijgen na de fles...
    Top 1e moederdag... not...

Maar officieel vieren wij hem morgen dus nieuwe kansen haha.
    Wel morgen met Kiann naar HA, ivm vele eten en diarree...
    Ook nog andere belangrijke zaken regelen.

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Succes bij de ha Kirasese!

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oja, kirases. Ben je nog niet eerder verwezen naar een kinderarts?? Dat vind ik echt heel kwalijk! Het gedrag van Kiann is zeker niet normaal, daar had al lang en breed beter naar gekeken moeten worden. Voor kianns rust, maar ook zeker voor het jouwe.
    Mij zou het niet verbazen als het kma is trouwens, is daar nog niet eerder aan gedacht?

Hopelijk levert het gesprek bij de ha morgen iets op! Fijne Moederdag 2.0 alvast :).

6. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Nathalie: Wauw, wat een super gaaf moederdag kado!! Van harte gefeliciteerd! Hebben jullie het al over een datum gehad? Veel plezier met de voorbereidingen!
    Hoop dat de mijne ook nog eens voor me op zijn knietjes gaat... ;)

Hier mijn favoriete luchtje gehad, echt uit Jesse zijn handjes, en een lief kaartje erbij! Vond het heel lief..

Nog bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Heb even een goed gesprek gehad gister, en hoop dat het kwartje nu gevallen is!

Wasverzachter: Hier ook al vanaf de eerste was met wasverzachter gewassen, en ook zonder problemen!
    Kirasese: Succes morgen meid! Hoop voor jou en je kleine ventje op meer duidelijkheid! En wat blijf je inderdaad altijd lekker vrolijk en optimistisch, je geniet echt van alles, ondanks de moeilijke dingen!

7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Azucena, ik vind/vond het wel jammer dat hij er niet bij stil gestaan heeft. Maar ben er niet boos om of zo. Uiteraard "vergeet " ik vaderdag....

Oke, dus wasverzachter kan toch gewoon, ga ik gelijk proberen.

8. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hier ook al wasverzachter vanaf het begin, wel maar de helft van wat ik voorheen erbij deed.

Vannacht 23:00-4:00-6:30... het enige wat Stijn wil is rollen, dus ik snap dat je dan vaak wakker wordt. Ligt nu ook in de box te oefenen met veel gekreun en frustratie dat het nog niet soepel gaat. Hoop dat ie babyzwemmen van 9:00 tot 9:30 volhoudt. Al sinds 6:30 wakker én druk aan het rollen.

Veel succes vandaag Kirasese, hoop dat je een fijne moederdag hebt, je verdient het! Hoop ook dat een KA jullie kan helpen. Tis wel erg aanpoten op deze manier.

Edit: vandaag Stijn 5 maanden, voor het eerst vind ik dat het hard gaat. Wat Kat al eerder schreef, hier ook een eigen willetje, ineens veel kunnen zoals speeltje aanpakken, rollen, kletsen, lachen. Gisteren toen we bij Smoeder waren, keek S ons ook steeds aan van 'papa, mama klopt dit, kennen wij deze mevrouw?', mijn jongen <3.

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Groen. Onderandere, ja.

@wasverzachter: ja hoor. We voeren momenteel een see-no-allergy-hear-no-allergy-beleid: geen extra voorzorg op gebied van voeding, hygiëne en verzorging zolang dat niet echt nodig is.

En gelukkig gaat dat tot nu toe uitstekend.

10. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid proficiat met Stijn die 5 maanden is!! En gaat idd erg hard!!

Kirasese succes vandaag bij ha hopelijk mag je door naar de ka!!

Datum bruiloft is nog niet bekend eerst gaan we locatie zoeken en kijken wanneer er plek is.. Zal ergens volgend jaar juni juli augustus of september worden.. Ik zit nu alleen maar te dromen over de jurk haha maar de rest moet natuurlijk ook &#128521;

Hier is ons manneke een lui ding wat betreft draaien hij kan het best maar zoekt het gewoon niet aandacht krijg ik toch wel denk die.. Dus laat hem nu steeds vaker "alleen" ff spelen dan moet die wel x iets uit zichzelf doen ipv dat mama alles aangeeft haha

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @wasverzachter: hier ook. Geen probleem.

@Kirasese: fijne moederdag en sterkte bij de ha.

@rollen: hier nog helemaal niet. Vindt t prima op zn rug, kan ook makkelijk een uur in de box spelen...

12. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    nathalie gefeliciteerd
    kirasese sterkte bij de arts
    hier weer dagje zh met ml alle voorbereidingen op vrijdag en ik vind het zo eng

13. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessy sterkte!! Hopelijk komt alles goed!!

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat gaat er vrijdag precies gebeuren?

@rollen: hier ook niet. Tot op zijn zij. Als ik hem een extra zetje geef, vind hij eenpaar minuutjes kwijlen op zijn buik wel leuk, maar o wee als ik hem te laat help met terugrollen...

15. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @wasverzachter, hier niet. Mede omdat ik er zelf niet tegen kan en Mees eczeem heeft en we ook al zien dat Wout het heeft en nog erger als Mees dus hier echt een no-go

@kirasese, succes straks bij de KA

@rollen, hier af en toe een poging maar echt maar af en toe. Hij vind t meestal wel prima

16. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    tumoren verwijderen en waarschijnlijk een deel van zijn longen

17. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Jessy veel sterkte!
    Ik zal een kaarsje voor je branden.

Omrollen van buik naar rug al een tijdje, is ook erg leuk als hij net in bed ligt, ;) en boos als hij niet terug kan draaien dus loop ik echt vaak op en neer.
    En gister plots 3x vanzelf terug gedraaid! Ml had het gelukkig gefilmd. Lang leve de mobiele telefoon met camera.

Wie laat zijn kleine dopen en met welke leeftijd?
    Ik wil deze zomer kyan laten dopen. Rond 6mnd zoiets.

18. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @rollen, van buik naar rug al een tijdje. Van rug naar buik ze heeft laten zien dat ze het kan en soms ineens een opwelling maar echt intresant vind ze het niet.

@Jessy, sterkte!!

@dopen, hier niet.

@wasverzachter, hier nog niet maar als ik jullie zo hoor ga ik het weer lekker toevoegen.

Vraagje, vanavond staat bruinebonen met appel op het menu wat doen jullie kwa verhouding. Half half??

19. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Jesse rolde al af en toe van buik naar rug, maar sinds donderdag rolt hij van rug naar buik en weet hij niet meer hoe die terug moet, hihi!

20. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Rollen is een dingetje hoor. Het is een paar zelf gelukt, maar veel vaker ligt ie op zijn zij te trappelen en dan helpt papa of mama een handje, helemaal stralen, totdat zijn hoofdje zwaar wordt en dan moeten we nog terug. Vaak rollen ML en ik m terug maar het is al een paar keer zelf gelukt.

Slapen willen we ook niet meer, we willen rollen, rollen, rollen. Maar als je eigenlijk moe bent, gaat het rollen ook niet zo goed. Mooi cirkeltje voor vandaag.

Oefenen met rollen kan trouwens overal, aan de borst, wanneer we de trap af lopen en op het aankleedkussen.. Hihi schatje.

Hier wordt niet gedoopt, wij zijn zelf niet voor de kerk getrouwd en geloven ook niet, behalve in onszelf en dat willen we Stijn ook meegeven.

Deel Deze Pagina