Denk dat de dames bedoelen in de buggystand van de kinderwagen kat. Hier wordt, afkloppen, goed geslapen in de auto en aangezien ik ook azu ophaal. Vertrekken we hier rond 9:30 om rond 11 aan te komen bij ballorig. Ik heb er veel zin, omdat Skuh niet te houden is qua kruipen, optrekken etc en gek is op andere kindjes... En ik op frietjes
Ohw, zo... Nee, Xavi heeft ook in de buggy nog nooit een effectief oogje dicht gedaan als er wat te beleven valt.
Hallo iedereen, Tip voor de buggy/ wagen, een dooky. Heb ik ook sinds paar weken pas, echt ideaal, eerst dacht ik niks voor mij, maar het is ideaal voor slapen en zon, wind, regen. Maar Savannah sliep altijd maar een kwartiertje in de wagen, nu met dooky, minimaal een half uur en soms zelfs wel een uur.
Hier ook een dooky is fijn hoor! Vraagje hoe zijn jullie kleintjes als ze 's morgens wakker worden?? Luc is namelijk aan het kletsen in bed dan ga ik hem halen en dan begint het gezeur/huilen/krijsen tot de fles in mond zit.. Best vervelend... Ik Ga vandaag weer eens de dokter bellen om Luc na te laten kijken. Hij heeft zijn oor aan binnenkant kapot gekrast zat gistere ineens vol met bloed denk dat hij niet voor niks daar aan zit dus ff na laten kijken.. Misschien is er wel iets met hem aan de hand.. En zo niet dan os dat tenminste een geruststellen en kunnen we hem gewoon ff heen laten doen als hij zo vervelend is.. Kan dat nu niet want tis nog altijd iets geweest met hem.. hopelijk kunnen we vandaag terecht...
Er is gelukkig niks net z'n oren aan de hand hij heeft veel oorsmeer wat waarschijnlijk kriebelt of het is een tik wat hij zich aan heeft geleerd om veel aan oortjes te zitten.. Verder houd hij veel zijn adem in maar hartje was ook goed.. Dus we hebben gewoon een zeurpiet wat ik echt naast me neer moet gaan leggen en niet zo moet aantrekken op mezelf.. Maar das best moeilijk.. Volgens de dokter zal het allemaal weggaan als hij wat meer kan en gaat praten dus we hebben nog ff haha Maar fijn om ff te weten dat hij niks mankeert.. Jullie zullen wel denken wat een piepert dat ik ben haha maar tis echt zwaar een kind wat dagelijks grijnst je hebt toch een hele andere verwachting als je aan kinderen begint maar goed goede test voor onze relatie en het gaat nog steeds goed 😉
Nathalie, ik erken je gevoel helemaal, hoor. Respect voor hoe je ermee om gaat. Zou iknet zo doen / proberen.
Thnx, Ik ga vanavond tegen vriendlief zeggen dat ik 3 november gewoon de auto wil .punt. Haha wil jullie toch graag ontmoeten! Ook al vind ik het heel spannend hihi
Nathalie: Mick begint ook te huilen zodra hij mij 's ochtends ziet, daarom sluip ik eerst naar beneden om een fles klaar te maken en haal ik hem dan pas uit bed. Hij lekker de fles, ik snel douchen en als ik klaar ben is zijn ochtend humeur ook voorbij.
Slim haha! Helaas is het bij Luc hele dag humeurtje.. En is hij ene x om 6 uur wakker en andere x om 8 is geen pijl op te trekken dus kan niet echt inschatten.. Maar als het voor kwart voor 8 is zit vriendlief nog beneden zodra die ons hoort maakt hij meteen fles.. Dus beetje zelfde idee 😉
Primeur vandaag luc's eerste tandje is door naja klein puntje 😉 en hij ging uitzichzelf zitten!! Zet stapjes achter de babywalker!! Leuk om weer te zien
Fijn dat er niets was met Luc. En een tandje! . Verder veel ontwikkelingen hier bij de beebjes. Bij lennox nog steeds niet. Hij draait nu wel op zn buik. Maar daar houdt t ook mee op. Bij kdv gaven ze de tip om mss een fysio te raadplegen. Dat er wellicht iets is waardoor nhij niet meer wil. Vl denkt dat ie gewoon lui is. Ik wil graag dat ie meer gaat doen, maar maar ik weet niet zo goed wat te doen.
@whoppie laten kijken kan nooit kwaad toch?... Maar maand geleden deed Luc ook nog niet veel hoor.. Scheelt toch wel paar weken met de baby's onderling en das veel op deze leeftijd..
Hoi dames. Ben een tijdje niet hier geweest maar ik wil wel terug lezen binnenkort. Sommige van jullie heb ik op fb, leuk om te zien hoe de kindjes zich ontwikkelen.
@whoppie, Mees was ook lui hoor! Wout iets minder maar die doet ook echt niet wat hier allemaal al verteld word. Mees begon met tijgeren toen die 10 mnd was, normaal kruipen met 13 mnd en lopen pas met 18 mnd!
Flash, mag ik jou ook op groen zetten voor de meet? Nathalie, heb je thuis de auto gereserveerd? Heb je geen datum geprikt en wil je toch mee, dan ben je van harte welkom! Zondag 3 november om 11:00 meeten we in Ballorig Houten. Kosten: kinderen van 0 t/m 13 jaar 7,50 ouders en begeleiders vanaf 18 jaar gratis Lopende kortingacties: - 2e kaartje gratis bij Kruidvat - 2e kaartje gratis bij Iglo Parkeren is gratis en kan op eigen parkeerterrein van Ballorig. Het adres is Tuibrug 3 te Houten. De mama's: aappie Azu Smurfin Ingride jkuil01 Katalaya KiRaSeSe mamavanbas marijke eldoli Verluis Whoppie Lieverd86 Wel geprikt, niet bevestigd: flashyfly Mikatjuh mishur Nathalievs
Wat zouden jullie doen?? Ik gebruik de box nooit en kan hem nu verkopen voor 150 euro doen of zeggen de mama's onder ons dat je die nog echt gaat gebruiken??