De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet me maar op groen hoor Ingrid.. Haha
    Zal tegen die tijd wel bij whats app groep willen als dat mag? Maar verlaat hem dan weer na de meet denk ik haha.. Heb een hekel aan whats app groepen al die berichten op 1 dag.. Niet dat het me niet interesseert vind het gewoon irritant haha.. Of kletsen jullie daar niet veel op? Hihi

2. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    En dat is weer 1 dame meer op groen, leuk Nathalie!

Ik kijk even met een schuinoog naar Smurfin, onze smsgroep oprichtster; is het handig als de mama's die voor het eerst gaan meeten hun 06 nummer naar jou sturen in een prive bericht zodat jij ze toevoegt aan de groep?

Er wordt inderdaad veel gekletst Nathalie ;).

En wbt de box: hier zelfde dilemma. Ik heb een peperdure (2e hands) box waarvan ik verwacht er zeker 100 euro voor te krijgen als ik m doorverkoop, maar omdat ik zo'n klimgeit heb zet ik 'm af en toe ff 'vast' als ik boven iets moet pakken. Ook ML zet 'm er af en toe in zodat ie even naar de WC kan/iets uit de schuur kan pakken, dus hier blijft ie nog even.

Zondag 3 november om 11:00 meeten we in Ballorig Houten.

Kosten:
    kinderen van 0 t/m 13 jaar € 7,50
    ouders en begeleiders vanaf 18 jaar gratis

Lopende kortingacties:
    - 2e kaartje gratis bij Kruidvat
    - 2e kaartje gratis bij Iglo

Parkeren is gratis en kan op eigen parkeerterrein van Ballorig. Het adres is Tuibrug 3 te Houten.

De mama's:
    aappie
    Azu
    Smurfin
    Ingride
    jkuil01
    Katalaya
    KiRaSeSe
    mamavanbas
    marijke
    eldoli
    Verluis
    Whoppie
    Lieverd86

Nathalievs

Wel geprikt, niet bevestigd:
    flashyfly
    Mikatjuh
    mishur

3. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Pff wat een ochtend hier!

Mees gister ziek van school gehaald, vannacht goed geslapen tot 5 uur vanmorgen.

Die ging na een bekertje drinken weer slapen, was wout om 6.15 wakker.... alleen die ging niet meer slapen...

Gelukkig wel bij me blijven tutten tot 8.15... wel zooo schattig, ze knuffel omarmt en duimen.. af en toe ze duimpje eruit om mijn vinger te zoeken echt zo van eff checken of je er nog bent♥

Desalniettemin helemaal gebroken nu....

@box, hier zit wout echt elke dag meerdere uren erin dus gaat hier echt nog lang niet weg. Bij mees heb ik m ook tot 1.5/2 in huis gehad.

@meet, hier toch niet door naar me oma gaan daar 2 weken later heen dus kunnen blijven totdat de mannen het echt zat zijn

Wat en hoeveel drinken jullie moppies? Incl melk ed...

4. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekkere ochtend/nacht Marijke!!

Hier een dame die tegenwoordig half7 een mooie tijd vind om op te staan. Gelukkig vind ze het best in bed en halen haar vaak pas na 7uur eruit als we er toch uit moeten. Ze ligt dan heerlijk te kletsen.

@drinken, hier 2 bekers melk 150cc en ong 2 bekers a 200cc diksap

5. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 x melk waarvan
    1 gewone melk 150cc
    1x poeder 150 word binnenkort ook gewond melk
    En 1 x 180 cc poedermelk

En dan 's morgens en 's middags bij tussendoortje water of diksap

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Oo dat valt alles mee dacht dat wout erg weinig kreeg...

7. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik kan 3 november helemaal niet.. Wij nog nagekeken van motor ritten van vriendlief was er niks maar net vertelde mijn moeder dat 3 november van onze eigen motorclub maisplak cross is en kan niet maken om daar niet heen te gaan vriendlief gaat namelijk voor de eerste x daar aan mee doen.. En dat willen wij niet missen Hihi..

Echt heel stom helemaal nu ik me net eroverheen had gezet om te komen!!

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Box zou ik zeker nog niet wegdoen. Lijkt mij bere handig als ze eenmaal lopen/klimmen etc. Kun je ze veilig wegzetten terwijl jij even plast/kookt/de was ophangt etc. Hier staat de box nog op de hoogste stand, gaat nog wel even mee zo ;).

Drinken, hier tussen de 400-600cc melk op een dag. Hij krijgt infatrini, dat is calorierijkere melk. Iets anders wil hij niet.

Hoeveel en wat eten jullie kanjers nu op een dag? Ben eigenlijk wel heel benieuwd/nieuwsgierig. Over Quinten's eetgedrag heb ik een topic geopend, want dat is echt waardeloos. Ben wel benieuwd wat 'normaal' is.

Jammer dat je toch niet kan Nathalie! Maar het is niet anders. Doen we gewoon nog een keer een meet.

9. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik moet natuurlijk ook nog verslag doen van Quintens verjaardag!

Het was echt een hele leuke, geslaagde dag. Quinten heeft het ondanks de drukte hartstikke goed gedaan en is verwend tot op het bot. Zoveel leuke cadeaus gehad :).

De grootste hit is de vtech toet toet autoserie. Echt heel leuk spul. We hebben ook alvast wat ingeslagen voor de sint en kerstman :).

Ik had alle hapjes voor de visite zelf gemaakt en ook Quintens taart. Gewoon een simpele kwarktaart, omdat hij iets anders toch niet eet ;). Uiteindelijk was het resultaat echt heel erg leuk! Zo'n hele tafel vol met hapjes. Veel bezoek geweest, 's middags was het eigenlijk net iets te druk voor de ruimte die we hebben, maar ach. Gezellig was het wel! Ik vond het in ieder geval hartstikke leuk en Quinten heeft ook genoten van alle aandacht speciaal voor hem. Hij was zondagavond en maandag nog wel heel moe, maar dat is ook niet zo gek.

Vanochtend lekker wezen zwemmen en dan hoor je iedereen 'oh, kijk dan wat een lief babytje' dan hou ik me in om nu niet te roepen dat hij helemaal geen baby meer is :D. Hij is nu een heuse dreumes hoor!

Ik zal nog wat foto's toevoegen voor de sfeerimpressie ;).
    De tafel met al het eten en het hooggeëerd bezoek!

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    En nog birthday boy himself. Ik had een shirtje laten maken met een grote 1 erop :). Een stoere broek met bretels en een leuke blazer, hij zag er super uit.
    En de buit van de dag :p.

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Super foto's azu! Blij dat jullie het leuk hebben gehad!
    Gewoon al 1 wat faat t hard! Hier nog 2 mnd en dan is t ook zover.... pfff krijg er nu al een brok van in me keel.

Dit eet/drinkt onze man ongeveer

07:45 papfles 200cc
    11:00 mini rijstewafeltje/koekje oid met 100cc diksap
    12:30 broodje + 100cc melk
    15:30 fruit + restje drinken van sochtends of fles 100cc thee
    17:30 avondeten (150gr ongeveer) + toetje (yoghurt met jam)
    19:00 fles 200cc

12. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Daphne!! En v tech toet toet is dus leuk? Wij wouden namelijk ook de hele serie kopen voor verjaardag en kerst naja opa en oma willen dat gaan doen...

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Leuke foto's!

14. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    #3374 azucena, 17 okt 2013
    Laatst bewerkt: 17 okt 2013
    Nog één foto die ik jullie niet wil ontnemen; ons taartmonster

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk! Lijkt me een super moment!!

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Wat een lekker ding is het toch!

VRaagje: wat is beter/handiger. Een tuitbeker met zachte tuit of een rietjesbeker? We hebben een tuit met harde tuit (drinkt ie niet uit), een kiddyboo (vindt ie nog te moeilijk) en de gewone beker uiteraard (maar kan ie ook nog niet zo goed). Daarnaast natuurlijk een fles, maar dan denkt ie dat ie poeder/melk krijgt en dat valt dan heel erg tegen als het ineens water is.

17. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier op het cb zeiden ze dat een rietjesbeker beter is als tuit. De tuit heeft zelde werking als speenfles op het gebit

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Tuit schijnt idd slechter te zijn voor de tandjes.

Ik gebruik nu de rietjesbeker van de hema. Die heeft een dun lang rietje.
    Due van nuby ed hebben dikke korte rietjes met anti lek maar dat is voor wout nog te moeilijk

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Oke. Heb nu ook ook die van de hema. Is nog moeilijk. Maar krijgt er iig iets uit. Kleine beetjes. :)

20. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hebben we hem van avent werkt prima.

Deel Deze Pagina