Robine drinkt uit een rietjesbeker van nuby. Duurde niet lang of ze het door had. T is net als bij de tepel hihihi moet je ook eerst aan zuigen voordat er wat uitkomt whahaha!!! En Robine drinkt redelijk veel. 3 flessen van 180cc waarvan de ochtend met pap. Daarnaast in totaal 75cc aan water/thee of sap. Hoefde ook nog niet af te bouwen. Robine mag wat meer aankomen. Met dr 72,2 cm en 7610 gram met 10mnd is ze wat tenger. Maak me dr niet druk om. Zo waren wij ook als baby/kindzijne.. Gaan jullie trouwens al over op nr 3 in de melk? Heb net een pak gehaald maar heb nog half pak nr 2
Ik heb 1 pak nr 3 maar puur omdat we die voor 1,- bij de kruidvat kond3n halen. Zo'n aanbieding via de klantenkaart. Hier gaan we beginnen met afbouwen van de flessen. Meneer wil zelf ook bijna niet meer, flessen gaan bij lange na niet leeg en sommige flessen zelfs hele fles huilend. Ga me kind niet dwangvoederen dus gaan beginnen met afbouwen.
Hier ook overgestapt op nr. 3. Maar ik overweeg met normale melk te beginnen. Of zouden jullie dat afraden? Hij krijgt al wel gewone yoghurt, kwark en vla. Van normale melk dus.
Na wat googlen heb ik besloten 2 te blijven geven totdat S 1 jaar is. Hier ookal toetjes van koemelk. Geef bij de lunch vaak een kopje koemelk om te wennen aan de smaak maar hij vindt t niet lekker. Opvolgmelk blijft een hit. Zijn papa vond melk ook vies als kind.
@kat, Hier geef ik al een maand of 2 tussen de middag bjj ze broodje gewone melk, hij moest er even aan wennen maar vind t nu lekker. Ook krijgt hij af en toe verdunde optimel of een scheutje roosvicee door ze melk. Zodra hij over is naar 1 fles stap ik volledig over naar gewone melk, denk dat het niet lang meer zal duren. Mees zat met 7 mnd volledig op gewone melk en was met 8 mnd uberhaupt van alle flessen af en die is er ook niet slechter van geworden
Ik bouw ook al af naar gewone melk.. 'S middags is het al brood met koemelk en binnenkort 's morgens ook maar eens doen.. Maar Luc is wel erg gesteld op zijn flessen kan niet zonder haha
Nou hier net een kleinere fles gegeven 150+5 ipv 180+6 en zelfs dat ging net aan op. Vanaf morgen krijgt hij smorgens pap van gewone melk en dan uit een bordje ipv fles. Lijkt wel of hij de fles zat aan t worden is
Azu leuke foto's!! En die foto met die taart, geweldig!! Wat had je voor een taartje voor Q gemaakt (of gekocht)? Meet, dames ik ga definitief niet mee. Ik heb een babyborrel die dag. Veel plezier samen! Eten/drinken. hier nog steeds bv op vraag. Al is de vraag overdag steeds minder. 8.00 bv 9.30 fruit (soms 2 stukken) 12.00 2snee brood 16.00 bv 17.30 avondeten en kwark toe 19.30 bv En dan 2 tot 4x per nacht. ik weet niet wanneer ik zijn ontbijt moet gaan toevoegen. Dan kom ik niet fijn uit met fruit en lunch. Iemand tips? Box, hier gebruik ik hem nauwelijks maar ik laat hem toch staan. Voor die enkele keer dat ik even naar de wc moet ofzo. Wel zo veilig nu hij het hele huis door kruipt.
Hier nog steeds 3 flessen (waarvan smorgens pap uit een bordje). Smiddags bij brood en savonds nog 150+5. Die gaan allemaal op. Dus ik denk dat ik hier nog niet ga afbouwen. Moet eerst het brood en avondeten maar opbouwen denk ik.
Jammer Flash & Nathalie dat jullie toch niet meekunnen! Wel heel leuk dat er deze keer nog meer dames meegaan dan de vorige keer! Voor dames die meegaan en contact willen houden tijdens de reis naar Ballorig Houten toe, er is een app groep. Wanneer je mij een PBtje stuurt met je 06 nummer, dan voegen we je toe aan de groep... er wordt wel heel veel gekletst . Zondag 3 november om 11:00 meeten we in Ballorig Houten. Kosten: kinderen van 0 t/m 13 jaar 7,50 ouders en begeleiders vanaf 18 jaar gratis Lopende kortingacties: - 2e kaartje gratis bij Kruidvat - 2e kaartje gratis bij Iglo Parkeren is gratis en kan op eigen parkeerterrein van Ballorig. Het adres is Tuibrug 3 te Houten. De mama's en babies die van de partij zijn: aappie, Azu, Smurfin, Ingride, jkuil01, Katalaya, KiRaSeSe, mamavanbas, marijke, eldoli, Verluis, Whoppie en Lieverd86 Wel geprikt, niet bevestigd: Mikatjuh mishur
Hier geen app, Zie hier zo vaak staan dat julliw kindjes kruipen?! Kruipen ze echt al handjes knieen of nog tijgeren?
Jammer dat je niet mee kunt gaan, Flashy! Moeten we sowieso nog een keer meeten Marijke, hier inderdaad kruipen op handen en knieen. Maar ook veel staan en lopen rond de tafel e.d. Hij heeft ineens het licht gezien Hier ook nog 3 flessen, al laat O wel veel staan van de fles tussen de middag. Ik denk dat ik deze ga vervangen door thee. De avondfles gaat er nog lang niet af, vrees ik. Mijn andere kids hebben die ook laaaaaang gehad. Vonden ze zo'n fijn momentje. En moeders ook...
@kruipen hier tijgeren, gaat soms wel op handen en knieen maar wiebeld dan alleen heen en weer @flessen dani krijgt 2 flessen. 1 = bord pap 2 = fles uur na boterham 17:00 uur krijgt hij groente en 19:00 uur bak volle yoghert en tussen 19:30 en 20:30 naar bed
@kruipen, hier ook teigeren verwacht dat ze dit blijft doen. Luca is ook nooit echt gaan kruipen. Ze teigert wel met armen en benen. Eerst alleen met armen. @flessen, lana drinkt haar melk uit haar rietjesbeker. Ze vind de fles niks. Ze krijgt smorgens bij haar boterham 150/5 en smiddags bij haar boterham ook. Verder krijgt ze naar haar avond eten nog een bakje yoghurt.
Hee meiden, wat lang geleden. Ik lees nog wel steeds mee. Maar met de komst van de whatsapp-groep is het hier denk ik wel een stuk rustiger geworden. Hier gaat alles prima. Zal even op de actuele zaken reageren @Acu, gefeliciteerd met je mannetje. Wat moet je trots op hem zijn!! Gewoon al 1 jaar. Leeuk!! Hier over kleine 2 maanden ook al jarig. Heb afgelopen week het cadeau al in huis gehaald. Even een tip voor de kindjes die tussen sinterklaas en kerst jarig zijn; koop je cadeaus tijdig want begin december ligt er al weinig meer in de winkels. Hij krijgt van ons de luxe treinset van duplo die bij de Intertoys in de aanbieding was. Verder staan er nog genoeg cadeaus van zn geboorte die rond 1-1,5 pas geschikt zijn, waaronder ook de halve toet toet collectie @melk, ik heb pak nr 3 staan maar daar krijgt hij sinds een weekje nog maar 1 fles 's ochtends van. Tussen de middag bij zn broodje krijgt hij sinds hij 10 maanden is 150ml gewone melk en die doe ik 15 sec in de magnetron, zodat net de koelkast-kou er af is. Hij vind het allemaal heerlijk. @ontwikkeling, hier kruipt hij nu al 3 maanden echt op handen en knieen. Watervlug ondertussen. Langslopen gaat ook steeds sneller en sinds een dag of 3 laat hij weleens zn beide handjes los als hij aan tafel staat, maar dat duurt nog maar 2 seconde, maar het begin is er. Ook staat hij trouwens zonder zich vast te houden met zn rug tegen de spijlen van de box aan. @flessen/tuit/beker, hier nog gewoon flessen. Heb zo'n hekel aan dat anti-lekbeleid, want ik heb er nog nooit 1 echte anti-lek gehad. Bij DL ook tot ruim 1,5 ook gewoon fles gehad en ze is vorige week naar de tandarts geweest en dat zag er keurig uit, dus weinig van geleden. Ritme is hier als volgt: tussen 6-7 180+6, lekker in zn bedje en slaapt meestal daarna verder. 8:00 boterham 10:00 fruit met fles drinken 12:30 boterham + 150ml halfvolle melk 13:00-16:30 slapen 16:30: koekje met fles drinken 18:00: groente + toetje. Meestal met ons mee, soms potje. 19:30: naar bed Hij zit nu ook sinds 2 weken ofzo op maar 1 slaapje. Hij wilde 's ochtends echt niet meer slapen en sliep dan pas tegen 11:30 tot 14:00 en was dan om 18:00 te moe om te eten, waardoor hij vaak van 16:30-18:30 sliep. Maar dan sliep hij tijdens 2 maaltijden en dan werkte niet. Wel erg jong voor 1 slaapje, maar gaat prima zo. Misschien is het maar tijdelijk. Nou, dat was een lange update. Als hier iedereen nog beetje blijft meekletsen, kom ik ook weer wat vaker kijken. Whatsapp-groep hoeft van mij ook niet. Heb al een groep met 4 vriendinnen en daar wordt ik soms al helemaal gestoord van. Wil dan ook wel weer alles lezen en overal op reageren en dan zit ik helemaal de hele dag met dat ding voor mn neus.
@ sweetdreams hier hetzelfde met de app groep haha ik zou dan ook hele dag met mijn tel zitten omdat ik toch alles wil volgend en dat wil ik niet.. Idd ook al app met de vriendengroep das al genoeg... Hier is het nog steeds 2 slaapjes en ze verschillen enorm van tijden hoelang hij slaapt.. Ene dag 2 x een uur andere dag 2 x 2 uur niks van te zeggen dus.. @ontwikkeling hier soort van tijgeren haha hij zit wel op z'n knieën gooit zich dan naar voren trekt zich weer op met armen en benen en begint weer opnieuw net z'n dolfijntje maar vanmorgen bewoog hij met z'n knieën op en neer handen nog niet dus denk dat handen en knieën hier wel komt.. Verder gaat hij op de bank wel uit zichzelf optrekken tot staand en langs de leuning lopen.. Maar langs de tafel doet hij dit niet.. Die is best laag misschien daarom En hij is 1 x zelf gaan zitten dat was denk ik perongeluk heb het noet meer gezien daarna haha hij zit wel stevig als ik hem neerzet.. @verjaardag wat voor taart geven jullie de jarige straks??
Ooo dacht al iedereen schrijft steeds kruipen dusmim dacht al is mijn mannetje de enige die niet kruipt maar teigert... Al heeft hij sinds een dag of 3 ook ze knietjes ontdekt en zit hij heen en weer te wiebelen op handen en knieeen. @appgroep, gewoon weer hier kletsen please..... ik ben nog niet zo modern en heb geen app... @laatste fles, voor de dames die geen laatste fles meer geven, zijn jullie gewoon i 1x gestopt ermee of afgebouwd? Ons manneke drinkt hem met moeite en al mopperend dus hij geeft al aardig aan dat hij er klaar mee is. @ontwikkeling, hij probeert nu te gaan staan in de box maar dat vind hij erg eng... wel troffen we hem van de week zittend aan in bed..... @verjaardag, hier krijgt Wout ze eigen meptaartje een mini slagroomtaartje waar hij mee kan doen wat hij wil... Jullie al ideeen voor cadeau's..... heb echt geen idee hier aangezien het knul nr 2 is en ook eerst sinterklaas nog langs komt....