Zo, hier weer terug van een weekendje Westkapelle. En ook ff familie bezocht in Middelburg, die vonden t ook leuk om de kleine te zien. Hier met moederdag een mooi armbandje gekregen, en KFC gehaald . En Eli is alweer 5 maanden vandaag! Hoop dat iedereen een fijne moederdag (of moederdag 2.0) heeft gehad. @nathalie: wauw, wat een super-moederdag heb jij gehad! Gefeliciteerd! @slapen overdag: tja, soms zijn het 3 slaapjes van een half uurtje. Soms is het 1 slaapje van 3 uur. T verschilt nog wel eens. En vanmiddag sliep hij gewoon binnen 1 minuut na neerleggen! Wow.. @kirasese: nou ben benieuwd wat de HA zei. Wat een diarree-verhalen zeg.. @wasverzachter: gebruik ik ook gewoon zonder problemen @dopen: VL wilde dat wel, ikzelf ben niet gelovig opgevoed. Ik heb gezegd dat ik het wel prima vind, maar hij mag alles regelen. Tot nu toe niets over gehoord. Dus wanneer dat dan gebeurt, weet ik niet. @rollen: van buik naar rug al heel lang (met 1,5 maand), rug naar buik nog niet, wel naar zij maar dan ligt zijn arm in de weg. Hier 's nachts trouwens ook vaak wakker nu omdat hij van buik naar rug rolt maar niet terug kan. @versluis: respect voor al dat hardlopen. Goed bezig! @haaruitval: als VL hier weer haren vindt, geef ik Eli altijd de schuld die heeft ook haaruitval Geweldige foto's ook weer! Ze worden zo snel groot!
Ok dokter geweest. Woensdag wegen en meten bij inloopinspreekuur van constultatiebureau. Dan vrijdag weer terug bij dokter en gaan we groeicurve bekijken. Ook hoeven we geen water/vocht meer toe te voegen aan fruit/groente hapje en 1400cc melk als hij dat nodig acht. Dan kijken of het iets doet met zijn buikje. Hij heeft vanavond dus puur fruit gehad (met stukjes dus) en binnen 10min bordje leeg. En vrijdag gaan we kijken hoe die groeit/weegt en als dat alarmerend is dan gaan we zijn poep onderzoeken en nog meer dingen bekijken. Blij dat er nu serieus gekeken word!
Ojee. Ik hoorde een scheet. Ik durf niet meer te kijken. De laatste dagen meerdere spuitluiers per dag... Hoe krijgen jullie die vlekken uit de rompertjes?
@kat: vanish.. werkt hier prima! @kirasese: Fijn dat je serieus wordt genomen! @slaapjes: 's ochtends meestal uurtje tot anderhalf uur en dan tussen de middah anderhalf soms twee uur. Eind van de middag wil ze niet maar heel soms valt ze wel in slaap voor een kwartiertje/half uurtje. 's Avonds heeft ze de laatste tijd absoluut geen zin om te slapen. Meestal gaat ze rond 19.00/19.30 maar het duurt lang voor ze slaapt... We maken haar rond half 11 nog wakker en meestal valt ze daarna meteen in slaap. @dopen: Nee, niet gelovig.
Dan was je in de buurt Mishur. Ik woon erg vlakbij de KFC en Mac. Je hebt helaas niet het mooiste weer hier getroffen. Oh wat heb ik een hekel aan het zwembad, zo warm en zo'n gedoe met 2 kinderen. En dan heeft zoonlief er meer zin in om te spelen dan om op te letten, dan heb ik het helemaal gehad. Komt ml hier ineens binnenlopen, dat hoort niet. Ja, hij hoort hier wel, maar nog niet om deze tijd. Normaal is ie pas om 11 uur terug van zijn werk op de strandtent. Hmm, dat betekent dat ik word geacht om tv en laptop te gaan delen.
Wanneer is het snotneus seizoen eens over?! Liggen hier alledrie te snotteren . Vanmiddag op het werk ook even niet lekker geworden, duizelig en misselijk. Duurde 10 minuten voordat het over was. Laatste keer dat ik dat had was ik zwanger . Kira, fijn dat er nu verder gekeken gaat worden! Maar nog steeds geen verwijzing naar kinderarts ofzo? Zou je pepti oid mogen proberen van de ha? Misschien dat dat beter valt.. Dopen, hier niet. Ik en vl zijn ook niet gedoopt . Als hij later gedoopt wil worden, mag hij dat zelf bepalen. Wij zijn niet gelovig, maar vooral ik ben wel geïnteresseerd in verschillende geloven, dat wil ik Quinten ook graag meegeven. Rollen, hier deed hij het voor de spreidbroek, maar nu vertikt hij het . Deze week weer fysio, ben benieuwd of we de afgelopen 4 weken vooruitgang hebben geboekt. Heb zelf het idee van niet . Slapen, hier van 20 uur slapen overgestapt op amper slapen. Probeer hem nu vaker in z'n wieg te leggen maar dan is het negen van de tien keer alleen huilen.
@slapen: scheelt per dag, maar overdag zo'n 4 uur en 's avonds van 20-6.30 ongeveer. @poepromper: ff in de week (biotex,neutral), niet te warm water en daarna in de machine. @versluis: petje af voor je hardlopen hoor! Ik wil ook met Evy proberen. Eens kijken of ik mn conditie kan opkrikken. Ik moet alleen nog wel ff beginnen... Ben ik niet zo goed in... Hier inmiddels 5,3 kilo kwijt in 4 weken. Begon met 2,8 kilo, tweede en derde week samen 0,5 kilo (viel erg tegen en wilde eigenlijk stoppen, want te duur en dan niet waard) en deze week 2 kilo. Dus ik kijk t nu per week ff aan. Maar gaat dus wel de goede kant op. Vl is ook 5,8 kilo kwijt.
Dat is toch behoorlijk wat in 4 weken! Knap hoor! Evy is echt goed te doen. En ik moet bekennen dat ik er zeker een maand over heb gedaan voordat ik er ook daadwerkelijk aan begon. Eerst goede sportbeha's besteld, die heb ik wel nodig, wil ik geen gevaar voor de samenleving en mezelf zijn. En voor mij zijn ze niet in de winkel te verkrijgen. Toen ook nog natuurlijk fijne renkleding en een mp3 speler. Mijn telefoon ga ik niet gebruiken, die is te groot. En ja, toen alles binnen was, kon ik er niet meer onderuit, toen moest ik wel. Ml zou anders alle bonnetjes van de aankopen onder mijn neus duwen haha.
@haaruitval: niet normaal hier.. heb al niet zoveel, hoop dat ik nog wat over hou... en ook zo zielig voor dani steeds als hij iets in zen mond stopt zit er wel een haar bij. @kirasese: goed dat ze nu verder gaan kijken.. @Nathalie van harte gefeliciteerd. trouwen!!!!!! super gaaf wij moeten ook alles goed op papier gaan zetten of trouwen daar mijn vriend nog een zoontje heeft en als er wat met mijn vriend gebeurd ik de helft aan zijn zoontje moet geven... dat zou een beetje gek zijn. @dopen: hier niet ik en vl zijn niet gelovig... Als Dani later ergens in wil geloven laat ik hem daar vrij in.. zoontje van me vriend heeft ook vanuit zijn moeder johova geloof gekregen sinds dit jaar. @jessy: heel veel sterkte gewenst voor vrijdagm zal een moeilijke dag voor je worden @afvallen: hier wil het nog niet vlotten, maar doe er ook nog niet veel voor.. krijg nu fiets les bij mensendieck.. nee grapje ik kan wel fietsen maar niet goed ademen waardoor ik bij inspanning kan hyperventileren.. nooit geweten dat hier iets aan te doen was.. heb al 1 keer een tussenschot operatie gehad en een neus correctie met kin-implantaat zodat ik meer lucht zou krijgen via me neus maar heeft dus niet geholpen.. vrouw van mensendieck gaf aan dat ze mij kon helpen zodat ik goed leer ademen en straks met dani kan gaan fietsen. het blijkt dat ik altijd hoog adem ipv via me buik. en ga vanaf volgende week met een vriendin skeeleren van hier naar katwijk en weer terug.. lekker over de boulevard
Hoort dit ook bij de 4,5 maand sprong? Na 3 nachten doorslapen nu al 3 nachten pet, met als topper vannacht: 22:30-2:50-5:30. Waren zo moe dat Stijn het laatste stukje nacht in ons bed heeft geslapen. Nu naar kantoor pfff.
Hier iets beter: 21.00 - 1.30 - 6.30 Alleen jammer dat ik niet kon slapen... Vreselijke nachtmerrie gehad en tieten die op knappen staan. Ook jammer dat ik eigenlijk om 7.30 wilde voeden. Ach ja. Niet klagen. Ingrid, kan idd bij de sprong horen. Succes met werken!
@dopen hier niet.. Ook niet gelovig en mocht Luc dat willen laten we hem daar vrij in.. @ring heb er 1 van budda to budda gekregen dat vind ik heel mooi.. Hou niet zo van die simpele met een steentje ofzo.. @tijden ik lig zelfs nog op bed 😉
Ik ben heeel slapjes met Weight Watchers bezig, en heeeel langzaam maar zeker gaat het de goede kant op. 5 kilo eraf in 3 maanden. Dat het zo langzaam gaat, komt omdat ik nog echt te weinig beweeg. Als ik de neiging krijg om aan sport te doen, ga ik even liggen met een paracetamolletje. Wachten tot die neiging weer wegtrekt. Maar elke kilo eraf is niet erbij, en als het in dit tempo doorgaat, ben ik over 2 jaar op een mooi gewicht.
Mooi! Ik ben op Bali geweest en daar maken ze budda to budda. Heel goedkoop shoppen! Tis dat ik niet meer geld bij had anders had ik de hele winkel leeg gekocht.
@dopen, hier ook niet. Wij geloven niet en als hij later wel een geloof wilt aanhangen vinden we dat helemaal prima @ingrid, oooo balen zeg! hoop dat het bij het sprongetje hoort @afvallen, hier al meerdere pogingen gedaan maar pffff kan me er echt slecht toe zetten.... deze week weer nieuwe poging tot iig stoppen met het snaaien en ben ook begonnen om met een vriendin elke dag een uur flink door te lopen kijken hoe lang ik het dit keer volhou.... hier heeeeeeerlijk rust! Wout slaapt en Mees zit na 2 weken vrij weer op psz wat een genot!
WHAAAAAAAAA HAPPY!!!! Vaste poep!!!! Yeahhhhhh 1 schepje Gelilact ipv 1.5-2 En puur fruit/groente met "flinke" stukjes... Is dat het dan... Kon Kiann wel doodkussen!!! Hahahaha Hij persen joh... niet normaal hahahahaha
Lekker dan wil ik net een nieuwe bril kopen, hele leuke uitgezocht. Vraagt de opticien hoe oud is de kleine ik zeg 5 maanden. Zegt hij je kan beter wachten tot je bent ontzwangerd. Dus nog 4 maanden wachten zucht.