@verbanden leggen: check. Sokken op zn voetjes leggen, de sleutel van onze auto(heeft vorm van een pasje) aan zn oor, aan de rits van zn slaapzak prutsen als ik zn kamertje binnen kom. Hij knalt nu ook met zn hoofd tegen mn neus als ik zeg; Kusje!! En bij "goezooo!!!", klapt hij in zn handjes. @brabbelen, hier niet bijzonder. Mijn kinders zijn snel in hun fysieke ontwikkeling maar praten hebben ze niet uitgevonden. Ruben staat steeds vaker stukjes los. Als hij in zn ene hand een fles heeft en ik bied hem een koekje aan, dan pakt hij die met de andere hand aan en staat even los. Voorheen ging hij dan eerst zitten en pakte dan het koekje aan. Als hij zo doorgaat denk ik dat hij om en nabij zn verjaardag loopt. Wilde deze foto nog even met jullie delen. Vind hem zo lief. Zo trots op ons blauwoogje.
Lieve foto!!! En leuk he die ontwikkelingen!! Hier ook hetzelfde telefoon gaat naar oortje als ik zeg zwaaien zwaait hij op klappen in de handjes hoef het niet eens meer voor te doen.. En idd met aankleden strekt die al zijn voetje uit als ik sok vast heb.. Zo grappig.. Praten hier flink brabbelen maar echt bewuste woorden denk ik niet.. Ook al als ik iets zeg hij het wel probeerd na te doen naar mijn idee zelfde klanken komen eruit.. We gaan richting 1!! Bijna december ben zo benieuwd morgen gaan we x meptaartje oefenen om te maken
Lieve foto! Zo trots op onze mannen! Gister lange dag gehad bij mn oma in utrecht. Wout heeft 45 min in de auto geslapen en dat was t voor de rest van de dag maar.... we hebben hem echt hiet gehoord! De hele dag super vrolijk en vriendelijk, kwam niet meer bij van me nicht die met ze knuffetje aan t gooien wasen is op de terugweg als een blok in slaap gevallen Net als Mees trouwens dus leek 2 uur zonder kindjes, thuis Wout gelijk naar bed (21:00) en Mees na een bekertje warme melk en ze schoen, en die van Wout, gezet te hebben ook heerlijke gaan slapen tot 08:30 en 09:00! Kwamen ook nog bij toeval (doornverkeerd rijden ) in een sinterklaas optocht terecht, en ons o zo verlegen mannetje verbaasde ons door te zwaaien, een handje te geven aan zwarte piet en zelfs ze naam te zeggen! Kortom fantastische dag! Vanavond naar Derek Ogilve! Ben benieuwd!
Hier een bal voor lana en voor luca een cars autotje. Derek ogelvi spannend! Voor wat precies kinderen of voor een overledende??
Leuke foto sweetdreames! En Marijke wat goed van je mannen. Fijn is dat. Hier nog geen schoen gezet. Maar er komt een heel groot kado in. Had geen zin het in te pakken en mee te sjouwen. We zetten het dus bij dr schoen. Een hobbelauto! Vandaag eerste fietstochtje gehad. Vond ie helemaal leuk.
Leuke foto's voorbij zien wat komen! Wat een heerlijke kindjes! Xavi, Sint komt vast deze winter nog wel bij je langs! Hij kan onmogelijk alle kindjes in 1 nacht bezoeken. Mick heeft een Nuby rietjesbeker gehad van de Sint en Yorick een Cars autootje. Voor de kindjes op flesvoeding, zijn jullie allemaal naar de 3 opvolgmelk gegaan? Mick is nu 10 maanden, maar ik durf niet te switchen. :S Iedere keer als we iets aanpassen aan Mick zijn voeding dan krijgt hij meteen verstopping. Zo veel verschil zal er toch niet zitten tussen 2 en 3 standaard?
Hier wel nr 3. Hoopten met 10 mnd van de fles af te zijn maar hij is zo dol op ze fles dat we iig tot kerstvakantie doorgaan en dan kijken of we in de rust een ander schema kunnen creeeren. Volgens mij vallen de verschillen wel mee maar had toen een leuke aanb via kruidvat voor 1 blik groeie start van nestle voor 1,- en hij vind deze zo lekker dat we deze houden tot hij van de fles af is.
Hier ook zonder problemen op nr. 3. Ik maak de pakken leeg (Etos eigen merk), en ga dan over op gewone melk.
Hier zijn we op gewone melk overgegaan voor ochtend en lunch en avondfles nog nummer 3 wat allemaal zonder problemen is gegaan!
Wat hier trouwens een echte hit is, karnemelk! Hij krijgt het s'middags bij ze broodje, of soms optimel. Eerst met een drupje roosvicee erdoor maar nu gewoon zonder iets en hij vind t heerljjk!
Haha! Mijn meiske bAbbelt ook nog niet, hoor, maar bRAbbelt er vrolijk op los - hoop klanken, maar nog wel onverstaanbaar. Kinderen gisteren nav de intocht verteld dat Sinterklaas vroeger wel heeft bestaan maar allang dood is en alles nu gespeeld is. Vorig jaar nog niet over gehad, maar de oudste heeft nu goed door dat zij nooit cadeau's met Sinterklaas krijgen en de Sint er hier bij ons toch wel heel anders uitziet (hier is Sinterklaas echt het feest van de 'goed Heiligman' en krijgen de kinderen mandarijnen en walnoten), dus maar ingelicht. Desalnietemin zijn Sinterklaas en zwarte Piet de hele middag door het huis rondgevaren en hebben zich gek gezocht naar de echte staf, hahaha! Hier sinds een aantal weken overdag opvolgmelk 3. Nicht van hub met meisje van 1 maand jonger en volledige fv zei dat zij het hele eerste jaar pre blijft geven, omdat dat het meeste op moedermelk lijkt en er minder calorien in zitten. Nu veranderd moedermelk naar verloop van tijd van samenstelling, dus lijkt mij dat een baby van 10/11 maanden ook bij fv een andere samenstelling nodig heeft dan een baby van 5/6 maanden... Maar heb daar verder geen verstand van. Blijf zo lang BV geven als J. nog wil ('s avonds/'s ochtends vroeg) en overdag stap ik met zo 13-14 maanden over op gewone melk (net wanneer het pak poeder dan leeg is).
Karnemelk, dat is ook wel een idee. Voorlopig nog maar ff de nummer 2 en dan langzaam over op gewone melk.
Wij gaan niet mee naar de meet, Is teveel, mees is al tijden niet te doen en komende weken za, hetniet beter worden dus houden even rust naast alle drukte
Hier komt hij pas na ze feestje dus op ze vroegst 16 eec. Onderin komen alleen nepballen voor het geval dat.... en dan hopen dat goedgaat