Haha ja dan was ik in de buurt. Mijn tante woont vlakbij de gevangenis. T was idd niet echt mooi weer, en t waaide hard, dus helaas geen strandwandeling gemaakt.
Hier stuk banaan gegeten "a-la-Rapley" Kiann pakte hem af en stopte hem in mond. Zelfs CB zei dat ik al mocht beginnen met Rapley... Dat verwacht je toch ook niet hihi Dus ga niks meer afschermen, afpakken is poging eten 5mnd: 8025gr en 68.5cm
Lekker hongerlapje! En dan ook zo aan de haal met de banaan! Van het weekend even nieuwe bananen scoren en testen op m'n S.
Leuk! Ik hoor graag van je hoe het gaat! Hoe grote stukken geef jij? Onze Kyan/Kiann zijn bijna even lang @meeting, sorry dames maar ik ga dus niet komen... Zoals verwacht maar ik vind het toch jammer. Afstand is toch te ver in combi met veel sociale verplichtingen. (twee vriendinnen uit gelderland zijn net bevallen van een jongen en een meisje, dus daar gaan we op kraamvisite. Ook heel leuk!) Veel plezier en misschien de volgende x. @nachten, hier nog steeds hetzelfde. Meestal rond 1.30 en 4.30 een voeding. Dan weer om 7.30uur.
Hier een echte doorslaper, 19.00 naar bed en dan pas volgende ochtend om 09.00 (als we zelf niet hoeven te werken), anders om 07.00 (in geval van werk dus)
@ flashfly... nou jaaaaaaaaaaa wou graag naamgenoot zien!!! Jammerrrrrr!!! Geen idee wat ik morgen maak voor hem. Wel iets wat niet zo glad is als banaan hahahaha En iets wat hij goed vast kan houden Ben benieuwd!!!
Dat is absoluut waar, ik merkte het al aan mezelf na 6 weken nachtvoeding. Toen besloot meneer zelf door te slapen. En dat verschil heb ik direct gemerkt. Komt bij jou ook, echt waar en dan weet je niet wat je overkomt en geniet je er dubbel en dwars van. En nog dubbel en dwars verdiend. Bij Flashfly en Kirasese zag ik ook al gebroken nachten, hopelijk snel weer een complete nachtrust! En bij jou Kirasese ook van de diarree af, en een heerlijk rustig mannetje ervoor terugkrijgen. Ze zijn alles helemaal waard, maar soms zou het anders toch ook wel fijn zijn.
Hele dag geen diarree! En dat door pure groente/fruit zonder vocht en met stukjes... Hij is er gewoon echt aan toe... 18:30u bedje in, hij was kapot!
Ik kom met de auto, had wel willen joggen, maar afstand en kinderen houden me tegen Goed idee om nummers uit te wisselen, misschien met massa bericht hier, privébericht dus. Ik heb alleen geen internet op de tel als ik niet thuis ben, ik gebruik dat amper, dus geen internetabbo. Maar sms werkt ook nog altijd en bellen ook, mocht ik verdwaald raken. Ik vertrek uiterlijk 9 uur, dan heb ik een kwartier speling. Half 9 zijn voeding (fruit), dan redt hij het wel tot ik er ben. En daar dan een fles erin, komt vast goed.
Hier ook ècht doorslapen, dus zonder speen-queesten 's nachts. Nu werd Xavi nooit ècht enthousiast van de speen. Eén keer in de auto dat ik 'm als 'mute' ingezet heb, en een paar weken in noodgevallen, om hem rustig te maken toen hij zo boos was dat hij op zijn zij moest slapen. Maar dan moest ik de speen wel vast blijven houden, en op tijd weer uit zijn mondje halen, want anders werd hij dáár weer boos om. Het doorslapen kwam gelijk met dat Xavi zijn duimpje ontdekte: de eerste paar nachten zag ik dat hij in plaats van om een voeding te vragen, even ging sabbelen op zijn duimpje, en daardoor weer in slaap viel. Ook nu hoor ik hem soms wat babbelen, maar ik denk dat hij zichzelf dan weer even in diepe rust duimt. Maar ook het duimen lijkt niet echt door te zetten. Hooguit heel even als hij moe is, maar zelden duimend in slaap vallen. De speen wil hij nu helemaal niet meer hebben.
Trouwens... Ik begin steeds meer afkeer van fopspenen te krijgen. Mijn nichtje van 3,5 kan er niet af komen, hoe zeer mama haar best ook doet. Ze praat vaak onverstaanbaar, en haar shirt is vaak nat van het kwijl. Het valt mij steeds meer op hoe vaak baby's standaard full-time een speen in hebben. Ik vind het zo zonde om die snoetjes achter zo'n stuk nep-plastic te verstoppen. Ik vraag me dan af of het echt nodig is. Zou de baby dan anders constant huilen? In dat geval is het toch beter om erachter te komen wat de kleine wil? Zo niet, dan is zo'n speen op dat moment toch overbodig? Oké, duimen is ook niet ideaal, om dat te voorkomen kan ik het me nog voorstellen. Maar dan alleen op duim-momenten een speen bieden als alternatief, en niet als permanent mode-accessoire... Vinnik.
Hier ook echte doorslapen.. Sinds doorslapen nog nooit eruit gehoeven 's nachts.. (Oh 1 x pas toen was het stuk kouder ineens en stoute mama had Luc alleen een romper en slaapzak aangegeven hij had het gewoon koud.. Na dekentje erbij sliep hij meteen weer ) Wij moeten alleen tijdens het in slaapzalen paar x armpjes onderstoppen speentje geven.. En dan is het vaak stipt 8 uur dat hij slaapt op paar uitzonderingen na.. Hopelijk goed weer zondag!! Voor jullie en ook voor mij met mijn buiten festival hihi
mee eens! met gwen had ik alleen speen in bed of als ik der echt niet stil kreeg anna heeft vaker een speen omdat ze heel veel zuig behoefde had maar nu alleen nog speen als ze gaat slapen en lucas wil geen speen spuugt hem uit
ik heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan Kirasese: Paula - k.iann Spaarnedam 0,39. voeden op verzoek ML mee Smurfin29: Diane - Dani Leiden 0,41. voeden 11 uur Auto Mishur: Mischa - Elijah Leiden 0,41. 11 uur ok Auto (met diane mee) Versluis: Saskia - Daniyar Middelburg 1,44. voeden: 11 uur Jkuil01: Jolanda - Lana Leidschendam 0,39. Marijke88: Marijke - Wout Den-Helder 1.34. Auto voeden 12 - 13ML & ZL Mee Whoppie: Robina - Lennox beuningen 0,57. auto voeden 11 uur VL mee Jessyd: Jessica - Lucas Haarlem 0,34. Auto meiden mee MammavanBas: - Esmee Winterwijk 1,34 Flashyfly: Angela - Kyan Sittard 1,37. Liefdeis: Lianne - Jesse Hilversum 0,28 . Nathalievs: Nathalie - Luc Heesch 0,46. IngridE: Ingrid - Stijn Eindhoven 1.03. Aapie20: - Sam Leiden 0,41. Azucena: - Quinten Veldhoven 1.00. Katalaya: - Xavi Mya: - Savannah Vogeltje85: - Saar Sweetdreams - Ruben Mikatjuh: - mick blauw: gaat mee rood : gaat niet mee paars : in afwachting van.... dames die er nog niet tussen staan: GAAN jullie ook gezellige mee??? zoals dreames - bby3 - marijke1985 ?? enz enz tijd: 11 uur @link Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora
hoi dames locatie: binnen in het Anafora Parkrestaurant (zie foto) Tijd: 11 uur Voeden: om 11 uur kunnen de meeste dan onder het genot van eventueel een drankje hun beebje voeden en dan rond 12 of iets later de wat latere beebjes en als het weer mee zit kunnen we daarna gaan wandelen.. eten: ik weet niet of er dames zijn die daar willen lunchen?? zullen we anders afspreken dat iedereen wat te eten en drinken voor zichzelf mee neemt. bij mooi weer kunnen we eventueel een kleed uitleggen en dan picknicken en anders een broodje onderweg tijdens het wandelen. Mannen: er zijn een paar dames die hun man en oudere kinderen mee nemen, dit ivm de reis afstand of voor de gezelligheid.. ik persoonlijk heb er geen problemen mee als de mannen en / of kinderen mee willen wandelen drinken enz enz. iemand die hier wel bezwaar tegen heeft? eerlijk zeggen dan houden we het bij alleen de dames? herkenning: ??? wat zullen we doen om herkend te worden?? idd een rode roos of een blauw / roze lintje aan de duwstang van de kinderwagen? ik zal morgen het anafora even bellen om te kijken of we moeten reserveren weet niet hoe druk het is op pinksterdag.. Mammavanbas iemand iets van mammavanbas gehoord?? heb haar al via facebook een bericht gestuurd want ze wilde graag mee, maar heb haar al een tijdje niet meer hier gezien?