De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Mis je mama niet meer S nachts Stijn? Werd om 6:45 wakker, kwartier lang onwijs mijn plas opgehouden en toen de wekker om 7 uur ging naar de wc gerend. Toen werd Stijn ook wakker. Zou het dan echt?

2. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeah!!!!!

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.225
    525
    113
    Wauw Stijn!!! Kleine jongetjes worden groot

4. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super van Stijn!!! Komt er eindelijk weer nachtrust!!!

Hier word meneer steeds vroeger wakker baal baal haha hopelijk is dat tijdelijk 😉 7 uur gaan we er allemaal uit.. Maar dan ligt hij al minimaal half uur te brabbelen in bed..

@kirasese wat veel flesjes nog haha snap dat het dan even puzzelen is voor een ritme..

Ritme hier is al ff hetzelfde

7 uur uit bed
    Aankleden
    Half 8 fles
    Half 10 bedje tot 10.30/11 uur
    11.30 fles
    13.30 bedje tot 15/15.30 uur
    15.30 fles
    17.00 groente hapje
    19.00 fles
    Daarna bed tot volgende ochtend

Wil morgen om half 10 fruithapje erbij gaan doen
    Ben benieuwd

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dit zou ik toch even met het cb overleggen! Straks krijgt hij nog problemen met lopen... ;)

Xavi heeft ook sokjes met '18-24m' erop. Goddank dat hij geen meisje is, want al vanaf de geboorte vielen zijn kolenschopjes van handen en voeten op.

6. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jooeeehhhooeee stijn dat zijn mooie tijden!

Hier ligt lana al een half uur verbaasd naar die andere baby in de box te kijken ze beweegt niet Haha 20130508_082913.jpg

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Ingrid, Yoeeehoeee...!!! Heerlijk voor je!

@Jkuil, ooow wat lief hoe ze ligt te kijken. Ik heb het spiegeltje uit de box gehaald want Ruben vond het doodeng.

@groeien, ik weet niet hoe jullie het doen maar onze meneer is het zwaarst op onze lijst en zit nog gewoon in 62-68 rompers en die zitten nog prima. Wilde van de week even nieuwe kopen omdat ik bijna alleen maar lange mouw heb. Dan denk ik maar wel 74-80 klinken. Ook nog sokjes 0-6 mnd. Die beginnen wel iets te klein te worden.

Nou dames, Ruben heeft het vannacht gedaan op zn 3 flessen. Ik had gewoon echt geen idee waar ik een 4e fles moest geven om de laatste fles te kunnen laten vallen. Om 19:30 een grote papfles van 210+7+rijstebloem. Om 20:00 naar bed en hij werd om 7:30 wakker. Missie geslaagd zeg maar. Hij is dik/groot genoeg en ga me er niet druk om maken. Toen ik beneden kwam legde ik hem even in de box om de fles te maken en hij ging gewoon spelen. Nog geen gillende honger.

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    goooooo Stijn!!!!

@kira, WOW!! hier nog slaapzakje 60cm, ga vanavond over naar de 70 cm

hier de fles gisteravond uur eerder gegeven en een kleinere fles in de hoop dat hij vandaag eerder wakker zou worden als 10:00 zodat we het ritme konden gaan verschuiven.
    en ja hij was eerder wakker!..... een kwartiertje:p

dus evengoed pas om 10:00 eerste fles...
    ga hem vanavond om 09:00 geven kijken of hij het pikt

wil eigenlijk toe naar 8-12-16-20 aan gezien hij nachten van iig 11 uur maakt moet dit makkelijk kunnen

9. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    O o o, ik was jullie bijna kwijtgeraakt. Ik kom zo ff bijlezen en bijschrijven :D eerst een lekkere douche nemen

10. bby3

bby3 Actief lid

5 jun 2012
    134
    0
    0
    #70 bby3, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
    Wat hebben ze t goed gedaan vannacht :D
    yaela ook die was gister zo moe , ze was heel druk in bad , echt heel de badkamer nat :cool: ze zet dr eigen dan af in dat bad zitje zodat ze omhoog springt en laat dr eigen dan neer ploffen zodat er hele golf water komt en erbij spetteren met dr benen :D , ze had alleen geen geduld meer voor aankleden en fles maken dus dat werd weer flink hard huilen :( en viel ze onder d fles in slaap ze had maar 100 cc op van dr fles. totaal gister maar 600 cc , maar ze heeft van 22.00 tot 09.20 geslapen. ze was nog wel lui maar had een lekkere volle poepluier :D ,
    gister voor t slapen een zetpilletje gegeven der temp was vanmogen 37.6 dus volgens mij heeft ze van deze prikjes minder last *klopt af* alleen wat slechter drinken. dr 3e fles gister wou ze maar 30 :O uiteindelijk dronk ze gelukkig nog tot de 150

ze heeft net ook maar 110 cc op. hopelijk dr andere flesjes wel leeg. strax nog een hapje .
    peer vind ze t lekkerste , maar heeft ze al 3 dagen op dus wou vandaag wortels of babaan nog een keer geven. maar van verse banaan gaat ze kokhalzen , uit een potje luste ze wel

@slaapzakjes, Hier had ik een zomerslaapzakje 70cm gehaald maar die is best kort , Dezeheeft ze vannacht aangehad en een pyamatje , hier binnen is t snachts 23 graden pff en heb t raam en dedeur nog wel open,

ze was gisteren op t buro 65 cm en 6940gram

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Xavi heeft een heus appeltje op!

Het arme jong schrok zich helemaal lam van mijn eerste gehannes met mijn nieuwe staafmixer - wat een herrie! Xaafje was helemaal overstuur, dus daar moeten we wat op verzinnen.

Maar zelfs de lichte stukjes-structuur van het appeltje was voor hem geen probleem!

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier heeft speknek 1.5 banaan op met scheut water...
    Wat een vreetzak!!!!! :$ :D

13. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Wat heb ik veel gemist, we zijn gewoon weer een nieuw draadje begonnen!

@petjes: hier ook eentje van de wibra, maar wil er natuurlijk meerdere (bij elke outfit hoort een ander petje toch? :p)

@nathalie: welk winkeltje in Heesch? Dan ga ik daar ook ff langs

@zwembadje: wil er ook graag een op t balkon zetten, zo'n opblaasbare waar ik ook in kan. Wat voor zwembadjes hadden ze bij de action dan? Ga ik daarr ff kijken.

@leeftijd: in maart 27 geworden dus duurt nog wel even voor ik weer ouder wordt ;) en ook hier een oudere partner, die is maar liefst 38 (hij is wel erg laat met een 1e kindje, zeker voor een antilliaan :D). Dus zal altijd een jonkie blijven in vergelijking met hem :p

@hapjes: is er iemand die ook nog niet begonnen is met hapjes? Of ben ik nou zo apart? Vind t eigenlijk wel makkelijk, alleen bv (maar kijk ook wel uit naar de eerste hapjes)

@nachten: lees dat t bij iedereen al wat beter wordt! Hier helaas weer een week nachtvoedingen gehad. 2 maanden lang klokje rond geslapen en nu weer een nachtvoeding rond 03.00/04.00 - hij zal t wel nodig hebben.. Hier ook netjes elke avond en ochtend ritueeltjes

@jessy: echt raar joh verkeerde uitslagen :(

@kat: wat een giller! Superleuk!

En wat een heerlijke foto's weer. Prachtige kinders hebben we!

14. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Eli met petje
    06052013643a.jpg

Eli met zonnebril
    07052013698a.jpg

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mishur.. 5384 zit naast de hema.. Wel prijzig allemaal merk kleding..
    En zou hij niet ook toe zijn aan hapjes aangezien hij nu ineens 's nachts wakker word?

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Mishur: Owwww.... maar goed dat Eli niet hier op de commode ligt. Ik smikkel al elke morgen van lekkere spekkige, lauw-warme babybeentjes, maar als er dan zo'n mokka-delicatesse voor me zou liggen... ik zou niet meer ophouden met smikkelen!

*jum!*

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Super foto's!!!!
    Lachebekkie!!!

Hier dag 3 van hapjes :)
    Hij was er ECHT aan toe.
    Toch blij dat ik begonnen ben, ongeacht dat ik wou wachten tot 6mnd ivm Rapley.

18. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Eli, wat een lekkertje!
    Ook de andere foto's zijn leuk met knappe kindjes!
    Maar zoals Kat al zegt, zo'n mokka delicatesse mmmmm

Ingrid! Super blij voor je!

Mishur, ik geef ook nog steeds alleen bv. Heb wel zin om te beginnen maar ik wacht tot 6mnden.
    Jammer van je gebroken nachten maar ze hebben mij verteld dat het bij de leeftijd hoort.
    Ik weet (helaas) niet anders... Kyan komt al 5 maanden elke nacht minimaal 1x of 2x.
    Hij zal het wel nodig hebben :)

Slaapzakje: maat 80-90 hier! Maar nog steeds een winterslaapzakje. Ik vind die zomerslaapzakjes zo dun! Waar slapen jullie kindje in?

19. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    @nathalie: Thnx, ik ga een keertje langs! Moet zeggen dat Eli nog steeds niet veel interesse toont als wij aan t eten zijn. Heel soms zie ik hem smakken (niet per se tijdens het eten), en daarnaast (werd hier ook al genoemd geloof ik) mogen hapjes voor de 6 maanden niet in de plaats komen van melk. Aangezien hij wat afgezakt is van zijn lijntje kan ik t beter bij de voedzamere melk houden denk ik.

Zojuist weer naar t CB geweest, en afgelopen maand is hij wel weer beter gegroeid. Nu met 21 weken: 6450 gram en 65 cm. Zag ergens ook de curve van Flashyfly langskomen, dus hierbij ook de mijne. CB maakt zich geen zorgen, ik ook niet.
    55503.jpg
    55503 (1).jpg

@Kat: afblijven van MIJN chocola!!! :D
    @Flash: en jij ook! :D (en idd, ik denk ook maar gewoon: hij zal t wel nodig hebben)

@slaapzakje: hier nu een winterslaapzak maat 90 (met knoopjes dat je hem kleiner kunt maken), maar is eigenlijk veel te warm voor nu dus zoek iets dunners..

20. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik heb jullie ook weer gevonden hoor!
    Jullie gaan weer snel, zomaar ineens weer bijna 10 pagina's vol gekletst!

Komen ook overal weer leuke foto's en filmpjes voorbij! En wat hebben we inderdaad een stel mooie kinders bij elkaar!

Inmiddels zo'n sinds gisteren de sluizen hier open, dus kan de testen weer opbergen,ook wel enigszins opgelucht, want had dit wel erg snel gevonden!

Petjes: Hier een normale grijze pet van de Prenatal, en een knalblauw zonnehoedje van de zeeman, met witte sterretjes!
    Hapjes: Gaat hier nogsteeds super goed! Krijgt en keer per dag groente of fruit, ik wissel het af! Meneer vind het allemaal lekker, vaak alleen de eerste drie happen even wennen!
    Flessen: ons manneke is zo'n drukte schopper, zo'n drie keer per dag is het bijna knokken om zijn flesje binnen te krijgen! Laat geregeld zo'n 100 cc staan, dan gaat hij liggen spelen! Zou hij toe zijn aan 4 flessen?
    Jessy: Zo, dat was even flink schrikken! Maar wat een misser zeg, iemand de verkeerde uitslag geven!
    Ingrid: Heb je de vlag uitgehangen? Wat een heerlijkheid he, blij voor jullie!
    Slaapzakje: Hier een dunne, maar Jesse slaapt wel onder een lakentje en dekentje !

Vanmorgen naar de Orthopeed geweest, lichamelijk onderzoek was goed, maar foto en echo niet goed te beoordelen! Moet over vier weken nog een keer een foto maken en terug komen!

Deel Deze Pagina