Pfff 3 flessen maar... ik zit nog op 6... ook zo'n dillema... Ik gebruik fruit en groente om te rekken... Ik zou toch proberen wat meer te geven, miss met kleinere flesjes en vaker? Hier vandaag lange mouw romper en zijn dikkere slaapzak... Kijken hoe het vanacht gaat... had gister idee dat hij beetje te warm had...
Nou hèhè.. Het mannetje slaapt. Na flink krijsen in bed, niet te troosten, bij mij gepakt en bij me genomen in bed. Gelukkig eindelijk in slaap gevallen . Sweetdreams, eigenlijk ook wel heel typisch.. Dat mannetje van jou wat in het begin niet wilde groeien, doet dat nu als kool! Eerlijk, ik ben van het kijken naar het kind als hij het goed doet op drie flessen is het toch goed? Zolang z'n groei en energielevel niet verminderen. Liefdeis, fijn dat er nog geen verdere maatregelen zijn voor de heupjes! Wel jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.. Maar als ze niets duidelijks konden zien op de echo, zal het vast niet heel afwijkend zijn. Loop je wel bij een kinderorthopeed? Meeting, ik denk op het moment niet dat ik ga komen. Zie het treinen niet zo zitten en ook het kolven niet. En ik ben ook veel te 'bang' . Oh ja, vl weet wel dat ik meelees op een forum, maar niet in welke mate. Denk dat hij het ook redelijk vreemd zal vinden. Flessen, hier nu 4x150cc en ook nog geen bijvoeding . Eerste fles rond 08:00 laatste rond 22:30, dus steeds 4,5/5 uur tussen een voeding. Is dat oke? Mijn moeder vind het zielig dat hij zo lang moet 'wachten', maar Quinten heeft er geen moeite mee. Slapen, zijn er hier nog baby's die overdag niet in hun bed slapen? Quinten ligt 's nachts nog in de wieg bij ons en overdag in de box (op een voedingskussen, volgens fysio erg goed). Maar ook ben vaak ook de deur uit 's middags en dan slaapt hij in de wagen. Zou dit ritmeloze ritme kwaad kunnen ?
@azucena: prima toch! Komt waarschijnlijk vanzelf een tijd dat hij minder slaapjes doet en dat hij dan in bed ligt. Saar ligt wel in bed of wagen als we weg gaan. Maar dat komt omdat ze anders niet sliep... We hebben haar echt moeten leren slapen. @sweetdreames: klein flesje kan je proberen na groentehap. Uitproberen kan geen kwaad. Verder je gevoel volgen en op cb niet te veel zeggen @hapjes: welke baby's moeten ook kokhalzen? Saar doet dat, ook bij heel goed gepueerde hapjes. Gister kwam er ook een golf melk uit. Moet ik wel doorgaan of even stoppen?
Nou, het geintje van 'ondersteboven in bed leggen' heeft me keihard in mijn kont gebeten: vanmorgen om 5:30 hulpgeroep uit Xavi's kamertje: meneertje had zich overdwars in bed gewurmd, en lag klem tussen de korte kanten van het bed. Zo dankbaar dat hij was dat ik hem bevrijd had, dat hij vond dat ik zelf ook niet meer terug naar bed hoefde. @Kokhalzen: niet bij stukjes, wel bij een iets te droge algehele samenstelling. (Appeltje ging goed, hoewel die nog kleine stukjes had, het was blijkbaar nat genoeg. Broccoli glad gepureerd deed kokhalzen, maar met wat kookvocht erbij ging het prima.)
Hier 18:45-01:30-05:50-07:15 En die 2 tijden is diarree de veroorzaker... Gister 1.5 banaan gegeten, maar stopt ook voor geen mm... Zucht... Nog meer fruit en groente tips tegen diaree?
Go Stijn , vandaag geslapen tot 7:30! We gaan vandaag wel ff een plasluier logboek bijhouden. Hij is de laatste dagen wat jengelig en weinig plasluiers. Doorslapen is fijn, maar niet doordat ie misschien ziek is. Fijne hemelvaart allemaal, wij gaan straks naar de meubelboulevard voor een tuinset.
@slaapzak: Lennox slaapt in slaapzak zonder mouwen met romper korte mouwen en shirtje lange mouwen. Kan zich heel goed warm houden, dus mss straks alleen maar een romper. Kijken hoe warm hij snachts is. @meeting: ja leuk hoor! @sweetdreames: 3 flessen vind ik ook wel weinig. Lennox krijgt met onze etenstijd een klein flesje (120+4) en daarna zn hapje, maar zijn we net mee begonnen, dus krijgt niet zoveel. Uiteindelijk willen we dat flesje eraf doen. Mss een idee nog? @ingrid: heel veel sterkte op de woonboulevard! Jij en alle andere inwoners van Nl. Wij gaan vanmiddag ff bij de kasteelfeesten in Wijchen kijken. Lekker weertje, lekker buiten...
Hier ook een slechte(re) nacht 20.30 - 23.15 - 2.00 - 4.30 - 6.30 Wij gaan vanmiddag op t terras in de stad zitten, lekker tappas eten ofzo. (Als de zon blijft schijnen) Ingrid,Hoop dat Stijn zich snel beter voelt EN blijft doorslapen! Kirasese, geen idee eigenlijk. Bananen is het enige waar ik op kan komen Kat, lekker vroeg hoor! Ik tel dat nog als nacht op een vrije dag
Jaja, hou maar op. Heb er al een hele dag opzitten inmiddels, terwijl KatMan nog in badjas loopt. Uiteraard zweep ik hem nu het bed uit. Anders is 't niet eerlijk! :x
Hallo iedereen, Wat een leuke schattige fotos allemaal! Hier ook nog geen hapjes hoor! We beginnen binnenkort met fruithap, over weekje of zo. Hier nu 4 flessen, ook met moeite, moet der voor de laatste fles wakker maken, maar dan wilt ze m wel echt hebben. 3 flessen, zou ik nu nog niet doen, dan klein flesje van 150 tussendoor geven denk. Ze slaapt nu in zomerslaapzak, met korte mouwen romper, en voetenpak pyama, onder een enkel dekentje en lakentje, het is gemiddeld 22 graden daar. Ze voelt dan gewoon goed aan. Ze heeft gister derde prikjes gehad, en gelukkig heeft ze weer nergens last van gehad, net alsof er niks gebeurt is gister. Katalaya, dat doe je dan ook geen tweede keer meer he..... Nog wel later verder kunnen slapen? Ingrid, wat fijn dat Stijn ook doorslaapt nu! Idd hopen dat hij niet ziek is!
Katalaya, lees net je eerdere reactie, gelijk heb je hoor! Aczuena, ik heb ook een ritme loze schema hoor, werkt prima, heb zo een makkelijk kind, slaapt overal, gaan ook heel vaak dagjes winkeken met der, dan slaapt ze wel minder, maar dat haalt ze dan volgende dag wel weer in.
Hier ook een steeds vroegere vogel kwart voor 6 vanmorgen.. Uiteindelijk na paar x speen nog gaan slapen tot 7 uur.. Zou het misschien kunnen komen doordat het vort zo vroeg licht is??
zo dames ik ga de draad weer even actief oppakken wat betreft de meeting... ik had een tijdje niet alles terug gelezen op het forum ivm drukte en terug zoeken van de info neemt veel tijd in beslag. ik heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan Kirasese: Paula Spaarnedam 0,39. Smurfin29: Diane Leiden 0,41. Nathalievs: Nathalie Heesch 0,46. Jessyd: Jessica Haarlem 0,34. IngridE: Ingrid Eindhoven 1.03. Jkuil01: Jolanda Leidschendam 0,39. Marijke88: Marijke Den-Helder 1.34. Aapie20: Leiden 0,41. Flashyfly: Sittard 1,37. Whoppie: beuningen 0,57. Azucena:Veldhoven 1.00. Mishur: Mischa Leiden 0,41. Versluis: Saskia Middelburg 1,44. Liefdeis: Lianne Hilversum 0,28 . MammavanBas: Winterwijk 1,34 blauw: gaat mee rood : gaat niet mee paars : in afwachting van.... dames die er nog niet tussen staan: GAAN jullie ook gezellige mee??? zoals vogeltje85 - katalaya - mya - sweetdreams - dreames - bby3 - marijke1985 - mikatjuh ????? enz enz laat nog even weten wat op dit moment je status is en de tijd die je het handigst vind. volgens mij waren de meeste het eens tussen 12:30 en 13:00 als ik me nog kan herinneren. sorry dames dit is echt de laatste keer dat ik jullie weer van alles laat opschrijven schaam schaam @link Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora @mischur: ga jij met de kinderwagen of neem je de draagzak mee. en heb je een auto stoeltje?? je mag eventueel de heen of terug weg of allebei met mij mee rijden..
hier weer supernacht, weer klokje rond geslapen van 21:00 tot 09:00 gaan hem nu vanavond om 20:00 geven en dan hopen dat hij tot een uur of 08:00 slaapt
Ja blauw klopt hier ook! 12:30 is goed hier. Bij goed weer gaan zl en ml mee, maar duiken lekker de speeltuin in.