De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @3 flessen, gisteren mee begonnen ging goed. Heb wel haar fruit en groente opgehoogd. Ze heeft ook een paar stukjes brood op smullen dat ze deed.
    Sinds 2 dagen eet Lana ook aan tafel zo gezellig! Wel haar eigen prakkie aangezien wij bijna nooit hollandse pot eten.

Hier net bij de ah het boek opperdepop gekocht receptenboek van 0 tot 4 jaar, staan echt leuke ideeen in!!

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier nog op 4 flessen... mss ook maar eens met pap beginnen...
    Vamorgen was het vijf uur.. maar had ook geen groentenhap op. Was zo moe, dat ie geslapen heeft van 17-19. Toen wakker gemaakt voor de fles en om 20 weer in bed. Dus geen groente en tussenflesje op...

Ik vindt het zo lastig met de tijden. Ik werk zelf drie dagen en dus is het lastig de fruit en groenten op dezelfde tijd te doen iedere dag. Vooral omdat hij ook nog niet echt een ritme heeft met slapen, waardoor hij soms moe is op momenten dat ik een fruit of groentenhapje wil geven..

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Marijke, maar dan heb je wel een fotoshoot van langer dan 3 minuten.. Als ik nou een USB of cd kon kopen met foto's, zou ik daar best €100 voor willen betalen.. Maar voor 2 losse foto's waar je verder eigenlijk niet veel mee kan, vind ik het nogal wat. Je krijgt geen internet bestanden waardoor een canvas etc bestellen ook alleen via hun kan, en dan ben je heel veel kwijt ;).
    We hebben eerder een shoot laten doen, cadeau gekregen, en daar hebben we de foto's van doorgemaild gekregen! Daar ben ik veel blijer mee, kun je ze zelf nog anders bewerken enzo.

Nou gaan we de foto('s) wel inscannen hoor, maar of het dan nog steeds zulke mooie heldere foto's blijven, weet ik niet.

4. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Wij hebben het ook gedaan Azu, en was ook €100 kwijt! Vond het zo zonde ze te laten lighen, hihi!

Ik ben helemaal van slag! Kreeg vanmorgen een telefoontje dat vannacht een collega plotseling is overleden! Rond de 55 jaar! Ben er ondersteboven van!

5. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @AC, bij de Hema kun je een foto van een foto laten maken.

Liefdeis, he bah!! Zo jong nog pfff. Sterkte!

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @azu, ik heb ze toen niet eens op dvd gekregen hoor dan moest ik meer als 200 euro betalen....

@liefdeis, jakkes zo jong nog!

Hoe lang zijn jullie kindjes nu achter elkaar ongeveer wakker???

hier een mannetje die vandaag moeilijk aan het doen is met ze flesje dus handvatten erop en tadaa!

7. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vaderdagcadeau hier foto op aluminium laten drukken met onze namen word ons nieuwe naambordje (hmm zit nu net te denken dat ik ons huisnummer er niet bij heb getypt haha dus daar nog iets los voor halen 😉 en dan krijgt hij lekker ontbijt op bed..

@3 flessen ik vind het ritme ook moeilijk normaal is altijd 8 uur fles half 10 fruit 12 uur fles 4 uur fles 5 uur groente 7 uur fles
    Nu dus vandaag voor het eerst
    8 uur fles
    10 uur fruit haalde ik niet meneer was om 8 uur al moe.. Anders dus nooit haha dus 9 uur al fruithapje
    Zitten nu net weer aan de fles dus 12.45
    Dan vanmiddag ergens x tussendoortje
    5 uur half 6 eerste maaltijd met aardappel!
    19 uur fles..

Ben erg benieuwd wat de nacht/ ochtend veranderd

8. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Acu, ik bestel mn canvassen altijd bij herinneringoplinnnen.nl en daar kan je ook een gewone foto insturen. Doet echt niks af aan de kwaliteit. Mn zus heeft het weleens gedaan. Echt heel mooi. Maar moet eerlijk zeggen dat ik die foto's gewoon 1 voor "de heb" wel leuk vind, maar ga er absoluut niet veel geld aan uit geven vind ze ook niet echt "canvas-waardig"

@wakker, hier tegenwoordig wel vaak 2,5 - 3 uur wakker. Hij zit hier op 3 slaapjes op een dag waarvan 1 klein slaapje 's ochtends vroeg van 7-8. Dan na zn fruithapje van ong. 10:30-12:00 en daarna van 14:30-16:30. Overdag zit er vaak max 2,5 uur tussen zn slaapje en aan het eind van de dag weleens 3-3,5 uur.

9. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    ff een snelle vraag straks weer ff verder lezen,

Dani heeft volgens mij spruw, moet je hiermee naar de dokter? of moet je zelf wat kopen bij de apotheek?

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Niet doen azu ga die kraampjes niet opzoeken!!!! Ze maken echt te leuke foto's ik ben d'r ingetrapt ging voor 2 foto's à €16 en kwam thuis met de hele serie à €150!!! Ze zijn super gaaf maar vond het achteraf zonde

11. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Dokter!!

12. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Inderdaad eventjes naar de dokter! Jesse heeft het die werken geleden ook gehad, en met Daktarin orale gel was het zo over!

13. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Jkuil & sweetdreams, bedankt voor de tips!

Smurfin, zeker langs de huisarts gaan! Dan schrijft hij iets voor.

Haha! Dat dus. Ik ga daar hopelijk niet intrappen! 5 foto's is het maximale wat we kopen, hebben we afgesproken. Dus €32. Gelukkig kijkt Quinten op 90% van alle foto's scheel ;), hopelijk daar ook.

Quinten is vandaag al weer 8 maanden :D! Ondertussen ook verviervoudigd in gewicht (op ongeveer 200 gram na). Kleine mannetje worden groot *slik*

14. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oja, kinderarts ook gebeld, maar de assistente kreeg hem niet te pakken. Ze zouden vanmiddag terug bellen ;). Niet dus. Net zoals de vorige keer. Ik loop er morgen wel langs, moet toch in het zkh zijn morgen.

15. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb echt 2 $%^&^%$ dagen achter de rug en ik geloof dat er nog wel wat gaan volgen.

Mijn oma (82) heeft al een tijd slokdarmkanker. Bestralen en chemo deden ze niet, vanwege haar leeftijd en bij slokdarmkanker is het schijnbaar ontzettend moeilijk om dit aan te pakken. Voor zo'n oud mens is dat veel te zwaar.

De laatste tijd had ze het vaak benauwd en was ze zo ontzettend snel moe, dus is ze onderzocht. Ze heeft vocht in haar longen en dat is onderzocht.

Gisterochtend belde mijn moeder of ik met haar naar oma wilde omdat de dokter langs zou komen. Het ging de laatste dagen echt duidelijk nog slechter, ze kwam haar bed niet meer uit. Het is wel de moeder van mijn vader, maar mijn vader zit deze week voor werk in DL, de ene oom woont 2 uur rijden hier vandaan en de andere oom had een vergadering waar hij eigenlijk niet onderuit kon. In alle andere gevallen is hij degene die alles voor haar doet. Ik ben dus met mijn moeder gegaan met D erbij.

De uitslag was niet verrassend, maar kwam wel hard aan. Het vocht in haar longen zit vol met kankercellen. Met andere woorden, het is nu afwachten wanneer ze overlijdt, wat waarschijnlijk deze maand nog zal gebeuren.

Ik heb nu nog beide oma's, ik hou van beide zielsveel, maar met deze had ik een speciale band, ik lijk schijnbaar best veel op haar van karakter. En ze wilt nog zo graag doorleven, ze is er nog niet klaar voor om haar stekkie te verlaten. En ik ben daar ook nog niet klaar voor, om haar te verliezen!

Ze is oud en heeft een mooi en liefdevol leven achter de rug, ze heeft 6 kleinkinderen en 4 achterkleinkinderen. Het is een sterke, koppige vrouw die weet wat ze wilt en het zal zeggen, maar het is mijn lieve oma die alles voor je zou doen wat in haar macht ligt. Ze vecht voor je als een leeuwin, en ik ben dol op haar!

Vandaag ook nog met mijn moeder langs geweest en de 2 jongens. Ze zag er gelukkig wat helderder uit, maar ja, ze krijgt morfine tegen de pijn en benauwdheid, dus dan voel je je vast ook wat beter. Toch was het prettig om haar zo te zien en niet als dat doodzieke vogeltje van gisteren, zo ken ik haar niet, maar het geeft wel aan dat ze op raakt...

Morgen ga ik niet, D is helemaal op, hij heeft 2 dagen niet genoeg kunnen slapen en raakte hierdoor vandaag helemaal over zijn toeren. Dus hij heeft echt rust nodig en ik ook, mijn hoofd ontploft bijna, zo'n hoofdpijn heb ik.

En natuurlijk is het ook weer in mijn vakantie. 8 Jaar geleden is de opa van mijn moeders kant in het ziekenhuis gekomen voor kanker en ben ik daar ook bijna dagelijks geweest. Komende zondag is het 3 jaar geleden dat mijn andere opa is overleden (2 dagen voor zijn 85ste verjaardag), en ook toen had ik net een weekje vrij en nu weer in mijn vakantie. Ik neem dus ook nooit meer vakantie :/

Waar ik zo mee naar bed ga is de mooie lach van mijn oma die elke keer verscheen als D haar compleet aan het versieren was met zijn glimlach, zo'n mooi plaatje!

16. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Hele dikke knuffel Versluis!!

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel en sterkte!!!!
    Wat fijn dat je zo'n lieve oma hebt... Zo moeilijk om haar los te laten...

18. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    :O!

Er is ingebroken op mijn werk. Álles is weg. Alles. Shit zeg.

Net een nieuw filiaal, zijn daar nou een maand open. En nu dit :(. Baas krijgt woensdag z'n derde kindje en dan nu dit. Podverdomme!

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Versluis, sterkte en een hele dikke knuffel!

Krijg net ook te horen dat de verzekering nog niet rond is. Ik denk dat ik op zoek kan naar een nieuwe baan.

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Donders... :(

Deel Deze Pagina