Smurfin, wat fijn! Zijn ze weer lekker samen straks. Hebben ze al een vlucht kunnen krijgen? Even een vraag. Quinten moest net poepen, krijsen half uur lang. Uiteindelijk gelukt, billen afgedaan en toen zag ik dat er bloed bij zat. Het liep in een straaltje naar beneden. En huilen dat hij deed . Z'n poep was niet hard, wel droog maar niet hard. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik doe al twee weken 20cc extra water per fles (eerst 10, maar dat hielp niet), maar het doet gewoon niks.
Aaaaah... arme Q!!!! Adertje gesprongen? Met Kiann 1x gehad... mega zielig en bloedde best lang! Geen tips, je heb ook spul van vsm die daarbij helpt misschien?
Ah gossie! Ik herken het wel van mijn oudste zoon, die had toen een klein scheurtje bij zijn anus en dat bloedde ook zo. Deed echt mega zeer met poepen. Hij zat echt te huilen op de WC, zo zielig! Hij kreeg toen pijnstillende zalf en lactulose voor een paar weken. Nu nergens meer last van gelukkig. === Wij gaan morgen lekker met vakantie. Zo zin in!! Alles staat klaar, alleen nog alles in de auto proppen en rijden... Tot over 2 weken!
Net nog een keer gepoept en hij is echt zo erg aan het krijsen! Het bloed zat ook op meerdere plekken in z'n luier.. Dus weet niet zo goed of het in z'n ontlasting zit of bij z'n anus. Morgenvroeg de huisarts bellen en hopelijk kan ik er voor 11:00 terecht, moet om 12:00 werken en dan gaat Q naar mijn moeder.
Kan best een scheurtje of adertje zijn. Als de ontlasting er dan langskomt zit het ook daaraan en kan het misschien ook verspreider door zijn luier zitten. Succes, niks ergers dan je kind in pijn zien!
Aah zielig voor q! Ik zou ook ff dokter bellen misschien idd tijdelijk even aan de lactulose krijsen bij poepen is ook zo zielig voor ze!
Och, arme Quinten. Ik zou ook even de HA bellen. Hoe gaat het nu? Moet je wel werken nu er niets meer in de winkel staat? Hier na een kort nachtje weer klaar om naar het werk te gaan. O kwam om 5:00 uur voor een voeding en mijn wekker stond op half 6. Niet meer geslapen dus en kolven lukte net ook niet. Balen! Ik hoop dat hij het tot 13:00 uur redt met 1 voeding en een potje fruit bij de oppas. Fijne dag!
Mag je met Q naar de HA komen Azu? En waren jullie nog gaan zwemmen gisteren? Wij gaan zo babyzwemmen en ML gaat mee als hoffotograaf!! Wordt vervolgd.
Nou, krijg de ha niet te pakken. 'Er zijn meerdere wachtende voor u, de verbinding word automatisch verbroken'. En dat al tien minuten. We zijn gister wezen zwemmen ja! Ga straks de foto's op m'n laptop zetten en dan zal ik een uitgebreider verslagje doen.
11:20.. Dat gaat krap worden met werk. Straks maar even bellen dat ik misschien wat later ben. Ze wilde dat ik per se vandaag langs kwam, morgen mocht niet. En eldoli, we hebben twee filialen. Vandaag werk ik in ons eerste filiaal, dus die is wel gewoon open. Tweede filiaal ook, daar ligt nu voorraad in de kasten en daar kunnen we de reparaties wel gewoon doen.
Jeetje veel gekletst gister... @eldoli: slap excuus.... @smurfin: fijn dat ze terug kunnen! @azu: klinkt idd als een adertje of wondje. Had mn neefje ook. Kreeg ook verdoende zalf n toen is t vrij snel over gegaan. @meeting: gezellig. Eng, maar gezellig. Nu nog btje lekker weer. Wij gaan iig rond 14 uur weer richting de Achterhoek.. Enne lintje moet ik dan ff gaan opzoeken....
Weer niet nuttig . Ik word er een beetje wanhopig van.. Dit is toch niet normaal gedrag of wel? Ze willen het allemaal aanblijven kijken. Maar ik heb het gevoel dat er gewoon meer is.. Bah, zit echt tegen m'n tranen te vechten op t werk.
Goodmorning! ja morning voor mij dan .... gister heeeeeerlijk feessie gehad hier int dorp met oa blof en geloof iets te veel gedronken na 1.5 jaar niet drinken @meeting, ook hier geen whatsapp. weet niet of iedereen nog steeds op 11:00 voeden zit? zit namelijk weer een behoorlijk tijdje tussen. hier is voeding nu op ze vroegst 12:00 maar meestal pas 13:00 @azu, wat raar! maar idd zal wel een klein scheurtje bij ze anus zijn en dat bloed jammer genoeg ontzettend erg @eldoli, gewoon meegaan joh! we vinden t allemaal eng @foto's, superschattig weer! @mikatjuh, fijne vakantie! @smurfin, fijn dat ze weer thuis komen! hier gaan we komende vrijdag lang weekend efteling bosrijk! zo zin in maar ben ook zo benieuwd hoe Wout het gaat doen aangezien we maar 2 kamers hebben slaapt hij dus bij ons op de kamer... O ja niet te vergeten, mn manneke alweer een half jaar vandaag!
Eng en je schamen voor jezelf is geen excuus om niet naar de meeting te komen. Ik schijt ook alle kleuren van de regenboog op het moment dat ik daar aankom, dus het schaamrood komt dan ook vanzelf wel mee, als ik aankom in mijn ondergescheten broek. Het wordt hartstikke gezellig en wie zijn wij nou om elkaar te veroordelen of uit te lachen? We weten uiteindelijk al vrij veel van elkaar, alleen live kennen we elkaar nog niet. Kom op, mij is nieuwsgierig!!!!! Mijn haar is geknipt en weer mooi zwart geverfd. Heerlijk voelt het, ik voel me gelijk weer een stuk mooier en prettiger. Van dat laten groeien werd ik toch niet vrolijk. Het ziet er dan gewoon niet meer uit en dat ga je ook uitstralen vind ik. Dus manlief heeft gisteravond laat mijn haar geknipt en vanmorgen geverfd, het is toch een schat. Tussen al zijn werkuren door nog even dit doen.
Proficiat met de halfjaar dag!! Wat gaat het snel.. Ik kijk wel ontzettend uit naar aankomend half jaar wat zullen ze veel leren in die tijd... En wij waarschijnlijk heel veel erachter aan haha Hier bedacht Luc vanmorgen ook ineens laat ik eens om half 5 wakker worden uiteindelijk nog tot 6 half 7 geslapen en toen was het klaar.. Nou nog nooit gehad en hopelijk eenmalig haha
Pfff de lastigste fase van het babytijdperk is aangebroken (vind ik dan). Meneer wil niet meer alleen gelaten worden en hem voorbij lopen leidt helemaal tot een onophoudelijke huilbui. Hij wil alleen maar op schoot of in de box zolang hij me niet ziet. Zoooo vermoeiend vind ik. Hij heeft vandaag in zn wakkere uurtjes denk ik zo'n 80% gehuild. Helemaal niet goed word je ervan. En ik ga er echt niet constant aan toe geven, want hij moet gewoon leren dat ik altijd in de buurt ben en niet hele tijd met hem op schoot kan zitten. Heb vanavond beloofd om bij familie op zo'n schoonmaakmiddelen-party te komen. Voelde een beetje als een verplichting maar zit er nu naar uit te kijken... *klaagmodus uit*
Ai. Lastig. Hier merk ik ook dat Xavi een 'aandacht-huiltje' heeft. Dat is die waarbij hij huil-geluid maakt, maar tegelijkertijd lacht zodra je hem aankijkt.