Nou gelijk maar daad bij t woord gevoegd Spinazie met penne en kip! en een lekker danoontje toe! slechte mama! je moet gewoon yoghurt geven o ja en zowaar best grove stukken en hij kreeg het vrij goed weg!
dat moest Wout voorheen echt niet, zodra er maar 1 mini stukje in zat ging hij al kokhalzen maar ging nu goed
Dekentje wil ik ook niet gebruiken.. Is veel te warm.. Heb nu mouwloze slaapzak met lakentje overdwars zodat hij toch strak ingestopt kan worden in de hoop dat hij die niet los kan trekken haha maar hij is gaan slapen dus super.. Hopelijk morgenvroeg ook wat langer doorslapen.. 😉
@slapen: hier ook, alleen romper korte mouw en slaapzak. Geen deken. @hanneke: welkom @weer: heerlijk! Helemaal happy, al zou t morgen wel heeeel erg warm worden en das dan weer net teveel van t goede... Moet morgen ook werken. We zullen zien....
Hey hallo, het is de ontaarde moeder . ZL ligt hier in alleen een romper onder zijn laken. De slaapzak ligt werkeloos over de stoel te hangen. Wie weet gaan we dit vannacht betreuren. Vandaag is Skuh een dagje naar smoeder geweest en zijn wij gaan shoppen in Utrecht. Smoeder heeft S 1 fles kv gegeven, dus wie weet vannacht wel doorslapen. Wij zijn erg goed geslaagd, ML's beste vriend gaat trouwen en dat was een perfect excuus voor een prachtig pak uit de omruiming voor ML en voor mezelf een leuk jurkje van Steps. Nu nog ff werken aan mijn buikje en dan staat ie net wat mooier. Pff, vond al dat gepas niet leuk. Mijn borsten hangen maar wat zielig in mijn voedingsbeha met zeer niet sexy grote banden en geen push up effect. Het jurkje staat echter prachtig en ik heb ook nog wat shirtjes in de sale gekocht. Morgen voor het eerst naar de dierentuin! Gaan ook proberen of we Stijn in de buggystand krijgen zodat ie een bokje kan aaien vanuit de wagen.
Oei bel t amk hier ligt ook een ventje in zijn korte mouwen rompertje... Ingrid lekker los gegaan dus!! Leuk Welke dierentuin gaan jullie?
Hier romper met slaapzak en lakentje. Het is op O's kamer 22 graden, dus valt mee (vind ik). Ik ben erg benieuwd wat we morgen kunnen verwachten qua buien. Ze hebben het over onweer en grote hagelstenen. Poeh! Eerst morgenochtend werken en 's middags zien we wel of we nog even in de tuin kunnen... Mooie foto's zag ik weer. Schatjes! Iedereen veel succes vannacht. Ik hoop dat er nog wat geslapen kan worden!
Mag ik nog mama blijven? Hier een mannetje in een korte mouwen romper en een dun pyamabroekje, that's it. Zo gaat ie de nacht doorkomen. Het is op zijn kamertje ook 22 graden en ik vind dat veel te warm, hij zelf ook, zijn haartjes zijn dan echt nattig. Als wij naar bed gaan gaan we nog even kijken en dan kan er altijd nog een sokje aan worden getrokken, een slaapzakje aan of zelfs een broekje uit.
Nou, dan mogen ze ons allemaal bij elkaar opsluiten wegens het in gevaar brengen van onze kinderen . Hier ligt Quinten ook alleen in een romper zonder mouwen :O! Wel een lakentje over z'n benen, maar dat is meer tegen het trappelen. Maar hier is het zo'n 27 graden binnen . Fijn joh. Denk dat er vannacht niet veel geslapen word. Morgen de airco maar aanzetten voor we gaan slapen.
Xavi ligt alleen in een luier in zijn slaapzakje-met-mouwtjes... Maar hij is al eens ingevroren geweest, dus hij kan er tegen!
Ja hoor, hier nog een! Alleen pyjama T-shirtje, dunne slaapzak, wel een lakentje want instoppen vind hij heerlijk! Net als zijn mama, hoe warm het ook is, ik moet wat over mij heen hebben...
Nou dit is ook wat.. Meneer word wakker, wil fiep niet dus ik fles maken. Drinkt 50cc (Vd 100) en slaapt al weer . Slaap dan gewoon helemaal door schatteke. En ondanks de tropen temperatuur op onze kamer, voelde hij koud aan! Dus toch maar een dun dekentje eroverheen.