De Mama's die uitgerekend waren in de 2e helft van december 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door IngridE, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga 19 mei naar 7th sunday en 18 augustus als ik me niet vergis 😉naar decibel. Dus ik duim met jullie mee voor mooi weer!!

Slaap lekker allemaal

2. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Smurfin, livera ben ik ook geweest, maardat was drie keer niets. Alleen bikini's gezien met 36//38/....../44 maten. Zat dus allemaal voor geen meter.

Meeting ga ik nog even heel goed over denken.. Aan de ene kant heel gezellig en leuk jullie en de kleinen te zien, maar brr, ook heel eng :p. Dadelijk vinden jullie mij zo'n verwende, egoïstische tienermama.
    En dan net nu ik voor mezelf het idee heb dat we het best prima doen met ons Qtje.

3. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    ik herken je gevoel ik heb me ook vaak zo gevoeld, en merk dat ik dat nu nog heb. heel enthousiast begonnen met de meeting en nu het bijna zover is komt de angst, en alle andere gedachten.
    maar ik laat me er niet meer door mee slepen want ik weet dat als ik ergens eenmaal ben alle gedachtes en angst van me afvallen en ik het super naar me zin heb.. dus kop op we slepen je er wel doorheen.. hoop dat je je goed voelt volgende week

4. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    "Dadelijk vinden jullie mij zo'n verwende, egoïstische tienermama." waarom zouden we dat vinden.. ik neem aan dat je niet je zin doordrijft als iedereen rechtsaf wil, jij gaat stampvoeten dat je links wil'' hihihihihih... ik denk dat iedereen juist respect voor je hebt hoe je met alles omgaat
    het word een gezellige middag met zen alle. het is geen school waar we met zen alle op elkaar gaan letten of de ggd die komt controleren of we het allemaal wel goed doen.. dus meid kom op ga gezellig mee en maak je niet te druk :D

5. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    drukt ''vind ik leuk'' knop in

mooi gezegd en helemaal mee eens

6. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    ik heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan

Kirasese: Paula Spaarnedam 0,39. 11 uur ok ML mee
    Smurfin29: Diane Leiden 0,41. 11 uur ok
    Mishur: Mischa Leiden 0,41. 11 uur ok
    Versluis: Saskia Middelburg 1,44. 11 uur ok

Jkuil01: Jolanda Leidschendam 0,39. 11 uur ok
    Marijke88: Marijke Den-Helder 1.34. 11 uur ok
    Whoppie: beuningen 0,57. VL mee
    Flashyfly: Angela Sittard 1,37. 11 uur ok ML mee
    Jessyd: Jessica Haarlem 0,34.

Liefdeis: Lianne Hilversum 0,28 .
    MammavanBas: Winterwijk 1,34

Nathalievs:
    Nathalie Heesch 0,46.
    IngridE: Ingrid Eindhoven 1.03.
    Aapie20: Leiden 0,41.
    Azucena:Veldhoven 1.00.
    katalaya

blauw: gaat mee
    rood : gaat niet mee
    paars : in afwachting van....

dames die er nog niet tussen staan: GAAN jullie ook gezellige mee???
    zoals vogeltje85 - mya - sweetdreams - dreames - bby3 - marijke1985 - mikatjuh ????? enz enz

laat nog even weten wat op dit moment je status is en de tijd die je het handigst vind. bijvoorbeeld 11 uur. en als je 11 uur niet handig vind wat je dan wel handig vind qua tijd

sorry dames dit is echt de laatste keer dat ik jullie weer van alles laat opschrijven ;) schaam schaam

@link
    Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ach, ik heb van die hemdje van de Miss Etam, zitten heerlijk en voelt ook veel fijner.

En voor de meeting; we kennen elkaar niet, hebben elkaar nog nooit gezien, dus waar moeten we ons voor schamen, die flubberbuik van mij zit nu eenmaal aan mij vast, dat compenseer ik door een hoop lawaai te maken.

Daarbij met welk beeld moeten we elkaar vergelijken? Of je nu hamsterwangen hebt of niet Kat, die heeft D ook en ik vind het geweldig schattig staan, wie weet, aai ik jou dan ook ineens over je wangen of begin ik aan je te snuffelen :p Niet strak in het pak, who cares, ik zet wel een grote donkere zonnebril op, dat kleed af ;)

Ik wil jullie ontmoeten, hoe hard ik er zelf ook voor in mijn broek schijt! Dus als je kan, KOMEN (dat is vrij duidelijk, of niet dan :D)

PS, als iemand niet genoeg doekjes heeft in het geval van een nucleaire ramp (Hoop niet nog eens voor je Kirasese ;)), dan is dat in dit geval helemaal niet erg, zoveel mama's bij elkaar betekent een Vesuvius aan doekjes.

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dit is dus ook voor de parkeerplaats? Ik weet het, het is echt erg, maar ik ben dus van origine blond...

En voor de zekerheid, het werd het Maximapark?

9. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Versluis, volgens mij woon ik compleet aan de verkeerde (lees; goede :p) kant van Brabant om mee te kunnen liften. Maar wel bedankt!

Smurfin, ik voel mezelf absoluut niet tienermoeder. Ik ben gewoon een moeder ;). En ik kan daar zelf heel stellig in zijn, maar dat wil niks zeggen over de (voor)oordelen die ik vaak te horen krijg. Gelukkig bevestigen de mensen die dichtbij mij staan dat we het écht wel goed doen met Quinten. Er zit nog een irreële angst bij, haha. We gaan maar door ;).

Ik ben bang geconfronteerd te worden met 'gewone' baby's. Dan merk ik meteen hoe anders Quinten beweegt en zich gedraagt. Dat maakt me vaak verdrietig, ik wil ook zo graag een relaxte (als in niet altijd zo'n gespannen spieren) baby. Vooral voor Quinten ;). En hoewel ik me Quinten vaker al rennend voorstel, krijg ik bij die confrontaties wel ook een beeld ban Qtje in een rolstoel binnen. Voor ons is quintens gedrag normaal, maar dat is het niet. Voor buitenstaanders is het ook niet 1,2,3 te merken hoor gelukkig, maar ja. Time Will tell it allemaal wel ;).

Zucht. Huilmomentje. We blijven hopen op zo min mogelijk motorische problemen :)!

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oh, en de praktische kant nog.. Als ik met de trein kom, moet Quinten mee in draagzak. Hoe neem ik dan z'n flessen etcetera mee? Een luier steek ik vaak gewoon in m'n zak. En iemand enig idee of dat dicht bij het treinstations is? Of moet je dan alsnog met de bus erheen?
    En kolfvoorziening? En wat moet ik met Quinten tijdens het kolven als ik alleen draagzak bijheb? Off, hallo beren op de weg (of het spoor ;)).

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Azecuna, ik snap je dilemma. Dat is ook iets waar jij alleen wat aan kan doen, ik denk niet dat wij nou zo zullen kijken of Q zo anders is en of het me uberhaupt wel opvalt. Jullie hebben een moeilijk start gehad en ik kan me voorstellen dat je hierdoor jullie gezinnetje afschermd. Ik weet niet goed hoe ik het moet formuleren, want ik bedoel dit absoluut niet negatief, integendeel!

Ik zou zelf die confrontatie ook liever uit de weg gaan, je weet niet wat je nog te wachten staat en je wilt ook gewoon onbezorgd genieten van je gezinnetje.

Je hoeft mijn inziens echt nergens onzeker over te zijn, je doet het allemaal maar even en naar wat je hier laat zien van jezelf doe je het goed, heel goed!!!

En over de goede kant van Brabant, daar zijn de meningen over verdeeld ;) vooral vanuit Zeeland gezien haha

12. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    Ff via telefoon dus let niet op type fouten. Ik ga jullie morgen info geven over parkeren er zit namelijk als ik via google maps kijk een woonwijk achter waar we grstis kunnen parkeren. Station is ook vlakbij. Zal morgen printscreen uploafen hier...

13. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Smurfin, je moet hier je werk van maken! Je regelt het ook maar allemaal even.

14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Meeting, is niet echt iets voor mij denk ik. En sowieso kan ik de 19ste niet, vl viert dan namelijk zijn verjaardag. Misschien een volgende keer, wel bedankt voor de uitnodiging. Ik hoop dat het ook mooi weer wordt en wens jullie heel veel plezier!

15. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Meid, we weten veel van mekaar.
    Allerlei dingen die we besproken hebben en lief en leed...
    En ook de leuke dingen!

Als je Q ff wil neerleggen hebben veel meiden kinderwagen of maxicosi of armen (mits je dat wil, want we begrijpen allemaal hoe lastig dat is)
    Echt jammer dat je zo ver weg woont meid, had je graag opgepikt en je gevoel weggenomen.
    Het is en blijft spannend, maar het is wel heel leuk alle beebjes bij elkaar!

En tuurlijk kan de ene baby dit en andere dat.
    Maar elke baby heeft wel iets wat niet perfect lekker loopt of juist super loopt.
    Elke mama heeft wel stress of onzekerheid gehad (en nu nog)
    Ben liever onzeker of stresserig bij jullie dan 1sec bij schoonmoeder...:cool:

En tienermoeder... nou ik vind mezelf mega oud voor de 1e.
    Had graaaaaaag tienermoeder geweest. Dus hier gezonde jaloezie :)

Ik zou jammer vinden als je niet komt!

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Azucena over het tienermoeder, maak je niet druk meid, ik was 18 toen ik zwanger raakte van bas, 19 toen ik beviel en ik was net 25 toen ik voor de derde keer mama werd. Ik vond het aan het begin ook moeilijk en dacht altijd wat mensen wel niet van mij zouden denken. Nu gaat het bij mij niet meer helemaal weg, maar meestal denk je te snel. Je lijkt me een hele toffe meid en een kei van een mama net zoals alle mama's hier doen we ons best en houden we onvoorwaardelijk van onze kindjes. Leeftijd is daar geen factor in. We zijn wat dat betreft allemaal gelijken hier. Niets om onzeker over te zijn. En wat Q betreft, het is een heerlijk mannetje, en alle kindjes zijn anders en uniek. Het is jullie kleine ventje, en aan de foto's te zien een heerlijke baby!

17. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    O o o wat zijn we allemaal bang van elkaar! :D Maar volgens mij hebben we allemaal begrip en respect voor elkaar en zijn wij niet zo van t oordelen. Azucena: kan t me wel heel goed voorstellen dat t confronterend voor je kan zijn, maar probeer dat ook een beetje los te laten. Volgens mij doet Quinten t hartstikke goed. Iedere baby zijn eigen tempo en ontwikkeling.

Ik hoop op mooi weer! En dat een wandeling haalbaar is, met zoveel kleintjes bij elkaar :D En anders zien we t vanzelf wel denk ik..
    Ik heb een Easywalker Sky, maar niet de adapters om er een autostoeltje op te zetten, dus ik denk dat t toch alleen een draagdoek wordt. Moet wel lukken denk ik, ik ben gisteren ook 6 uur op stap geweest met doek.
    En ik ga gewoon heen en terug naar Leiden (delen we de benzinekosten wel). Wilde op bezoek bij mijn moeder, maar ik ga t weekend erna ook al.

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik mee kon leek het mij ook erg spannend hoor!!
    En azucena ik snap je gevoel wel maar jullie doen het super! En q is een heerlijk ventje als we de foto's/filmpjes zien!!
    Weten jullie al iets meer over in hoeverre zijn motorische ontwikkelingen zich zal vorderen??

19. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier afgelopen nacht Luc z'n kamer verduisterd meneer was vanmorgen om half 8 wakker ipv kwart voor 6 dus het helpt!! Andere gordijnenen kopen 😉

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nathalievs: Dat is een wel een goeie! Wij gaan ook verduisteringsgordijnen kopen...

@meeting: Ik ga niet mee, jullie wel heel veel plezier!

Deel Deze Pagina