Dank dames. Het weken niet door kunnen slapen draagt ook wel bij aan de staat waarin ik nu verkeer denk ik . Morgen weer een dag. Dan ga ik op t werk maar even uit typen waar Quinten nou allemaal last van heeft en de ka bellen (ja onder werktijd. Heb anders toch niets te doen in dit filiaal .) Babyproofen, is hier niet nodig met stopcontacten. Zitten allemaal hoog. Keukendeur kan dicht, dus dat moeten we dan maar gaan doen. En de kasten leer ik hem liever dat hij daar niet in mag, dan van die rot klemmen plaatsen waar je zelf ook 9 Vd 10 keer mee zit te klooien. Eldoli, gefeliciteerd alvast ! KMA testen ze volgens mij door eerst dieet voeding te geven en te kijken hoe hij daar op reageert. Daarna weer standaard voeding. Als de klachten dan terug komen is het KMA.
@babyproofen, alleen de stopcontacten die laag zitten zijn afgeschermd. kasten niet want die klemmetjes hebben ze zelf binnen no-time door. Heb wel alle gevaarlijke dingen hoog gezet zodat mocht hij het opentrekken hij niet iets gevaarlijks kan inslikken. @sprong, hier niks te merken. Gister kon ik niet uit ze zicht verdwijnen dan begon hij te huile maar ik denk dat dat meer kwam omdat hij zo zontzettend moe was van het weekend. @meeting, moet helaas afzeggen! het gaat zoooooo ontzettend slecht met me nichtje dat we daar van t weekend heen gaan mocht ze dat nog redden..... en dan zeiden ze nog wel ja hoor vervelende complicatie maar het is prima te behandelen! nou prima te behandelen hoor! ze ligt nu op ic met allemaal bloedingen die ze niet kunnen vinden..... @nathalie, veel plezier vandaag! @armpjes uitstrekken, hier nog niet gestrekt maar hij probeert het nu wel @azu, knuf voor jou! @slapen, hier meestal van 10-12 en van 14-16 en dan smiddags soms nog een uurtje maar dat is wel verschillend @sociaal, redelijk. Ml echt niet is heel onzeker, veel gepest ed toen hij jong was. ik ben wel kat uit de boom kijker maar veeeeeeel minder sinds de geboorte van Mees
lucas heeft vandaag zn dag niet. niet willen slapen niet alleen gelaten worden want dan gaat hij mopperen. en als ik aan het bellen was met kantoor zetten hij het op een schreeuwen. dus de rest maar via de mail gedaan want door het geschreeuw van meneer verstonden ze er niets van
Ik ben gewoon al geslaagd voor mijn jurk haha.. Het was de enigste en durfde niet te zeggen ik kijk ff verder en kom wel terug.. Dadelijk is die weg.. Haha dus gewoon niet meer verder kijken.. Want heb vandaag echt alle modellen aangehad kleuren aangehad en die was het gewoon.. Heel iets anders als dat ik d8.. Foto had ik wel willen plaatsen maar zit vriendin hier op forum dus voor zekerheid maar niet hihi.. Ahh net zo zielig.. Luc lag in kamer op z'n kleedje en ik moest zijn eten maken dus meneer ging al beetje mopperen.. En toen ik ff in keuken was krijste hij echt ik roepen naar Luc ben zo terug even jou eten maken.. Kwam ik terug was meneer paar x omgerold en zo paar meter verder gekomen op steen koude vloer gerrum en ik maar denken dat hij krijste omdat ik weg was.. Neem in ieder geval aan dat hij paar x gerold was haha
Fijn dat je al geslaagd bent! Ben wel heel benieuwd!Maar logisch dat je m niet op t forum zet dan... @marijke: jammer, maar snap het volkomen. Das nu veel belangrijker! Sterkte!.. Mijn nichtje is vandaag met 35,5 bevallen van een zoontje met een keizersnede. Melle en hij weegt 1550 gram... CTG was niet goed, vandaar gehaald ipv ingeleid... Hij doet t verder gelukkig goed, maar vindt het zo jammer voor ze dat ze niet de ervaring hebben die wij hebben gehad. Lekker met de kleine knuffelen en zo....
Gefeliciteerd nathalie! Ik ben wel benieuwd zeg! Wil je misschien een pbtje sturen? sorry voor mijn nieuwsgierigheid maar ik vind trouwjurken zoooo mooi! Ik had er zelf een van sincerity, ik kijk er nog elke week naar. En we zijn in 2011 getrouwd Ik heb net leuke kleertjes van kleertjes.com ontvangen! Super leuk stoer jeansbroekje en ook stoere witte kleding voor de doop van Kyan.
@Nathalie, mag ik dan ook een pbtje? Morgen zijn we 2 jaar getrouwd, maar ik kijk nog iedere avond Say yes to the dress. @Whoppie, oef, dat is schrikken maar 1500 gram. Melle heeft hier ook op de lijst gestaan. Mooie naam. @meet, kan iemand me nog eens de route + plaatje van de parkeerplaats pben? @socially akward, net verjaardag gehad van mijn schoonzusje (25). Sta ik daar tussen het jonge grut, voelde me zo 28, moeders, kilotje te veel en out of style. Gekletst met een jongen van 24 over zijn eerste appartementje. Hij dacht dat een baby met 6 maanden wel leuk werd omdat ie dan ging lopen, zindelijk werd en kon praten.... ach, we probeerden er allebei wat van te maken zullen we maar zeggen.
Nathalie, wat fijn dat je al geslaagd bent zeg! Dat moet een top gevoel zijn, meteen dé jurk vinden . En ach, dat kan gebeuren. Je hebt nou eenmaal geen ogen in je rug. Volgens mij heeft Luc er niks aan over gehouden . Rollen kan hij dus in ieder geval al goed! Whoppie, gefeliciteerd! Wat een mini. Quinten was 5 weken eerder en 25 gram zwaarder . Fijn dat hij het verder wel goed doet! (Kantlijn, meeste van jullie . Ik zou die ervaring van baby mee naar huis en knuffelen ook maar wat graag willen!) Ingrid, leuke omschrijving weer! Kerels snappen er ook niets van . Laatst hier ook, neef van ergens eind 20 vroeg twee maanden geleden 'en kruipt hij al?'. 'Ja joh! Rent de kamer al rond. Spreekt ook al in zinnen van 5 woorden. Super baby!' Vandaag echt iets heel erg grappigs. Quinten was aan het gillen (echt serieus, soms is het net een meid ), dus ik gil terug. Gilt Quinten weer. Iedere keer als ik een keer gilde, gilde hij kei hard terug . Zo grappig, hij imiteerde mij gewoon. En ook iets heel erg moois meegemaakt! Op het werk kwam een moeder binnen met een zoontje. Ik zag dat het zoontje niet goed liep. Zat te twijfelen of ik d'r aan zou spreken om wat dingen te vragen. Uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken! Haar zoontje had een herseninfarct+bloeding gehad na de geboorte en heeft een stollingsziekte. Ze zeiden 3 jaar geleden dat hij niet zou kunnen lopen, maar hij rende echt de winkel rond!! Hij had wel een brace, maar goh, ik werd er helemaal emotioneel van . Dat geeft hoop voor de toekomst. Het was zo'n vrolijk en leuk kind dat z'n 'handicap' eigenlijk niet eens opviel. Ook fijn hoe de moeder mij te woord wilde staan! Had er echt kippenvel door.
Ik zal jullie volgende x foto's sturen via pb want m'n moeder heeft niet echt duidelijke foto's gemaakt zie ik.. Maar ga binnenkort al terug had gevraagd of dat mocht omdat me schoonmoeder en zus eigenlijk mee zouden gaan passen had niet verwacht nu al een jurk te hebben dus binnenkort al x terug met hun.. Dan doen we ook accessoires erbij enzo dus dan zorg ik voor mooie foto en die zal ik pben voor degene die willen! Jurk is van Pronovias voor degene die het kennen.. En azu wat fijn om zo met een andere moeder gepraat te hebben! Whoppie gefeliciteerd en idd wat een kleintje Luc was ook rond die tijd geboren en woog 2800 wat een verschillen zo toch allemaal.. Hier Luc ook niet direct op me borst gekregen (moesten hem hechten) en toen het mocht ging het met mij minder.. Dus dat momentje pas op de uitslaapkamer gehad.. Hier wel geluk gehad dat hij bij me mocht blijven!
De kinderarts vermoed ook koemelkallergie. Fijn dat hij naar me luisterde deze keer! Had twee keuzes. Of zelf thuis proberen of drie dagen in het ziekenhuis logeren. Jullie kunnen wel raden waar ik voor gekozen heb . Enige nadeel is dat we het dan nu zelf moeten betalen, als het helpt moeten we nog een test gaan doen en daarna krijgen we alles vergoed (a 100 in de week ). Ik haal vandaag een pot om te kijken hoe het gaat, als ik maandag nog geen verbetering heb gemerkt, bel ik de ka weer en die laat hem dan drie nachtjes 'logeren'. Hopelijk merken we dus snel verbetering! Enige waar ik over twijfel is om meteen met nutrimagen te beginnen (dat raadde de kinderarts aan) of toch eerst nutrilon pepti/Friso allergy care te proberen. Scheelt zo'n 70 in de week.
Ik zou nutrimagen doen die andere voedingen zijn nog niet helemaal km vrij maar is het alleen verder verknipt of hoe ze dat ook noemen toch?? Dan weet je het nog niet 100% zkr of het KMA is.. En tis ff veel geld maar mocht het dat zijn word het daarna wel vergoed.. Smaakt wel erg vies voor ze zeggen ze.. Zal die ook aan moeten wennen.. Sterkte ermee!
Ik ben weer terug van weggeweest. We hebben maandag de kist gesloten en B heeft geholpen met het dichtdraaien van die pinnen. Een heel gek en definitief moment. De crematie was ook heel mooi gegaan. De kleinkinderen hebben de kist gedragen en B heeft aan de achterkant meegeholpen. Dat had ze zeker leuk gevonden en hij voelde zichzelf ook erg belangrijk haha. De kleinkinderen hebben ook een kaars aangestoken en ook B heeft er 1 aangestoken. De dienst zelf was mooi en rustig, paste mooi bij haar. Haar huisje is zo goed als leeg en ik heb de mooiste foto's gezien, van mijn opa en oma in hun jonge jaren. Mijn oma als baby, dreumes, kleuter en tiener op de foto, heel gek en zo bijzonder om te zien. Ik heb nu ook een babyfoto van mijn vader gezien, D lijkt precies op hem als baby, super om dat gezien te hebben. Ik ben blij dat alles achter de rug is, het geeft rust en ook voor haar is het nu klaar. Ik ben niet gelovig, maar ik geloof wel dat ze nu op een mooie plek is bij mijn opa, haar man en dat ze vanaf daar de boel hier kunnen zien. Dat vind ik gewoon een prettige en mooie gedachte. Marijke, jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar dit is zo belangrijk, even langsgaan, en al is het maar voor even, je bent geweest. Voor haar heel fijn en voor jou ook! Sterkte ermee!!!! Zondag om 18.00 is er hier in de straat ook een soort van bbq, dus ik heb nog een drukke dag te gaan zondag. Maar wel een hele gezellige!
Hoi allemaal! Net terug van mijn werk en nu weekend! Gisteren drukke dag gehad, want zoonlief was jarig. Hij was helemaal in hoera-stemming. Azu, ik zou zeker de duurste proberen. Aangezien je het toch vergoed krijgt. Je heb dan wel meteen de beste optie en weet ook waar je aan toe bent (of het helpt of niet). Mag je bij Q blijven logeren, mocht hij opgenomen worden? Op de meeste kinderafdelingen mag dat volgens mij gewoon. Whoppie, gefeliciteerd. Leuke naam, Melle! Nathalie, ook gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar je jurk Versluis, fijn dat het een mooie crematie was. Mooi ook dat je nog foto's hebt gezien. Mag jij deze hebben? Ze worden wel bewaard neem ik aan? Ik ga weer. O vindt het niet meer leuk in de box. Even knuffelen met mama.
@versluis: goed het zo mooi was en dat je het op een bepaalde manier goed hebt kunnen afsluiten... @eldoli: nog gefeliciteerd! @zondag: wij hebben ook een drukke dag. eerst de meet en om 14 moeten we echt weer in de auto zitten richting de achterhoek. Examenfeestje en verjaardag van onze neefjes... daar ook een bbq. Tenzij t slecht weer is, dan komt er iets anders aan eten.. wel gezellig allemaal maar zal wel kapot zijn aan het eind van de dag..
Ik heb nutramigen gehaald. Bij apotheek nr 4 hadden ze het . Gelukkig is de schade beperkt naar 20,95 per pak. Dat scheelt nogal. Het zijn wel maar 400 grams verpakking, dus voor een dag of 4 denk ik, maar goed. Nu maar hopen dat het (snel) werkt! En dat hij het drinkt, want het meurt inderdaad goed. Over een uurtje kunnen we het uitproberen. Zit nu al weer een uur met een huilend kind. Hartstikke moe, maar liggen is krijsen. Ook bij mama knuffelen is niet goed . Versluis, fijn dat je het gevoel hebt mooi afscheid te hebben kunnen nemen! Ik zou de foto's in gaan scannen! Heb je ze altijd bij je .
Ik zit er hier ook compleet even helemaal doorheen. Ruben krijst echt non-stop de hele dag. Ik ben ondertussen in zo'n fase dat ik hem gewoon laat krijsen, ik weet ook niet wat ik er mee aan moet. Als ik hem oppak, wil hij alleen maar op mn schoot staan springen en dan stopt hj met huilen, maar eerlijk gezegd word ik daar momenteel alleen maar kwaad van, als hij dan plots wel kan lachen. Hij ligt nu alweer vanaf 15:30 in de box te krijsen...Heb het de hele tijd berekoud, tis kutweer buiten. Ik zou het liefst de deur achter me dicht trekken en vluchten.
Sweetdreams, klinkt alsof jij tijd voor jezelf nodig hebt. Trek je het allemaal nog wel? Anders dringend even oppas vragen/manlief thuis laten en even weg! Zo houd je het niet vol! Sterkte! Ook sterkte voor de andere mama's met huilende kids. Hier ook trouwens, maar ik heb gewerkt vandaag. Dat was ontspanning Ben benieuwd naar Q's reactie op de voeding, Azu! Kira en Kat, lang niets gehoord van jullie! Hoe gaat het?
Ahhhh sweatdreams, even een digi knuf voor jouw. Pfff wat lijkt mij dat zwaar. @versluis, klinkt als een mooi afscheid! @azu, dat scheelt toch een hoop! En nu maar duimen dat het helpt!
Momenteel trek ik het ff niet, maar ik weet ook dat het tijdelijk is. Heb tot voor kort zo'n rustige baby gehad, dat dit gewoon totaal het tegenovergestelde is, en dat ben je snel zat. Maar ik mag eigenlijk helemaal niet klagen. Maar ML maakt superlange dagen (gemiddeld 5/6-18/19 uur en soms nog later) en soms ook nog op zaterdag. Ik moet eigenlijk al weken naar de kapper, maar heb er gewoonweg geen tijd voor. En als je nu zei van, het is lekker warm en ik ga tijdens zn (korte) slaapjes ff lekker in de tuin zitten, 's avonds lekker een wijntje bij de bbq oid, maar tis ook nog es zulk pisweer, waar je bij voorbaat al depressief van wordt. Vanavond ga ik lekker in bad met tijdschriften, de tablet en vooral: dopjes in mn oren!! *klaagmodus uit*
Oh help! Hij drinkt het niet. Om 15:45 fles gegeven, dronk hij maar 100cc van. Zodra de ergste honger gestild was kreeh Q door hoe vies het is. Net 90/3 aangeboden en hij heeft 60cc op. En die heb ik er met veel moeite ingekregen. Toen hij begon te krijsen was het klaar. Tips iemand?