Sweetdreams, knuffel! Geniet van je bad vanavond! Morgen weer een nieuwe, hopelijk betere dag. Dat die sprong maar rap voorbij is . En het lekkere weer ook snel komt én blijft!
@sweetdreames: idd ff lekker tijd voor jezelf.. in bad is al heel lekker... Sterkte! Vandaag was Lennox ineens heel verdrietig en kreeg ik m niet stil. Wat ik ook deed. Was maar heel ff, maar omdat hij dat nooit heeft, meteen lastig... Ik moest heel nodig plassen en heb m ff in de box gelegd. Toen was ie na een beetje huilen alweer aan het slaan, tegen de speeltjes en stil. Heel apart hoor...
Hoe gaaf JKuil, waar heb je die laten maken? Kan iemand nog 1x de gegevens van de meet (route, afbeelding) etc delen? Ik word zenuwachtig en wil zelf ff kijken op google streetview .
Sweetdreams, je hebt gelijk, doppen in en lekker in bad! Azu, misschien is het een kwestie van goed wennen????? Je begint er nu net pas mee, dus kan best zijn dat hij het straks steeds beter gaat drinken. Ik word ook al zenuwachtig voor zondag, nu vooral het vinden gedeelte. Ik word altijd een beetje onzeker als ik ergens onbekend ben, en ergens heen moet rijden. Maar komt vast goed, ik heb een aantal nummers in mijn telefoon, dus ik kan een aantal van jullie willekeurig bellen en lastigvallen haha. Jkuil, mooie kist! Heel leuk idee! Krijg je die dan opgestuurd als je die besteld?
@meeten, hoop op goed weer dan gaan zoon en manlief mee om de speeltuin onveilig te maken en dan hoef ik niet te rijden gegevens Weet het ook niet. @kist, ik ken toevallig het vrouwtje die hem gemaakt heeft, maar ze zal hem denk ik ook wel op kunnen sturen.
Net een fles 120 met 2 schepjes standaard en 2 nutramigen. 20cc op . Maar z'n groentehap ging er wel helemaal in . Hopelijk wil hij over een uurtje nog wat drinken. Net weer een uur drama met krampjes en drie poepluiers.
@jkuil: superleuk! Ik wil ook! @meeting: jep onzekerheid hier ook. MM misschien nog ff naar de kapper! Vl rijdt denk ik, want we moeten meteen door, dus die gaat iig mee. en we hebben tomtom... moet goed komen. Denk ik....
@meeting ik ga het niet redden om me te gaan. ml trekt het niet heledag met de kids hij begint morgen aan dubbele chemo kuur. en als ik de meiden mee moet nemen moet ik ze contant in de gaten houden want gwen loopt nog wel is weg
@kist, als iemand intresse heeft kan ik altijd telefoonnummer/email opgeven. @jessy, snap het heel goed. Denk maar alleen even aan je eigen gezinnetje.
Jkuil onwijs gaaf die kist!!! Was die erg duur? Ik ben ook naar zoiets op zoek. Meeting nog in onzekerheid hier, ik hoop t wel. Cb Sam is goed gegroeid hij weegt 8,5 kilo en 69 cm lang lekker beertje! Reageer morgen hopelijk even uitgebreider erg druk met een zieke manlief
Hallo iedereen, Sweetdreams, ik snap je wel. Hier beetje hetzelfde, ik heb zo een ontzettend makkelijk lief kind, maar als ze dan ineens een zeur dag heb, heb ik er ook snel genoeg van. Ik denk dan aan moeders, die het niet altijd zo makkelijk hebben, en dan kan ik er meteen weer tegenaan. Meestal duurt het bij haar maar een halve dag. Hopenlijk was je welverdiende bad lekker! Azucena, vervelend van die melk, maar ik zou m gewoon wat later een fles geven, bv als ie er echt voor komt. Jkuil, wat is dat een ontzettend leuk idee. Mag ik vragen wat het ongeveer kost? Jessyd, heel veel sterkte. Hoe gaat het met de tandjes bij iedereen? Savannah heeft nu echt last van doirkomende tandjes, ze heeft een hele grote bobbel op der kaak onderin. Vandaag dentinox gehaald, wou eers voor genigel gaan, maar die was niet bij de kruidvat en ook niet bij etos. Ze gilt het soms ineens uit van de pijn, heel zielig. Dentinox vond ze wel fijn, daarna lachte ze gelijk weer eventjes, maar helpt maar voor half uurtje. Iemand de gouden tip? En bij tandjes hoort ook tandenpoep, al 2 x doorgelekt, weet iemand hoe je de kleertjes weer makkelijk schoon krijgt?
Sweetdream, dikke knuffel! Ik hoop dat je hebt genoten van je bad. Veel sprongetjes vandaag? Kyan begon vanacht met om 1,5uur te willen drinken. Blijkt dat ik dus ook ongi ben geworden voor het eerst in 19 maanden! (Hoezo gejinxed ) En mijn mm loopt ineens drastisch terug, kolfopbrengt was maar 70ccper x. Dat is echt super te weinig! Ik had teamuitje vandaag dus was pas laat thuis, kyan heeft de hele dag gehuild en wilde niet slapen. ML heeft hem eindelijk in slaap weten te sussen en nu slaapt hij nog als een blok! Maar in zijn ledikantje op zijn kamer, terwijl hij snachts nog naast me in zijn wiegje slaapt. Wat nu te doen? Ik krijg hem niet zachtjes wakker en zit nu naast zijn bed te wachten. Erg he @meeting, veel plezier dames. Wij hebben sfam verplichtingen.
Tandjes hier nog niet. @poepvlekken; Ik was het met koud water uit, dan 30graden was met vanish erbij en vlekken gaan goed weg! @kist, wauw wat mooi!! @azu, hopen dat Q het snel goed leert drinken en vooral dat het gaat helpen!
Azu hopelijk gaat het snel beter en is het ff wennen me de smaak.. Jkuil super leuk!! Ik heb zo ook al een stoeltje en tafel gekregen bij geboorte.. Daar maakte ze ook die opberg kisten.. Jessy sterkte meid.. Sweetdreams hopelijk heb je na je bad een lekkere nachtrust! @meeting heel veel plezier!! @tandjes hier ook last van denk ik.. Aan luiers en tandvlees te zien.. Extra huilen heeft Luc altijd gedaan dus merk daar geen verschil in
Hier al twee onder tanden, maar relatief weinig last van gehad.. Koude bijtring en een ijsje vond hij bij het doorkomen wel heel erg lekker!
Sorry dat ik ff weinig aanwezig ben. Lees wel mee hoor... Maar Kiann is hand vol ha ha Gelukkig nu even positieve manier. Zit weer in de GOEDE dagen... mega gezellig knulletje. Hopelijk blijft het nu ook zo! @ sprong: hier al achter de rug, kan weer veel nieuwe dingen en bekijkt de wereld weer vanuit nieuw inzicht haha @ laten huilen: hoe zwaar ook, hoe gefrustreerd ook... heb hem nog NOOIT laten huilen, en hij heeft veleeeeeeee huiluren achter de rug... Ik blijf erbij... babies huilen enkel als er iets is... Vind heel moeilijk als ik baby hoor huilen, zelfs op tv... Word zelfs mega zenuwachtig van... hartkloppingen aan toe... Dat is enige wat ik bijv op meeting lastig ga vinden... Vooral laatste week kan ik er helemaal ziek van worden als ik baby hoor huilen... Dus bij voorbaat excuses... beetje overhuild ben ik haha @ Azu: pffff denk je oplossing te hebben... wat mega klote!!! Misschien wat meer bijvoeden? En evt pap met die nieuwe voeding? Smaak voeding beetje weg? @ Jessy: sterkte! Als je kids mee wil nemen willen wij wel extra opletten hoor! Maar snap heeeeel goed dat gezinnetje ff voor gaat, is niet niks allemaal!!!!! @ kist: WAUWWWWW zoiets wil ik ook wel!!!!! Doet ze ook bestellingen? Hahahaha IK WIL MOOI WEEEEEERRRRRRR!!! Waar is die grafzomer?????????