heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan DATUM ---- 30 JUNI 2013 Kirasese: Paula - k.iann Spaarnedam 0,39. ML mee Smurfin29: Diane - Dani Leiden 0,41. Auto Mishur: Mischa - Elijah Leiden 0,41. Auto (met diane mee) Jkuil01Jolanda - Lana Leidschendam 0,39. Marijke88: Marijke - Wout Den-Helder 1.34. Auto ML & ZL Mee Whoppie: Robina - Lennox beuningen 0,57. auto VL mee IngridE: Ingrid - Stijn Eindhoven 1.03. Auto Versluis: Saskia - Daniyar Middelburg 1,44. Azucena:Daphne-Quinten Veldhoven 1.00. Auto (met ingrid mee) Jessyd: Jessica - Lucas Haarlem 0,34. Auto meiden mee Katalaya: - Xavi MammavanBas: - Esmee Winterwijk 1,34 Nathalievs: Nathalie - Luc Heesch 0,46. Aapie20: - Sam Leiden 0,41. Flashyfly: Angela - Kyan Sittard 1,37. Mya: - Savannah Liefdeis: Lianne - Jesse Hilversum 0,28 . Mikatjuh: - mick Eldolie: - Olivier Vogeltje85:- Saar Sweetdreams: - Ruben Lieverd86: - Robine blauw: gaat mee rood : gaat niet mee paars : in afwachting van.... zwart: heeft nog niets laten weten. tijd: 11 uur @link Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora
Ik ga niet mee hoor zondag, daarvoor vind ik dat ik te weinig op t forum ben, maar wens jullie veel plezier!!!!! Mijn meissie is over van wieg naar ledikant. Vind t maar niks, maar de wieg werd toch echt te klein, vooral de breedte! Hihihi
heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan DATUM ---- 30 JUNI 2013 Kirasese: Paula - k.iann Spaarnedam 0,39. ML mee Smurfin29: Diane - Dani Leiden 0,41. Auto Mishur: Mischa - Elijah Leiden 0,41. Auto (met diane mee) Jkuil01Jolanda - Lana Leidschendam 0,39. Marijke88: Marijke - Wout Den-Helder 1.34. Auto ML & ZL Mee Whoppie: Robina - Lennox beuningen 0,57. auto VL mee IngridE: Ingrid - Stijn Eindhoven 1.03. Auto Versluis: Saskia - Daniyar Middelburg 1,44. Azucena:Daphne-Quinten Veldhoven 1.00. Auto (met ingrid mee) Jessyd: Jessica - Lucas Haarlem 0,34. Auto meiden mee Katalaya: - Xavi MammavanBas: - Esmee Winterwijk 1,34 Nathalievs: Nathalie - Luc Heesch 0,46. Aapie20: - Sam Leiden 0,41. Flashyfly: Angela - Kyan Sittard 1,37. Mya: - Savannah Liefdeis: Lianne - Jesse Hilversum 0,28 . Mikatjuh: - mick Lieverd86: - Robine Eldolie: - Olivier Vogeltje85:- Saar Sweetdreams: - Ruben blauw: gaat mee rood : gaat niet mee paars : in afwachting van.... zwart: heeft nog niets laten weten. tijd: 11 uur @link Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora
Zie net dat azu en ingridE zo ongeveer bij mij om de hoek wonen. Grappig dat je hier ook mensen tegenkomt die zo dichtbij wonen. @ Smurfin, peurbakkentocht? Geen id wat het is en ( kom ook niet uit leiden) kan me er ook echt geen voorstelling van maken
Tx voor de updates smurfin, wil je ook nog 1x de route + verzamelplek posten? Ik zorg voor een lint aan de maxi cosi. Verder ben ik te herkennen aan Q van Azu haha! @Hanneke, EHV & V-town represent .
Piep! Wij zijn terug van vakantie. Heb wel meegelezen op minifoontje, maar kon niet reageren... Tot mijn grote opluchting is Xavi niet uit zijn rol van 'leuke, makkelijke, blije baby' gevallen. Sterkte aan de mama's waarbij dat niet zo is, ik voel met jullie mee...
hoi dames locatie: binnen in het Anafora Parkrestaurant (zie foto) Tijd: 11 uur auto / trein: wie van jullie gaat met de auto en wie met de trein / bus enz enz??? Voeden: we moeten daar maar even kijken hoe en wat. eten: zullen we anders afspreken dat iedereen wat te eten en drinken voor zichzelf mee neemt. bij mooi weer kunnen we eventueel een kleed uitleggen en dan picknicken en anders een broodje onderweg tijdens het wandelen. Mannen: er zijn een paar dames die hun man en oudere kinderen mee nemen, dit i.v.m de reis afstand of voor de gezelligheid.. ik persoonlijk heb er geen problemen mee als de mannen en / of kinderen mee willen wandelen drinken enz enz. iemand die hier wel bezwaar tegen heeft? eerlijk zeggen dan houden we het bij alleen de dames? herkenning: ??? een blauw / roze lintje aan de duwstang van de kinderwagen? voor de dames met de auto is er een parkeerplaats hier kun je als ik het kan zien op maps gratis parkeren, zo niet dan is er een straat verder een woonwijk waar dat wel kan. voor de tom tom neem je het volgende adres: Utrechtseweg 4, Vleuten met de bus of trein staat er het volgende: Met het openbaar vervoer: Buslijn 26 rijdt vanuit Overvecht-Noord naar Vleuterweide en vice versa. Deze bus stopt ook op het Centraal Station in Utrecht en station Terwijde (Utrecht). U kunt uitstappen op de Parkzichtlaan. Van daaruit kunt u het park inlopen en na ca. 400 meter arriveert u bij Anafora parkrestaurant. Met de trein kunt u naar station Vleuten of Terwijde, vanaf beide stations is het een wandeling van ca. 30 minuten voordat u bij Anafora Parkrestaurant bent. foto is plaatje van de ingang parkeerplaats, zo heb je iets herkenbaars.
Hier ML mee en ook de oudste gaat mee We komen met auto Kiann krijgt rond 12:00u boterhammetjes En lintje aan wagen... uhmmmm hahaha ff kijken of ik die heb
anders spreken we af een touwtje of lintje... maak niet uit welke kleur als er maar iets wappert haha
heb de volgende lijst van dames die wel / niet meegaan DATUM ---- 30 JUNI 2013 Kirasese: Paula - k.iann Spaarnedam 0,39. ML & ZL mee Smurfin29: Diane - Dani Leiden 0,41. Auto Mishur: Mischa - Elijah Leiden 0,41. Auto (met diane mee) Jkuil01Jolanda - Lana Leidschendam 0,39. Marijke88: Marijke - Wout Den-Helder 1.34. Auto ML & ZL Mee Whoppie: Robina - Lennox beuningen 0,57. auto VL mee IngridE: Ingrid - Stijn Eindhoven 1.03. Auto Versluis: Saskia - Daniyar Middelburg 1,44. Azucena:Daphne-Quinten Veldhoven 1.00. Auto (met ingrid mee) Jessyd: Jessica - Lucas Haarlem 0,34. Auto meiden mee Katalaya: - Xavi MammavanBas: - Esmee Winterwijk 1,34 Nathalievs: Nathalie - Luc Heesch 0,46. Aapie20: - Sam Leiden 0,41. Flashyfly: Angela - Kyan Sittard 1,37. Mya: - Savannah Liefdeis: Lianne - Jesse Hilversum 0,28 . Mikatjuh: - mick Lieverd86: - Robine Eldolie: - Olivier Vogeltje85:- Saar Sweetdreams: - Ruben blauw: gaat mee rood : gaat niet mee paars : in afwachting van.... zwart: heeft nog niets laten weten. tijd: 11 uur @link Familie & Vrienden « Anafora of Máximapark « Anafora
Ahja Kiann herken je makkelijk... eet altijd hahahaha Kinderwagen https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1063728_387556398016214_2123771337_o.jpg De mannen https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/977755_373782596060261_1314237274_o.jpg En ikkuh met mijn alles <3 https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/467775_388369041268283_73850834_o.jpg
Whoppie, beterschap! Hopelijk is het over voor zondag! En zo niet, zon is gezond. Buitenlucht is niet erg als je ziek bent . Ingrid, lastig hoor. Je hebt inderdaad al zo lang volgehouden. En ik kan je man ook wel begrijpen, maar jou ook heel goed! Denk dat er voor jou veel meer een emotionele kant aanzit . Ik zou niet stoppen als je er zelf niet achter staat. Dan maar een middenweg zoeken. Maar als je wel klaar bent om te stoppen, doen! Wij hebben nog een tijdje bv/kv gecombineerd tot ik helemaal opgedroogd was. Flessen, het was 3x 160/5 1x190/6 en 's nachts 1 of 2 x 90/2,5. Nu is het een beetje zoeken weer. Vandaag nu 5 keer 90/3 gegeven. En 1 fruithap (appel, hij moest even wennen. Eerste keer fruit, paar hapjes op) en zometeen nog een beetje bloemkool. Als de vierde fles eraf niet lukt, gewoon blijven geven . Hij gaat vanzelf meer vast eten waardoor de behoefte voor die vierde fles afneemt. Hanneke, hebben jullie een provocatietest moeten doen? Drinkt hij de soyamelk wel? Waar woon jij dan ? Smurfin, hoe is het nou afgelopen met Dani's hoofdje? Wel of geen helmpje? Ik rij nog steeds mee met Ingrid en Stijn! Meet, ik heb nog wel een verzoekje. Weet niet of er mensen van plan zijn op facebook iets erover neer te zetten, maar ik word liever niet getagd oid in een berichtje erover. Ik wil niet dat mijn hele vriendenlijst weet dat ik hier actief ben (en misschien ben ik paranoide, maar dan ben ik bang dat ze me gaan zoeken en al mijn berichten gaan lezen ). Quinten mag wel op de foto hoor . En als iemand die op FB wil zetten, prima! Zolang mijn naam er niet bij staat vind ik het best . Kat, hopelijk heb je een leuke vakantie gehad! Kira, jeetje wat een heerlijke spekbaby . Dat is nog wat anders vergeleken met ons schriel manneke. Om de een of andere reden, had ik me jou heel anders voorgesteld ookal heb ik geloof ik wel vaker een foto gezien . Nu kom je heel lieflijk over, mooie vrouw . Dribbel, dankje voor je reactie . Wij geven nog geen brood oid en hapjes maken we ook zelf. Dus daar ben ik niet zo bang voor! Hebben jullie een provocatie test moeten doen? Hier, ik merk nog een groot verschil bij Quinten.. Maar dat is wel heel apart eigenlijk. Z'n benen zijn veel minder gespannen.. Geen idee hoe dat komt, maar dat merken we echt goed sinds vanmiddag. Eerder strekte hij zich meteen als z'n voeten naar beneden hingen, nu blijven z'n knieen gebogen. Alsof hij veel relaxter is..
leek ik niet lieflijk? En ik deed nog zo lief En meeting op FB is zo wie zo niet slim gok ik? Denk dat iedereen ZP en FB beetje gescheiden wil houden? Niet dat ik groot geheim van maak, maar slapende honden wakker maken hoeft ook niet Dus met je eens!
Haha, dat bedoelde ik niet. Kon me je gewoon heel anders herinneren. Vreemd, maar goed. Had een ander type persoon in m'n hoofd. Blazen is veel leuker dan daadwerkelijk happen! Jammer dat het wit op wit is..
Hoi azcena en andere dames trouwens ook! Voor mijn gevoel ken ik jullie al een beetje door het meelezen, maar zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben dus mama van ook een Kyan, geboren op 7 december 2012. Dit is mijn eerste kindje en we wonen in de achterhoek. Wij zijn begonnen met pepti en dit leek eerst goed te gaan. Maar na vier dagen begon de ellende weer en toen kregen we via de kinderarts nutramigen voorgeschreven. Omdat hij zo heftig heeft gereageerd mogen we pas provoceren met 9 maanden. Hij mocht na alle heftigheid die we vanaf de geboorte met hem hebben gehad eerst tot rust komen vonden ze. Dus tot die tijd geen melkeiwit ergens in. En dat gaat erg goed. We gaan maandag beginnen met de opvolgmelk hiervan. Wij zagen vrij snel verschil met de nutramigen, maar na een week of drie konden we pas echt zeggen dat we het goed zagen. Een heel ander kindje en dat hadden we niet verwacht. Het is een heerlijk, vrolijk ventje en volgens mij de grootste van het decembertopic. Nu heeft hij ook een lange papa (2,05m) dus dat lag in lijn der verwachting. Hij was laatst al 71 cm en 9,2 kilo dus een beste beer. Iedereen die meegaat met het uitje heel veel plezier! Zo te zien gaat het zonnetje er doorkomen dus dat wordt lekker genieten met de kindjes. Groetjes!
@smurfin, ik ga niet meer mee. oooo dames het gaat ineens zoooooo slecht me nicht... zo zeggen ze nog het is goed te behandelen, en nu heeft ze vandaag te horen gekregen dat de bloedingen die ze heeft levensbedrijgend zijn...... ze hopen nu eigenlijk op een hele grote bloeding zodat ze kunnen opereren, nu kunnen ze het niet vinden.....
Even kijken of het goed gaat, maar dit is hem . En marijke, erg veel sterkte. Zag net je berichtje staan en toen was ik net een bericht aan het posten met een erg blije foto. Dus dat voelde wat lullig na zo'n ellendig bericht van jouw kant. Groetjes!
Welkom! En nog een mooie Kyan!!! Marijke... pfff hopen op een wonder en dat het goed komt allemaal!!! @ Azu: is alsnog te zien hoor en ook het lachje erbij whahaha
Dank je! Ja klopt, hij stond er al boven en vandaar het bericht aanpast. Ben er niet zo heel handig mee. Maar goed inderdaad hopen een wonder voor je nicht Marijke.