Hallo allemaal! Het lijkt me erg leuk om wat moeders uit Gouda of omgeving te leren kennen. Ik woon nu zelf bijna 3 jaar hier en ken nog vrij weinig mensen. Dus ik zou graag wel willen kletsen met moeders uit Gouda (of omgeving uiteraard).
Hoi!! hier ook een mama uit gouda we hebben al eerder zo'n topic gehad, was niet zo'n succes, maar doe weer mee hoor ik woon nu zo'n 2 jaar in gouda, en ken ook weinig mensen behalve collega's en familie
Ow dat had ik zelf ook nog niet gedaan . Er was inderdaad al een topic daar heb ik toen ook gereageerd, maar soms helpt het wel eens om een nieuw topic te openen in de hoop dat er dan wel geschreven wordt . Wel fijn dat je iig familie hier hebt wonen. Onze families wonen ook niet in Gouda. Erg jammer vind ik. Heb je wel leuk contact met collega's?
ik ben ook een gouda mama, woon hier nu zo'n 4 jaar.. ook geen familie of iets wonen hier..ja wel mn schoonfam.
ik kom orgineel uit alphen, toen naar hellevoetsluis verhuisd(ouders gingen scheiden) toen weer naar alphen gegaan,was makkelijker met school, en toen mn man leren kennen,die woonde in gouda. raakte zwanger en ben daar in gaan wonen. en toen huisje in gouda gekocht.hij werkte in bodegraven en ik in gouda. en hier konden we een leuke starterswoning krijgen
Hey mamachantal! Leuk dat je ook komt kletsen! We zijn nu toch al met zijn 3-en . Ik kom oorspronkelijk uit Kerkrade. Ben naar Utrecht verhuisd om te gaan studeren. Kreeg daar een bijbaantje waar ik mijn man heb leren kennen. Die had net een appartement gekocht in Gouda. Toen ben ik bij hem ingetrokken en sindsdien woon ik in Gouda. En jij Vlaflip?
leuk hoor! we komen er wel ken nog iemand uit de omgeving, die zat in het andere topic ook, maar ze is net bevallen dus zal wel nie zoveel online zijn. ik kom oorspronkelijk uit zoetermeer, toen anar voorburg, Den Haag en toen ontmoette ik mijn huidige vriend en die kwam uit gouda, en toevalligerwijs kon ik rond die tijd op mijn werk ook overgeplaatst worden naar Gouda, dus ja... maar heb het prima naar mijn zin hier en de kids??
Hoe is het met jullie? Ben eerst druk geweest met werken, toen had ik eindelijk even een paar daagjes vrij en werd ik ziek pfffff... Aaron ook weer ziek dus gaat lekker hier .
Ja was wel lekker eigenlijk, ouderwets gek gedaan. En weet dat ze in goede handen is bij oma!! Dat scheelt wel.