irri he, dan ben je net klaar, verdwijnt alles weer... dan heb ik nooit zin om weer opnieuw te beginnen!!!!
Ohh ik vindt het zo zielig voor Lisa Hele tijd aan het huilen.. Ze heeft nog steeds koorts. Heb haar net een flesje gegeven.. 120 cc.. en nu ligt ze op bed. Hopelijk gaat ze even een paar uur slapen.. Vanochtend nog zo vrolijk en dan slaat het ineens om! @Charlie; Ik heb ook alleen de zondag vrij en dan weer dinsdag.. 5 dagen werken is echt pittig! Hopelijk werkt de papfles! Lisa drinkt nog geen eens al haar flessen leeg van 170 cc (5 op een dag). dus laat haar eerst die maar eens leegdrinken Ik heb trouwens echt een volle borst en doet zeer! Lisa heeft vanochtend eruit gedronken maar ze kon de harde plekken niet wegdrinken (terwijl ze toch 15 min heeft gedronken).. daarna geprobeerd te kolven; lukte niet.. toen onder de douche geprobeerd te masseren en eruit te kolven met de hand; lukte ook niet Nu laat ik hem maar even met rust en straks over een paar uur, als er genoeg melk in zit, dan maar weer helemaal leeg kolven..
Hoi allemaal, Hebben Fay net voor het eerst een beetje fruit gegeven.... zie hier het resultaat.... Bekijk bijlage 133593
En Isa is al zo'n grote meid, alleen ze vindt de box nu weer zo leuk.... het is namelijk een ballenbad (zoals zij het zegt) Bekijk bijlage 133595
En deze wilde ik jullie ook niet onthouden.... Bekijk bijlage 133596 Verder hebben we een goede dag.... de meiden slapen goed, alleen de kleinste af en toe wakker voor haar speentje vannacht. Verder de hele nacht doorgeslapen en dat is toch zo fijn!!! Wij proberen vanavond miss. ook wel een papfles hoor!
Tamara wat een leuke foto's Ben benieuwd hoe jullie kindjes reageren op het bijvoeden.. Op het CB zeiden ze tegen me dat ik beter kan wachten tot min 5 maanden en dan beginnen met groente.. Ivm haar krampjes.. Klinkt dat logisch?
Nou meiden.. het is officieel.. Lisa is ziek De hele dag gehuild.. De koorts is vanavond opgelopen tot 39.. Toen was ik het zat en heb er een zetpil ingedouwd! Pff.. Ze drinkt nog wel redelijk.. De flesjes 3 x 130 cc en 2 keer borst.. Maar ze is gewoon super ontroostbaar. Zo zielig als ze normaal nooit huilt of een kik geeft Ze ligt nu eindelijk op bed.. Heb haar deken maar weggelaten en alleen in een romper lange mouw, pyama en slaapzak zonder mouw in bed gedaan.. Verwarming is nu ook al uit en heb ik lager gedaan dan normaal.. Dus hopen dat ze morgen beter is.. Ik ga ook richting bed. Ben kapot! Fijne avond meiden!
goedemorgen, sanjor, wat vervelend zeg, zo te horen is ze echt van slag!!! hoop dat het na een nacht slapen nu beter is... hier gister ook een miep dag gehad... wilde niet slapen dus ze was kapot en daar werd ze nog meer sago van... savonds wel na de papfles(die er overgens als een speer in ging dus ze vond em lekker) gelijk knock out in bed. ze werd vannacht wel wakker maar wilde maar 60ml drinken. toen liet ze een mega scheet whahahaha en sliep ze weer, dus gewoon een beetje kramp. nu ga ik haar zo maar wakker maken want ga zo weer zwemmen. daarna ook weer werken maar morgen lekker dagje vrij!! ik heb ook besloten de laatste BV nu af te gaan bouwen. vind het wel genoeg zo. ben nu dus gestopt met de laatste voeding voor de nacht dus heb nu mega pamala's!!!! dan heb ik alleen de ochtend en die van 6 uur nog. dus hoop zo over een week of 2 a 3 wel klaar te zijn. rustig aan maar want heb geen zin om een week met pijn te lopen. gister ook 2 hapjes fruit gegeven maar dat ging nog niet echt. miss ook omdat ze zo sago was. vandaag nog maar eens proberen. Tamara, wat een leuke fotos!! zit je huis nu onder de wortelen??? nou ga mn bakkie thee opdrinken en mevrouw maar is halen.. trouwens heb de folder van de kruitvat gehad, hadden ze weer babyspullen in de aanbieding. ook de kruitvat luiers!! 3+1 gratis ook op de jumbopakken.. scheelt toch weer. morgen maar weer de voorraad bijvullen!!
ieps, resultaten bloedonderzoek gehad. Heb er even een topic voor aangemaakt schildklierproblemen, wie nog (hier hyper) 'k ga jullie er hier niet verder mee lastigvallen. Sanjor: beterschap voor Lisa! Mooie foto's hier! Xxx... pff, voel me precies zo verdrietigterwijl mijn kindje zooo lief en schattig is. 'k begrijp mezelf niet
Hai meiden.. Charlie hoe was het zwemmen? En het werk? Ik heb vandaag ook gewerkt..Was wel ff lekker om niet bij Lisa te zijn.. Me vriend bleef thuis met haar.. Lisa is nog steeds ziek net had ze meer als 39 graden koorts Loopt de hele tijd te knorren als een varken en zielig te hoesten.. We hadden een puffer gekregen een week geleden van de dokter.. Deze vandaag maar gegeven.. Vanavond maar weer een zetpil voor de nacht. Wat denken jullie? Moet ik als het morgen nog niet over de de HA bellen? Ze is al sinds zaterdag warm en zondag heb ik voor het eerst gemeten en toen had ze koorts. Ze drinkt nu ook steeds minder.. Nog wel meer als 100cc en heeft nog wel plasluiers.. Pff wordt er echt onzeker van. Grietje; Ik ga zo ff dat topic lezen. Klinkt alleen niet best Hoe is het met de andere meiden die thuis zijn gebleven? EDIT: Ze stinkt ook zeg! Naar ziek.. Kwam net thuis en het meurde echt een uur in de wind!
Hallo hallo! Hoe is het hier meiden? Hier een slechte nacht gehad.. Werdt telkens wakker van Lisa. Die loopt echt heel erg te knorren als een varken in haar slaap.. Ze heeft nog steeds koorts. Gister zelfd 39,1.. Vanochtend gelukkig alleen verhoging.. Hopelijk loopt het niet op Het is wel lekker rustig hier zeg! Charlie en Tamara; hebben jullie baby's geen krampen gehad van het bijvoeden? Oh ja Charlie; Hoe jij bv geeft; in de ochtend en in de avond (een na laatste?) geef ik ook bv.. Ik vindt het zo veel makkelijker allemaal.. Me borsten zijn er wel aan gewend nu en kunnen ruim 12 uur zonder dat Lisa eraan drinkt. Maar doen vaak wel pijn
@sanjor: nee, ze heeft er vooralsnog geen last van hoor! @charlie: nee, ze vindt het heerlijk dus spuugt ze het niet uit.... fijn! @hier: gisteren is Fay weer naar het kdv geweest en ze was erg moe, weinig geslapen aldaar. Gisterenmiddag vanaf 17.00 uur tot (fles 15.00 uur) 03.45 uur geslapen!!!!! Toen fles erin en weer naar bedje! Ben net even naar de kruidvat geweest omdat er van alles in de aanbieding was voor Isa, Fay lag alleen net te slapen toen ik wegwilde, nu heb ik haar weer op bed gelegd maar ze denkt: "je zoekt het maar uit, net lag ik te slapen en moest ik eruit en nu wil ik niet meer naar bed!!!". Groetjes!
hello hier, alles goed met de dames?? vandaag lekker vrij geweest. dus een beetje winkels afgestruind. mn zus was op vakantie geweest naar lanzarote en had voor nova een jurkje mee genomen, een flamingojurkje met hakschoentjes in het rood met zwarte stippen!!! dus ze heeft haar carnavalsoutfit al voor volgend jaar!!!!! want dan kan ze het ook pas aan denk! maar dan neem ik een foto en zal ik em ff laten zien... sanjor, voelt lisa zich al wat beter??? en hier geen krampjes van het bijvoeden hoor en ze slaapt er heerlijk op!! alleen geen fruit meer geprobeerd, helemaal vergeten.. weet ook niet wanneer ik het er tussen moet proppen... ach komt wel goed. de bv loopt gelukkig ook al wat terug. dus zal niet lang duren voor ik van 2 naar 1 voeding kan. ze word alleen snachts nog steeds 1 keer wakker??? raar hoor. is als mn vriend eruit moet om te gaan werken dus ben ik toch wakker,maar heb liever dat ze doorslaapt.ze slaapt ook gelijk weer na de fles. dus ze is echt wel moe. jemig tamara, bij jou slapen ze ook aardig door!!! heerlijk hoor! morgen weer een dag werken en dan sames met mn vriend weer een dagje vrij. gaan we even langs het gemeentehuis om te vragen wanneer er trouwdatums vrij zijn op de maandagochtend voor van de zomer.. jaja ik ga weer trouwen.. is wat, ben je 30 en al voor de 2e keer trouwen.... maar daarom maar op maandagochtend want 2x een groot feest vind ik een beetje teveel van het goeie!!(mn ex doet dat dus wel, die gaat in april weer helemaal los met alles erop en eraan) zijn jullie ook allemaal getrouwd?? nou ga de kleine meid wassen, ze ruikt zuur. xxx
Hey meiden, Hier gister een goeie dag gehad, ben wat helderder. Vandaag met Mika naar de osteopaat geweest en er werd wel even bevestigd wat ik al maanden voel, er zit namelijk veel spanning in/op zijn buik. Volgens de osteopaat kan dat verminderd worden met 2a3 behandelingen. Ook vandaag een gesprek gehad met mijn leidinggevende en hebben afgesproken dat ik op therapeutische basis een paar uur ga werken, heb er een goed gevoel bij. Hier ook begonnen met pap en groente. De pap vind hij heerlijk en de groente daar moet hij nog aan wennen, heb het op film staan... Charlie, spannend hoor trouwen, wij zijn afgelopen juni ook op maandag ochtend getrouwd en hebben op zaterdag een tuinfeest gegeven. Jeetje dus jij trouwt al voor de 2de keer. Hoe jong was je toen je voor het eerst trouwde? Balen dat Nova blijft komen s nachts. Mika slaapt hier (op gisternacht na 04.00 uur) van 21.00 uur tot 09.00 uur Nog een vraagje: Zwem jij in poelmeer? bevalt het? Sanjor, hoe is het met Lisa? Ik zou als ze nog verhoging heeft toch even de HA bellen, gewoon voor advies. Tamara, wat een lekker bekkie heeft Fay bij haar eerste hapje fruit Meiden ik ga zo mijn mandje opzoeken ben echt heel moe. X Roos
Hallo! Lisa is nog steeds ziekjes.. Dan heeft ze weer koorts, een uur later weer niet, dan weer verhoging, koorts, niks enz enz.. Ze drinkt ook niet goed.. Maar heeft wel weer goede plasluiers.. De HA zegt dat ik het moet aankijken en als ze weer koorts heeft dat ze dan haar urine gaan nakijken.. Maar ja dat is een beetje een moeilijk gedoe; moet je opvangen in een plastic zakje.. Als ze dan iets van een bacterie vinden (kan dus ook een bacterie zijn van haar luieruitslag) en ze vertrouwen het niet, dan moet het in het ziekenhuis worden afgenomen met een catether (als je het zo schrijft) Dus niet echt leuk.. Maar ik wacht de nacht af en kijk morgen wel aan.. Charlie; Voor de 2de keer trouwen Leuk!! Ik wil ook gewoon op maandagochtend gaan hoor (jaja wij willen ook trouwen) En dan geen gedoe er omheen.. Heb het gezien bij een vriendin van me en dat is helemaal niks voor mij.. al die aandacht enz hahaha. Zie mezelf al staan @Roos; Fijn dat het weer beter gaat meis! Nu houden zo Ben benieuwd of Mika na de behandelingen zich ook beter voelt. @Tamara; Ben echt super jaloers hoor op jou kindjes Heerlijk!! Lisa sliep de eerste weken ook slecht op het KDV maar nu een stuk beter. Merk ook dat ze daarna minder moe is en thuis nog vrolijk loopt te kletsen tot haar laatste voeding om half 10 Heb je leuke dingetjes gekocht bij het kruidvat? Ik ga er morgen ook heen Ik vindt die schilderijtjes van sesamstraat zo leuk! en wil nog wat dingetjes hebben voor mn scrapbook. Ben nu een scrapbook aan het maken voor het eerste jaar van Lisa.. Van maand tot maand. Alleen heb ik er niet zoveel tijd voor hahaha. Nou meiden ik ga ook naar boven. Vriend zit weer eens voetbal te kijken. Niks aan beneden dus. Ik moet morgen weer vroeg beginnen dus vroeg op! Valt me echt tegen. Heb gewoon 2 uur nodig voor mezelf en Lisa. Fijne avond!
@charlie en sanjor: wat leuk dat jullie gaan trouwen.... Wij hebben het wel met alles erop en eraan gedaan, zie hier.... (alweer 3 jaar geleden he?!?!) Bekijk bijlage 134279
WAUWW!! Wat een leuke foto! En een knap stel zijn jullie Maare ik kan ook pas over 1 jaar trouwen hoor We zien het wel Bij ons is het niet zo romantisch
Hier alweer 6 uur wakker! Lisa was wakker en me wekker ging ook. Alleen niet zo handig dat Lisa al wakker was want ik wilde eerst douchen en aankleden. Nu dus half klaar Heb haar net maar eten gegeven want ze wilde wel heel graag eten. Tamara jij bent ook weer vroeg uit de veren zeg! Lisa is volgens mij weer helemaal opgeknapt Ze had net 36,6 graden. Had haar wel onder een dekentje gelegd zoals normaal. Dus ik ben helemaal blij! Nu ligt ze lekker naast me te lachen. Zo weer werken en Lisa naar het KDV. Me vriend moet helaas vanavond werken, dus een avondje alleen thuis. Fijne dag meiden!