sanjor, gelukkig voelt ze zich alweer wat beter!! scheelt weer een ziekenhuis bezoek.. tamara, wat een mooie jurk.. heb het ook een keertje met alles erop en eraan gedaan maar om het nu nog een keer te doen... en mn vriend is er ook niet zo van hoor.. maar hij wil wel net als roos een feest geven, maar gewoon zonder jurk en alles.. roos, gelukkig voel je je alweer iets beter en gaan ze ook naar mika kijken.. er zit dus vooruitgang in!!! ik zwem nu nog in het bollebad in noordwijk want in poelmeer mag pas vanaf 4 maanden en wij wilde eerder. ga het wel proberen een keertje alleen is het niet op maandag maar op dinsdag, woe, donderdag. maar wilde je ook daar komen zwemmen?? dan spreken we wat af hoor! en ik ben in 2006 voor het eerst getrouwd en na 1,5 jaar alweer gescheiden!!! maar was na een jaar al bij hem weg... ppffffff een echt succesverhaal!!! hier, vannacht heeft nova weer ouderwets doorgeslapen van 21.00 tot 8.00.. heerlijk!! vandaag weer naar het kdv en ik weer werken, maar het is in ieder geval mooi weer!!!!!
wat een leuke fotos zeg. Charlie, wat zie je er nu anders uit. Maar je was wel een mooie bruid. Tamara, Jullie hebben dus wel groot uitgepakt. Mooi jurk ook. Dit zijn wij, ik was toen 20 weken zwanger. We hebben wel kleding gekocht en zijn met een klein gezelschap naar het gemeentehuis gegaan.
Wow Charlie: mooie jurk en wat zie je er nu anders uit!!!! Wow Roos: wat een leuke en mooie zwangerschapskleding!!!!!!
ja met langer donker haar en 10 kilo lichter!!! hahaha, maar dat komt helemaal goed als ik straks klaar ben de BV. die 10 kilo gaat er weer af!! DUS!!! maar of mn haar nog lang word??? vind het zolang duren...
Mooie foto's roos en charlie Even ego heb de ziekte van Graves, moet verpicht stoppen met BV en ben vertrokken voor 1,5jaar medicatie...
Charlie en Roos; wat een mooie foto's Over de kilo's: Ik ben gisteren toch wel ff geschrokken Ik had bikini's besteld (1 maat groter) en die paste ook gewoon niet! Zag dat alles nog heerlijk aan het flubberen is hahahahaha Dus conclusie aangezien ik over 1 maand naar de zwaluwhoeve ga: SPORTEN!! Tamara': Hoe is het eigenlijk met Isa haar oog? lisa roept! dus ben er weer van tussen.. reageer zo weer verder..
Hoi meiden, Vandaag weer 4 uurtje gewerkt (stond boventallig) en was het na 3 uur echt alweer zat, was ontzettend moe. Ging boodschappen doen met een client en dat had ik eigenlijk niet moeten doen het was behoorlijk druk in de supermarkt en zag alle schappen op mijn af komen, en kreeg het helemaal warm. Gelukkig had ze niet zoveel nodig en stond ik snel weer buiten maar dat putte mij wel uit. Zaterdag gaan we weer naar huis. Kijken of ik het trek alleen thuis, en anders is mijn moeder er om bij te springen. Grietje, wat ontzettend klote dat je de ziekte van graves heb. Dat is niet zomaar iets. heb je dit aan de zwangerschap over gehouden? wat voor medicijnen ga je slikken? Sterkte in ieder geval.
Hoe is het hier verder meiden? Ik ga zo weer werken... En lisa naar het kdv.. Roos; idd wat Tamara zegt: Wat groeit Mika goed zeg Kan Lisa nog wat van leren hahaha
Roos: Ja, waarschijnlijk is dit door de zwangerschap. (blijkbaar ben ik ook wel familiaal belast, dat wist ik niet eens!) Ik ga 'propylthiouracile' slikken (4 per dag) Vandaag een echo gehad van mijn hals, hij vertelde dat het nogwel 'meeviel' en dat de medicatie normaal voldoende zou moeten zijn.
Hoi meiden! Wat is het hier rustig! Iedereen druk? Ikke wel. Lisa doet het verder allemaal goed. Ze slaapt netjes door iedere nacht en is heel vrolijk gelukkig Ze heeft nu ontdekt dat ze bijna kan rollen Ze gooit dan met een grote kracht haar hele lichaam opzij. Ze lag even op me schoot en binnen 1 sec op de bank. Pff schrok me dood hahahaha Maar gelukkig verder helemaal niks aan de hand. Even een vraagje.. Ik breng Lisa elke keer in de maxi cosi in de wandelwagen naar het kdv. Is een half uurtje per dag. Dat is toch niet erg? Ik gebruik eigenlijk de wandelwagen bak helemaal niet meer.. Ik wandel dan eigenlijk ook niet meer Helemaal geen tijd voor.. Nou ik ga me klaar maken voor het werk. Fijne dag meiden!
Hallo allemaal, We zijn weer heelhuids terug! Niets gebroken, heerlijk uitgerust en lekker bruin. Van 't weekend ga ik lekker bijlezen, ik duik nu m'n bed in want we hebben van vanochtend 6 tot vanavond 6 in de auto gezeten.... Ben het errug zat.
Alaaf allemaal!!!! Zijn gisteren naar de carnavalsoptocht geweest bij ons in Bliekenstad.... gezellig geweest voor de meiden. Kom alleen nu nog steeds overal confetti tegen...
Hi allemaal! Ook wij zijn weer helemaal veilig thuis en hebben ontzettend genoten!! Ik heb alleen weer net zo'n ontploft huis als voor de vakantie, dus ga eerst daar eens wat aan doen .... Alvast 1 voorproefje van hoe het was:
Hee meiden! Eliza en Pop welkom terug Pop; Hihihi zie een heeeell klein meisje op de slee Echt leuk!! Ben benieuwd naar jullie verhalen en hoe de reis is geweest met zo'n kleintje! Pff ff ego. Lisa is zoooo vervelend.. hangerig.. huilerig.. wordt er niket goed van. Ze drinkt haar flessen niet leeg: 100 cc??! (geef haar maar weer 6 voedingen nu) en de borst drinkt ze ook niet super.. Zegt me vriend; is het geen sprongetje? Ik NEEE dat kan niet.. Toch maar even in oei ik groei gekeken en JA HOOR!! Midden in een mega sprong! Bah! Hebben jullie er ook al last van?
hallo hier!!! alles goed?? pop en eliza, welkom terug, gelukkig niks gebroken en hebben jullie een leuke tijd gehad. wat gaat dat snel he, zo'n weekje!!!:x:x pop, kon ze haar armen nog buigen nadat ze de jas uit deed???, whaahahahaha dat arme kind!!! helemaal stijf!! sanjor, lisa gaat aardig volgens het boekje.. ieder sprongetje krijgt ze... hier gelukkig geen last van. maar het gaat gelukkig vanzelf weer over. ze is wel nog steeds een beetje snotterig. maar bij mij is het ook nog steeds niet weg.... en over in de maxi naar het kdv, dat kan echt geen kwaad hoor. zolang je haar er maar niet te lang in laat. tamara, lekker gecarnavalt????? hier leeft het niet echt dus geen feest hier. grietje, gaat het alweer wat beter met je??? hoop voor je dat de medicijnen helpen.. roos, en bij jou, zie je het alweer een beetje zonnig in??? lekker rustig aan hoor!! het zonnetje helpt je lekker mee!!! genieten maar!!! hier, vandaag weer lekker zwemmen en dan lekker vrij!!! morgen weer naar het cb... ben benieuwd hoeveel ze nu weer is aangekomen.. en dan voorlopig de laatste prikjes.. als het kan met de verkoudheid... we zullen zien... fruithapjes gaan ook goed al vond ze de wortelen niks aan... vraagje hoeveel papflessen geef je op 1 dag? 1 of smorgens en savonds 1??? geen idee.... de bv is hier al aardig aan het minderen. heb nog 1 voeding per 24 uur en dat is dan geen volle voeding meer dus eind van de week zal het wel klaar zijn.. nou geniet van het mooie weer!!!!!