de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    @eliza; hoe was het eerste hapje van carlijn? Foto's please :D

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @poppedop; Hahaha ja ff bleef ze liggen. Maar bleef er wel bij staan hoor! Ze rolt echt alle kanten op;)

Heb meerdere foto's op dat bankje/stoeltje.. Ze vindt het echt helemaal geweldig als er foto's van haar gemaakt worden. hahaha. Ga ff verder neusen of ik nog een leuke heb:D

Hebben jullie foto's meiden??! Idd Eliza, ben benieuwd naar jou foto's:D

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    En nog 1. Met super beer:D

4. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Zaterdag het 1e hapje gegeven... eigenlijk niet helemaal 'eerlijk' want ik zou in principe wachten tot 6 mnd en dat was ze pas zondag. Maar mijn oudste was er zondag niet en die wilde er persé bij zijn.
    De 1e en 2e keer vond ze het heerlijk, maar nu is ze zo verkouden en sacherijnig dat ze vanmiddag absoluut niet wilde...
    Ik heb nog geen foto gemaakt, eigenlijk vergeten...:)
    Je kan wel merken dat het 'al' m'n 4e is, bij de oudste heb ik echt alles op de foto gezet en nu moet ik er soms echt erg in hebben...

@Sanjor, leuke foto's van Lisa op d'r bankje, wat een 'scheet' zeg. Ze veranderen snel nu hè.. Hoe gaat het met haar klachten, eczeem ed? Denk je nog dat ze KMA heeft? Met Carlijn d'r eczeem gaat het prima, op dit moment is het helemaal weg!
    @Charlie, wat een gewicht zeg!!! Mijn kids wogen dat nog niet eens met een jaar... Nu zijn ze hier niet groot, dus dat scheelt.

@Hier, drukke dagen hier thuis met die vakantie. We leven van de ene logeerpartij naar de andere en tussendoor natuurlijk nog uitstapjes naar speeltuin of kinderboerderij om ze allemaal hun zin te geven. 'k Zal blij zijn als ze volgende week weer lekker naar school gaan...;)
    Met de buik en lijn gaat het goed, ik pas weer netjes in maatje S 36/38. Hoef er helemaal niets voor te doen, van 't weekend heb ik 4 oranjetompoucen op en een paar heerlijke ijsjes.
    Lang leve de borstvoeding!:D

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @eliza; Lisa heeft nog steeds eczeem.. Is zelfs erger geworden. Loop nu nog steeds dagelijks te smeren en smeer een creme van de etos. (weet even niet hoe het heet) Maar heb niet het idee dat het werkt.
    Ik twijfel wel soms.. maar 3 verschillende artsen hebben gezegt dat ze niet denken dat ze kma heeft. Mag het wel testen maar dan moet ik het eerst zelf voorschieten en alsnog betalen als ze geen kma heeft.

Verder: Volgens mij zit Lisa in de 6mnd sprong.. Pff wat een hel hiero! Lisa slaapt steeds slechter. Vandaag al om 4 uur wakker. Telkens even slapen en dan weer wakker. Mijn vriend heeft ontstoken keelamandelen. Resultaat: snurken, snotteren, klagen, hoesten enz enz. Ik slaap dus amper!

Verder gaat het prima hier! hahaha

Ohh ja. Denk ook dat ik hopelijk binnenkort ongesteld ga worden. Heb kramp in me buik.. Ben nu al 3 weken volledig gestopt met de bv?!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ben even heeeel trots:D Lisa heeft net 1 hele appel op!!:D:D

7. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!!!

Blije mama hier. Tristan sinds vorige week terug thuis en gezond. Hij eet héél smakelijk zijn groente-en fruitpap op en hoest zichzelf niet meer wakker. Vandaag wel nog even op controle bij de kinderarts

Wat zie ik hier mooie foto's passeren!!! 'k Ga ook even spammen (als dat mag ;))

8. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    enkele weekjes geleden :)

9. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    en nog eentje ;)

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Kwam Sanjor tegen op een ander deel en was toch wel weer heel nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat en wat zie ik: Jullie kletsen nog steeds zo gezellig!!!!

Ik vind het gewoon zo moeilijk om alles bij te houden, maar het is wel leuk om te lezen hoe het jullie ukkies (die al geen ukkies meer zijn) vergaat! Wat worden ze al groot he?!

Ik ga eens flink bij lezen!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat een mooooooooooooooooooooooooooie kindjes hier!
    Smelt smelt smelt smelt!!!!!

12. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    even spammen... mn bulletje!!!!:p

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Aaaaaaaaaaaah, wat een poppie Charlie!
    Wat een leuk pakje heeft ze aan!!! En die lach, geweldig!!!

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou nova is weer op het kdv. ik ga zo weer aan het werk..en dan een verjaardag.. druk druk. weet je nog, dat je vroeger lekker onderuit op de bank kon uit je werk vandaan?????
    hahahaha.maar zou niet meer terug willen.
    nou ik kom vnvnd even lezen. fijne dag!!!!

15. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Leuke foto Charlie!!!

16. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Wow! Leuke foto charlie! Grote meid al zeg! Het "baby" is er echt al een beetje af op deze foto.... :cool:

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Haaaii meis!

Ik las het net ja! Ik ben aan het werk dus kan niet veel reageren. Vinden ze hiero niet echt leuk:p Werk in een winkel achter het reisbureau..
    Maar is niet erg hoor meis! Ik heb het ook druk. Reageer ook niet elke dag hihihi.
    De kindjes groeien snel!:D

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    AHHHH! Super lief:D:D Echt een meisje al!

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hee Loesie,

Had jij nou ook niet een foto geplaatst? Ik dacht wat te zien maar nu zie ik niks meer:p Of begin ik hem nu te flippen!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, ik had geen foto geplaatst...maar u vraagt, wij draaien!

Bekijk bijlage 148325

Jij dus ook alweer druk aan het werk!
    In een winkel achter een reisbureau?!
    Met zwempakken enz?! Of is het een soort anwb?! Of denk ik nu helemaal in de verkeerde richting!?:(

Charlie, heb je een leuke verjaardag gehad?!

Deel Deze Pagina