de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Zo hier zijn ze weer allemaal uit de lappenmand! Manlief is weer naar het werk en onze Fay is weer koortsvrij en heeft zojuist haar laatste gift met antibiotica gehad en is weer helemaal vrolijk.
    Ze heeft trouwens ook haar 2 eerste tandjes gekregen, bovenin! Je ziet ze al goed zitten, voelen mag ik nog wel niet maar we hebben ze allebei zien zitten.... Grappig, onze Isa kreeg haar eerste tandje pas met 9 maanden!

Gaan zodadelijk even met zijn 3-tjes naar Breda, even een paar boodschapjes doen.

De taart is erg leuk geworden (voor de verjaardag van Isa a.s zaterdag!). Ik zal nog wel een keer een foto maken en hem op de site zetten.

Ben trouwens zelf (weet niet meer zeker wie het vroeg) op 2 mei 27 jaar geworden....

@sanjor: zo zielig dat ze zo'n last heeft van de waterpokken, voor mama is het natuurlijk ook net zo vervelend. Slechte nachten en je kleine meisje dat zo ziekjes is!

Allemaal een fijne dag gewenst!!! :D

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    aaah tamara! Haar eerste tandjes:D Leuk!! Die van Lisa is wel al door maar nog niet omhoog.. Gaat best langzaam!
    Nog gefeliciteerd meis! (weet ff niet meer of ik dat al had gezegt;)) Ben benieuwd ook naar de taart van Isa!

Hoe is het met de andere meiden? Roos, Eveline?

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Het is weer rustig hier!

Tamara, wat fijn dat jullie je allemaal weer goed voelen!
    En Fay al tandjes joh? Wat leuk zeg!!!!!
    Wat grappig dat zij bovenin begint, hoor je niet vaak toch?
    Heeft ze er nog last van gehad? Hoop het niet!

Ben benieuwd naar een foto van de taart!!!
    Isa overmorgen jarig, HOERA! Heb je al wat moois gekocht voor haar?
    2 jaar wordt ze alweer...grote meid!

Sanjor, hoe is het daar?!
    Zo zielig als kindjes waterpokken hebben...begint het al mooi in te drogen?! Wat zal ze een jeuk hebben!
    En groot gelijk dat je haar toen een pcm hebt gegeven hoor, ze voelde zichzelf er vast ook beter door en jullie konden ook lekker doorslapen!

Hoe gaat het met de andere meiden en hun mooie wondertjes?!

Hier gaat het super! Siem is echt zo goed te pas!
    Hij lacht heel wat af. Mijn moeder zei gister al, wat zal hij aan het eind van de dag kramp in de kaken hebben, haha!

Eergister moest hij naar het ziekenhuis voor de huidpriktest en bloedprikken. 26 mei is de eerste observatiedag voor de dubbelblinde provocatietest (ivm koemelkallergie) en daarvoor moest hij dus nog een huidpriktest doen en gaan ze ook in het bloed kijken of ze iets kunnen vinden.

Ik moest hem op de buik leggen en dan leggen ze 4 druppeltjes op zijn rug, hond/koemelk/huisstofmijt en eentje om te kijken of de test werkt...Dan maken ze met een soort krabbetje, een krasje erin en dan moet je 15 minuten wachten.
    Hij keek mij echt heel boos aan toen die krasjes gezet werden...zal wel denken, noh, mama, laat ze eens stoppen...

Na 15 min afgelezen en alles was negatief!!!!!!!!
    De hond was ik nog wel het meest blij om, want moet er niet aan denken dat hij daar allergisch voor is.
    Maar natuurlijk ook die andere 2 super.
    Het betekende niet dat hij dan ook niet meer allergisch was voor koemelk, daarom nog bloedprikken...

ppfff...dat vond hij niet zo leuk...hij was al hartstikke moe, want normaal slaapt hij rond die tijd. (13.30) Één vrouw hield zijn armpje recht, ik moest hem op schoot houden en de andere arm vasthouden en een andere vrouw prikte...ach...zooooooo zielig....Ik zou het zo 10x doen als dat betekende dat hij niet hoefde...

Gelukkig was hij daarna weer helemaal goed te pas!!!
    Hij heeft weinig geslapen die dag, maar verder niks van gemerkt aan zijn humeur oid!

Weet niet zeker of ik het hier verteld heb, maar heb nog een leuk nieuwtje:
    Wij gaan eind augustus/begin september (ligt eraan wanneer ik ongesteld word) voor een broertje of zusje voor Siem!
    We hebben nog 5 cryo's in de vriezer, 2 x 2 in één rietje en dan nog eentje alleen.
    Hopen dat gelijk het eerste rietje dat eruit wordt gehaald goed ontdooid!!!!!

Heb er helemaal zin in!

Ik ga ff wat opruimen hier. Ben met gips in de weer geweest voor zo'n afdruk van Siem's voetje. Wilde dat voor vaderdag alvast maken. (duurt nog best lang, maar goed, beter te vroeg dan te laat)
    Is mooi gelukt! Nu nog laten drogen en schilderen!

Om 11.45 moeten we naar het consultatiebureau, ben benieuwd.
    Mijn vriendin heeft een jongetje van een week jonger dan Siem.
    Hij was vorige week woensdag 67.5cm....
    Siem was 14 april al 68,4cm, haha...Papa is ook erg lang...

Tot gauw!
    Liefs

4. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ow Loesie: wat leuk dat jullie voor een broertje of zusje voor de kleine man gaan!!!!! :D:D:D

Krijg van je verhaal stiekem ook weer de kriebels, was altijd zo spannend. Wel / niet ongesteld.... dat gekriebel in je buik als je wat verder in de zwangerschap bent....

Manlief wil voorlopig echt geen 3e (dat is alweer beter als een periode geleden want toen wilde hij nooit meer dat ik zwanger werd maar goed). Voorlopig ben ik er zelf ook niet aan toe hoor.

Wel superspannend wordt die tijd weer zeg!!!! Hopelijk komen de eitjes goed uit de vriezer... Beginnen jullie dan met het rietje van 1 stuk of die van 2??!?!!

5. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    @loesie: jullie hebben voor de 1e zwangerschap ICSI ondergaan las ik, mag ik vragen wat bij jullie de reden is om deze behandeling en vorm te ondergaan. Zo maar nieuwsgierigheid hoor, mocht je er niet over willen praten is dat natuurlijk altijd goed.

Nichtje van ons is namelijk bezig met de 5e IUI en vrienden van ons hebben de 10e IUI al gehad inmiddels. Hopen beide snel met IVF te gaan beginnen....

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Loesie; Wat leuk!! Een broertje of zusje voor Siem:D
    Ik moet er nog niet aan denken hoor ahahha. En ben ook nog niet ongesteld geworden dus zal ook wel moeilijk gaan voor mij;)

Wat zielig zeg dat Siem al die dingen moest doorstaan in het ziekenhuis. Maar wel super dat de testen goed waren! Nu hopen dat de bloedtest ook goed is meis! Ik duim voor je.

@hier; Lisa zit echt helemaaaal onder de waterpokken. Zo zielig! Op haar rug zijn ze ook allemaal stuk? met een dikke korst erop. De rest is trouwens zo goed als uitgedroogd.
    Gek genoeg denk ik dat ze niet zoveel jeuk heeft gehad. tenminste.. Ze was heel erg in de weer met haar tandje. Pff wat een elende zeg! Ze heeft er echt veel pijn van gehad. En dan moeten we er nog zooveel :( Ik hou me hart vast!

Lisa is vandaag maar wel lekker naar het kdv gegaan. Wat afleiding voor haar. Doet haar vast goed. Ik moet 15.15 uur werken en heb net even gebruik gemaakt van de gelegenheid dat Lies weg is, en de hele badkamer schoongemaakt. Was gewoon 2 uur bezig! Debiel!

Nou ik ga me lekker lang douchen en ff tutten (heerlijk hahaha) en dan naar werk..

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    En dat voetje in gips is ook helemaal te leuk! Ik heb hier ook nog een blik liggen om dat te maken. Misschien pik ik jouw idee wel. Alleen heb ik totaal geen verf oid. Iemand tips wat voor verf ik kan halen en waar?

8. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Bij de action hebben ze voor een klein bedragje wel plakaatverf, gebruik ik ook altijd als ik hand- of voetafdrukjes maak op papier. Fijn ook dat je het er zo weer afwast met wat water uit de kraan. :p

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey...

Action, haha, ja dat wilde ik ook meteen noemen. Wij hebben er sinds een paar maand één in ons dorp en vind het zo'n geweldige winkel!!!!!
    Net weer botjes voor de hond daar gehaald, 2 van die kauwschoentjes, €0,54!!!

Leuk dat jij ook wat voor papadag gaat maken!!!!!

Siem zit niet op een kinderdagverblijf, dus dan moet je het zelf doen! Maar dat vind ik wel leuk!

Wat zielig dat Lisa nog zo onder de waterpokken zit. Arm meisje!
    En dan een tandje, lekker allemaal zo op hetzelfde moment!
    Wel fijn dat je af en toe even de handen vrij hebt he? Vind ik ook hoor!

Mijn vriendin (is ook een nicht van mij) die heeft haar moeder (zus van mijn moeder) ook als oppas en als vriendin thuis is, dan mag die moeder niet spontaan aan haar kleinkind komen (uit de box halen oid), want vriendin vindt dat zij dan de baas is...
    Moet iedereen voor zichzelf weten hoor, maar ik vind het juist wel heerlijk dat als Siem moppert, dat mijn moeder hem even oppakt als ik bv in de keuken bezig ben...
    En dan hoeft ze ook niet te vragen of hij eruit mag...

Als hij wakker wordt, dan vraagt ze het wel hoor...
    Maar verder overdag niet.

Hoe zijn jullie daarin?
    Is mijn vriendin heel moeilijk, of ben ik heel makkelijk?

Tamara, heb je zo'n heftige bevalling gehad bij de eerste dat je man niet wilde dat je weer zwanger werd?

En natuurlijk mag je vragen hoe het hier zit.
    Wij zijn in februari 2008 gestopt met de pil (of eigenlijk ik...) en na 8 maanden waren we nog niet zwanger. Was helemaal nog niet heel lang, maar ik werd steeds onzekerder.
    En toen heb ik manlief gevraagd of hij zaad in wilde leveren bij de huisarts...mocht alles goed zijn, dan gaan we lekker door, mocht het niet goed zijn, dan zijn we op tijd.

Bij mij zat het wat betreft eisprong wel goed, want hield temperatuur bij, had veel cervixslijm en voelde mij eisprong ook heel goed. Huisarts was dat met me eens en zaad van manlief werd onderzocht.

Huisarts belde 5 dagen later op dat het nog niet heel slecht was, maar iets vermindert vruchtbaar. Maar afspraak bij de gyn was niet verkeerd...
    Op 18 december 2008 hadden wij onze afspraak...en toen we daar aan kwamen zei de gyn dus heel wat anders. Het was niet iets vermindert vruchtbaar, maar sterk vermindert vruchtbaar.
    Manlief maakte antistoffen aan tegen zijn eigen sperma en dus zwom het alleen maar in het rond en klonterde het aan elkaar...
    Dus het zwom niet richting mijn eitje...

Omdat de aantallen sterk wisselde (nog 2 zaadtesten gehad) werd besloten om ICSI te doen, aangezien ze met IUI te weinig over hielden als ze de zaadcellen waste. (antistoffen eraf halen)

Rond mei/juni 2009, eerste ICSI in Deventer icm Zwolle, terugplaatsing van 1 embryo, niet zwanger.
    Had er nog 2 in de vriezer, die zijn augustus 2009 ontdooid, allebei teruggeplaatst, maar ook niet zwanger.

ICSI 2 was in november/december 2009, terugplaatsing van 2 embryo's maar ook niet zwanger.

Toen hebben we besloten om naar Dusseldorf te gaan. Daar zit ook een NL arts, maar het verschil was, dat ze daar alles invriezen, in Zwolle deden ze alleen maar de topembryo's...

Dus...naar Dusseldorf in januari 2010...ik had altijd een zeer korte luthale fase (fase na eisprong) dus daar kreeg ik ook wat voor. Op 11 februari punctie, 11 eicellen, waarvan later 7 bevrucht. 2 zijn er teruggeplaatst en 5 ingevroren...
    En 1 van die 2 is Siem!!!!

Dus nu nog 5 in de vriezer...goeie vraag eigenlijk of we er straks eerst 1 of 2 terug laten plaatsen...volgens mij is het zo dat ze kijken of het goed ontdooid...dus dan kunnen ze eerst beter 2 ontdooien...
    Doen ze het goed, dan niks eruit..doet één van de twee het niet en ander twijfel, dan nog één extra er bij uit...

Maar daar zullen ze vast wel een soort van richtlijntje voor hebben!

Heb nog een foto van Siem toen hij nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein Siempje was!

Bekijk bijlage 152428

Bijzonder he?

Cb was trouwens goed...
    Gewicht en lengte zaten precies op de lijn en hoofdomtrek iets eronder!!!! Een voorbeelding kind hebben we!

Mag binnenkort beginnen met broodkorst bij fles om 12.00 en straks ook proberen om papfles (bambix rijstebloem) naar de ochtend te halen ipv avond...heb je net alles op de rit, haha!:D

Ik ga ff koken!

Dooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Liefs Loesie

10. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Effe snel voor ik weg ga,
    Wat hebben jullie veel gekletst hier zeg....

@Sanjor, Lisa ziet er zeker niet uit met al die korstjes... foto!!:D Gelukkig heeft ze niet zo veel last van de jeuk toch? Wel van haar tandjes lees ik. Wil niet zeggen dat ze zo'n last krijgt bij allemaal hoor.... 'K Geef je groot gelijk dat je haar toch naar 't kdv hebt gebracht. Voor jullie allebei wel even lekker. Had je je badkamer lang niet gepoetst?? ;)
    @ Loesie, Wat gaaf dat jullie voor een broertje/zusje willen gaan voor Siem. Ik hoop dat het voorspoedig mag gaan. Ik heb wel eens in je dagboekje gelezen. Erg bijzonder zo op deze manier zeg. Mooie foto ook van Siem's begin! Je bent crea geweest trouwens! Vond Siem het ook leuk, dat gips? Ik vind trouwens dat jij niet makkelijk bent hoor itt je vriendin. Je vriendin is waarschijnlijk gewoon een beetje 'moeilijk'. Bij mij mag m'n moeder of schoonmoeder ook gewoon alles met de kids doen hoor. Hoeft ze echt geen toestemming voor te vragen.
    @Tamara, en druk met de verjaardagsvoorbereidingen? Snapt Isa het al een beetje? Ze geven wel lekker weer op voor 't weekend, mss een tuinfeestje?:)

Nu even geen tijd om te melden hoe het hier allemaal gaat. Ik moet over een kwartier weg en de keuken is nog een puinzooi!

Doei!!!!

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Loesie en Tamara; Bedankt voor de tip:D Ik ga binnenkort even naar de action:D Ik wil ook een kledinghanger gaan verven met der. Maar ben bang dat het afgeeft.. Nu zat ik te denken om er een soort doorzichtige laag erover heen te doen.. Snappen jullie:p hahahaha. Maar wat/hoe..

@Loesie; Ik laat andere Lisa ook gewoon oppakken hoor. Tenminste ligt er aan wie.. Maar over het algemeen ben ik best makkelijk. Ik ga ook wel eens naar me moeder als ik Lisa een beetje zat ben (laatst door de waterpokken en haar tandje bv..) dan gaat me moeder ff keutelen met haar en heb ik even me handen vrij;)

Wat een bijzonder verhaal zeg, hoe je zwanger bent geworden uiteindelijk!

@Eliza; Ik heb nog niet echt een foto gemaakt eigenlijk:p Alleen met me mobiel van haar gezichtje. Ik zal morgen eens een foto proberen te maken als ze helemaal naakt is..

Oh ja de badkamer.... *schaaaam* heb ik sinds Lisa is geboren niet echt meer grondig gedaan hahaha. Dus ja was nodig! Tuurlijk wel de wasbak, wc en de douchedeuren.. maar niet de wand en het bad (wat ik niet gebruik en zooo graag wilde hahah) enz.

@Hier; Net thuis van werken. Lisa heeft het super gedaan op het KDV. Ze heeft heel gezellig lopen kletsen/spelen en absoluut niks gemerkt van haar waterpokken en haar tandje. Dus heel goed besluit om haar lekker naar het kdv te doen:D Alleen het slapen ging wat minder.. hahaha. Maar als dat alles is;)

Nou ik ga me bedje opzoeken. Ben kapot!

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Meisjes, ben er morgen hoor! Weltrusten! X

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    eens kijken of het me lukt om via me mobiel een foto te uploaden!!

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    hihi nog gelukt ook! Is niet super goed te zien.. Tussen haar haren zitten er ook veel en op haar rug? Buik en vagina.. Morgen maak ik nog ff een foto!

15. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Shit ben ik heel mijn tekst kwijt!!! :x

@loes: wat een vreselijk mooie foto zeg! Moet wel een erg moeilijk traject zijn geweest voor jullie beide.
    Mijn eerste zwangerschap is op zich niet zo zwaar geweest, moest wel vroegtijdig stoppen met werken ivm harde buiken, maar op het laatst had ik toch zwangerschapsvergifteging met leverfunctiestoornissen (had niet veel later ingeleid moeten worden anders was het al HELPP geweest) en de tweede zwangerschap van Fay was lichamelijk erg zwaar door de bekkeninstabiliteit.
    Nee hoor, manlief vindt 2 gezonde kinderen eigenlijk gewoon voldoende. Ik ook wel hoor, maar het idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn is gewoon erg raar. :(

@sanjor: ach wat een foto zeg. Wat zat ze vreselijk onder de waterpokken. Zo zielig!

@hier: de voorbereidingen voor het verjaardagsfeest van Isa zijn in volle gang, alweer 2 jaar wordt ze mijn grote meisje. Ze krijgt een heleboel cadeautjes, kon eigenlijk na de fiets die ze krijgt nog niet stoppen met kopen (maar allemaal kleinigheden hoor). Ga vandaag nog een heleboel boodschappen doen samen met de kids en mijn moeder en vanavond de heleboel versieren. We zullen een gedeelte van de tijd wel in de tuin te vinden zijn hoewel dat een grote puinhoop is omdat we volgende week zaterdag een nieuw tuinhuis gaan plaatsen, de oude dus is weggesloopt en er een grote pallet met zooi (hout dus) in mijn tuin staat. Maar ja. :p

16. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Weten jullie trouwens wat ze moeten eten vanaf nu ongeveer? Lees dat sommige van jullie al broodkorst geven.... Heb het eigenlijk niet gevraagd op het bureau.

Geef nu:
    's morgens fles
    tussendoor: fruit
    's middags fles
    's avonds warm
    voor de nacht: fles pap

17. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

@Tamara,
    Carlijn eet sinds gisteren 1 keer per dag een paar broodkorstjes. Ze vindt het heerlijk. Net zaten we te ontbijten en toen heb ik er haar ook maar twee gegeven.
    Ze eet trouwens geen groente én fruit per dag, dat redt ze nog niet.
    Meestal biedt ik 1 van de twee aan.
    @Sanjor, ach die Lisa met d'r pokjes. Ze lacht wel vrolijk op de foto...

Ga lekker even naar de markt, fijne dag allemaal!
    Ik kom vanavond nog wel even kletsen hoe het hier verder gaat.

18. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goedemorgen allemaal!

Druk, druk, druk hier.... Heb gelukkig al weer weekend, de eerste 4 dagen van de week (maandag t/m donderdag) kun je mij tegenwoordig echt afschrijven hoor.... Zo vermoeiend en intensief.

Maar hier gaat alles goed! Senna is lekker vrolijk, al heeft ze wel een beetje last van haar 3e tandje dat door begint te komen. Je ziet gewoon dat ze niet helemaal lekker is.
    Fruit en groente gaan hier redelijk. Ze eet een paar hapjes, en dan begint ze er een beetje mee te spelen; laat het gewoon weer naar buiten lopen in plaats van door te slikken. Maar ze doet het al steeds beter....

Ons schema is;
    7.00 fles 180 + 6 + 4 schepjes rijstebloem
    10.00 fruit
    11.00 fles 180 + 6
    14.00 groente
    15.00 fles 180 + 6
    19.00 fles 210 + 7 + 3 schepjes rijstebloem

We zijn de flessen overdag wat aan het afbouwen, zodat ze ook meer trek krijgt in haar hapjes.

Ach, arme Lisa met haar waterpokjes.... Ze kijkt gelukkig nog wel heel vrolijk!

En Isa alweer 2, hieperdepiep! Morgen groot feest?

Loesie, leuk dat je weer lekker meeschrijft! Wat een mooie foto van de ieniemieni Siem!

Eliza, fijne dag, lekker even winkelen op de markt! Hier is ie altijd op woensdag, ga ook meestal wel even.

Wij hebben nog niet echt plannen voor vandaag. Het is lekker weer dus ik ga zeker even naar buiten. Maar ik ben eigenlijk nog best moe, dus doe het even rustig aan!

Wel erg gezellig dat we weer zo lekker aan het kletsen zijn!
    x

19. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik heb trouwens voor het eerst de luiers van de kruidvat geprobeert, isa meteen helemaal doorweekt vannacht.... :$

Maar vanmorgen tot nu is het wel goedgegaan dus miss. opstartproblemen!

Fay net geprobeert op bed te leggen maar lag te feesten, Isa ligt ook net dus heb haar er maar weer uitgehaald anders gilt ze zo Isa weer wakker....:)

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    haddelie haddelooooooooo,

Het gaat hier niet zo goed, vanmiddag bellen naar ha voor afspraak bij de reumatoloog. Manlief is vandaag thuis gebleven, want ik trek het momenteel niet om het alleen te doen...zwaar kl*ten dus.
    Maar ik ga proberen hier gewoon te blijven schrijven, vind het toch wel erg gezellig zo'n clubje met jullie!

Tamara, haha, flink ingeslagen voor Isa! Lekker toch!
    Morgen is de grote dag! Leuk leuk leuk!
    Ik denk dat ze ontzettend gaat genieten morgen! We willen
    nog wel een foto zien he, van de taart!?

Kan me voorstellen dat je het een raar idee vindt om nooit meer zwanger te zijn. Toch een soort afscheid toch?
    Ik weet gewoon niet of het ooit nog lukt, dus wij moeten er ook rekening mee houden dat ik nooit meer zwanger zal raken...
    hoewel ik me dat nu nog niet kan voorstellen...

En jij hebt ook best wat te verduren gehad zeg!
    Dat is ook niet niks!

Sanjor, ach gos...arm meisje...je ziet het wel goed hoor!
    Ik hoop dat het snel minder wordt, dit is ook niks!

Eliza, ook lekker naar de markt?! Die is hier ook op vrijdag. En dan loop ik er vaak 's middags even heen en dan haal ik een paar harinkjes en roggebrood en dan maak ik 's avond altijd een bord vol klaar! Vinden man en ik heerlijk!!!!

Tamara, wat gek dat er dan zo verschil in luiers zit he?! Per kind bedoel ik dan...Siem heeft hier in het begin gewoon pampers gehad, maar die vind ik nu helemaal niet meer fijn en heb dus altijd kruidvat. Het scheelt ook nog eens aanzienlijk in de prijs, maar ik vind ze ook echt fijn! Hij is nog nooit doorgelekt!

Poppedop, Senna moet dus ook nog even wennen aan het hapje! Moet hier soms ook nog! Fruit gaat er zonder moeite in, maar met groente heeft hij meer moeite...dan begint hij zo uit het niets ineeens te krijsen...of hij het dan niet lekker vindt, of dat het niet snel genoeg gaat...ik ben er nog niet helemaal uit.

De sojavla wat hij erna krijgt daarintegen gaat er zo in!

Lekker weekend dus! Fijn he, het is wel vermoeiend he, zo'n hummeltje?!? Ik moet ook eerlijk zeggen dat het mee heerlijk lijkt als ik hem gewoon neer kan zetten en dat meneer de wereld gaat ontdekken! Nu moet je hem echt nog zoveel sjouwen...dat werkt ook niet mee voor de pijn natuurlijk...maar goed, hij is zo'n schatje, dat maakt zoveel goed!

Jij doet 2x rijstebloem zag ik, mag dat ook wel?

CB zei hier gister dat ik de rijstebloem van 's avonds naar 's morgens moet zetten als hij het er aan toe heeft...dus 's morgens een papfles en 's avonds dan niks...

Dit is ons schema:

7.00 fles 180+6 en 1 schepje johannesbroodpitmeel
    11.30/11.00 fruit
    12.00 fles 180+6 en 1 schepje jbpm
    14.30 120cc water of diksap met een bambix koekje (moet hij nog niet heel veel van weten, water of diksap vindt hij wel lekker)
    16.00/16.30 groente + sojavla
    20.00 fles 180+6 en 2 scheppen rijstebloem

Maken jullie trouwens zelf de prakjes?!

Ik wissel een beetje af, maar vaak komt dat ook omdat ik geen inspiratie heb...
    Wat kun je allemaal bij elkaar ingooien...en nu zie ik dat er vlees bij in mag, maar hoe krijg je dat zo fijn met een staafmixer? Gewoon in stukjes snijden ofzo?

Broodkorst mocht ik trouwens ook mee beginnen bij de fles van 12.00...maar vind het zo nog wel even goed...

Fijne dag meiden, ik ga ff eten!

Liefs

Deel Deze Pagina