de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Heb net besloten dat ik Fay maar even flink laat huilen, al 2 minuten om! Nog maar 8 te gaan.....

Ze heeft heel de dag nog niet geslapen, wipper niet goed, box niet goed, op de bank niet goed, niks goed. Behalve bij mama op de arm natuurlijk... :(

2. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

En is ze stil...???
    Herkenbaar verhaal. Ik laat Carlijn tegenwoordig ook even huilen in bed hoor. Ik heb haar er net in gelegd, 5 minuten erg boos gehuil aangehoord en nu slaapt ze als een roosje!

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden.

Weer stiekum vanaf me werk:p Hihihi

@foto van Lies: Ja ze lacht nog wel;) Maar helaas niet altijd.. Maar goed. We zijn nu op de herstelkant gekomen. Het wordt al minder!

@Tamara; Lekker verwennen hoor je grote dochter! Heerlijk. Ik denk dat ik vast ook veel te veel cadeau's ga kopen straks:D

Over de voeding:
    Lies krijgt nog 5! flessen. (soms ook nog een nachtfles sinds ze ziek is) In de ochtend een fruithapje rond 10.00 uur en rond 17.00 uur een groentehapje. Op het kdv eet ze vaak het hele potje leeg en bij mij nooit. Altijd een halve. Soms iets meer..

Ik heb ook de kruidvatluiers gekocht. Ben er wel tevreden over hoor!:D Alleen probeer ik ze eerst altijd overdag een tijdje voordat ik ze in de nacht omdoe;):p

Is Fay nog gaan slapen?

@Loesie; Ach nee meid! Heb je reuma? Ik ken het helaas van mijn vriend. Die is er nu even vanaf (al 2,3 jaar). Maar is echt balen hoor! Beterschap. Weet je al wanneer je terecht kan?

Ik maak meestal zelf de prakjes. Doe het in de keukenmachine. Met vlees heb ik het nog niet gemaakt. Ik haal de gerechtjes uit het opperdepopboek van de AH!. Is echt een leuk boek.

Hmmm nu moet ik op de volgende blz kijken hihihi. Dus ff berichtje posten en weer verder typen.....

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi en er stond niet zoveel meer:p

Ik laat Lisa eigenlijk niet huilen overdag.. In de nacht wel soms.. Ligt er aan wat voor huiltje. Als het zeuren is dan wel maar als ik hoor dat ze pijn heeft dan pak ik haar gelijk!

@Hier; Vanacht weeeer een rotnacht gehad. Ze had weer zoveel pijn. Dus toch maar een zetpil en een flesje erin. Ze was zo gespannen en toen lukte de zetpil niet en deed dat dus ook pijn:(

Ik moet begin juni weer naar het CB.. Ga dan even navragen hoe en wat met de voeding. Haar eerste fles drinkt ze vaak maar 100-130 cc en de fles van 18.00 uur meestal max 100cc.. Dus misschien kan ik wel over naar 4 flessen. Maar weet niet hoe ik dat dus moet aanpakken...

Nou ik ga weer verder werken!

XXX

5. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hi sanjor! Zit op m'n telefoon, dus kort... Senna is eigenlijk ook over gegaan op 4 flessen toen ze van de de 5 steeds meer liet staan. Mijn tip: kijk niet meer op de klok, maar naar je kind! Wacht af tot zij aangeeft een volgende fles te willen ipv dat jij denkt dat het daar tijd voor is. Binnen 2 dagen waren wij van 5 naar 4.

Misschien zeg ik iets heel raars en geeft Lisa zelf steeds aan dat ze wil drinken... Dan zou je haar kunnen afleiden om zo de tijd wat te rekken!
    Maar doe waar je je goed bij voelt!!!
    X

6. Vollutto

@Sanjor, heeft Lisa echt trek/honger als je haar de fles gaat geven? Ik neem aan dat je het op vaste tijden doet, zo om de 4 uur ongeveer.
    Het kan natuurlijk zijn dat ze eigenlijk helemaal nog geen trek heeft en daarom de flessen niet leeg drinkt.
    Misschien kan je proberen de tijd wat langer te rekken en de hele hoeveelheid voor een hele dag verdelen over 4 flessen. Als het niet gaat kan je altijd nog terug naar 5 flessen.
    Met bv is het natuurlijk allemaal wat anders, als je op verzoek voedt, maar Carlijn drinkt de ene dag 4 voedingen, meestal 5 en soms ook wel eens 6. Ik kijk echt naar haar gedrag en als er 4 uur om zijn en ze is nog heerlijk aan 't spelen ga ik haar echt niet dwingen om te drinken. Pas als ze huilerig wordt en dan aangeeft dat ze trek heeft krijgt ze een voeding. Tja, en soms is dat al na 3 uurtjes en ook wel eens na 5 uur.

@Hier,
    Madame heeft het gepresteerd om vandaag bijna niet te slapen.:$ Alleen vannochtend op de markt een tukje van net 20min. Ik heb haar 2 keer op bed gelegd vandaag, maar toen werd ze na 15min slapen alweer krijsend wakker. Laten huilen werkte echt niet want ze raakte helemaal overstuur.
    Beneden had ze het helemaal prima naar d'r zin, dus ik heb het maar zo gelaten.
    Nu ligt ze met een volle buik heerlijk te slapen!:)
    Het eten gaat nog steeds niet helemaal goed. Ze spuugt heel veel uit en is het vaak na 2 happen al zat. Ze doet ook absoluut niet haar mond open.
    Gisteren en vandaag broodkorstjes gegeven, die werkt ze achter elkaar naar binnen. Ik zit er sterk aan te denken om met de Rapley methode te beginnen. (voedsel in stukken aanbieden en zelf met de handjes laten eten) Ik ben alleen best wel bang voor verslikken/kokhalzen en raak lichtelijk in paniek als ik dat zie.;) De broodkorstjes gaan prima. Ze kokhalst wel een paar keer, maar eet daarna vrolijk verder.
    Ik wilde van de week ook proberen om de laatste voeding van de dag af te gaan bouwen. Ik pak haar meestal slapend en als ik dat niet doe slaapt ze ook gewoon door tot de volgende morgen. Twee dagen heb ik het volgehouden en toen werd ik helemaal gek van de stuwing.... Toen de makkelijkste weg maar gekozen en gewoon weer gepakt 's avonds. Volgens mij drinkt ze die voeding gewoon heel veel en waarschijnlijk heeft ze het ook gewoon nodig. Ze groeit momenteel erg langzaam, maar ze is ook zo hyperactief, dat ik daar niet gek van op kijk.
    @Vaderdag, Sanjor: als je een kledinghanger wil verven met Lisa kan je die ook aflakken met vernis. Dan weet je zeker dat het niet af gaat geven. Ik denk zelf dat ze dat wel bij de Action hebben. (die hebben daar alles...:D)
    @'lijnen'. ik ben alweer een tijdje bezig met koolhydraat beperkt/bijna suikervrij eten, vanwege mijn bloedsuikerschommelingen en hoge bloeddruk.
    Ik moet zeggen, het gaat prima en ik zit al ruim 4 kg onder het gewicht wat ik had toen ik zwanger werd van Carlijn. Maatje 36 komt weer in zicht!:)
    Ik was vorige week in een winkel en paste een rokje. De verkoopster zei dat ik echt een maat groter moest nemen want dat modelletje viel klein. Ik dus braaf mt 40 gepast, maar die was veel te groot. Ik had Carlijn bij me, dus die vrouw zegt zo: ja, bij een eerste ben je alweer snel terug in vorm, wacht maar tot je er meer krijgt.
    Ze keek heeeeel erg verbaasd dat Carlijn mijn vierde was!:$
    @luiers, ik ben ook overgestapt van Pampers naar Kruidvat. Carlijn kreeg in die periode alleen heel erg last van luieruitslag, maar ik denk dat ze gewoon een schimmeltje had en dat het niet aan de luiers ligt.
    Ik vind ze prima bevallen, geen lekkage's oid. Ik betaal dan liever minder, als ze toch goed zijn.
    @Loesie, wat rot van je reuma, heb je veel pijn? Wel rustig aan doen hè, want een kleintje vergt veel tijd en energie. Lekker uitrusten van 't weekend!
    @Tamara, alvast een fijne verjaardag morgen, ik ben ook wel benieuwd naar je taart!
    @Pop, jij hebt ook een druk programma als je zo veel werkt. Begrijpelijk dat je dan niet altijd tijd hebt om hier bij te schrijven. Senna is dus ook nog niet zo enthousiast over de hapjes. Komt vanzelf wel.
    @Nooit meer zwanger, ik vind het soms ook een beetje een raar idee dat ik nooit meer mee zal maken. Maar aan de andere kant is het ook wel een beetje een soort 'opluchting' ik heb het helemaal gehad met die BI en ik wil voor m'n andere kids ook nog een leuke en gezellige moeder zijn. Een keer is het ook genoeg! M'n oudste zei pas al: ik vind het zielig voor Carlijn want zijn heeft straks niemand om mee te spelen.. De oudste drie zijn natuurlijk veel met elkaar bezig en volgens haar is Carlijn maar zielig in haar eentje.....;)

Ga even lekker bankhangen met manlief, die is nog even in de tuin bezig.

Fijn weekend alvast allemaal!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    lieve Isa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    ik hoop voor je dat je papa en mama je schandalig verwend hebben, haha!

Tamara, jij natuurlijk ook van harte met je dochter!!! Wat een grote meid al he?! Ben benieuwd wat ze van het dagje vond!

Eliza, hoe gaat het vandaag met het slapen van Carlijn? Is het al wat beter?!
    Haha, moest erg lachen om die verkoopster in de winkel, die zal op neus gekeken hebben!!!!! Wat zul jij je lekker hebben gevoeld op het moment dat je dat kon zeggen!

Dus ook aan het 'lijnen'...hier ook...ook koolhydraatarm, merk dat ik daarvan het beste afval. Hier ook echt nodig, want door de hormonen van ICSI ook 10kg aangekomen...+ dan nog de 16kg van de zwangerschap!
    Dat is er nu af, maar nu die 10kg nog...bleeeeeeeeeh!:x:x

Wat vervelend dat het eten nog niet heel goed gaat. Hopen dat dat snel verandert!

Sanjor, jeetje, Lisa (en jullie) weer zo'n rotnacht gehad?!?! Hoe ging het vannacht dan? Ik hoop beter.
    Vind het altijd zo zielig voor die hummeltjes!

Pop, Ik herken dat precies! Alleen ik werk dan 3 dagen...maar vooral de 1e 2 dagen vind ik zwaar. Ook omdat Siem dan naar mijn schoonmoeder gaat en ik hem breng. Dat is zo'n gesleep altijd!
    Gelukkig komt mijn moeder op de woensdag hier, dus dat is echt heerlijk relaxed!

Heb je al een beetje bij kunnen slapen?!

Vind het ook leuk dat hier weer mee schrijf...en ook dat ik toch nog weer zo hartelijk ontvangen wordt...ik heb gewoon echt weken dat ik bijna niet hier op zp ben (ja wel lees, maar niet schrijf) en dan heb ik ook nog een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen, dus soms is het heel wat typewerk. Dat vinden mijn vingers niet altijd even leuk, dus dan blijf ik soms even hangen...

Maar ben blij dat ik het toch wel weer opgepakt hebt, want vind het wel leuk om ervaringen uit te wisselen!!!!

Kan jullie kindje trouwens al los zitten?!?!
    Siem kan dat nog niet, ja alleen bij ons op schoot, maar een harde ondergrond niet langer dan 8 seconden! (heb laatst geteld:D)
    Maar soms lees ik dat kindjes dat al met 5,5maand/6maand doen...

Volgens mij kon ik zelf ook pas zitten met 9 maand ofzo, haha!

Senna al 3 tandjes ja?!? WOW!!!!! Wat zal dat grappig staan! Ben heel benieuws wat dat met Siem's koppie doet!

Sanjor, wij hebben die fles gewoon laten vallen...
    We hebben hem er niet meer voor wakker gemaakt en daardoor dronk hij de fles van 19.00 ook veel beter...

En als je opvolgmelk geeft, dan gaan ze op een gegeven moment naar de 500cc toe per dag...En als ze dan fruit en groente goed gaan eten, dan kom je daar aan...

Hier krijgt Siem 's ochtends nog een fles (nu met bambix) 200cc, om 12.00 200cc en om 19.00/19.30 en daar laat hij altijd wat van staan...dan drinkt hij meestal 160/170cc...

Maar we geven hem dus water of diksap, 120cc...en fruit, groente, sojavla en een bambixkoekje, die hij nog half niet eet, haha!

Zolang hij 'zegt' dat het genoeg is...vind ik dat ook!:D

Hij is nu niet helemaal lekker trouwens...heel erg verkouden, lekneusje, helemaal vol en traanoogjes...aaaaaaaaaah, zo zielig!!!! En daardoor drinkt hij ook niet helemaal lekker! Maar da's logisch den ik!

Ik heb trouwens 7 juni een afspraak bij de reumatoloog, ben benieuwd!!!!

Ik ga lekker buiten zitten!
    En met manlief vanavond samen gourmetten!!!
    (allemaal gezonde rund/kip en vis hoor, dat dan weer wel:p)

Liefs!!!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi hoi!

@pop, Nou het is heel apart met het eten van Lies. Eerst gaf ze nooit aan wanneer ze een fles wilde.. Ja na 5 uur misschien. Maar als je na 3 uur een fles gaf was die ook zo leeg.. Heel apart. Eerst liet ze de fles rond 18.00 uur voor meer van de helft staan, ze kreeg 170 cc aangeboden. Maar sinds vandaag heeft ze die 170 cc + 90 cc extra gedronken! Om 18.00 uur! EN nu 3 uurtjes later maar nog een 210 cc en ze begon ook weer te jammeren dat het niet genoeg was?! Ik heb niet meer gegeven want ze zat al aan haar max.. en ze was doodmoe.. Ik kijk het morgen wel ff aan.
    Misschien is ze in een groeispurt en kan ik zo proberen meer vast voedsel te geven.

@Eliza; Ik heb al een keer geprobeerd om van 5 naar 4 te gaan. Maar ze dronk toen niet eens haar 4 flessen leeg als ik er ook meer tijd tussen liet. Maar ze begon wel tussen 18.00-19.00 uur te huilen en als ik haar dan een fles gaf dan dronk ze het dubbele van normaal. Die fles was natuurlijk te vroeg voor de nachtfles.. Dus hele ritme in de war:p
    Maar ja.. Nu vandaag dus weer anders:p Hahaha schiet mij maar lek!

Wat leuk dat Carlijn lekker broodkorsten eet! Lisa weet niet wat ze ermee moet doen hahaha. Misschien is idd de rapley methode iets voor haar!

Wat rot dat je zoveel stuwing hebt! Er is toch een dip rond de 6 maanden:p Kan me nog wel herinneren dat je niet zoveel had een tijdje geleden. Nu precies andersom!

@Vaderdag; Bedankt Eliza voor de tip! Ga dinsdag maar even naar de Action en lekker aan de slag:D

@Tamara: GEFELICITEERD MET JE MEISKE!!:D:D:D:D Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad!

@Nooit meer zwanger.. Ik zit nog in dubio hoor! Misschien wel/niet/wel/niet een tweede hahaha.

@Loesie; Ja die nachten zijn zooo bagger!:( Afgelopen nacht heeft dan dan wel weer gelukkig doorgeslapen van 20.30 tot 07.00 uur! Nu kijken wat de nacht vandaag brengt! Gek genoeg ben ik er ook wel weer aan gewend die korte nachten:p

Ik vindt het leuk dat je er weer bent hoor!:D Super gezellig! Alle andere meiden die hebben volgens mij nooit meer meegepraat in het mama forum.. Nu is het wel een gemoedelijk clubje:D

@Los zitten. Doordat Lisa ziek is geweest heeft ze een beetje stilgestaan met haar ontwikkelingen merk ik. Ze kan nog steeds 2/3 sec los zitten op de grond. Op schoot wel al een tijdje.
    Wat ze wel kan nu: Tijgeren:D Alleen maar achteruit en rondjes draaien om haar as:D Zo leuk om te zien hahaha.

@Loesie; Toevallig! Ik moet 7 juni naar het CB voor Lisa. Had de afspraak al begin mei maar kon helaas niet doorgaan..
    Succes alvast meis!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Nu met de opvolgmelk is ze dus meer gaan drinken?! Zoals ik net schreef:) raar!
    Ik maakte Lisa er ook niet voor wakker hoor! Ze kreeg rond 07.30, 11.00,15.00,18.00 en 20.30 uur een fles. Tussen de fles van 18.00-20.30 was ze altijd wakker en ging/gaat pas slapen als ze de fles krijgt. En meestal was/is haar laatste slaapje rond half 4.. Dus vanaf half 5 tot 20.30-21.00 uur wakker.. (snappie:p)

10. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    goh, ons schema ziet er helemaal anders uit.

7.30u: fles 210ml, 7 schepjes (NAN Ha 2, nummer 2 sinds een weekje, drink hij véél trager)

11.30u: groentenpap met vlees of vis (vlees, vis sinds een week)

12.00u: fles, zo'n 100ml

16.00u: fruitpap

20.00u: fles 210 ml, 7 schepjes

11. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    oja, ook ik was héél erg enthousiast! Ook mijn eerste! Vriendlief vond het niet speciaal. Geen bloemen dus, eigenlijk niets speciaals die dag. Tristan had de vrijdag ervoor wel een voetafdrukje gemaakt in de crèche. 'k Vond dat zoooooooooooo super! Zijn eerste werkje. Zei m'n vriend weer kurkdroog dat Tristan daar toch niets voor gedaan had... tja, mannen. De allereerste moederdag (voor de mama's van het eerste kindje) is ook alweer voorbij. Wat gaat de tijd toch veel te snel

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    JA JA JA JA JAAAA!! We hebben weer morgen doorslapen:D Hihihi.
    Lies heeft van 9.00-07.00 uur geslapen:D
    Vandaag gaan we proberen 4 flesssen te geven ipv 5. Ze heeft vanochtend al best vveel gedronken. Fruithapje en groentehapje bij de hand en kijken hoe het gaat:)

@Grietje: Heey meis! Ben je er weer?:) Hoe gaat het verder?
    Bij ons ziet het schema er ook anders uit hoor! Maak me er niet zoveel zorgen om:)

13. Vollutto

Vreselijk.... Carlijn is net van ons bed gevallen... Ik ging haar op bed leggen en moest nog snel even beneden wat pakken. Ik allerlei kussens om haar heen gelegd, zodat er niets kon gebeuren.
    Dacht ik...
    Ik was net beneden en hoorde een harde bons en gelukkig gelijk heel hard gehuil.
    Had ze het kussen weg getrapt en is zo van bed gerold.
    Gelukkig huilde ze gelijk, bewoog ze nog alles en zie ik geen rare dingen oid. Toch maar wel goed in de gaten houden vandaag.
    Ik voel me er echt rot van zeg......

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou daar ben ik weer!!!!!:)

ppfffff moet echt meer tijd maken hoor!

nou ik ga is even kijken of ik alles kan antwoorden..;)

eten: hier geen klagen. ze eet of een half potje groente of een half potje fruit om 18.00 uur. voor de rest dus ongeveer:

7.30 -200 ml
    11.30-200 ml
    15.30-boterham+water+soms 60ml melk.
    18.00 groente-fruit.
    19.30 200 ml+3 rijstbloem.

tamara: nog gefeliciteerd met je grote meid!! vond ze het een geslaagd feest??

sanjor: wat een foto zeg...ach arme meid.. maar gelukkig gaat het nu beter. en stiekum op je werk.... oohhhhohhh:p.

grietje: je moet die vent van jou is een flinke stomp voor zn harses geven!!! ttssss niks gedaan met moederdag.. waar haalt ie het lef vandaan. nou met vaderdag kan die ook de pot op!!;)

eliza: haha dat mens van de winkel was stik jaloers zeker!!!!:D:D moet ze maar niet zo bijdehand doen.

loes: gezellig toch dat je weer komt kletsen.. je vangt toch ook altijd wat tips en weetjes op! en je moet wat met je overgebleven tijd!!;)(welke tijd???)

kilos: de strijd is zwaar!!! maar er is wel wat af hoor.. maar pittig is het wel. vooral omdat je in je hoofd wil dat het er binnen een week af is. maar we komen er wel voor 27 augustus!(dan wil ik toch wel die ergste kilos kwijt zijn.)

zwanger: hier moet ik er nog niet aan denken... miss wel nooit meer. maar dat is nog te bekijken. maar missen zal ik het zeker niet!!!

slapen: snachts gaat het super maar overdag is ze ook niet zo'n slaper. maar ze is wel altijd lief aan het spelen hoor. huilen doet ze weinig. alleen als er echt wat is.

ziekies: hier lijkt ze wel standaard snotterig. niet dat ze last van heeft maar het zit er wel. ach, zolang ze er niet vervelend van is..

hier: ze heeft van mn zussen als kraamkado nog een loopkar gekregen. helemaal leuk. ze zit er maar eventjes in maar de muziekjes en geluidjes erop zijn erg in trek. het bewegen gaat nog niet echt maar afentoe is ze toch verplaatst. zal zo even een foto plaatsen.

draaien: jaja het is zover. ze kan het. heeft even geduurd maar met bijna 7 maanden kan ze het dan toch. ik vind haar nu gelijk ondersteboven en achterstevoren in haar bed... hmmm:cool: was toch wel makkelijk toen ze het nog niet kon!! we zijn niet gauw tevreden!!

trouwen, nou ik ben donderdag in amsterdam geweest en heb een jurk gevonden. mn vriend heeft een linnen pak gekocht. dus das ook weer geregeld. donderdag gaan we in ondertrouw.

vakantie, nog 2 weken werken en dan lekker een weekje vrij. even een midweekje centerparcs. ben er wel aan toe hoor. en dan in augustus en september pas weer een weekje..

nou vanmiddag naar de verjaardag van mn zwager en voor de rest even lekker rustig aan. alleen vandaag een dag vrij. erg kort weekend dus!! ben blij als het weer zaterdag is...dan eindelijk weer vrij.
    nova ligt nu lekker op bed. hopelijk houd ze het even uit.

morgen ochtend weer even zwemmen met de babys, doen jullie dat ook? nova vind het helemaal super. een echte waterrat!! ben benieuwd hoe dat straks gaat in centerparcs en turkije. maar dan is ze alweer wat ouder als we gaan vliegen. hoop dat ze niet zo'n gilbaby is in het vliegtuig!! ik liep daar altijd op te zeuren... oh oh. straks word ik terug gepakt! ik zei ook altijd: je gaat toch niet zo ver weg met een kleine baby.. en nu doe ik het zelf ook.:p maar er zijn wel meer dingen waar ik van terug moet komen.... jullie ook??

15. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0

ach meid!!!!! wat rot! nou ze kan heus wel een stootje hebben hoor!!!! kan gebeuren. je niet te rot voelen hoor!!! maar zo leer je weer he..

16. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    hier onze motormuis!!:p

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat erg!!!!:$ Gelukkig ging ze meteen huilen! Hoe is ze nu?
    Tuurlijk voel je je rot! Zou ik ook doen!

Ik leg Lisa ook wel eens op bed en ren dan ff naar beneden ofzow.. Doe ik nu dus ook niet meer..

18. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    en deze is ook zo lief... Boefie

19. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    en nu echt de laatste!!:p

20. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nee ik nu ook niet meer.... dacht ook dat het met kussens wel ging maar die kleintjes zijn sneller als je denkt..

gaat het nog met der eliza?????

Deel Deze Pagina