Hoi Charlie!! Jij bent druk geweest Wat leuk dat je een jurk hebt gevonden en je vriend een pak! Spannend allemaal! Die loopkar is ook zo leuk! Wil ik ook wel.. Maar hoor daty het slecht is.. Dus twijfel een beetje.. En wat goed dat ze nu eindelijk heeft gedraaid Alles in haar eigen tempo toch!! @Hier; net een potje fruit op van 200!!! gram! @zwemmen. Hebben wij nog niet gedaan.
Zo, we zijn weer bijgekomen van de schrik over de 'valpartij'. Met Carlijn is er niets aan de hand, ze heeft gisteren heerlijk gegeten en geslapen en rolt de hele kamer door. Niets is meer veilig.... ze trekt zo het tafelkleed van tafel en graait je glas/eten uit je handen als je drinkt/eet terwijl ze op schoot zit. Ik vind het zo snel gaan.... De WERKweek is ook weer begonnen, dus we gaan snel aan de slag!
nou weer een nieuwe werkdag.... bah bah heb niet zo'n zin vandaag!! maar ja je moet he! nog 4 dagen te gaan... zatersag ga ik toch maar weer terug naar amsterdam... ga die jurk toch maar ruilen... vind het toch niet goed genoeg!! gek word ik van mezelf.. nu ga ik zonder man en kind dan kan ik wat beter en rustiger kijken. hoop dat ik wat vind. er is wel een soort gala zaak in a'dam maar miss is dat weer te netjes?! help!!!!!! nou we moeten gewoon maar passen. nou fijne dag allemaal en ik lees vnvnd weer verder..
Goedemorgen allemaal, Eventjes weggeweest ivm de drukke voorbereidingen en het feest van onze Isa die zaterdag 2 jaar is geworden. Wat een feest was dat zeg! Taart, ballonnen, cadeautjes. Ze was helemaal op de avond na haar verjaardag. Wel erg geslaagd geweest! @charlie: ow meid, ik dacht dat je de jurk helemaal geweldig vond! Als dat niet het geval is dan is het niet de jurk!!!! @eliza: ow meid, wat schrikken moet dat geweest zijn! Ik laat Fay best wel regelmatig eventjes op de bank liggen en loop dan effe weg. Gaat eigenlijk altijd goed maar hierdoor ben ik wel aan het denken geslagen. @zwemmen: zijn al een paar keer met haar bij het openluchtzwembad in ons dorp geweest maar echt leuk vond ze dat niet, is ook niet verwarmd dus!?!? Zijn ook tijdens de vakantie in een binnenzwembad geweest en dat vond ze wel erg leuk! @kilo's: au au au, was gisteren bij een goede kennis van mij die kapster is. Ze vroeg me bij binnenkomst of ik weer zwanger was?!?!? Was namelijk weer zo slank geworden maar had wel een buikje!!! Echt maar lijnen nu!!! Moet trouwens ook nog 7 kilo hoor! :x Ik zal even een foto van de taart bijvoegen zoals ik beloofd had!!! Bekijk bijlage 153458
Goedemorgen! @Eliza; Gelukkig dat alles goed was met Carlijn! @Tamara; Wat een super leuke taart!! Zoiets kan ik dus echt niet maken he! hahaha. @Charlie; Ik zou ook terug gaan als je toch begint te twijfelen hoor! En inderdaad even lekker alleen. Of met een vriendin? @Hier; Moet zo naar de HA. Ik had het gisteren met me moeder over dat ik niet zo lekker ben.. steken in me onderbuik.. krampjes, misselijk enz. Ze vroeg of ik niet zwanger was haha. Nou nee. Had een maand geleden al getest Toen zei ik dat ik nog helemaal niet ongesteld ben geworden na de bevalling.. Schrok ze en zei dat het niet goed was! (normaal is ze nooit zo.. ze is altijd makkelijk; zo van kom wel.. niet zeuren hahaha). Nou moest direct een afspraak maken bij de HA van haar. Ik weet zelf ook wel dat het lang kan duren als je bv hebt gegeven.. Maar ja. Begin nu wel te twijfelen. De assistent zei dat ik beter ook even kon komen? Ga Lisa nu wakker maken.. Een fruithapje geven en dan moeten we snel weg.. Arm kind. Ze ligt pas in haar bedje sinds kwart over 9.. Oh en trouwens we zitten op 4 voedingen hoor! Eindelijk! hahaha
Thnx! Alles was goed. Ze hebben inwendig even alles nagelopen Nu wachten op een ongi... Ze heeft wel gezegt dat ik de pil kan nemen.. Dan wordt je ongesteld in de stopweek.. Maar ik wil me lijf het eigenlijk zelf laten doen...
En deze is ook zo schattig met dat kuifje! Die heeft ze nu niet meer hoor hahaha. Ik was vergeten haar haartjes te kammen en dan blijft het overeind staan als het opgedroogd is
Hallo dames, Effe snel kletsen, Carlijn slaapt heerlijk, dus we nemen het er even van. @Hier, alles gaat prima, Carlijn heeft nu 2 dgn 4 voedingen op ipv 5/6. Ze gaat toch wat meer overdag eten (broodkorsten, wat hapjes fruit en groente) Ik wil vanavond haar wat bloemkoolroosjes gaan geven. Ik merk dat ze echt liever zelf wat vaster voedsel eet ipv gepureerde hapjes van een lepeltje. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik ga straks naar de kapper, ik ben die haaruitval en dat pierige haar zo vreselijk zat... Ik denk dat ik voor een boblijn ga. Heb net manlief gebeld, die vond het in de 1e instantie zonde, maar gaf ook wel toe dat het wat dun aan 't worden was. We gaan wel zien wat ze er nog van kunnen maken.. @Charlie, ik zou ook terug gaan als je twijfelt over je jurk hoor. Lekker in alle rust het nog eens bekijken en geen afleiding van man en kind. @Tamara, Wow, wat een mooie taart is het geworden! Heb je eerst een boltaartje gebakken? Ik had dat voor Anne d'r verjaadag ook gedaan maar die is helaas in de prullenbak beland toen ik begon met versieren. En, is Isa heerlijk aan 't spelen met alle cadeau's? @Sanjor, gelukkig dat het goed was bij de huisarts, vreselijk hè, zo'n inwendig onderzoek.... Hopen dat je ongi snel op gang komt! Wat een schattige foto van Lisa in de kinderstoel. Ze zit er echt al goed in! Ooh die andere foto met dat kuifje is ook überschattig! Lief die blonde haartjes met donkere ogen, dat heeft mijn zoontje ook! Fijne dag allemaal verder!
@Eliza; Ja ze zit inderdaad al best goed vond ik.. Dus nu zit ze met avondeten gezellig bij ons. Als wij eten dan geef ik haar tussendoor haar groentehapje. Ze eet nu ook beter haar groentehapje hahaha. Had gisteren sperziebonen gekookt voor ons en er 2 apart gehouden voor Lisa.. Had ze in haar mondje gedaan maar dat vond ze maar niks hahaha. Ben benieuwd hoe het bij jou vanavond gaat! @haar; Hier ook zoveel haaruitval. Ik had bijna niks meer over Dus heb het kort laten knippen. De helft er vanaf! Iedereen vindt het zonde maar ik vindt het heeeerlijk zo! Eindelijk weer wat volume erin. Dus ben benieuwd hoe jij het straks hebt!
Oh ja over haar blonde haartjes en bruine ogen.. Ik weet niet waar dat vandaan komt! Me vriend en ik zijn beide donkerblond en bruine ogen! Veel mensen denken zelfs dat ik indonesisch ben.. Hahaha. Dus ben benieuwd welke kleur het uiteindelijk wordt! En Lisa loopt echt zooooo te sjansen met iedereen op straat he! Hahahaha echt zo grappig! Lekker lachen en heel brutaal blijven kijken naar al die mensen Staren ook! hahaha Vooral als we in de bus zitten!
Nou, ik ben weer helemaal opgepimpt! Ik heb de lengte van m'n haar laten halveren. Een leuke bob laten knippen, aan de voorkant langer als aan de achterkant, met een lok. So, zegt die ene kapster, toen het klaar was, je hebt eigenlijk echt leuk haar... met andere woorden, toen je binnenkwam zag het er niet uit! M'n oudste dochter zag het en zegt: mama je lijkt nu echt geen 32... Ik vraag, hoe oud lijk ik dan, 25..? Nee, zegt ze, je lijkt nu maar 29... hihi kinderhumor. Ik ben benieuwd wat manlief er van vindt, die houdt meer van lang haar. Nou, ga m'n ovenschoteltje in de oven zetten, fijne avond allemaal!
Wat gaaf!!! FOTO!! hahaha nee hoor geintje! Wat vond je man ervan? Hihihi die kinderhumor! Ik zie haar al heel serieus antwoorden hahaha. Eliza; Jij geeft ook eten a la rapley toch? Ik wil het ook gaan doen.. Denk je dat ik moet kijken of Lisa het wil of moet ik gewoon even doorzetten? Lisa heeft wel eens een langevinger gegeten (jaja slecht suikerssss) Dus ze kan het wel.. Heb je tips?
Heb je een reden dat je Lisa a la Rapley wil gaan geven? Ik ben het bij Carlijn aan 't opstarten omdat ze gepureerd eten absoluut weigert. De lactatiekundige had met 4 mnd al aangegeven dat Carlijn waarschijnlijk een Rapley-kindje zou worden. Ze heeft idd gelijk gehad. Het vergt wel enige oefening hoor, dat Rapley. In het begin is het vaak een hoop geknoei en krijgen ze nog niet zo veel binnen. Ik zou eerst beginnen met zachte groenten, zoals broccoli stronkjes, bloemkool roosjes en in de lengte doorgesneden worteltjes. Gewoon in haar handjes geven en kijken wat ze er mee gaat doen. Met fruit zou ik beginnen met banaan, peer of meloen. Broodkorsten zijn ook perfect om te oefenen. In het begin zal het wel wat gekokhals zijn, maar dat schijnt er bij te horen. Ik was daar best bang voor, maar als ik het Carlijn nu zie doen merk ik dat het ik helemaal niet in 'paniek' raakt. Het is voor haar gewoon de manier om te leren eten. Ze werkt het weer naar voren in haar mondje en eet daarna gewoon weer verder. We hebben de bloemkool gisteren maar niet gedaan, want Carlijn was erg huilerig. Later op de avond bleek waarom, ze had 39 graden koorts. De hele nacht gespookt, veel gehuild en gespuugd. Voel me erg brak nu.... Gelukkig troost de bv goed en drinkt ze nu om de twee uur en laten we de bijvoeding maar even staan tot ze weer beter is. Succes er mee! Dit filmpje heb ik hier van het forum, erg leuk om te zien: http://www.youtube.com/watch?v=_No6QKIlRJ4
Het gepureerde gaat nu heel goed hoor Alleen ben ik bang dat straks de overstap van gepureerd naar gewoon eten moeilijk zal gaan.. Dus dacht begin er gewoon zo direct mee.. Of zou het niet verstandig zijn? Haahaha Hoe is het nu met Carlijn? Is ze wat opgeknapt? En jij ook? Echt vervelend he als ze gaan spoken... Leef met je mee meis! Wat een leuke foto van Carlijn zeg! Ook een blond koppie of zie ik dat verkeerd? @Hier; Ben vandaag dan eindelijk voor de eerste keer ongesteld geworden Heftig ook. Allejesus wat een pijn doet het zeg! Maar goed. Wij hebben hier min of meer ook besloten dat er toch wel een tweede komt Maar eerst nog een paar keer lekker ongesteld worden, ontzwangeren en nog genieten van Lisa. Als ze ong 1 a 1,5 is dan gaan we waarschijnlijk weer proberen hahaha. Dacht dat ik het nooit zou zeggen! Ik spring onder de douche en ga slapen. Douchen in de ochtend is er hier niet meer bij. Geen tijd hahaha.