Ha meiden, Ik was er ook nog hoor!!! Ga niet weer weg, haha! Heb deze week gesprekken met ouders en cito's enz, dus drukke dagen/avonden. En dat met 29 kinderen in één klas! Vandaar! Sanjor, goed dat je naar de ha bent gegaan! Je kunt het voor de zekerheid beter even na laten kijken en dat er niks aan de hand is, dan andersom Inwendige onderzoeken, ik weet er helaas alles van, haha! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet meer warm of koud van word! Je raakt er ook nog aan gewend. (gek gezegd...) Ik denk altijd maar, ik ben niet de enige die daar ligt en ik zal hem/haar vast niet bij blijven! En wat een leuke foto's van Lisa!!!! Die met dat hartje is echt TE schattig! Dat is ook leuk om daar voor vaderdag wat mee te doen! Ze zit idd goed in de kinderstoel, knap hoor!!!! Elize, wauw wat schrikken zeg, dat Carlijn van het bed is gevallen!Zo zielig. Gelukkig reageerde ze meteen! Bah...kan me voorstellen dat je je rot voelde, maar het gaat goed met haar, dus het is met een sisser afgelopen... Tamara, wauw wat een prachtige taart! En wat fijn dat het zo'n mooie dag is geweest!!!! Idd auw van opmerking kapster...Hier gaat het ook gestaag! Het is ook wat! Charlie, is het nog gelukt met de jurk?! Je moet er wel echt zeker van zijn, anders heb je later misschien spijt he?! Toch lekker even zonder man en kind en even rustig kijken. Hoop dat het gelukt is. Eten...ik had het er vanmorgen met mijn moeder nog over...Siem stopt gewoon niks in zijn mond! Ik zie altijd dat ze alles in hun mond stoppen, maar hij doet dat niet. Hij houdt het heel goed vast, maar gaat er dan mee slaan, haha! Rammelaars vind hij prachtig, want daar krijgt hij een bult geluid uit. Maar dat wil hij dan met het koekje/banaantje/broccoli'tje...of wat ik hem ook aanbied ook...en dat gaat dus niet! Eliza, heerlijk zo'n fris kapsel weer! En haaruitval...ik heb ook! Kan als ik me douche ook hele plukken uittrekken!:x Dus ga hier ook maar regelmatig even naar de kapper! Charlie, wat goed dat Nova draait! (vind dat nog steeds zo'n prachtige naam trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Zie maar, het komt vanzelf he!?!?!? Zwemmen, wij gaan volgend weekend een weekend weg met schoonfamilie...dan willen we met Siem gaan zwemmen voor het eerst!!! Ben benieuwd, hij is dol op water, hij gaat graag onder de douche of in het grote bad, dus denk wel dat hij het leuk gaat vinden! Leuk dat je zo'n loopkar hebt gekregen...bedoel je zo'n stoeltje waar ze in kunnen 'hangen' zeg maar?!? Tja...het ligt eraan hoe lang je ze erin laat zitten, maar als je het echt maar een minuut of 10/15 per dag doet, is het volgens mij niet zo erg. Hier... morgen moet Siem (met mij) naar het ziekenhuis voor de 1e observatiedag voor zijn koemelkallergie. Hij moet een dag opgenomen worden en krijgt dus telkens kleine beetjes voeding. We weten niet (artsen ook niet) of het pepti is of echt koemelk.... En dan gaan ze kijken of hij er op reageerd. 16 juni is de 2e dag...en dan krijgt hij dus het andere... Zie er echt zo tegenop...vreemde omgeving, telkens maar kleine beetjes drinken enz...hij wordt hier al zo kwaad als ik even de fles weg haal. Stond op de brief dat hij nuchter moest komen, dat hij om 3.00 nog een laatste voeding mocht, maar daarna niks meer en moest me daar om 8.30 melden...Maar het probleem is dat hij gewoon niet drinkt als hij wakker gemaakt wordt...Dus dan drinkt hij om 3.00 niks en dat moet hij tot 8.30 zonder...dat lukt nooit!!! Ik moest er vandaag naartoe om voeding te brengen, dus gelijk maar gevraagd...mocht nou om 6.00 nog 100cc geven...hhhmmm...hopen maar dat hij daar even genoegen meeneemt...het is toch maar een halve fles. Als hij morgen iets langer slaapt (is heel verschillend nl.) dan laat ik hem mooi nog even liggen hoor. Dan maar iets later. Ging er alleen om dat hij dan daar de beetjes voedingen niet ging weigeren, maar wat denken ze zelf na 100cc!!! Jullie horen het nog, hou jullie op de hoogte!!! Verder heeft hij weer een paar moeilijke dagen gehad...'s nachts sliep hij gelukkig door, maar toch 's avonds veel huilen en wakker zijn... Maar nu zagen we vandaag dat als hij op de buik is gedraaid, hij de beentjes optrekt!!!!!!!! Echt zo schattig...gaat zijn hoofdje zo iets omlaag en dan hups dat pamperkontje omhoog en die beentjes eronder, haha!!! Los zitten gaat al wel heel goed op schoot, maar harde ondergronden vindt hij wel heel lastig. Als hij dan enthousiast op boos wordt, dan gaat hij zwaaien en dan kukelt hij om! Da's wel grappig!!! Jullie merken het wel, ben een trotse mama!!!! Fijne avond, ik ga zo slapen, morgenavond ook nog weer van 18.30 tot 20.30 oudergesprekken...pppfff...wordt een lange dag!! Liefs Loesie!!!
Over dat filmje; Wat eet dat kindje al goed voor de eerste keer bijvoeding zeg! Dat zie ik Lisa dus echt niet doen hahanha. En volgens mij is het kindje al wel wat ouder dan onze kindjes?
@Sanjor, dus jullie denken ook aan een tweede?? Leuk hoor. Nog even lekker van Lisa genieten en dan... wie weet. Was je snel zwanger van Lisa? Van mijn 1e was ik snel zwanger, binnen 3 mnd. Toen ze 10 maanden was begon het ook weer te kriebelen. Het duurde toen wel wat langer voor ik zwanger was, het was 'pas' na 6 mnd raak. Wat vond ik dat lang duren zeg... Carlijn is nog steeds behoorlijk ziek. De hele dag ruim 38.5 koorts en 's avonds over de 39. Ik probeer zo weinig mogelijk zetpilletjes te geven omdat ik toch wil dat haar eigen antisysteem het op gaat lossen. Voor de nacht geef ik wel een zetpil, want dan slaapt ze rustiger. Vannacht gelukkig wel lekker doorgeslapen! Ik rommel maar wat aan vandaag, eigenlijk m'n werkdag, maar het schiet nog niet zo op met een ziek kleintje. @Loesie, zo, jij hebt een zware dag voor de boeg! Ik hoop dat het een beetje gelukt is om Siem nuchter te houden. Wat een gedoe hè met zo'n kleintje. Snap best dat je er tegen op ziet hoor. Hopelijk valt het mee! Grappig als ze de knietjes onder hun kontje gaan doen! Carlijn doet het alleen als ze bij ons op bed ligt of op de bank. Op de houten vloer is het waarschijnlijk nog iets te glad. Ze kan trouwens nog helemaal niet los zitten hoor, zelfs niet op schoot. Ze kukelt gelijk om. Ik zal eens in de boekjes van m'n andere kids kijken hoe oud die waren toen ze dat gingen doen. Nou, ga snel verder, want ik hoor weer een hoop gehuil van boven komen. Wil eigenlijk boodschappen doen, maar vind het zo zielig om haar mee te nemen met koorts en er staat best een behoorlijk windje. Misschien laat ik de buurvrouw even oppassen met de babyfoon als ze slaapt, dan rij ik snel heen en weer. Fijne dag allemaal!
Hoi meiden! @Loesie; Hoe is het gegaan vandaag? Was het nog gelukt om Siem "nuchter" te houden.. En wat schattig dat Siem zijn beentjes zo optrekt! Hier zijn we trouwens stil gebleven in de tijd.. Ze kan niet zelf zitten. Maar het zou wel vroeg zijn he Ze kan gelukkig wel goed in de kinderstoel zitten Geef elke keer haar fruithapje en groentehapje in haar stoel! @Eliza; Ik was na 6 maanden zwanger van Lisa. Vond het best snel Ik had wel verwacht dat het langer kon duren... Maaaarrr eerst van Lisa genieten he Hoe is het met Carlijn? @Hier; Jezus alle mannen op aarde!! Ben me toch een partij ongesteld Was het bij jullie ook zo erg? Ik ben vanacht 2 keer doorgelekt! Mn witte dekbed Met Lisa gaat het weer super. Slaapt wel heerlijk door weer, brabbelt erop los en ze zit helemaal op 4 flessen Geef haar nu ipv langevingers lekkere babykoekjes! Ze kan het er gewoon afbijten
Hey meiden. Even snel vanaf mijn htc. Provocatietest leek goed te gaan, hele dag goed te pas, maar toen we Thuis kwamen begon hij een paar x verschrikkelijk te spugen, echt met golven En heel veel slijm. Moest hem toen van dienstdoende arts het medicijn geven wat we mee hadden gekregen. Maar na tien minuten kwam ook dat er weer uit met flinke golven. Arm manneke. Nu gaat het wel weer, hij ligt lekker te slapen, heeft tegen half 9 140cc gehad. Dat is er gelukkig in gebleven. Maar we hebben dus heel sterk het idee dat hij vandaag koemelk heeft gehad. Zou heel gek zijn als dat niet zo was. 16 juni 2e dag! Sanjor, ik was de eerste keer ook zo heftig! En nu lijkt het nog wel meer dan voor de zwangerschap. Eliza, is het gelukt met de boodschappen! Ik ga bankhangen. Oudergesprekken zijn verzet, want kans was groot dat we terug moesten naar het ziekenhuis. Gelukkig was dat niet zo! Fijne avond nog! Liefs
zwaai! Ik heb bijgelezen. Elize: idd schrikken! Ik leg Tristan ook soms gewoon op de bank. Al durf ik dat sinds een week niet meer. Hij wil zelfs op zijn buik draaien als ik zijn pamper ververs... lekker makkelijk... Sanjor: hier na 4 maanden voor het eerst ongesteld (na het stoppen met de BV) De eerste maand was normaal. Na een dikke 5 maanden, dus bij het begin van de 2 de ongi, besloot ik terug aan de pil te gaan... nja toen heeft de ongi 3 weken geduurd! Dusja, na een week vrij te zijn, had ik m'n stopweek en hing de rode vlag weer buiten. 'k Denk dat ik nu weer 'in orde' ben ! en hele mooie foto's van Lisa! 2 de kindje: dat zien wij hier ook wel zitten maar eerst praktische dingen regelen en genieten van ons mannetje. Van Tristan was ik vrijwel onmiddellijk zwanger. Ik was net een maand met de pil gestopt (die nam ik al 7 jaar). Tamara: prachtige taart!!!! Loesie: wij gaan normaal ook voor het eerst met Tristan zwemmen dit weekend . Vandaag heb ik het kleine badje in het groot gezet omdat hij zo verschrikkelijk spat altijd en ik wou hem nog eens in het kleine bad wassen. Hij vond het allemaal plezant maar lang zal hij er toch niet meer in passen... Eten: Tristan zit op 4 maaltijden, al krijgt hij na zijn groentenhap 's middags wel nog een flesje. Hij eet minder goed als er wat vlees in z'n pap zit. Met vis lukt het dan wel weer goed. 'k Wil wel eens proberen met zo'n broccolistronkje Eetstoel: Lisa zit er goed in zeg! ik spam ook nog wat foto's!
Dit was de eerste keer in de eetstoel. Ik had nog geen kussentje voor in de stoel en mijn vriend heeft toen een 'originele' oplossing bedacht
goh, ik zou nog 20 foto's plaatsen maar 'k zal het bij deze houden. Dit doet hij pas, enkele tellen blijven zitten (als ik hem zo neerzet natuurlijk)
Hallo meiden! Daar was ik ook weer! M'n drukke week zit er weer op Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag, maar die woensdag ertussen lijkt ook vaak op een werkdag omdat ik op die dag vaak boodschappen moet doen, wassen draaien, huis op orde maken, en ook nog vaak afspraken heb... Heb voor vandaag dan ook al m'n afspraken gecanceld, heb er echt even geen puf voor! Afgelopen weekend dacht ik echt dat ik een beetje oververmoeid aan het raken was.... Maar met een week lang om half 10 m'n bed in, gaat het nu wel weer een stuk beter! Hier gaat alles goed! Gisteren naar het CB geweest, madame is 68 cm en 8190 gram. Allebei boven de gemiddelde lijn, maar wel goed in verhouding. Ze is ook een lekker stevig tantetje, maar het is geen dikkerd en ze is hartstikke vrolijk en gezond. Helemaal goed dus! Heb wel met jullie meegelezen (en de mooie foto's gezien!! WoW!), maar weet het even allemaal niet meer zo goed... @eerste keer weer ongesteld; dat was inderdaad erg heftig!! De tweede keer was ik toen weer aan de pil gegaan, toen heb ik continu gebloed tot m'n volgende ongesteldheid. En daarna gaat het weer prima. Het is nog steeds wel wat heftiger dan ervoor, voor zover ik me herinner! @zwanger worden; ik was van Senna binnen 3 maanden zwanger. Erg snel dus! Ik verwacht niet dat het de volgende keer weer zo snel gaat.... maar misschien ook juist wel! @nog een kindje; wij zitten er erg aan te denken (praktisch!) om eind van de zomer voor een tweede te gaan. Dat heeft te maken met mijn ouderschapsverlof, dat loopt volgend jaar in mei af en het zou dan mooi zijn als mijn volgende zwangerschapsverlof daarop aansluit. Maar dat is de praktische kant.... Ten eerste staat de sex bij ons nu op een heeeeeeeel laag pitje. Ik heb er echt weinig zin in en behoefte aan, komt vooral door de vermoeidheid. En sex is natuurlijk wel nodig voor een kindje En ten tweede, ik weet helemaal niet hoe ik er na de zomer over denk om al aan een tweede te beginnen, dus we kijken het voorlopig nog maar rustig aan! Verder weet ik het even niet zo goed meer wat jullie allemaal geschreven hebben, jullie gaan zo snel! Ik ben vandaag lekker thuis, dus zal hopelijk even bij kunnen lezen en mee kunnen schrijven! Veel liefs, Pop
Goedemorgen allemaal, Hier gaat alles zijn gangetje, ben druk in de weer met de nog steeds niet fitte meiden. Fay al weer paar dagen aan het kwakkelen maar die lijkt wel aan de beterende hand, hoewel ze vannacht weer enorm in de weer is geweest. Sinds gisterenmiddag heeft Isa alleen nu weer 40+ (temp.) dus die hangt nu als een zielig hoopje mens op de bank met haar pyamatje aan kijkend naar Dora. Morgen gaan we de blokhut plaatsen, beetje jammer dat het niet van dat goede weer wordt maar goed. @sanjor: mijn eerste menstruatie na Isa en na Fay was ook een verschrikking. Net als jij moest ik me een paar keer per nacht verschonen, ik legde zo'n ding onder het laken van toen je net bevallen was.... Wat leuk dat jullie toch aan een 2e denken. Na Isa begon het na 6 maanden weer enorm te kriebelen en de pil beviel niet dus zijn we overgestapt op condooms. Isa was 8 maanden toen ik zwanger was van Fay. Bij onze eerste was het in poging 2 raak en bij Fay in poging 1. Remi (mijn man) schrok daar toen wel behoorlijk van! @loesie: fijn dat de opnamedag van Siem goed verlopen is! Ik email nooit op mijn telefoon, vindt dat maar ingewikkeld.... Nu Fay niet helemaal fit is loopt de voeding ook weer anders als normaal. Ze kreeg altijd 3 flessen en een fruit of groenten per dag. Nu zit ze weer op 4 flessen en iets fruit of groenten. Maar dat is nog prima toch!? Fay zit al goed los, zowel op schoot als op de grond. Daarin is ze dan weer iets sneller als haar zus, qua kruipen zal ze dat niet gaan redden denk ik. Isa kroop al met 7,5 maand! Ze begint trouwens wel goed te brabbelen, soms zegt ze tegen mijn man al: "dada"! OF het toeval is of dat ze hem echt roept weet ik natuurlijk niet, maar het is wel uberschattig! Fijne dag allemaal, ga even online ideeen opdoen voor een vaderdagcadeautje!
@pop: ik had ook niet zo'n zin na de geboorte van Isa maar toen we besloten hadden om weer voor een tweede te gaan luste ik er wel pap van! Wilde geen enkele kans verloren laten gaan.... Dus.....
Even ego: Ik ben net terug van de huisarts met Carlijn. Ik vertrouwde het toch niet helemaal en wilde niet zo het weekend in gaan. Maar goed ook, want ze heeft een behoorlijke infectie aan d'r bovenste luchtwegen en in haar 2 oortjes is het ook ontstoken. Een erg bekend verhaal voor ons, want de andere 3 zaten ook vanaf de 6 mnd aan het 'puf-apparaat'. Hopelijk helpen de medicijnen goed en lost het slijm op. Ik wilde nog geen antibiotica omdat haar longen nog schoon lijken te zijn. We kijken het nog wel aan tot na het weekend. Hopelijk kan ze er wat beter door slapen, want 3 nachten begint het me aardig op te breken... Nu slaapt ze gelukkig en de rest speelt lekker, dus ik ga even een tukkie op de bank doen.
Eliza...aaaaaaaaaah wat zielig van Carlijn! Hopelijk knapt ze snel weer op!!!! Hoop inderdaad dat ze snel beter gaat slapen...is voor jullie ook niet te doen! Sterkte! Tamara, opnamedag van Siem ging goed ja, maar daarna niet...arme manneke heeft zoveel gespuugd! Het lijkt nu iets beter te gaan! En de meiden ook niet fit...bah bah bah! Vervelend hoor! Pop, er is niet persee sex voor nodig hoor, voor een kindje, Siem is het levende bewijs, haha! (grapje hoor!) Wel fijn dat je dat kan plannen...voor zover het natuurlijk te plannen valt, want mijn vriendin was van de 1e in de 1e ronde zwanger en bij de 2e deed ze er ruim een half jaar over... Dus dat weet je toch niet... Wat is ze weer goed gegroeid, super zeg!!!! Ik heb ook nog een leuke foto, vandaag gemaakt! Bekijk bijlage 154329 Liefs!
Vanaf m'n telefoon MOET ik gewoon even reageren op je foto loesie! Wat een heerlijk ventje! En zo fijn dat ie lekker kan lachen ondanks dat ie niet lekker is geweest! That reminds me... We moeten echt meer foto's van Senna maken! Oh eliza, goed dat je toch naar de huisarts bent gegaan! Hopelijk knapt ze snel op, of zou het chronisch kunnen zijn? Ik wens je in elk geval een heerlijke nacht toe!! X
Hai lieve meiden! Er is weer lekker gekletst @Pop; Jeetje meis je hebt het volgens mij echt druk! Wel aan jezelf denken hoor! Goed voor jezelf zorgen! Wat is Senna ook goed gegroeid zeg. Ik moet nog even wachten. Kan over 2 weken naar het CB. Pfff had er al 2 mnd geleden kunnen zijn. Maar elke keer verplaatst. Dus ben wel heel benieuwd. Moet even me vragen opschrijven anders vergeet ik het @Tamara; Wat zielig voor Isa zeg Heel veel beterschap. Enne succes met de blokhut @Eliza; meid meid meid! Wat erg voor Carlijn! Vindt het echt zo sneu. Gelukkig hebben jullie wel de oorzaak gevonden en kunnen jullie er nu wat aan gaan doen. Hopelijk is ze snel weer een beetje opgeknapt. Ook voor jou beterschap! @Loesie; Wat een super foto zeg! Mag ik Siem alvast reserveren als man voor Lisa hahahahaha Wat een knappert zeg! @Vaderdag: Ik heb mokken gehaald bij de Hema en ga die dinsdag of maandag beschilderen met Lisa. Ga voetafdruk en handafdruk erop zetten... Dat kan toch wel met die verf? Er staat op dat het 24 uur moet drogen en dat je het ook eraf kan halen als je snel bent en dan weer opnieuw kan schilderen. Maak dan gewoon snel een afdruk en was dan direct haar handjes en voetjes.. @Hier; Vandaag weer gewerkt. Nu morgen nog... en dan weer weekend! Hebben jullie al plannen voor Hemelvaart? Mijn vriend is dan jarig dus we zullen vast wel iets leuks gaan doen Verder gaat alles helemaal toppie! Dus niks te klagen of te melden....
Yo! We hebben geslapen van half 9 's avonds tot half 7 vannochtend!! Ben helemaal uitgerust! Manlief heeft vandaag 'dienst' dus die let op de kids en ik ga als een wervelwind het huis door. Als alles weer op orde is ga ik even jullie verhalen teruglezen en reageren. @Sanjor, ik zou wel voor porceleinverf kiezen, want met gewone verf was je het er zo weer af. Da's wel zonde natuurlijk.