@Eliza; heerlijk zeg meid! Zo lang geslapen! Nu moet Carlijn het nog volhouden Ik wil Lisa wel eens in bed nemen als het nog best vroeg is (rond half 7 ofzo..) maar dan wil ze echt niet bij ons liggen kroelen Gaat ze huilen! Zo jammer vindt ik dat.. @Hier; ben zooo beroerd Ben verkouden, keelpijn en me gezicht doet pijn. Een collega heeft het ook, dus denk dat ze me heeft aangestoken Maar goed. Ik ga echt vroeg me bed in. Even op de was wachten en dan naar boven. Fijne avond meiden!
Sanjor: hopelijk voel je je al wat beter Hier weer om 6u wakker, net als gisteren. Tristan ligt nu net weer een half uurtje te slapen. Vriend slaapt/snurkt gewoon verder. Zal wel weer 10/11u worden... En maar klagen dat hij niet genoeg slaapt. Is een eeuwigheid geleden dat ik nog eens tot 10u kon blijven liggen! pfff, mannen
ok, hij is om 9u opgestaan! haleluja. Omdat ik al een hele week steen en been klaagde dat ik echt met Tristan wou gaan zwemmen. We zijn dus vanmorgen voor het eerst met Tristan naar het zwembad geweest. Super plezant! x
Hellooo! @Grietje; leuke foto! Lekker dat jullie toch nog zijn gaan zwemmen Hier heeft mijn vriend echt ruzie hoor als hij tot 11 uur in zn nest blijft liggen Meestal blijft hij nog een uurtje liggen nadat ik naar beneden ben gegaan met Lies.. @Hier; Pff wat een Kl*te nacht zeg! Lies vaak wakker en onrustig door een nieuw tandje wat volgens mij door komt.. Ze heeft nu ook een klein beetje luieruitslag erbij.. En ik ben ook zeer beroerd nog. Vandaag maar een half dagje werken.. Ik kan gewoon echt niet thuis blijven zitten hahaha. Met een pcm zal de pijn in me oren en gezicht vast wel zakken Hoe doen jullie dat eigenlijk als je ziek bent? Me vriend stelde al voor om thuis te blijven maar dat vond ik niet echt wat.. Hij moet deze hele week naar Rotterdam voor cursus.. Dus heb gezegt dat het wel gaat..
Goedemorgen allemaal, Zo weer terug van weggeweest, wel meegelezen maar geen tijd gehad om bij te kletsen. Onze Isa heeft nu weer een longontsteking (hebben we hier patent op ofzo?!?!?!) dus die heeft ook weer een antibioticakuur. Ze begint in ieder geval wel op de knappen en is zelf gisteren gewoon naar het kinderdagverblijf geweest. Ze was daar wel wat korter aangebonden als normaal maar speelde wel lekker met de andere kindjes. Zaterdag onze nieuwe blokhut geplaatst in de tuin en moet zeggen dat hij wel mooi staat, nu het ding nog helemaal in de beits zetten en de dakbedekking leggen en dan is ie ook weer klaar. Zijn ook nog even naar de ikea geweest voor een kinderstoel voor Fay en ze vindt het helemaal leuk om erbij te zitten. Zal zo even een fototje spammen.... Fay drinkt trouwens momenteel wat minder overdag met als gevolg dat ze rond 03.00 uur ineens weer voor een fles komt.... Au au au.....
Bekijk bijlage 155228 Zo lief, met zijn 2-tjes op de opblaasbare bank die Isa heeft gekregen (en eigenlijk voor in de tuin is....)
@Tamara; Jeetje meis! Jullie hebben het wel goed te pakken zeg Beterschap voor Isa! En wat een leuke kinderstoel Hihihi. Precies hetzelfde als hier Vindt het zo'n fijn ding. En echt super makkelijk schoon te maken ook. Wij gaan zo na Lisa haar middag slaapje lekker even de stad in (naja zo.. zal wel 3 uur worden hahaha) Dan even een leeg schilderijtje kopen van canvas en vingerverf. Had nog geprobeerd om zo'n mok te doen met Lisa haar handje en voetje maar die verf droogt veel te snel. Dus dat was helemaal niks. Nu heb ik hem zelf maar beschilderd namens Lisa dan wel he! hahaha
Tamara, beterschap voor Isa...ach wat zielig he! Leuke foto's hoor, wat zit Fay al goed in de kinderstoel! Denk dat ik binnenkort ook maar Ikea moet, die stoelen lijken veel kleiner qua zitgedeelte...en die wat we nu hebben wiebelt hij nog zo! Sanjor, lekker aan de knutsel geweest!!!! Wat zal papa trots zijn met vaderdag! Hoe is het vannacht gegaan?! Heeft ze weer wat beter geslapen? En hoe voel jij je?!? Liefs
Hey dames, Hoe gaat het met jullie en de baby's? @Tamara, wat zielig dat Fay weer longontsteking heeft? Heeft ze geen last van de abkuur? Wat een leuke foto's van je dames! Kunnen ze leuk met elkaar 'spelen'? @Sanjor, ben je zelf ook weer een beetje opgeknapt? Heeft Lisa nog last van d'r nieuwe tand? Hoe is het met je verfprojecten? @Grietje, leuke foto's van je mannetje. Zo te zien vond hij het leuk in het zwembad! Wat een luiwammes is je vriend zeg! @Charlie, en heb je nog een nieuwe jurk uitgekozen? @Loesie, wat is die Siem toch een knapperd! Je krijgt zeker wel veel complimenten? Je kan wel zien dat er veel zorg aan hem besteed is (ICSI) Heeft hij nog veel last gehad van spugen na de dag in het ZH? @Hier: Carlijn is weer redelijk opgeknapt. De koorts is in ieder geval weg. Wel zit ze nog vol met slijm. Gelukkig vind ze het niet erg op te puffen met de inhalator. Dat doen we dus nog zo'n 2-3 keer per dag. Ze begint echt haar karaktertje te tonen trouwens zeg. Heel kwaad worden als ze haar zin niet krijgt. In de kinderstoel wil ze persé naar 1 kant hangen en dan aan een sluiting van dat ding peuteren. En waag het maar niet om haar recht te zetten.... Het eten gaat langzamerhand wat beter. Ivm al dat slijm heb ik de laatste paar dagen geen stukjes gegeven. Volgende week maar weer eens proberen. Ze heeft van de week wel een boontje uit het vuistje gegeten. Nog plannen voor morgen? Wij gaan met mijn hele schoonfamilie en kinderen (zijn er heeeeel veel, bij elkaar zo'n 37 man) bbq-en in een natuurgebied bij ons in de buurt. Voor de kids is er een spartelbadje, strandje, speeltuin en kinderboerderij. Lekker veel eten en drinken mee en we vermaken ons wel. Schoonvader is jarig, dus dat vieren we dan gelijk. Vrijdag misschien een dagje naar het water met de kids, ze geven mooi weer op. Vrijdag en zaterdag moet manlief helaas werken, dus geen relax hemelvaartsweekend dus.. Gelukkig gaan we het pinksterweekend weg, dus daar kijken we dan maar naar uit. Fijne dagen allemaal, lekekr genieten van de zon!
Hahaha, dank u Eliza!!!! Ik zeg ook altijd, het is een perfect kind, want ze hebben de beste eitjes en de beste zaadjes bij elkaar gedaan en daarna plaatsen ze het beste/mooiste embryootje terug! Dus wat wil je, dan krijg je zo'n mooi exemplaar!!!! We krijgen wel veel complimenten, maar je zegt natuurlijk ook niet tegen een moeder dat haar kind niet mooi is, haha! Hij heeft vrijdag nog een paar keer slijm gespuugd, maar daarna was het gelukkig weg!!! Wat fijn dat Carlijn weer beter te pas is en dat ze het pufje niet erg vindt. Toch vervelend als dat een strijd zou worden! En jij hebt ook al zo'n heerlijk driftkopje?!?! Moest heel hard lachen toen ik dat van die kinderstoel las! Zie het zo voor me! Siem kan ook echt hard gillen als hij iets zat is of je doet iets wat hij niet leuk vindt. (gezichtje poetsen na zijn groentehap oid) Wat goed dat ze al uit het vuistje eet! Knap hoor!!!!! En wat een leuke dag heb je morgen voor de boeg! Heerlijk dan dat weer erbij! Geniet ervan!!!!!! Jammer dat manlief het weekend moet werken! Wij gaan morgen bbq-en met de vriendengroep. In totaal 10 man! 1 stel woont 3 huizen verderop en daar gaan we bbq-en, dus dan kan Siem mooi in zijn eigen bedje! Lekker babyfoon mee, prima geregeld! En vrijdag gaan we een weekend weg met schoonfamilie. Doen we elk jaar...gaan naar landal dit keer, in limburg! En voor het eerst zwemmen met Siem, ben benieuwd!!!! Hoe gaat het met de rest van de meiden!? Liefs
Oja, Siem kan sinds gisteren van de buik weer naar de rug draaien!!!!!!!!!!!!!! Goed he?!?!!? Hij kan al wel een poosje van de rug naar de buik, maar andersom dus niet. En dat gaf dus ook af en toe een flinke driftbui, als hij dan naar de buik was gedraaid en niet terug kwam, haha! En gister lag hij in de box op de buik en toen strekte hij ineens zijn rechter armpje en zette hij zich daarmee af en rolde toen zo op de rug!!!! Ik dus helemaal kraaien, van: goed zo jochie, wat ben je knap en klappen enz, komt manlief binnen: wat heb jij dan?!!? Dus ik supertrots vertellen en Siem draaide zich weer op de buik, dus manlief ook kijken en ja hoor, daar ging hij weer! Manlief en ik allebei klappen, hahaha! Hoezo, we zijn trots!!!!
@eliza: nee, Isa is dit keer de pechvogel met de longontsteking. Knapt alweer goed op hoor. Bep snel even bij! xxx
meiden ben er ook nog hoor! Zit nu in de auto naar scheveningen we zijn naar ouwehands dierenpark geweest maar dat viel een beetje tegen.. Ik bep snel weer bij hoor! Via me telefoon gaat het 10 x trager
En ik heb de hele dag overal en nergens in de tuin gezeten Sanjor, even zwaaien hè?! Tot snel meiden!
heb gezwaaid hoor ik vroeg aan iedereen waar is poppedopje nou?? Niemand die het wist en oppeens rook ik die vieze poepluier van senna!!!! Hihi found ya! Hahahaa. Man wat was het druk! Nu weer in de auto en snel weer naar huis!
hoi! Ja, m'n vriend is lui... Als ik hem uitdrukkelijk iets vraag, doet hij het altijd maar dat is zo vermoeiend dat hij het werk nooit zelf gewoon ziet! Anderzijds is hij wel heel handig enzo...
Mooie foto van je schat Loesie!!! oja, en toen ik mijn vriend vroeg om Tristan de fles te geven, gebeurde dit...