de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    deze foto is gewoon mooi (vind ik) :)

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ja, dat was ook een goede stinkerd zeg, pfffff! :D Volgende keer kom je maar een bakkie doen ipv naar Scheveningen met dit weer! Daar moet je nu gewoon niet komen... Wel weer veilig thuis?

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    hahaha is goed! Hou ik je aan ;) we reden al om half 7 weg dus toen was het wel rustig.. We moesten nog 20 min naar de auto lopen.. We wilde namelijk gratis parkeren hihi. Eindresultaat: bijna in den haag dus whaha

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi lieve meiden!

@Loesie en Eliza; We hebben (of tenminste ik:p) een kopje beschilderd en deze gegeven voor de verjaardag van me vriend gisteren..
    En straks op canvas met verf haar voetjes en handjes afdrukken:) Dat geven we voor vaderdag.

Ik wil een gedeelte van een muur van haar denk ik met allemaal vrolijke schilderijtjes behangen:) Lijkt me wel een heel vrolijk gezicht:D

@Loesie; Ik zweer bij de ikeastoel! Hij is idd niet super breed. En Lisa kan er best goed in zitten:)
    En wat goed van Siem zeg!!! Straks rolt hij de hele kamer door:D
    Hoe was de bbq?

@Eliza; Haar nieuwe tandje is nog steeds aan het werken.. vandaag lekkere diaree hahaha. Nou ja beter dan de hele tijd huilen;) Hoe was je dag vandaag? Zijn jullie nog naar het strandje geweest? Ik vond hier wel een harde wind staan hoor!

@grietje: Echt een leuke foto zeg!!

@Hier;
    Dinsdag: Ben ik met Lisa in het grote bad geweest:D Echt zooo leuk! Hahaha. Was de eerste keer dat ik met haar in bad ging. Heb ook nog nooit met haar gedouched.
    Gisteren was me vriend jarig en zijn we naar ouwehands dierenpark geweest. Dat viel een beetje tegen.. Maar misschien was Lisa nog te klein;)
    Daarna doorgereden naar Scheveningen en daar lekker gegeten op de boulevard:D
    Vandaag weer gewerkt.

Ik ben nog steeds mega verkouden. Loop me toch veel te hoesten.. Alles zit lekker dicht nog steeds.. Bah! Ik haat ziek zijn;):p

Morgen heb ik een verjaardag na het werk en zondag ga ik met het werk golfen:p Teamuitje met de meiden. Daarna gaan we bbqen bij een collega thuis.
    En volgende week ook weer druk druk druk!

Nou ben weer bij hoop ik:p

5. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Hoi allemaal,

Zo het dak van onze blokhut zit er ook weer op, donderdag gedaan en gisteren zijn we boodschappen wezen doen (hoera, manlief was thuis van het werk dus kon mooi mee!) en hebben we gezwommen in het openluchtzwembad in ons dorp! Fay is er overigens niet in geweest hoor want het is niet verwarmd, dus dat is veel te klein voor de kleine meid!

Ik ben zo'n trotse mama!!!!!!! Fay praat!!!!!! Tenminste mijn man noemt ze alweer een week of 2 dada, want inmiddels regelmatig veranderd in PAPA!!!!!! En mij noemde ze gisteren, tenminste ik zou het gezworen hebben, 2x achter elkaar MAMA! :D:D:D:D:D:D

Vanochtend even met mijn moeder en kids naar de intratuin voor wat plantjes en vanmiddag na het slaapje van Isa weer naar het zwembad denk ik!

Even nog een paar foto's spammen!

Bekijk bijlage 156152

... we vertrekken zo naar het zwembad dus ze moet een zonnepetje op, schattig!!!....

6. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
  7. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Bekijk bijlage 156154

.. nog eentje dan, lekker zo'n ijsje van papa, en als ik "PAPA" zeg krijg ik zeker een hapje, jammie!!! ...

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @tamara; Wauwww zo snel al praten??!:D:D:D
    Hier zegt Lisa ook vaak wat lijkt op papa:p Ik dacht dat het gewoon toeval was.. Me vriend zegt dan ook elke keer; kijk ze zegt papa:p hahaha.
    Wat kan Fay al goed zitten zeg! Zit ze helemaal los in het gras?

Lisa zit hier nog niet los hoor:p Ja ff paar tellen en dan ziet ze weer wat en dan valt ze om:p

En super weer om die leuke foto's te zien! Vindt dat altijd zo leuk om foto's te kijken. Je ziet zoveel verschil tussen onze beebs:D

@Hier; Gisteren had Lisa haar ochtend voeding uitgespuugd:( Schrik ik toch weer van.. Verder de rest van de dag ook niet goed gedronken.. Was ik natuurlijk weer bang dat ze vanacht zou komen maaar ze heeft gewoon lekker geslapen tot 8 uur vanochtend:D:D Heerlijk! Ze lag er om 20.30 uur in.. Dus bijna klokje rond.
    Zo ga ik fruitsalade maken voor de bbq vanavond met ons team.. Hopen dat het weer een beetje meezit.
    We gaan vanmiddag eerst golfen:D hahahaha. Ben heeel benieuwd of ik uberhaubt wel de bal raak hahaha.

Hoe is het met de andere meiden?

9. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goedemorgen meiden!!

Even puffen hoor, heb een zware ochtend achter de rug... We hadden gisteren een feestje en we lagen om 1 uur in bed. Vanaf 5 uur is Senna al wakker en nadat ze het eerst nog prima vond om wat te kletsen, heeft ze vanaf kwart voor 6 een half uur lang heel hard gehuild... Uiteindelijk maar de fles gegeven om kwart over 6, terwijl ze die meestal pas een uur later zou krijgen...

Heb haar daarna wel weer in bed gelegd, zelf ook m'n bed weer in, maar ben er wel drie keer uit geweest omdat ze weer begon te huilen. Uiteindelijk net om half 9 naar beneden gegaan, ze was heel even in slaap gevallen maar dus toch al snel weer wakker!

Dus nu zit ik met inmiddels wel weer een vrolijk kind, en een punthoofd! op de bank, beetje te weinig slaap! Maar het mooiste is nog; ik vroeg net aan manlief of ik er maar uit zou gaan, of hij nog wilde blijven liggen? Zegt ie "graag, want het was een pittig ochtendje!" Maar hij heeft de hele ochtend liggen slapen!!!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hier een foto van Lisa en mij in de Dierentuin bij de geitjes:D
    Hahaha ze houdt die geit stevig vast. Was wel ff bang dat hij ging bokken oid.. Maar de geit bleef kindvriendelijk hahaha:D

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Aahhhh pop! Dat zal je altijd zien als jij net wat later naar bed gaat dat de kids beginnen met spoken:( Ik zou lekker ff bijslapen als Senna gaat slapen straks.. En dan mag manlief lekker ff opletten toch?:D hihihi

Nou sterkte meid!

12. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Ai pop, das niet leuk! Hopelijk kan je straks wat bijslapen! En idd, wat Sanjor zegt, zul je net zien als je zelf wat later onder de wol kruipt.

Hier gisteren en eergisteren eentje die om 6u klaarwakker was. Vanmorgen was het net geen 7u.

Man ligt ook hier nog te slapen... maar ik laat hem nu wel liefst wat rusten. Deze namiddag vertrekt hij voor een week naar zwitserland voor z'n werk.

Hij komt pas vrijdagavond heel laat thuis.

Dat wil zeggen dat ik er een week alleen voor sta en komt nog bij dat de doop van Tristan op 18juni is. Dat geeft me nog 2 weken om alles te regelen, waarvan 1 week dus in m'n eentje.

Nuja, dat lukt me wel! Zo, en nu ga ik de 2de poepluier van de dag verversen... (gisteren had hij er 's morgens 3 in 3 uur tijd!!! daarna wel niets meer van heel de dag)

13. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Kijk eens wat hier gisteren gebeurde:

14. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    en toen zelfs de teentjes eronder:

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    en toen..... *smelt!*

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Aahhhh pop!! ik wordt jaloers!!! hahahaha ik wil dat Lisa dat ook doet!:(:p hahahah Maar echt wat is Senna een mooi meisje zeg! lekker al die babyvetjes:D heerlijk!!

17. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Wat een leuke foto's! Wat worden 'onze' beebjes toch al groot!
    Ben wel een beetje jaloers op die babyspekkies hoor, die heeft Carlijn helaas niet.
    Maar ze is verder weer kerngezond, eet en drinkt prima en is lekker actief.
    Afgelopen zaterdag heeft ze voor het eerst zand geproefd! We waren 's middags naar het strand geweest en ze heeft net zo lang geworsteld op de handdoek tot ze in het zand kon graven. Het ging een tijdje goed, maar toen verdween haar zandhand in haar mondje.....
    Helaas is het mooie weer nu weer voorbij. Maar goed, wel een lekker temperatuurtje om thuis weer eens aan de sop te gaan.

Fijne dag allemaal verder! Ik ga snel weer aan de gang, er zit toch altijd minder tijd in een ochtend als ik dacht.

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    #2738 Loesie1982, 6 jun 2011
    Laatst bewerkt: 6 jun 2011
    Zie verhaal hieronder!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Was ik weer! Een weekendje weg geweest met schoonfamilie!
    Erg gezellig!!!

Tamara, wow Fay zit al los, goed hoor!!!!
    Hier kan Siem dat sinds deze week, hij valt soms nog wel om, dus wel een voedingskussen of zoiets erbij, maar als hij goed zit, zit hij best stevig!

Had al eens een keer gekeken naar dat 'praten' maar dit staat er op internet...

Actieve taal
    Ondertussen oefent je kindje ook zelf om verschillende klanken voort te brengen. Hij begint waarschijnlijk met de klinkers (aaa, ooo, uuu...). Daar komen dan geleidelijk wat medeklinkers bij. Rond de zevende, achtste maand kunnen de meeste baby’s al een aantal tweelettergrepige fantasiewoordjes uitspreken. Het uitspreken van klanken en woorden wordt aangeduid als de actieve taalkennis van je kind.

Nog geen betekenis
    Het kan zijn dat sommige van deze woordjes klinken als "mama" of "papa", waardoor veel ouders denken dat hun kindje nu al begint te praten. Maar dat is nog niet zo. Je kindje oefent verschillende klanken, maar hij weet nog niet wat hij zegt. Het is dus niet zo dat hij bepaalde woorden probeert te vormen en daar ook echt wat mee bedoelt. Dat komt pas als hij wat ouder is.

Dus het zal al wel zo klinken dat Fay praat, maar het kan volgens mij nog niet echt!:D
    Schattige foto's trouwens!!!! Mooi meisje!!!!

Pop, wat doet Senna nou!?!??!?!?!?!?!?!?:D:D:D:D:D
    Jeetje zeg, wat knap!!! En wat een prachtig meisje!!!

Siem kan dus nu van buik naar rug en dat vindt hij zo geweldig dat hij dus nog geen 10 seconden op zijn buik ligt, haha!

Zware avond gehad dus (en ochtend) man heeft dat hier ook altijd en dan zeggen, hij was om 5.00 al wakker he?!? Euh...ja, maar jij niet...;);)

Eliza, Carlijn heeft dus een leuke kennismaking gehad met zand! Haha...die Carlijn! Vond ze het lekker?!:p
    Zij heeft dus niet dat lekkere babyvet?! Gek he, dat daar zo'n verschil in zin, in baby's...terwijl ze waarschijnlijk zo'n beetje hetzelfde eten!

Grietje, je man naar Zwitserland, heftig hoor. dan komt het echt even op jou neer! Lief dat je hem dan even zijn rust gunt!
    En dan nog het dopen binnenkort! Leuk! Siem is 17 april al gedoopt, was een mooie dag!

Sanjor, leuke foto! Gelukkig was de bok lief voor Lisa! Haha, wat heeft ze hem mooi vast! Die beesten zijn wel wat gewend denk ik!

Hoe was het golfen en wat vonden ze van de fruitsalade?!?
    Hier was het gisteravond wat regenachtig, maar ik lag (na een zwaar/druk weekendje weg) om 20.00 al in m'n nest.

Vandaag ziek gemeld omdat het helemaal niet goed gaat. Morgen eindelijk naar de reumatoloog, ben benieuwd!

Siem is echt chagerijnig vandaag. Zal wel komen door het weekend weg. Veel drukte, minder slaap en een neefje en nichtje die de hele tijd aan hem lopen te trekken. (wel lief bedoeld, maar hij was het op het laatst helemaal zat) Hopen dat het snel wat beter wordt!
    Gelukkig is manlief ook thuis. Omdat zijn ouders vandaag pas weer terug kwamen en schoonmama niet op kan passen had hij vrij genomen.
    Hij neemt dus volledig de zorg over...wel fijn hoor...

Ik ga ff een stukje met Siem wandelen, dat lukt nog wel...

Laters!
    Liefs

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

Ben er ook weer!
    Was zondagavond ziek geworden. Had ee buikvirus denk ik. Alles kwam er van boven en onder uit. Pff wat is dat zwaar zeg met een kleintje!! Maar goed. Vandaag weer wat gegeten en kijken of ik me wat beter voel:)
    We moeten straks naar het CB. Om 10.15 uur. Echt een rottijd!Omdat Lies dan geen fruithap of geen slaapje kan doen:( Maar goed..

Het personeelsfeest was leuk! Golfen is best leuk en kon het best goed hihihi. Daarna de bbq gehad en toen werdt ik dus ziek.. Al voor het eten.. Dus lekker vroeg naar huis gegaan..

@Eliza; Lisa heeft ook niet zoveel babyvet als Senna hoor:p Een klein beetje hier.
    Wat een ervaring zeg; zand eten:D hihihi. Ik zou helemaal in de stress raken hahaha. Er staat me nog heel wat te wachten ben ik bang;)

@Loesie; Zoiets dacht ik al van het praten.. Lies loopt hier ook de hele tijd papa te zeggen.. Hihihi.
    Hoe voel je je vandaag? Al wat beter?
    Kan me heel goed voorstellen dat Siem helemaal van slag was van dat gehannnes aan hem:( Ik vindt het zelf altijd zooo vreselijk als mensen dat doen bij Lisa! Had je er zelf geen moeite mee?

@Hier; Lisa is nu echt helemaal van het tijgeren:D Wat een leuk gezicht! Ze wordt wel driftig als ze iets niet kan pakken wat voor haar ligt;) En nu (echt heel erg!) ligt ze op het speelkleed voor de televisie. En die staat aan. Draait ze haar hoofd helemaal in de moeilijkste kronkels om de tv te kunnen zien.. Hmmmm hahahaha.
    Nou ik ga me klaar maken denk ik!

Deel Deze Pagina