de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Oh, Tamara, jou heb ik ook gevonden en toegevoegd. Maar ehm, dames, mijn echte naam is natuurlijk geen poppedopje.... Voordat jullie denken "wie is dat nou weer...?!" :D

2. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Dames, ik ben er even niet.
    Heerlijk een weekendje weg!
    Spreek jullie na Pinksteren weer, fijne dagen!

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Heel veel plezier Eliza!!! Geniet er lekker van!
    X

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hai Lady's!

Ff snel vanaf werk.. (waar ik totaal geen zin in heb en ongelooflijk moe ben en lui enz enz :p)

Ik ga vanavond ff nog meer hyves vriendjes zoeken:p
    Heeft iemand ook facebook?

@Eliza; Fijn weekend weg meis!
    @Loesie; Wat goed van Siem!:D:D En echt wat een lekkerding is het! Die tuinbroek ook! Wie zegt dat je jongens niet leuk kan aankleden is niet goed wijs.! Heerlijk stoer ventje!
    Heel veel plezier op de trouwerij! Ff lekker eruit met zn 2en. Vonden je familieleden het niet jammer dat Siem niet mee ging? Of hebben ze hem al allemaal gezien?
    @Pop; Ben benieuwd of je wordt uitgekozen voor de raad.. Ik heb er hier echt helemaal geen tijd voor hahaha. En geen zin. Dat speelt ook mee;)

@Hier; Lisa zat vanochtend ook een half minuutje los:D Hihihi. Ik zette haar op het kleed bij het kdv en ze bleef gewoon zitten. Ik natuurlijk van binnen helemaal door het dolle heen maar heb me daar zo nuchter mogelijk gedragen hahaha. Zie je het al voor je! Een stuiterende mama van geluk hahaha.
    Ik ga straks even langs de mac. Mannetje heeft weer een afscheidsborrel. Maar nu eerst werken.

Oh ja.. Ben af en toe met vlagen misselijk.. Ik zou toch niet alwer zwanger zijn??! Dat vraagt echt iedereen! Zo stom!

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahahaha arme Fay;) Volgens mij vindt ze het allemaal wel best zo te zien;)

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    NIET??!! Naja belachelijk!:D

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Pop, weer een illusie armer! Vond dat nog wel zo'n leuke naam!
    Heb je toegevoegd, gezellig!

Sanjor, ik heb facebook!!!! Probeer me maar te vinden!
    Zwanger, zou het kunnen? Zit je rond die periode?
    Enige manier om erachter te komen is testen!
    Zou je het leuk vinden?

Eliza, veel plezier!!!

Tamara, hahahaha, wat schattig! Isa heeft haar eigen levende aankleedpop!

Ben bij schoonouders nu. Daar even eten.
    Sanjor het is een avondbruiloft, dus geen kids erbij. En als dat wel zo was zou ik het nog niet doen. Siem ligt rond half 6/6 uur al in bed!

Fijne avond!

Liefs

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Loesie; Ik ga je vanavond zoeken! Hahaha.
    Wat ligt Siem er al vroeg in zeg! Hier gaat Lisa om 20.00 uur naar bed maar om 21.00 uur ligt ze nog te kletsen en te spelen hahaha.

9. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Sanjor, heb jou ook gevonden op Hyves! En heb ook FB, je mag me toevoegen!

Zit even met m'n telefoon op internet, dus beetje kort...

Maar; HEELLLPPPP!! Senna heeft verhoging, 39 graden nu. What to do??!! Ze slaapt veel en is best suf, heeft ook heel veel slijm en snot. Vind het zo zielig! En ze is eigenlijk nog niet eerder ziek geweest! Vanavond gelijk al pcm geven of maar aankijken?

10. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik zou geven die zetpil zeker als ze er last van heeft. Overigen SUF is een alarmsymptoom!!!! Maar dan hebben we het wel over echt suffe kinderen.... Drinkt ze goed? Plast ze nog goed?
    Klinkt wel als een bovenste luchtweginfectie maar is ze echt suf, drinkt ze niet meer of heeft ze geen plasluiers meer --> afspraak maken op de HOV.... (sorry mijn doktersassistente achtergrond neemt het even over!)
    Hopelijk knapt ze snel op!!!!!

11. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    @sanjor: zou toch wat zijn als je zwanger bent!!!! Wel leuk overigens hoor als ze niet zoveel schelen (vind ik persoonlijk). Isa en Fay schelen ook "maar" 1 jaar en 5 maanden....

Ik denk momenteel ook veel aan zwanger worden / zijn maar denk dat dat komt omdat we "besloten" hebben dat 2 gezonde kinderen al fantastisch is! Stiekem denk ik wel eens dat ik het nog best graag zou willen maar ja.... je moet er wel samen voor zijn he?!?! ;)

Ik heb geen facebook..... ben al niet zo'n held met hyves dus dat wordt al helemaal nix.... :)

12. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Geniet ervan!!!! Ben stiekem wel een beetje jaloers! ;)

13. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    @tamara; lief, dank je voor je reactie!

Ze is normaal HEEL druk en beweeglijk, dus dan was dit wel een beetje suf... Maar ze drinkt en eet goed, plast ook nog goed en GELUKKIG had ze net toen ik haar voor het slapen gaan nog een keer controleerde 38 graden. Misschien even een stuipje ivm verkoudheid en tandjes?!

Hoop dat ze lekker kan slapen vannacht...

Dank je wel meis!
    X

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    hallo dames,

ben er weer.. wat een geklets zeg hier!!

nou het midweekje center was heerlijk maar nu dus alweer thuis. ja is zo om natuurlijk..
    nova ligt lekker op bed en de was is alweer klaar dus lekker relaxt het weekend in.

nou ik ga het proberen hoor!!! sorry als ik dingen vergeet..

eliza: fijne vakantie.. geniet ervan.

facebook en hyves: ik heb loessie al 'gevriend' en jullie zullen mij idd ook niet vinden als charlie..;)
    Karin Van der Geer Profiel - hyves.nl
    facebook ook onder deze naam.
    en ja raar hoor pop dat je niet zo echt heet... wilde mn 2e dochter al zo noemen...:p

pop, hoop dat ze zich al wat beter voelt.. miss als ze niet zo lekker slaapt toch maar een paracetamol proberen.. sterkte..

sanjor, zozo zwanger ;);) zou je er al klaar voor zijn??

loessie en tamara: wat een schattige fotos!!!! wat worden ze groot he!!!

en loes: veel feestplezier!!

nova had vorige week en de week daarvoor heel erg last van uitslag en haar billen waren vuurrood maar gelukkig is nu bijna alles weggetrokken.. ze had er gelukkig geen last van.

oh ja ik heb trouwens ook een jurk gevonden.[​IMG]
    gaat nu snel hoor en er moeten nog wat kilos af... niet voor de jurk maar voor mezelf...:$ maar deze week heeft niet geholpen..;)
    emm lees weer even verder
    xxx

15. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    vinden jullie het ook altijd zo gezellig als er iemand naast je ligt te snurken als een gek!!!!?

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik sluit me aan bij Tamara:) Maar ik zou het wel even in de gaten houden.. Misschien even voelen vanacht voor de zekerheid?
    Zorgen dat ze niet in een koortsstuip raakt. En lekker luchtig aankleden, dan kan de warmte goed weg.
    En gewoon een zetpil geven als ze er last van heeft hoor! Doe ik ook altijd! Succes. Is schrikken he de eerste keer!!

Ik heb je toegevoegd op hyves:) En je gevonden op facebook;) Was wel ff kijken op facebook want ik wist natuurlijk niet hoe je eruit ziet;) Erg leuke foto hoor! :D

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Tamara; Ik weet niet of ik het nu al wil hoor zwanger zijn;) Hahaha. Aan de ene kant vindt ik het wel leuk als de kindjes niet zoveel schelen.. aan de andere kant is het ook wel fijn als Lisa uit de luiers is en wat ouder is.. En ja.. misschien wel gewoon alleen Lisa?! Pff ik weet het gewoon niet. Dus nu maar even niks want je moet er wel helemaal achter staan vindt ik!

Bij jou kriebelt het weer voor een 3de?;) Hihihi. Klopt idd dat jullie er beide achter moeten staan!

@Charlie; Welcome back:D Ik heb je gevonden op hyves maar niet op Facebook?:p Gaat altijd zo snel he een midweek!
    En WAUW! wat een mooie jurk!
    Nee ik ben er nog niet klaar voor om zwanger te worden en te zijn hihihi. Misschien is het nog een nasleep van de buikgriep..

@Hier; Pfff ben me werk echt zooo zat! Er zijn amper nog boekingen op het reisbureau.. Iedereen boekt via internet. Soms zijn er gewoon dagen dat er niemand op het reisbureau komt.. Sta ik dan in de winkel, achter de kassa en de bestelling uit te pakken:( Niet echt de richting die ik heb gekozen.. Voel me soms echt een beetje dom dan! (sorry voor meiden die wel in een winkel werken hoor!) En verdien zowat stront ipv geld!
    Maar ja... heb een vast contract, Lisa en een koophuis.. What to do? Is wel een groot risico om iets anders te zoeken! Ben heel erg aan het dubben!

Lisa heeft trouwens gewoon ff zelf gezeten:D Wilde ook natuurlijk een foto maken en op dat moment kukkeld ze achterover hahaha. had net haar arm te pakken maar ze kwam best hard op haar achterhoofd terecht.. Ik keihard lachen en zag die pruillip al komen.. Ik maakte er totaal geen drama van en ze begon een beetje te lachen als een boer met kiespijn hahahaha. Niet huilen dus gelukkig!

Enne @snurken: Ik kan daar echt niet tegen! Maak me vriend gerust wakker of rol hem uit bed hahaha. Wordt hij toch boos op me ;) Hahahaha

18. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Zo heb de meiden die me toegevoegd hadden geaccepteerd hoor!!!! Leuk om de echte namen dan voorbij te zien koren.

@charlie: WOW WOW MEID, WAT EEN SUPERGAVE JURK!!!!!!!!

@sanjor: ja kriebelen doet het wel maar daar blijft het zeker voorlopig bij hoor! Ik zie vooral praktische bezwaren, in mijn hart is er plek zat voor en financieel ook wel maar we hebben 2 grote slaapkamers op de 1e verdieping en 2 kleinere op zolder (dus dan moet er van onze slaapkamer 2 kamertjes worden gemaakt, wel mogelijk want dit was ook zo in het verleden), in de auto is het met 2 kids in autostoeltjes ook makkelijk, je aandacht verdelen tussen 2 kinderen is al moeilijk laat staan tussen 3.... --> eliza: knap meid zoals je het doet met 4 kids.

@kilo's: ben nu echt aan de lijn.... Sonja Bakker..... de eerste 2 kilo is eraf, nog maar 5 te gaan! :) Gisterenavond trouwens wel lekker frietjes op, vond het toch maar nix als manlief en Isa helemaal geen frietjes kregen deze week.... en voor mezelf vond ik het ook erg zielig ;)

Fijn weekend meiden!

19. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou sanjor, heb je opgezocht hoor op facebook.. zit ik ook nog niet zolang op.

tamara, ik kom net van de sportschool, vermoeiend!!!!! bah, maar heb mezelf maar vewend met een zonnebankje achteraf want dat had ik wel verdiend na al dat zweten... is dat wat,sonja bakkeren???? ik snoep gewoon niet en let op dat ik gezonde(lees: saaie) dingen eet. maar de eerste kilos gaan en dan blijft het plakken...
    komt wel goed, heb toch al een vent!!!

en tamara, ik moest wel lachen toen ik je laatste www zag op hyves!!! toen was je nog zwanger!!! whahahaha. das al even terug...

nou vandaag een overhemd voor mn vent kopen in de kleur van de jurk. hopen dat het lukt.

gr xxx

20. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hi meiden!

Rustig dagje hier ;) Gisteren veel gekletst, vandaag niet, druk gehad allemaal?

Hier alles wel okee, zit in m'n eentje op de bank, wijntje erbij, Bachelor kijken. Mannetje is op stap met vrienden. Ga lekker op tijd naar bed zo...

Heb geen zin meer om de laptop aan te zetten, dus even op m'n telefoon en dus kort...

Met Senna gaat het allemaal wel weer okee, verhoging is weg en ze heeft vandaag erg veel geslapen. Ook lijkt ze ineens van 4 naar 3 flessen over te zijn; heb vandaag echt gewacht tot zij aangaf honger te hebben. Zo kwamen we op 7, 13 en 19 uur. Tussendoor een fruithap, 2 keer een halve soepstengel en worteltjes met rijst. En om kwart over 7 lag ze op bed....

Heb nu even niet de mogelijkheid om op iedereen te reageren.... Komt snel weer!

Charlie; geslaagd voor het overhemd??

Fijne avond meiden! Ik schenk nog 1 glaasje in en ga dan lekker slapen!
    X

Deel Deze Pagina