de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@charlie: zo zie je maar hoeveel ik met mijn hyves doe, moet het maar snel even aanpassen. Gisteren heel toevallig wel mijn profielfoto aangepast, daarop was ik nog 26 weken zwanger van Fay... ;)

@lijnen: het Sonja Bakkeren gaat best wel goed eigenlijk, ben afgelopen maandag begonnen en moet zeggen dat het goed te doen is. Heb het nieuwste boek gekocht en beloon mezelf bij elke kilo die eraf is.... Van het weekend paar plantjes voor in mijn tuin gekocht en manlief en Isa vinden het ook prima om met het avondeten mee te eten (Isa is altijd al een slechte groenteneter geweest dus...)
    Het lijkt overigens wel of je het al wel ziet die 2 kilo die eraf is maar misschien wil ik het gewoon zien... :)
    En Charlie: ik sport er ook 3-4 keer per week een uurtje bij hoor, soms ook maar 2 keer maar minimum is eigenlijk 3x per week. Dan doe ik een uur bodypump met gewichten dus, helpt wel goed om het hele lichaam in shape te brengen. Heb een hekel aan cardio.... :(

@pop: ook ongezellig om "alleen" thuis te zijn? Doen jullie dat nog veel alleen stappen? Kan me niet meer herinneren dat ik ooit ben wezen stappen sinds de meiden geboren zijn! :x

@hier: nu Fay alweer een paar weken ziekjes is zit ze weer op 4 flessen.... 07.00 - 12.00 - 19.00 - 02.00 (au au au ik weet het) en verder een fruithap en een groentenhap. Van die nachtvoeding krijg ik haar echt niet af, en als ik haar om 02.00 uur (of mijn man) een flesje geef ligt ze er na 15 minuten weer in, als we dit niet doen dan sta ik er elk uur een poosje bij.....
    Misschien wil ze extra drinken in de nacht omdat haar oortjes pijn doen en ze dan de oren kan klaren zodat de druk eraf is?!?!?!?!?!

Allemaal fijne pinksterdagen, gaan vanmiddag maar een poosje in het bos wandelen denk ik....

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik maak me er even vanaf met een snelle zwaaaaaaai!

Fijne pinksterdagen en geniet van het lekkere weer!!!!

Oh en charlie, wat een superjurk!!!!!!!

Sanjor, je moet maar zo denken, als je zwanger zou zijn, dan heeft dat wondertje jullie speciaal uitgekozen en wil hij/zij nu al bij jullie zijn!!!!!! Dus...na de schrik, zou ik er lekker van genieten!

Pop, wij gaan ook nooit meer alleen stappen...niet zoveel behoefte meer aan denk ik...

Pop, Senna naar 3 flessen...goed hoor! Fijn dat ze het zelf aangeeft en dat ze zich nu weer wat beter voelt!

Sonja bakker, ik heb het ook gedaan...hielp wel goed moet ik zeggen...maar dat is ook alweer 4 jaar geleden ofzo.
    Nu doe ik het dieet van mezelf en wat anderen...komt erop neer dat ik gewoon heel weinig koolhydraten eet, werkt bij mij altijd het beste...ben nu bijna 4kg kwijt in 3 weken ofzo.

Sanjor, kan me ook voorstellen dat je je werk zat bent. Dan duren de dagen lang! En je hoeft je echt niet dommig te voelen hoor, dat je in een winkel werkt! Waarom zou je?!
    Je werkt toch hard voor je geld!
    Maar misschien idd tijd voor een carriereswitch?
    Kijken naar thuisstudies ofzo, of deeltijd...misschien is dat wat voor je?!

Eliza lekker op vakantie! GENIETZE!

Ik ga weer!
    Toch iets langer dan een zwaai...

Hier gaat het nog niet zo goed, maar we genieten volop!

Siem begint nu zo lekker te kletsen! Dat deed hij al, maar nu begint hij ook echt met medeklinkers...
    de hele dag: dadadada (dus ik begrijp je tamara,haha!) en Ta ta ta ta...heel schattig!
    Gisteren keek hij me aan en zei hij heel schattig: oh!
    haha...moest zo lachen.
    Het wordt al een hele vent!

Fijne dag allemaal!
    SMAK

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goedemorgen meiden!

Lag gisteren om half 11 in m'n bedje en Senna werd vanochtend pas om 07.45 wakker :D Heb dus een heerlijke nacht gehad!
    Manlief is ergens tussen 2 en 4 thuis gekomen..... Ik werd om 2 uur wakker en toen was hij er nog niet en ik werd ook om 4 uur wakker want toen lag Senna een beetje te kletsen en toen was hij er wel :D

Wij gaan niet echt vaak stappen hoor! Toevallig vierde een vriend van mijn man zijn verjaardag en daarom gingen ze met z'n allen op stap.
    Als het al zo is dat 1 van ons een avond weg is, dan is het meestal ook al weken van tevoren bekend. Ik vind het niet zo erg hoor, een avondje alleen thuis.... Kan ik lekker kijken wat ik wil zien, ipv dat hij de hele tijd de afstandsbediening in handen heeft.... ;)

Wat zijn de plannen voor vandaag meiden? Ik denk dat wij, net als Tamara, ook even lekker het bos ingaan. Maar aangezien manlief nog niet wakker is, weet ik niet hoe brak of fit hij is...hahaha!
    Vanavond nog even bij m'n ouders eten en dan morgen nog een heerlijk dagje vrij!
    Ik ga dan met een vriendin winkelen, mag m'n man thuisblijven!

Nog een fotootje van vanochtend in de box:

4. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    tamara, hmm nou ik ga maar eens kijken naar dat boek dan. ik sport 2 keer in de week, meer krijg ik er echt niet bij met 5 dagen werken en nova... ik ben blij als ik zit.. als het moet kan het wel maar ik kies er dan voor om een beetje aandacht aan mn vriendje te geven. we liggen ook altijd vroeg in bed aangezien zijn wekker elke keer om 4 uur gaat..

sanjor, wat vervelend dat je het niet naar je zin hebt op je werk. maar ik vind het idd noal gewaagd om in deze tijd ontslag te nemen.. je hebt toch je vaste lasten. maar miss rustig rond kijken je wilt toch niet iedere dag sago naar je werk gaan..

vandaag bbq bij mn schoonouders maar gaan zo eerst even lekker aan de wandel.

gister trouwens een autostoel gekocht. ik kan de maxi niet meer tillen. heb echt erge klachten. ik heb 5 en half jaar terug met een ongeluk allebei mn ellebogen gebroken gehad en daarna nog een jaar fysio om de klachten een beetje te minderen. het gaat nooit meer over(das vaak met gewrichten die gebroken zijn geweest) maar het ging redelijk goed de laatste jaren, tot nova kwam... heb echt geen kracht meer in mn armen. een theeglas optillen voel ik al laat staan een meid van bijna 10 kilo samen met een maxi cosi.. dus de maxi is eruit.. nu een stoeltje dat voor en achteruit kan(0-18 kilo) maar heb hem naar voor gezet. kijken of het wat is. hij kan ook in ligstand... met haar gewicht mag het al(is vanaf 9 kilo)

moet dinsdag naar het CB. ben echt benieuwd. naar mijn idee is ze niet meer zo gegroeid..hoop ik. is weer wat anders als de meeste van jullie.... maar zou me niet verbazen als de schaal 10 kilo aangeeft aangezien ze al ruim over de 9 kilo was 6 weken terug... ach we zullen zien. denk dat ik waarschijnlijk te horen krijg dat ik nog een fles moet laten vallen. naar 2 dus. en een kleintje snachts. want als ze wakker word slaapt ze gelijk door na 60 ml. dus tamara, weet wat je bedoeld. anders is ze maar aan het miepen...
    ze drinkt wel heel goed water, ben ik wel blij mee, geef dus nog niks anders, zolang mogelijk uitstellen toch!!

nou ik ga lekker douchen!! fijne pinksteren allemaal!!!

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik zou toch zweren dat ik ergens gelezen had dat er een kindje weer op 4 flessen zat, maar kon het niet weer vinden...maar ik zat op een blz daarvoor!

Tamara, wat vervelend zeg...maar goed, je hebt groot gelijk dat je het wel doet, anders zijn de nachten helemaal gebroken. Ik hoop dat ze snel weer helemaal in haar oude doen is dat ze lekker doorslaapt!

Goed dat je jezelf beloont voor elke kilo! Vind Sonja wel goed, zoals gezegd, maar vind het wel vervelend dat je precies moet halen wat er staat.
    Soms eet je het daarna niet weer en kun je het weggooien! Ik smokkelde dan weleens, maar dat is volgens mij niet de bedoeling, haha!

Nu ga ik echt!

Pop, zie je onderin beeld, haaaaaaaaaaaaaaai!

6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    stappen: gister was ik ook alleen thuis, vriend was naar een verjaardag van een vriend en was 1 uur thuis. maar lag al om half 11, was kapot.

vorige week ben ik met vriendinnen uit eten geweest en even ergens wat gedronken maar we waren zo moe(alledrie een kleintje)dat we om 11 uur alweer naar huis gingen..hahahaha.

wij doen het dus wel iets vaker maar samen weg lukt hier slecht... elke keer vinden we het zo rot om haar weg te brengen.

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ah Pop, jij was ook lekker aan het typen!

Ik haal nu trouwens alles door elkaar, moet ook naar de namen kijken, want Charlie typt ook, haha!

Mooie foto hoor Pop!!!!! Prachtig meisje! Wat staat er op haar shirt?!

Charlie,Groot gelijk dat je zo'n kinderstoel hebt gekocht! Je sjouwt je echt een breuk he?! Dat is dus ook waar ik zo tegenop zie als ik naar mijn werk moet!
    Ik zat al te denken om met de wandelwagen heen en weer te gaan. En daar dan de maxicosi op te zetten (hebben van die adapters daarvoor) maar goed, dan moet je ook heen en weer lopen...scheelt je wel tillen...
    En anders is een andere stoel hier ook wel wat!
    Siem was alleen 2 weken geleden 8,1kg, dus weet nog niet of dat al snel mag. Hij moet over 2 weken weer naar het cb!
    Maar ff-tjes kijken...Ik zou dan alleen de stoel naar achteren doen. (zodat hij door het achterraam kijkt) want als we dan een botsing krijgen, dan klapt hij niet met z'n hoofdje/nekje dubbel...

Mag ik vragen hoe dat ongeluk gebeurt is?
    Pijnlijk lijkt me dat, beide ellebogen...au!

Welke stoel heb je gekocht?!
    Ik heb nl ook een stoel gezien die je 90graden kon draaien. Die kun je dan zo recht voor je zetten (naar de zijdeur) en dan hoef je niet vanaf de zijkant te werken...errug handig!

Nu ga ik echt!

SMAK

8. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    oh en thanx, mmoi is ie he. net geen trouwjurk maar wel apart. hij is alleen in het echt iets minder felblauw. zitten wat paarse prints in. het overhemd is ook gelukt. dus nu alletwee nog schoen en dan zijn we klaar. werk je in de schoenen moet je daar naar op zoek.. raar!!!!

9. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    bij de dirx was deze in de aanbieding. heb geen super dure gekocht. deze kan dus wel voor en achteruit maar niet draaien. joh we zien wel en anders kan ik altijd nog verder shoppen.
    ik wil idd ook kijken hoe het gaat zo en anders draai ik em ook nog naar achter hoor. wil dat ze wel veilig zit. ik woon op de eerste verdieping zonder lift dus kan niet met de wagen omhoog dus moet echt tillen..
    heb een scooter ongeluk gehad. een andere scooter sloeg af terwijl ik haar inhaalde(haar stomme schuld dus) dus vloog met 50 km per uur over haar heen zo op de grond. je reflex is om je hoofd te beschermen(had helm op) dus allebei mn handen voor mn gezicht, ja dan land je op je ellebogen.... auwwwwwww. handig hoor 2 armen in het gips..

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Was een cadeautje van m'n tante die naar New York geweest is. Er staat op If I don't sleep, nobody sleeps.... New York

Grappig toch?! :D

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Haaia meiden!

Zoooveel gekletst alweer! Ik kom alleen even hoi zeggen!
    We zijn bezig met de tuin.. Dus alle tijd hard nodig!

Vanavond lees ik alles en reageer ik weer:)

XXX

12. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Voor het eerst gefietst.... dit ben ik trouwens niet op de foto he?!?!?! Hihihi, manlief :D

Bekijk bijlage 158965

13. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
  14. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
  15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Mooie foto's Tamara!!!!! Gezellig ziet het eruit!
    En ik vond je al zo mannelijk, maar gelukkig was jij het niet, haha!

Sanjor, jij had het er laatst over dat Siem zo vroeg naar bed ging! Dat doet hij ook, maar ik zou niet weten hoe we het anders moesten doen! (ik weet dat het geen verwijt is hoor, haha)
    Siem wordt zo rond 14.30/15.00 wakker en hij is altijd maar 2 uurtjes wakker tussen zijn slaapjes, alleen na de middagslaap dus iets langer...
    Hij is dan rond 17.00/17.30 zo moe en wordt dan verschrikkelijk jengelig...dus dan gaan we zo langzamerhand naar boven, nog even spelen/liedjes zingen op ons grote bed en dan gaan de kleertjes uit en de slaapzak aan...
    Dan zingen we nog slaap Siem slaap en dan loop ik naar zijn kamertje...het is wel ongeveer 17.45/18.00 dat hij slaapt, want vaak ligt hij nog wat te kletsen.

En dan moeten we hem om 20.00 uiterlijk wakker maken, voor zijn laatste fles...na die fles is hij even rustig, maar geeft dan weer aan dat hij wil slapen. Dan leggen we hem terug in bed en dan slaapt hij binnen 5 minuten weer...

Dus eigenlijk slaapt hij wel 12 uur met een 15/20 minuten wakker voor de fles...
    Want hij is dus 's ochtends altijd wel rond 6.00 wakker...soms zelfs 5.30!!!! We geven hem dan altijd de speen en gaan dan weer, maar vaak valt hij niet weer in slaap.
    Dan kletst hij even een 15/20 minuten en dan wil hij wel opgehaald worden...

Hopelijk houdt hij het straks 's avonds langer vol en slaapt hij dan misschien wat langer!

Fijne avond meiden, ga zo beginnen met koken!

SMAK

16. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ach Loes: Fay gaat ook altijd "vroeg" zo rond 19.15 uur gelijk met haar grote zus. Om +/- 02.00 uur is ze tegenwoordig vaak even wakker voor wat melk (dat is sinds dat ze ziek is: longontsteking / oorontsteking) en dan slaapt ze wel weer tot een uur of 07.00. Normaal sliep ze tot 06.00 uur (dus zonder fles).

Alle kinderen zijn verschillend en de ene heeft zoveel slaap nodig en de andere zoveel.

Fijne avond allemaal! Dikke kus Tamara

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oke! Kijken of ik de 3 pagina;s kan bijlullen:D

@Charlie; Ik zag dat je me had gevonden op facebook! Wel raar dat ik jou niet kon vinden.. Hoe was de BBQ?

@Loesie; Dat was een snelle zwaai!! NOT hihihi :p Het brabbelen is zoo leuk he!:D

@Pop; Mooi dat het weer helemaal goed gaat met Senna!

@Stappen; Dat doe ik eigenlijk al een tijdje niet meer.. Mijn vriend gaat wel eens weg op zaterdagavond met vrienden.. Vindt het dan ook heerlijk rustig! Eindelijk kijken wat ik wil ipv alleen maar voetbal of sport;) Ik kan wel weg hoor als ik een keer wat wil...

@Ander werk; Is idd een beetje risicovol om nu iets anders te gaan doen.. Ik ben wel al bezig met een thuisstudie WFT.. (financiele dienstverlening) Was er mee begonnen tijdens de zwangerschap maar heb het na Lisa haar geboorte niet meer opgepakt. Snel doen;):p

@Ander stoeltje; Ik heb me daar nog helemaal niet in verdiept.. Lisa is nog zo klein.. Hahaha . Maar misschien wel gaan doen.. Maar die krengen zijn zooo duur!! Wij verkopen ze ook in de winkel. Krijg ik wel 20%.. Dan heb ik een maxi cosi Prioiri..

@Tamara; Wat een leuke foto's weer! Zo gezellig samen de twee meiden! Echt super leuk! Ging het fietsen helemaal goed?
    Wij moeten dus ook nog fietsstoeltje gaan kopen..
    Pff alles kost zoveel geld;)

@Loesie; Ik wist niet dat Siem nog een fles krijgt rond 20.00 uur.. dus dacht dat ie vanaf 18.00 uur helemaal doorsliep tot de volgende ochtend! hihihi.
    Maar Lisa doet vaak ook nog een slaapje rond 18.00 uur..
    Net ook nog.. Werdt ze wakker om 19.00 uur en alleen maar huilen huilen huilen. Heb haar pyama mooi aangedaan en de fles. Nu ligt ze er alweer een half uur in... Ze was denk ik kapot!

@Hier; De hele tuin in nu een zandbak! Alle tegels zijn in een hoek opgestapeld. We hebben een busje gehuurd om de tegels naar de vuilstort te brengen.. Maaar die is natuurlijk dicht! Dom Dom! Nu is vriendlief met vrienden aan het kijken waar ze het kunnen dumpen!!??!! (weet niet wat ik daarvan moet denken hoor!) Maar goed.

Dinsdag worden de nieuwe tegels geleverd dus morgen moet ook de schutting eruit.. Of uiterlijk dinsdag. Dan wordt vrijdag de nieuwe schutting geleverd en die gaan we zondag plaatsen..
    Druk druk druk dus!
    Hoop dat alles snel achter de rug is! Dit is helemaal niks zo!

Wij willen misschien in september nog een weekje lekker weg naar Italie ofzo.. Pop jij had toen toch een bedje gehuurd voor in de auto zodat ze daarin kon slapen? Is dat nog wat voor Lisa in september? of zal ze dan veel te groot zijn daarvoor?

18. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hi meisjes!
    Ben net weer thuis en heb geen puf om de laptop aan te zetten... Zal morgen of woensdag even reageren! Fijne avond!
    Xxx

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Goedemorgen dames!

Ohhh wat heb ik lekker geslapen zeg:D Van 22.00 uur tot 06.30 uur!:D Helemaal uitgerust nu!
    Lisa ligt er alweer een half uurtje in..

Wat een rotweer trouwens vandaag! Hopelijk komt de zon zo nog even door.. Wilde vanmiddag de tuin gaan harken en het onkruid weghalen..

Ennne Lisa alweer 7 maanden!:D Wojooooo gaat snel hihihihi.

20. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Goedemorgen!

@sanjor: gefeliciteerd met de 7-maanden van Lisa! De tijd gaat inderdaad razendsnel!

@hier: zijn vanmorgen naar de Campina Openboerderij dagen geweest, Isa is dol op koeien en was ook dit keer weer erg geslaagd.
    Voor het eerst in weken weer een nacht doorgeslapen. Om 19.15 uur erin en om 06.20 uur wakker!!!!! :D

Deel Deze Pagina